Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu s-a rupt prinderea, cred ca nu am asezat-o eu bine. Stiti cumva de unde pot lua alta? Ceva mai mare, poate de 42 litri?

 

Aveau la kronau pe stoc ,de la givi 42 litri la vreo 360 lei si un motodetail 42 lt.(shad) la vreo 250 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea e Suzuki iti da tie pentru un bandit de 600 hartie ca...

pai exact la asta ma refeream si eu. si totusi exista atitia care circula cu modificari din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai exact la asta ma refeream si eu. si totusi exista atitia care circula cu modificari din astea.

 

 

pai chestia asta am facut-o eu... Adica am pe CIV si dimensiuni suplimentare 120 si 160 fata de cele originale de 110 si 150.

Foaia care am dus-o la RAR de la Suzuki zicea ca pe versiunile mai noi ale motocicletei se monteaza din fabrica 120 si 160. Suplimentar am pus schite din cartea tehnica a modelului mai nou, cu rotile, unde se putea vedea dimensiunea cauciucurilor precum si modelul GSF600N.

In rest am descris toata procedura.

 

Spre surprinderea mea, cei de la RAR au fost foarte foarte amabili cu problema mea. Ei m-au sfatuit ce am de facut si "nu mi-au pus bete in roate".

Cei de la RAR mi-au explicat ca lor le trebuie o foaie de la producator pe care sa se bazeze modificarile aduse.

Atentie! Cand mergeti la RAR trebuie ca noile cauciucuri sa fie montate pe moto.

 

 

http://www.rarom.ro/RO/article--Mentionarea_in_C.I.V._a_anvelopelor_optionale--204.html

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda. eu in Iasi n-am dat peste neni de treaba, da' cine stie. adevarul e ca tre' sa ma interesez dinainte, ca nu-i chiar moca o furca USD.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rectific, chiar s-a rupt prinderea.

 

De unde pot cumpara placa aceasta pe care se prinde topcase-ul?

 

Mda, placile astea din plastic sunt destul de fragile pt drumurile noastre,eu pe a mea am "ramforsat-o" cu baghete de silicon topit .

De regula majoritatea topcase-urilor au si placa de prindere. Exceptie fac ,culmea,cele scumpe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, placile astea din plastic sunt destul de fragile pt drumurile noastre,eu pe a mea am "ramforsat-o" cu baghete de silicon topit .

De regula majoritatea topcase-urilor au si placa de prindere. Exceptie fac ,culmea,cele scumpe .

placa de la topcase-ul pe care-l folosesc acum e din aluminiu. ce dracu, acum coborit Transfagarasanul spre Arges cu ea incarcata la 10kg.

la cel de vinzare nu mai stiu cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

placa de la topcase-ul pe care-l folosesc acum e din aluminiu. ce dracu, acum coborit Transfagarasanul spre Arges cu ea incarcata la 10kg.

la cel de vinzare nu mai stiu cum e.

 

Si la mine suportul este din aluminiu insa placa de prins topcase-ul e din plastic la majoritatea modelelor. La Shad am vazut la modelele mai mari, sunt din tabla solida "imbracate" in plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La drum lung vitezele 3-4-5 sunt ca 1-2-3 la sotron , treci rapid prin ele sa ajungi unde trebuie. De la 60 incolo ai nevoie doar de a 6-a.

 

Fuge poponeata imeeediat daca tragi de maneta. Momentan nu prea stiu sa-l dozez la plecare de pe loc, daca vreau sa dau mai tare in mufla, si mai mereu raman pe loc cu cauciucul spate dand in gol.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anu' trecut la prima tura pe Transfagarasan m-am intilnit cu un Evo de 1250 si am vb oleaca, mi-a zis ca motorul are o mare problema: maninca cauciucuri spate intr-o distractie.

 

l-ai dat pe o roata? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mnezo stie ca am incercat ... cam cum incerci sa vorbesti cu o curva cat ii tarifu atunci cand nu ai fost niciodata la curve si in general te caca pe tine de rusine. Mi s-a ridicat odata cu o gagica in spate by fucking mistake. Altii au mai mult tupeu .. eu sunt cam ca la curve prima oara :) .. mai dureaza pana cand ceva curaj cu ea, 2500 km pana acum pe ea dar drum lung. Partea cea mai frumoasa nu e zvacul cand tragi de acceleratie ci faptul ca nu se mai termina.

 

cauciuce si lant, alea se duc ...

 

Nu stiu daca trage mai bine de jos cu db-killerul scos sau cu el, ca imi place cum suna fara db-killer , dar ma omoara astia cu alarmele lor sensibile ca un gagiu la circumcizie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, de unde as putea sa cumpar mai multe piese aftermarket/oem pentru banditul meu 650 SAk7 (gen radiator, janta, carena spate etc)?

