Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Rectific, chiar s-a rupt prinderea.

 

De unde pot cumpara placa aceasta pe care se prinde topcase-ul?

 

Mda, placile astea din plastic sunt destul de fragile pt drumurile noastre,eu pe a mea am "ramforsat-o" cu baghete de silicon topit .

De regula majoritatea topcase-urilor au si placa de prindere. Exceptie fac ,culmea,cele scumpe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda, placile astea din plastic sunt destul de fragile pt drumurile noastre,eu pe a mea am "ramforsat-o" cu baghete de silicon topit .

De regula majoritatea topcase-urilor au si placa de prindere. Exceptie fac ,culmea,cele scumpe .

placa de la topcase-ul pe care-l folosesc acum e din aluminiu. ce dracu, acum coborit Transfagarasanul spre Arges cu ea incarcata la 10kg.

la cel de vinzare nu mai stiu cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

placa de la topcase-ul pe care-l folosesc acum e din aluminiu. ce dracu, acum coborit Transfagarasanul spre Arges cu ea incarcata la 10kg.

la cel de vinzare nu mai stiu cum e.

 

Si la mine suportul este din aluminiu insa placa de prins topcase-ul e din plastic la majoritatea modelelor. La Shad am vazut la modelele mai mari, sunt din tabla solida "imbracate" in plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La drum lung vitezele 3-4-5 sunt ca 1-2-3 la sotron , treci rapid prin ele sa ajungi unde trebuie. De la 60 incolo ai nevoie doar de a 6-a.

 

Fuge poponeata imeeediat daca tragi de maneta. Momentan nu prea stiu sa-l dozez la plecare de pe loc, daca vreau sa dau mai tare in mufla, si mai mereu raman pe loc cu cauciucul spate dand in gol.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anu' trecut la prima tura pe Transfagarasan m-am intilnit cu un Evo de 1250 si am vb oleaca, mi-a zis ca motorul are o mare problema: maninca cauciucuri spate intr-o distractie.

 

l-ai dat pe o roata? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mnezo stie ca am incercat ... cam cum incerci sa vorbesti cu o curva cat ii tarifu atunci cand nu ai fost niciodata la curve si in general te caca pe tine de rusine. Mi s-a ridicat odata cu o gagica in spate by fucking mistake. Altii au mai mult tupeu .. eu sunt cam ca la curve prima oara :) .. mai dureaza pana cand ceva curaj cu ea, 2500 km pana acum pe ea dar drum lung. Partea cea mai frumoasa nu e zvacul cand tragi de acceleratie ci faptul ca nu se mai termina.

 

cauciuce si lant, alea se duc ...

 

Nu stiu daca trage mai bine de jos cu db-killerul scos sau cu el, ca imi place cum suna fara db-killer , dar ma omoara astia cu alarmele lor sensibile ca un gagiu la circumcizie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, de unde as putea sa cumpar mai multe piese aftermarket/oem pentru banditul meu 650 SAk7 (gen radiator, janta, carena spate etc)?

 

buna, sunt nou pe forum si sunt curios daca moto poate fi in regula la banii astia

 

http://www.bikeshop....996-394834.html

 

Arata foarte bine, go for it!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si io tot plastic la Givi , dar inca nu am topcase.

 

Mai bag un film cu banditu nou .. din pacate sunetul e cam tare momentan si nu prea se aude motoru. Mai degraba pentru editare decat pentru film in sine.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-w5vVJNluMA

 

Sper ca esti fericit, acum nu stiu daca o sa mai pot dormi la noapte..Maine ma duc pe Transfagarasan si sunt foarte entuziasmat, am mai vazut si filmuletul tau si ma simt si mai si.. :angryfire:

In fine, nice clip..

Stiu ca unii nu au bani, altii nu au timp, altii nu pot sa-si ia concediu, si cate si mai cate..eu totusi mai intreb, merge careva maine pe Trans ?

Cu intoarcere pe valea oltului..

 

Sper sa nu fac pana, ca nu am kit pt. asa ceva :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, de unde as putea sa cumpar mai multe piese aftermarket/oem pentru banditul meu 650 SAk7 (gen radiator, janta, carena spate etc)?

 

 

 

Arata foarte bine, go for it!;)

radiatoare aftermarket si jante fac Delkevic (UK).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transfagarasan...

In prima parte a drumului ( 7-10 km)o sa iti strici un pic motorul. Vezi sa nu te insele portiunile rare de asfapt negru (care arata proaspat). Eu m-am bucurat si era sa mi-o fur dupa o curba in care a urmat gropi cat casa. Atentie, pana sus la balea, in unele curbe e plin de nisip. Asfapt uscat.

