ohamoha Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 atentie la zgomote, schimbare comportament rutier... Asta voi face pe viitor, dar acum ca abia a intrat in posesia mea nu prea am cu ce face comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 mergi la un mecanic si zi-i sa arunce o privire la ea. o sa inveti repede dar e important sa stii la inceput daca are vreo problema vizibila, gen lant f uzat sau f larg cum a zis Macke. sint multe alte chestii, poti sa ai o placuta de frina mai uzata decit altele si sa ajunga sa se roada tablita de avertizare pe disc si sa-l f.uta (sau sa fie deja f) frina neaerisita sau lichid f vechi sau sub nivel etc. putin probabil sa ai probleme de genul dar tre' vazut. oricum, inainte de toate schimba uleiul si filtrul si dupa aia mai vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 e, ca si cum ala care ti-o vinde e obligat cumva sa-ti zica adevarul oricum cu un 1250 nu cred ca au apucat multi sa faca atitia km incit sa f.ute toba. e N sau S motorul? Salut! Asta este "fiara" mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salut! Asta este "fiara" mea... Este N. Varianta S este ala de 200 de cai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 fa si tu niste poze cu altceva decat telefon, ca nu se vede nimic acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Stiu ca iar o ziceti ca s-a mai vb de uleiuri de enspe mii de ori,dar tb sa schimb uleiu si ma uitam pe lois.de si am vazut ulei procycle 10w40 la 25 euro bidonu de 4 l.A mai folosit cineva procycle si cum este?pana acum am bagat castrol,Nu stiu pe unde am citit ca cica la motoare mai vechi e bn sa bagi un ulei cu vascozitate diferita adica 15w50. Ma poate lamuri si pe mine cineva? Dar asa scurt sa nu ne intindem pe cateva pagini.Ms Editat Iulie 6, 2011 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 e o chestie pe care am auzit-o de mai multe ori (folclor transmis prin viu grai) dar am citit-o si prin Haynes. motor mai vechi in sensul de mai uzat. la cit se dau kilometrajele inapoi e posibil sa nu existe pe aici Kult sub 60000 cica in Germania vor sa faca infractiune umblatul la km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) eu am folosit procycle la vechea Honda. Nu cred sa fie o legatura directa, dar in anul urmator, mi-a aparut bataia la rulmentul de la oala de ambreiaj, lucru intalnit des la hondele mai vechi (chiar pana prin 2000). eu as face un efort si as lua un Repsol. e ~ 100 lei bidonul de 4 litri, adica cam tot pe-acolo cu Procycle. LE: VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 34 Lei VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 4 L (semisint.) - 130 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 34 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L (semisint.) - 26 Lei MOBIL Extra 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 29 lei mai trebuie intrebat daca preturile sunt de actualitate Editat Iulie 6, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 fa si tu niste poze cu altceva decat telefon, ca nu se vede nimic acolo Nu sunt facute cu telefonul dar este rezolutia micsorata pentru anumite site-uri care nu primesc foto peste 100K Uite altele la rezolutia normala. Este N. Varianta S este ala de 200 de cai . Uite-l si pe cel de "200 CP"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nu sunt facute cu telefonul dar este rezolutia micsorata pentru anumite site-uri care nu primesc foto peste 100K Uite altele la rezolutia normala. Uite-l si pe cel de "200 CP"... Faina mobra ai omu'! Sa va iubiti si sa va plimbati fara evenimente multe zeci/sute de mii de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 ce-as baga flexu in ea dar serios, e un tourer simpatic. cat mai multi km de distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salut, Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit. 1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat? 2.La cati km. se intinde lantul? 3.La cati km se schimba uleiul? 4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal? Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele. Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare). Merci, Adi Salut! UIte conform cartii banditului meu (K7), schema de schimbare a vitezelor in sens crescator. Tr 2-a la 20 Km/h; tr. 3-a la 30 Km/h; tr.4-a la 40 Km/h; tr.5-a la 50 Km/h; tr6-a la 60 Km/h. Asta cica pentru Canada. De ce? Nu ma-ntrebati ca n-am prea inteles. Oricum, ce vreau sa spun este ca gasesc extrem de nefericita ideea de "forje maxima", sau aceea de a depasi suta de Km/h in treapta 1. Aici ma refer la cele care pot face asta, adica vitezanele. Astept parerile voastre cu privire la acest mod de a pilota o motocicleta care pana la urma este de strada, iar pilotarea ei se face in majoritatea cazurilor tot pe strada sau ma rog...drumuri publice. Faina mobra ai omu'! Sa va iubiti si sa va plimbati fara evenimente multe zeci/sute de mii de km. Multumesc asemenea si multa bafta in "jungla" din trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 eu am folosit procycle la vechea Honda. Nu cred sa fie o legatura directa, dar in anul urmator, mi-a aparut bataia la rulmentul de la oala de ambreiaj, lucru intalnit des la hondele mai vechi (chiar pana prin 2000). eu as face un efort si as lua un Repsol. e ~ 100 lei bidonul de 4 litri, adica cam tot pe-acolo cu Procycle. LE: VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 34 Lei VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 4 L (semisint.) - 130 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 34 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L (semisint.) - 26 Lei MOBIL Extra 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 29 lei mai trebuie intrebat daca preturile sunt de actualitate