bandit red Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Nu e ceea ce-mi doresc eu..Adica vreau sa-mi incante si ochiul, iar eu am gusturile mele.. Imi place mai mult cel de enduro, dar sa aiba si "hose clamps" ca nu stiu ce denumire are..(tija aia optionala cu doua cleme) Dar daca stau sa ma gandesc mai bine, nu stiu daca are loc tija aia, din cauza prinderilor de ghidon.. Ghidon dintr-asta mi-am pus la Dakar, ca doar este enduro, nu ? Nu vad legatura unui ghidon pentru enduro pe Bandit. Daca tot iti place asa de mult, schimba motocicleta cu o enduroaica. Rolul acelei bare (peste care se pune o prorectie soft) este (din proiectare) sa te protejeze la impactul cu jugul sau ghidonul pe teren accidentat, unde furca fata are o oscilatie pe verticala foarte mare (la enduro, repet). La street este pur de decor, inutila si pe deasupra inestetica , dar gusturile nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Ghidon dintr-asta mi-am pus la Dakar, ca doar este enduro, nu ? Nu vad legatura unui ghidon pentru enduro pe Bandit. Daca tot iti place asa de mult, schimba motocicleta cu o enduroaica. Rolul acelei bare (peste care se pune o prorectie soft) este (din proiectare) sa te protejeze la impactul cu jugul sau ghidonul pe teren accidentat, unde furca fata are o oscilatie pe verticala foarte mare (la enduro, repet). La street este pur de decor, inutila si pe deasupra inestetica , dar gusturile nu se discuta. pai cum adica, zici ca-i inestetica si apoi zici ca nu se discuta? pai e sau nu e inestetica? inestetice-s jantele polishate, ca sa nu zic altfel, da nu se discuta Salutare tuturor Banditzilor! Am nevoie de ajutorul vostru! la banditul meu din 2001 am telescopul fata stanga busit si am nevoie de un burduf second.Cod XA661 L K am sa atasez niste foto. Daca are careva , un telescop lovit la partea de sus si are disponibil burduful... 0749872622 Nicu Multumesc! eu nu-s convins ca a inteles careva ce ai nevoie. 1. codul ala nu e cod OEM Suzuki, nu cred ca are cineva ce sa faca cu el 2. ce burduf? burduf n-am vazut decit la enduro, te referi la aparatoare, piesa 22 http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-s-bandit-2000-2003-usa_model16067/partslist/93703.html ? nu mai stiu ce i-a ramas si ce nu lui Vishco din fatza bulita da' da-i un MP, poate ai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) din cate am inteles ii trebuie cilindrul telescopului(se vad defecte in poza), respectiv reperul nr 1 de pe cmsnl. Desi, presupun ca recomandat e sa iti schimbi toata suspensia. Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca amortizoarele lucreaza diferit... dar fisura aia nu se poate repara ? Editat Iunie 15, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 pai cum adica, zici ca-i inestetica si apoi zici ca nu se discuta? pai e sau nu e inestetica? inestetice-s jantele polishate, ca sa nu zic altfel, da nu se discuta eu nu-s convins ca a inteles careva ce ai nevoie. 1. codul ala nu e cod OEM Suzuki, nu cred ca are cineva ce sa faca cu el 2. ce burduf? burduf n-am vazut decit la enduro, te referi la aparatoare, piesa 22 http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-s-bandit-2000-2003-usa_model16067/partslist/93703.html ? nu mai stiu ce i-a ramas si ce nu lui Vishco din fatza bulita da' da-i un MP, poate ai noroc. nu stiu exact cum se numeste, dar din schitele de pe cmsnl este vorba despre reperul nr.2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Ghidon dintr-asta mi-am pus la Dakar, ca doar este enduro, nu ? Nu vad legatura unui ghidon pentru enduro pe Bandit. Daca tot iti place asa de mult, schimba motocicleta cu o enduroaica. Rolul acelei bare (peste care se pune o prorectie soft) este (din proiectare) sa te protejeze la impactul cu jugul sau ghidonul pe teren accidentat, unde furca fata are o oscilatie pe verticala foarte mare (la enduro, repet). La street este pur de decor, inutila si pe deasupra inestetica , dar gusturile nu se discuta. Dupa cum spuneam, toti avem gusturi diferite..Imi place ghidonul enduro, nu ma intereseaza daca sunt singurul cu acest gust, sau daca mai sunt inca 1000 ca mine.. Daca ne-ar placea tuturor aceleasi lucruri, nu ar mai exista diferente intre mobre, nu ? Toate ar fi identice.