 

@deviltry: Cu incredere, ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima parte a drumului ( 7-10 km)o sa iti strici un pic motorul. Vezi sa nu te insele portiunile rare de asfapt negru (care arata proaspat). Eu m-am bucurat si era sa mi-o fur dupa o curba in care a urmat gropi cat casa. Atentie, pana sus la balea, in unele curbe e plin de nisip. Asfapt uscat.

 

@deviltry: Cu incredere, ebay.

 

ok ms de sfaturi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci da.

 

intreb si aici: a incercat cineva pinion de 13 pe fata si 49 pe spate? (standard 15/47). e vreo problema, atinge aparatoarea de lant, capacul pinionului ceva?

 

si ma mai gindeam si la un kit de carburator Holeshot da' nush daca m-ar ajuta la turatii medii unde as vrea eu sa traga mai tare. faza nasoala e ca nu am acces la stand Dynojet deci ar fi bijbiiala. singura data cind mi-am verificat bujiile la turatii medii-mari (dupa ce am pus toba stock) erau maro, ca la carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai acolo dynojet , dar ai in bucuresti si ai putea sa dai o raita pana aici. Bine.. nu stiu ce treaba fac baietii aici la united motors , dar ai stand dynojet. :P

 

Cred ca deja 13 cu 49 deja o sa fie o mica vitezana + whellieuri destul de mult. la drum lung o sa fie naspa la consum .. zic eu.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bag un film cu banditu nou .. din pacate sunetul e cam tare momentan si nu prea se aude motoru. Mai degraba pentru editare decat pentru film in sine.

Imi spui te rog pe ce drumuri ai mers in filmulet, eventual un google maps ceva?

 

Referitor la topcase- am luat de la Louis un Givi de 39 l si are placa ei, sa vedem ce iese dupa montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

matematic vorbind e doar cu 20% mai mult cuplu iar consumul, asa cum zici, ar trebui sa fie o problema doar la drum lung unde merg cu a 6-a.

faza e ca incepe sa mi se para ca Banditul de 600 prea e nici-nici asa ca vreau sa-l fac sa fie oleaca nesimtit.

o sesiune de dyno n-ar fi o idee rea da' parca prea e moft pt. un motor de acuma 13 ani. am eu asa un feeling ca ma asteapta un schimb de distributie pe la anu'. btw, cind am luat motorul acuma 3 ani si l-am dus la un mecanic sa arunce o privire la el mi-a zis: "ma, asta n-are 20000 km, iti zic chiar fara sa ma uit la el. da' nu te lua dupa fraierii care scriu pe forum ca se duc la 30000. la 80 de mii o sa ai probleme cu distributia, dupa ce o faci mergi cu el inca 50 de mii, poate si mai mult."

 

asadar. planific o sesiune de re-analizare a bujiilor pe weekend, cu toate ca daca indicatiile de acum doi ani par sa confirme ce zic Beowulf, ca tobele lor nu afecteaza amestecul. teoretic ar trebui sa fie mai permisive ca sa mearga ok kitul Holeshot. da' ia sa-i dau eu un mail lu' Dale de la HS, poate-mi zice el ce si cum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..

Dupa cum spuneam, am plecat azi dimineata la 8 si am ajuns la ora 18..total = 560 km(noul meu record personal pt. o zi)

Banditul s-a tinut ferm pe pozitie, nu m-a deznadajduit..ma rog ar fi o chestie mica, pe autostrada m-a rupt vantul..dar d-asta e naked :)

Drumul,peisajul si vremea, de vis..

Acum ma duc la un vecin sa :friends:

 

ps. Incep sa cred ca imi doresc un touring :scratch: combinat cu enduro si naked :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, revin si io cu povesti.

Am terminat si eu plimbarile planificate, am rulat 2078 de km in fix 7 zile. Asta dupa 2 pene in 4 zile pe 2 pneuri diferite. Concluzia e ca cineva mi-a blestemat concediul. Azi dimineata in Hunedoara am gasit o sarma de nici 2 cm in roata spate cumparata luni de la austrieci. Am fo la vulcanizare si cand a scos-o cela a inceput sa fasaie. Din lene de a-mi da jos boarfele de pe motor sa scot roata si sa pun petec, am pus un snur. Aici vreau sa va intreb ce parere aveti voi sau daca ati citit undeva ce parere au producatorii de pneuri ( in special moto) vis-a-vis de snururile astea. Adica unii care lucra in vulcanizari zic ca e contra indicat, ca e periculos, la fel cum am patit si eu in Austria, pe de alta parte Louis-ul vinde asa ceva special pt moto. Personal nu cred ca sunt de rau, pe B6 am avut cred ca in jur de 10 pene rezolvate cu snur si am mers in toate stilurile posibile cu pneurile respective fara nici un stres.