Tu folosesti Respol in Bandit?cum ii?poti face o comparatie cu ce ai mai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nu eu, calin. Insa sunt foarte tentat sa trec. Nu am bani acum, iar numarul de km facut nu justifica schimbul de ulei, desi...daca ajung la reglat supapae ma gandesc serios sa trec. Sunt multi care folosesc in Bacau, mecanicul de aici vad ca pune la motoare, nu s-a plans nimeni. PS: eu am Castrol de pe louis. La vremea aia era 30 euro, super pret. Dupa ce l-am luat am gasit in 100 lei Repsol si mi-a parut rau ca am luat Castrol, dar asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nu eu, calin. Insa sunt foarte tentat sa trec. Nu am bani acum, iar numarul de km facut nu justifica schimbul de ulei, desi...daca ajung la reglat supapae ma gandesc serios sa trec. Sunt multi care folosesc in Bacau, mecanicul de aici vad ca pune la motoare, nu s-a plans nimeni. PS: eu am Castrol de pe louis. La vremea aia era 30 euro, super pret. Dupa ce l-am luat am gasit in 100 lei Repsol si mi-a parut rau ca am luat Castrol, dar asta e! CASTROL am bagat si eu si nu-s multumit asa precum ii renumele. Mai bine si mai silentios mergea cu MOTUL 7100 si nu se incingea asa repede Am pus REPSOL in DR si astept sa vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 eu de 12000 km am castrol,cand se incinge e nasol ca parca nu mai trage deloc bine,si daca il opresc cand e uleiu peste 100 grade nu mai plec prea curand de pe loc ca nu mai porneste,bine poate nu e de la ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 mianmar, ai doua? ai mai avut motor inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) red bandit: da, dar si pretul e unul pe masura (la 7100 .. ~60 lei litrul) La mine nu se incinge motorul (adica nu asa tare cum descrieti voi). e adevarat ca nu sar de 6000 in oras, de obicei 4-5000 rpm e turatia la mine. Editat Iulie 6, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 si daca tot suntem la uleiuri,trebuie sa schimb si uleiul in furca +semeringuri,parca in manual zice ca tb 521ml pe fiecare telescop.http://uleideulei.ro/moto-fork-oil-5w-10w-1-litru-p-284.html e bun uleiul?se poate completa cu altul(1042ml pe ambele telescoape),ca sa nu iau 2 l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 e o chestie pe care am auzit-o de mai multe ori (folclor transmis prin viu grai) dar am citit-o si prin Haynes. motor mai vechi in sensul de mai uzat. la cit se dau kilometrajele inapoi e posibil sa nu existe pe aici Kult sub 60000 cica in Germania vor sa faca infractiune umblatul la km. se face parnaie deja pe chestia asta in germania...acum 2 luni a facut un dealer turc...a dat la stiri pe tv si daca tot suntem la uleiuri,trebuie sa schimb si uleiul in furca +semeringuri,parca in manual zice ca tb 521ml pe fiecare telescop.http://uleideulei.ro/moto-fork-oil-5w-10w-1-litru-p-284.html e bun uleiul?se poate completa cu altul(1042ml pe ambele telescoape),ca sa nu iau 2 l. nope,nu recomand sa completezi cu alt tip de ulei....eu am schimbat si am luat castrol la bidoane de 5ooml..unul e aproape plin...asta este ai motor ai cheltuieli nejustificate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salut! Asta este "fiara" mea... Faina "fiara" s-o stapanesti sanatos . Cum e topcase-ul ? e solid suportul ? prin afara se mai vaita unii ca se rupe suportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 @paul90 Eu de 2 sezoane bag ulei Porcycle din ala 10w40 in animal si nu am buba deloc, merge ca si inainte (castrol). Faza e ca conduc ca muierile la menopauza (~3500-4000 de ture) si schimb uleiul inainte de cei 6000 de km recomandati din cauza ca nu mai pot ( din pacate) sa umblu atata intr-un an. Anul asta sper totusi sa reusesc sa fac si al doilea schimb de ulei pe anul 2011, dupa 2 intruniri , o iesire de 300 de km, o transalpina-valea jiului, urmeaza in 21.07 Viena, deci mai curg ceva km. Ca sfat nu am ce sa zic, motoarele sunt diferite, insa la al meu nu am observat nicio problema. Pe afara sunt si care baga ulei de 5 euro in motor, ziceau ca schimbat la timp e in regula. Eu bag Procycle din cauza banilor, sa am mai multi i-as baga macar Castrol deoarece motorul asta e pe viata la mine, insa la vremea schimbului erau alte scheme si nu era putere, dar la cum se comporta motorul cred ca raman la Procycle. Daca se va adeveri ca uleiul ieftin e cel mai scump, voi vedea in timp. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Aline, atasamentul tau fata de Bandit este induiosator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 mianmar, ai doua? ai mai avut motor inainte? Ei doua...Crei ca mi-as lua doua motociclete aproape identice? Doar N-ul este al meu. Daca ar fi sa-mi cumpar o a doua motocicleta, n-as ezita nicio clipa in alegerea mea: Suzuki Indruder M1800R2. Am mai avut Royal 200 de la First Bike. Faina "fiara" s-o stapanesti sanatos . Cum e topcase-ul ? e solid suportul ? prin afara se mai vaita unii ca se rupe suportul. Multumesc asemenea! Sincer sa fiu, nu cred ca-i imposibil sa se rupa. Acum depinde si cat pui in el, in topcase. Cand l-am achizitionat,parca sa zic ca se recomanda undeva,sa nu pui in el o masa mai mare de 6 Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Aline, atasamentul tau fata de Bandit este induiosator Atasamentul meu fata de Bandit ESTE. Atat. Nu ma simt mai bine pe nimic altceva, imi place motorul, cutia, pozitia in sa, dpdv al pasagerei e in regula . Pt touring ar fi alte animale insa nu ma atrag estetic mai deloc (imi plac dar sa le vad la altii), respectiv enduro-touring pe care la inaltimea mea as arata ca un purice pe un elefant si as fi la fel de incomodat in a le conduce/pilota. Deci......asta am dorit, asta am, cu asta raman. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.