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Daca ne-ar placea tuturor aceleasi lucruri, nu ar mai exista diferente intre mobre, nu ? Toate ar fi identice.. mai mult, daca n-ar exista si oameni valorosi ca noi toate motoarele ar fi CBR-uri F3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 mai mult, daca n-ar exista si oameni valorosi ca noi toate motoarele ar fi CBR-uri F3 ASTA-I TARE ! I-am ciuruit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 mai mult, daca n-ar exista si oameni valorosi ca noi toate motoarele ar fi CBR-uri F3 un fel de Dacia Logan/Skoda Octavia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Vand bandit 600 S 2002 cu mici modificari la 2200 E. Poate aveti prieteni doritori de bandit. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/82329-vand-bandit-600-s-2002/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Vand bord koso pt. bandit 1200 95-2004. Arata viteza cu precizie foarte buna, turatia si nivelul la benzina; inclusiv martorii obisnuiti de faza, semnale, neutru, ulei. Vine cu tot ce e nevoie si suportul etrierului spate deja gaurit pentru senzorul hall. Suportul a fost sablat si vopsit electrostatic negru. Cer la schimb unul normal negaurit in orice stare. In Bucuresti il pot si monta pentru ceva beri Pret 300 ron. Poze mai jos: (in poza nu apare nivelul de benzina pt ca e deconectat senzorul de la rezervor) Info pe PM, sau yahoo: ealexdj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Vinde cineva un far de naked cu bec h4? /index.php?/topic/569844-cumpar-far-de-naked-cu-h4/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 azi mi-am schimbat si eu kitul de lant. mai am sa schimb placutele(deja cumparate) si sa schimb uleiul si filtru de aer si gata, dpdv mecanic Banditu meu e gata de drum luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung.... PS: am renuntat la coburi+topcase de plastic... ma costa prea mult + ca nu merita investitia asta doar pt o excursie ca oricum daca merg sub 800 km n-am nevoie de coburi de plastic si topcase, in schimb, o sa fac un cadru din fier beton de 8mm care sa-mi sustina coburile textile pe care le am deja(4500 km de cal mult, si nu vreau sa-mi mai atarne pt codita atata drum) si o sa-mi mai cumpar un roll-bag care impreuna cu o placa adaproare pt aluracku' o sa fie ca un 'topcase soft' in care pot sa bag oricat si oricum....in felul asta economisesc aproape 300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 eu am luat topcase-ul de la RobyB cu 250 RON si suportul m-a costat vreo 100-150. nu m-as intoarce la case-uri textile vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 pt laterale sunt o solutie buna. am si tocmai ce-am mers cu ele pe motor in voiaj ... daca ai saculetele de ploaie e si mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Fratili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Spuneti-mi si mie, va rog, ce bec am eu in far? H4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Spuneti-mi si mie, va rog, ce bec am eu in far? H4? Banditul meu are H4, banuiesc ca si tu ai tot H4..Dar nu scrie pe geamul de la far ? La mine scrie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Pai eu nu am zis ca iti creste consumul cu 400 de litri pe metru cub. Am zis probabil creste si asa cum zici si tu, creste cu 0,4/ suta. Iar chestia cu piticii mi-o sustin. Ia pune tu de banii de stage kit si de filtru sport neshte arcuri mai bune pe fata si mai iei un amortizor de geseixer pe spate. Fac pariu ca scoti un timp mai bun pe strada decat cu stage kit (ca pana la urma tu vrei sa zici ca se justifica investitia). Parerea mea. Mesaj completat La tine mi se pare ca e power comander Salut! pentru bandit de 600, nu ai cumva si un telescop bun sau rau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) No salut la toti, m-am intors aseara de pe Transalpina. Ca pareri, pot doar sa va spun ca e altceva. Am fost in fiecare an in ultimii 5 pe Transfagarasan, insa asta e de pe alta lume. Cativa amici au prins-o si neasfaltata , eu nu. Acuma e 99% asfalt, sunt cateva portiuni unde e pietris, namol, gropi sau unde se lucreaza, insa in rest e asfalt proaspat. Portiunea cea mai inalta e ceva de vis. Iti taie respiratia. M-am oprit sa fac poze si aveam impresia ca ma duc in cap, atat e de abrupt. In pasul Urdele era un nebun cu role care isi dadea drumul pe serpentine pe acolo, imbracat in combinezon de motor, adrenalina cat cuprinde. Pe tot traseul numai biciclisti.... Norocul a fost si ca am prins vreme brici, inainte de Ranca s-a innorat doar putin. Pentru nostalgici, vestea buna e ca acolo nu vor rasari ( sper) cabane si vile prea