Maine o sa cosmetizez mobreta, merita, s-a comportat exemplar insa s-a si murdarit ca un porc in turele astea 2.

Pentru eventualii carcotasi, eu scriu aici din experienta mea si ce ponoase trag eu, sa nu sara careva ca dau sfaturi. In tema asta, uitasem la postul anetrior sa mentionez un amanunt extrem de important cand pleci in turta lunga, atat in tara cat mai ales afara. Anume, asigurarea de sanatate pt calatorie. M-a costat 16 lei de persoana pe 4 zile. Este pret pe zi, pastrand proportiile va dati seama ca e o nimica toata si asigura orice urgenta mediala pe perioada sederii, inclusiv (Doamne fereste) repatrierea trupului in caz de deces. Ce am invatat eu e ca fiind un pret atat de mic, data viitoare o voi face cu minimum 2 zile mai mult decat planuiesc sa stau, deoarece din cauza aventurii mele de duminica cu pana, ultima zi (luni) cand am venit spre casa nu mai eram asigurat nici eu nici......actualmente logodnica :rusinica: . Plus ca e si foarte linistitor dpdv psihic sa stii ca o ai in jeb.

O sa imi treaca repede sindromul drumurilor bune, insa fiind inca sub influenta, va zic ca azi am facut Hunedoara-Turda, 152 de km, in fix 2 ore si 45 de minute.

Nu sunt ca altii care se excita cand vad V-Max de la Yamaha, insa in Austria am vazut si eu unul fainut pe care nu l-am pozat pt ca eram in mers. De ce era dragut? Pt ca avea ataj, arata ciudat. Era modelul vechi.

Dupa cancerul vienez, la Huedoara am carat in cutii o gramada de haine groase de care desigur nici nu ne-am atins, am venit azi pe 33 de grade. Dar stiti cum e , cu natura nu te pui, ci incerci sa te adaptezi.

@Macke, m-am gandit la tine in Austria, au venit in campingul unde am stat 2 masini de Bacau.

@Banditrider, toate bune, tine-ne la curent.

@arw357 Ma inclin. Motor minunat, la un om bun. Sa traiesti si sa te bucuri multi km de jucarie. Gumele si franele se duc, insa le inlocuiesti cu un ranjet de satisfactie.

Pozele zilele urmatoare, acu beau o bere-doua si somn.

Cheers

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, sa nu te superi pe mine, da' pneurile SH sint niste besini care altceva decit pene nu merita :) ia-ti noi si o sa vezi ca e alta viata.

Nu ma supar Caline, insa nu inteleg, alea noi nu puteau prinde la fel un ciob de sticla sau o bucata de sarma oteloasa?

Sau era ironie si nu m-am prins io?

Sa ma dea banii afara din casa mi-as lua si eu gume noi, cel putin pe fata. Pe spate chiar nu merita, sincer, mai ales la motorul meu. Eventual ceva cauciuc touring tare ca o bordura de beton. Unul cu valente mai spre sport (desi nu sunt neaparat adept, cumpar ce apuc) nu as cumpara nou in veci.

@Macke, nu am spus/scris ca ai fi fost tu, ma gandesc ca craceai gura daca erai tu si vedeai mobra de romania, mai ales bandit. Atat doar ca m-am gandit la tine vazand masinile respective. Erau 2 cupluri, unul cu Toyota Corola si unul cu un Ford Mondeo modelul mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul s-a tinut ferm pe pozitie, nu m-a deznadajduit..ma rog ar fi o chestie mica, pe autostrada m-a rupt vantul..dar d-asta e naked :)

Incep sa cred ca imi doresc un touring :scratch: combinat cu enduro si naked :disappointed:

Imi pare rau pentru amatorii de N, dar solutia este una singura - GSF 1250 SA 2007+ cu parbriz ridicat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ps. Incep sa cred ca imi doresc un touring :scratch: combinat cu enduro si naked :disappointed:

 

 

Si eu am ajuns la aceeasi concluzie :scratch: , am cautat, am comparat si am ajuns la rezultat :shootingsmilie:

 

BMW 1150 GS sau 1200 GS , insa preturile ne cam descurajeaza Asta este cand vrei 3 in 1.

 

post-28174-0-40311800-1311917726_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...