 

buna, sunt nou pe forum si sunt curios daca moto poate fi in regula la banii astia

 

http://www.bikeshop....996-394834.html

 

Arata foarte bine, go for it!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si io tot plastic la Givi , dar inca nu am topcase.

 

Mai bag un film cu banditu nou .. din pacate sunetul e cam tare momentan si nu prea se aude motoru. Mai degraba pentru editare decat pentru film in sine.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-w5vVJNluMA

 

Sper ca esti fericit, acum nu stiu daca o sa mai pot dormi la noapte..Maine ma duc pe Transfagarasan si sunt foarte entuziasmat, am mai vazut si filmuletul tau si ma simt si mai si.. :angryfire:

In fine, nice clip..

Stiu ca unii nu au bani, altii nu au timp, altii nu pot sa-si ia concediu, si cate si mai cate..eu totusi mai intreb, merge careva maine pe Trans ?

Cu intoarcere pe valea oltului..

 

Sper sa nu fac pana, ca nu am kit pt. asa ceva :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, de unde as putea sa cumpar mai multe piese aftermarket/oem pentru banditul meu 650 SAk7 (gen radiator, janta, carena spate etc)?

 

 

 

Arata foarte bine, go for it!;)

radiatoare aftermarket si jante fac Delkevic (UK).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transfagarasan...

In prima parte a drumului ( 7-10 km)o sa iti strici un pic motorul. Vezi sa nu te insele portiunile rare de asfapt negru (care arata proaspat). Eu m-am bucurat si era sa mi-o fur dupa o curba in care a urmat gropi cat casa. Atentie, pana sus la balea, in unele curbe e plin de nisip. Asfapt uscat.

 

@deviltry: Cu incredere, ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima parte a drumului ( 7-10 km)o sa iti strici un pic motorul. Vezi sa nu te insele portiunile rare de asfapt negru (care arata proaspat). Eu m-am bucurat si era sa mi-o fur dupa o curba in care a urmat gropi cat casa. Atentie, pana sus la balea, in unele curbe e plin de nisip. Asfapt uscat.

 

@deviltry: Cu incredere, ebay.

 

ok ms de sfaturi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci da.

 

intreb si aici: a incercat cineva pinion de 13 pe fata si 49 pe spate? (standard 15/47). e vreo problema, atinge aparatoarea de lant, capacul pinionului ceva?

 

si ma mai gindeam si la un kit de carburator Holeshot da' nush daca m-ar ajuta la turatii medii unde as vrea eu sa traga mai tare. faza nasoala e ca nu am acces la stand Dynojet deci ar fi bijbiiala. singura data cind mi-am verificat bujiile la turatii medii-mari (dupa ce am pus toba stock) erau maro, ca la carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai acolo dynojet , dar ai in bucuresti si ai putea sa dai o raita pana aici. Bine.. nu stiu ce treaba fac baietii aici la united motors , dar ai stand dynojet. :P

 

Cred ca deja 13 cu 49 deja o sa fie o mica vitezana + whellieuri destul de mult. la drum lung o sa fie naspa la consum .. zic eu.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bag un film cu banditu nou .. din pacate sunetul e cam tare momentan si nu prea se aude motoru. Mai degraba pentru editare decat pentru film in sine.

Imi spui te rog pe ce drumuri ai mers in filmulet, eventual un google maps ceva?

 

Referitor la topcase- am luat de la Louis un Givi de 39 l si are placa ei, sa vedem ce iese dupa montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

matematic vorbind e doar cu 20% mai mult cuplu iar consumul, asa cum zici, ar trebui sa fie o problema doar la drum lung unde merg cu a 6-a.

faza e ca incepe sa mi se para ca Banditul de 600 prea e nici-nici asa ca vreau sa-l fac sa fie oleaca nesimtit.

o sesiune de dyno n-ar fi o idee rea da' parca prea e moft pt. un motor de acuma 13 ani. am eu asa un feeling ca ma asteapta un schimb de distributie pe la anu'. btw, cind am luat motorul acuma 3 ani si l-am dus la un mecanic sa arunce o privire la el mi-a zis: "ma, asta n-are 20000 km, iti zic chiar fara sa ma uit la el. da' nu te lua dupa fraierii care scriu pe forum ca se duc la 30000. la 80 de mii o sa ai probleme cu distributia, dupa ce o faci mergi cu el inca 50 de mii, poate si mai mult."

 

asadar. planific o sesiune de re-analizare a bujiilor pe weekend, cu toate ca daca indicatiile de acum doi ani par sa confirme ce zic Beowulf, ca tobele lor nu afecteaza amestecul. teoretic ar trebui sa fie mai permisive ca sa mearga ok kitul Holeshot. da' ia sa-i dau eu un mail lu' Dale de la HS, poate-mi zice el ce si cum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...