curand, deoarece nu vad de unde ar putea trage curent, deci apare si factorul salbaticie, ceea ce si mie imi convine la maxim. Traseul a fost Zalau-Sebes-Lacul Oasa-Obarsia Lotrului-Ranca-Novaci-Defileul Jiului-Petrosani-Hateg-Simeria-Sebes-Cluj-Zalau. Defileul jiului e extraordinar si el, curbe, peisaj perfect, tot ce vrei. De admirat starea brici a drumurilor din zona. Motorul s-a balbait umpic pe la 2150 de metrii altitudine din cauza aerului rarefiat, in turatii pana la 3000. Pe drumurile europene am scos consum de 5,2 ( incarcat cu bagaje si cu pasager), iar pe TA ( ultima bucata cu treapta 1) si inca vreo 50 de km de drum bun am scos 6,6, deci media turei a fost 5,9, rezonabil zic eu. Tura a fost de 750 de km. Am fost eu cu B12, fostul meu B6, un GSX750 , un Fazer 600 si un RF600 care a binevoit sa se si strice prin varfurile de deal, ultima portiune din TA mergand in doar 3 pistoane. O sa pun si poze mai incolo, acum le uploadez pe un site. Editat Iunie 20, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Super, asteptam poze! Confirm! Cand ajungi sus ai impresia ca poti atinge norii cu mana Am fost in 2009 si se lucra in draci, aveam un ktm atunci, nu-mi pasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Revin cu poze. Mentiune ar fi ca sunt facute majoritatea de prietena mea in mers, asa ca o sa apara cam acelasi motor (al unui amic) in multe poze, plus ca unele vor avea in prim plan altceva decat ce era cu adevarat de pozat, din cauza miscarii. Sunt mai mici deoarece le reduce site-ul unde sunt uploadate, dar sper ca va plac si ca va dati seama de frumusetile locului. Inca o mentiune, pe site pozele incep cu sfarsitul ( drumul spre casa), nu stiu de ce. Injoy. http://s427.photobucket.com/albums/pp359/alin_barburas/Trans%20Alpina/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Superba plimbare.Poate ajung si eu luna viitoare cu gixxeru pe acolo, banditu fiind iar bucati ) Cati km de drum neasfaltat au ramas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Superba plimbare.Poate ajung si eu luna viitoare cu gixxeru pe acolo, banditu fiind iar bucati ) Cati km de drum neasfaltat au ramas? Vreo 8, dar in bucati mici. Nu exista portiune mai mare de un km sa nu aiba asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Revin cu poze. Mentiune ar fi ca sunt facute majoritatea de prietena mea in mers, asa ca o sa apara cam acelasi motor (al unui amic) in multe poze, plus ca unele vor avea in prim plan altceva decat ce era cu adevarat de pozat, din cauza miscarii. Sunt mai mici deoarece le reduce site-ul unde sunt uploadate, dar sper ca va plac si ca va dati seama de frumusetile locului. Inca o mentiune, pe site pozele incep cu sfarsitul ( drumul spre casa), nu stiu de ce. Injoy. http://s427.photobucket.com/albums/pp359/alin_barburas/Trans%20Alpina/ Misto tura.. Stii ce sunt curios, daca se poate face drumul asta: http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Bucuresti,+Romania&daddr=R%C3%A2mnicu+V%C3%A2lcea,+V%C3%A2lcea,+Romania+to:Horezu,+V%C3%A2lcea,+Romania+to:Novaci,+Romania+to:R%C3%A2nca,+Romania+to:Ob%C3%A2r%C5%9Fia+Lotrului,+Rom%C3%A2nia+to:Dobra,+Rom%C3%A2nia+to:C%C3%A2r%C5%A3i%C5%9Foara,+Sibiu,+Romania+to:Buda,+Arges,+Romania+to:Curtea+de+Arges,+Arges,+Romania+to:Pitesti,+Romania+to:Bucuresti,+Romania&hl=en&geocode=Fc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA%3BFVI-sAIdBPFzASmhFxYkpThNRzGapAV6c1MjhA%3BFSXVsAIdcxVuASnZh23S3nNNRzGKeShj0oF04Q%3BFWBksQId8CxpASkpR3iNUJlNRzG7J5835LBUQg%3BFUkXswId33ZpASkTbQ0IJKNNRzHDhIpZcw4APg%3BFadMtQId2pdoASkJQNzoardNRzFciJjR857VlQ%3BFbBKugIdqudoASlv_uGRRjpMRzF1Pzq-yDoh1A%3BFULBuQIdafx2ASkJ1jb1X5JMRzG1O_qmX4nHsg%3BFRCDtQIdwF13ASk_KqmG0t1MRzHVZpXEUy2DcQ%3BFd_EsAId_5J4ASnz9MhoaTJNRzFOV83JkMd9Mw%3BFYyErAIdwnN7ASlbK1Lgi7yyQDF2-CZDqTds8g%3BFc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA&mra=ls&sll=45.12205,24.843085&sspn=2.228535,5.817261&ie=UTF8&ll=45.243953,25.043335&spn=2.223843,5.817261&z=8 intr-o singura zi..Sau e drum de doua zile ? @Vulturu - Misto ktm-ul..mi-as dori si eu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Vreo 8, dar in bucati mici. Nu exista portiune mai mare de un km sa nu aiba asfalt. Foarte tare plimbarea! Si mie personal mi-ai dat o idee de un traseu. Acum sa vedem cand si cum. Ca si abordare a curbelor, care e sensul pe care il recomanzi (avand in vedere ca mie imi place mai mult urcarea)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.