claman Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Rectific, chiar s-a rupt prinderea. De unde pot cumpara placa aceasta pe care se prinde topcase-ul? Mda, placile astea din plastic sunt destul de fragile pt drumurile noastre,eu pe a mea am "ramforsat-o" cu baghete de silicon topit . De regula majoritatea topcase-urilor au si placa de prindere. Exceptie fac ,culmea,cele scumpe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Mda, placile astea din plastic sunt destul de fragile pt drumurile noastre,eu pe a mea am "ramforsat-o" cu baghete de silicon topit . De regula majoritatea topcase-urilor au si placa de prindere. Exceptie fac ,culmea,cele scumpe . placa de la topcase-ul pe care-l folosesc acum e din aluminiu. ce dracu, acum coborit Transfagarasanul spre Arges cu ea incarcata la 10kg. la cel de vinzare nu mai stiu cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 placa de la topcase-ul pe care-l folosesc acum e din aluminiu. ce dracu, acum coborit Transfagarasanul spre Arges cu ea incarcata la 10kg. la cel de vinzare nu mai stiu cum e. Si la mine suportul este din aluminiu insa placa de prins topcase-ul e din plastic la majoritatea modelelor. La Shad am vazut la modelele mai mari, sunt din tabla solida "imbracate" in plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Si io tot plastic la Givi , dar inca nu am topcase. Mai bag un film cu banditu nou .. din pacate sunetul e cam tare momentan si nu prea se aude motoru. Mai degraba pentru editare decat pentru film in sine. http://www.youtube.com/watch?v=-w5vVJNluMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 da, chiar se vede ca nu prea e nevoie sa schimbi vitezele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 (editat) La drum lung vitezele 3-4-5 sunt ca 1-2-3 la sotron , treci rapid prin ele sa ajungi unde trebuie. De la 60 incolo ai nevoie doar de a 6-a. Fuge poponeata imeeediat daca tragi de maneta. Momentan nu prea stiu sa-l dozez la plecare de pe loc, daca vreau sa dau mai tare in mufla, si mai mereu raman pe loc cu cauciucul spate dand in gol. Editat Iulie 27, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 anu' trecut la prima tura pe Transfagarasan m-am intilnit cu un Evo de 1250 si am vb oleaca, mi-a zis ca motorul are o mare problema: maninca cauciucuri spate intr-o distractie. l-ai dat pe o roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 mnezo stie ca am incercat ... cam cum incerci sa vorbesti cu o curva cat ii tarifu atunci cand nu ai fost niciodata la curve si in general te caca pe tine de rusine. Mi s-a ridicat odata cu o gagica in spate by fucking mistake. Altii au mai mult tupeu .. eu sunt cam ca la curve prima oara .. mai dureaza pana cand ceva curaj cu ea, 2500 km pana acum pe ea dar drum lung. Partea cea mai frumoasa nu e zvacul cand tragi de acceleratie ci faptul ca nu se mai termina. cauciuce si lant, alea se duc ... Nu stiu daca trage mai bine de jos cu db-killerul scos sau cu el, ca imi place cum suna fara db-killer , dar ma omoara astia cu alarmele lor sensibile ca un gagiu la circumcizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brego83 Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 buna, sunt nou pe forum si sunt curios daca moto poate fi in regula la banii astia http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit-din-1996-394834.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Guys, de unde as putea sa cumpar mai multe piese aftermarket/oem pentru banditul meu 650 SAk7 (gen radiator, janta, carena spate etc)? buna, sunt nou pe forum si sunt curios daca moto poate fi in regula la banii astia http://www.bikeshop....996-394834.html Arata foarte bine, go for it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Si io tot plastic la Givi , dar inca nu am topcase. Mai bag un film cu banditu nou .. din pacate sunetul e cam tare momentan si nu prea se aude motoru. Mai degraba pentru editare decat pentru film in sine. http://www.youtube.com/watch?v=-w5vVJNluMA Sper ca esti fericit, acum nu stiu daca o sa mai pot dormi la noapte..Maine ma duc pe Transfagarasan si sunt foarte entuziasmat, am mai vazut si filmuletul tau si ma simt si mai si.. In fine, nice clip.. Stiu ca unii nu au bani, altii nu au timp, altii nu pot sa-si ia concediu, si cate si mai cate..eu totusi mai intreb, merge careva maine pe Trans ? Cu intoarcere pe valea oltului.. Sper sa nu fac pana, ca nu am kit pt. asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Guys, de unde as putea sa cumpar mai multe piese aftermarket/oem pentru banditul meu 650 SAk7 (gen radiator, janta, carena spate etc)? Arata foarte bine, go for it! radiatoare aftermarket si jante fac Delkevic (UK). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Transfagarasan... In prima parte a drumului ( 7-10 km)o sa iti strici un pic motorul. Vezi sa nu te insele portiunile rare de asfapt negru (care arata proaspat). Eu m-am bucurat si era sa mi-o fur dupa o curba in care a urmat gropi cat casa. Atentie, pana sus la balea, in unele curbe e plin de nisip. Asfapt uscat. @deviltry: Cu incredere, ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 In prima parte a drumului ( 7-10 km)o sa iti strici un pic motorul. Vezi sa nu te insele portiunile rare de asfapt negru (care arata proaspat). Eu m-am bucurat si era sa mi-o fur dupa o curba in care a urmat gropi cat casa. Atentie, pana sus la balea, in unele curbe e plin de nisip. Asfapt uscat. @deviltry: Cu incredere, ebay. ok ms de sfaturi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 deci da. intreb si aici: a incercat cineva pinion de 13 pe fata si 49 pe spate? (standard 15/47). e vreo problema, atinge aparatoarea de lant, capacul pinionului ceva? si ma mai gindeam si la un kit de carburator Holeshot da' nush daca m-ar ajuta la turatii medii unde as vrea eu sa traga mai tare. faza nasoala e ca nu am acces la stand Dynojet deci ar fi bijbiiala. singura data cind mi-am verificat bujiile la turatii medii-mari (dupa ce am pus toba stock) erau maro, ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Nu ai acolo dynojet , dar ai in bucuresti si ai putea sa dai o raita pana aici. Bine.. nu stiu ce treaba fac baietii aici la united motors , dar ai stand dynojet. Cred ca deja 13 cu 49 deja o sa fie o mica vitezana + whellieuri destul de mult. la drum lung o sa fie naspa la consum .. zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Mai bag un film cu banditu nou .. din pacate sunetul e cam tare momentan si nu prea se aude motoru. Mai degraba pentru editare decat pentru film in sine. Imi spui te rog pe ce drumuri ai mers in filmulet, eventual un google maps ceva? Referitor la topcase- am luat de la Louis un Givi de 39 l si are placa ei, sa vedem ce iese dupa montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 matematic vorbind e doar cu 20% mai mult cuplu iar consumul, asa cum zici, ar trebui sa fie o problema doar la drum lung unde merg cu a 6-a. faza e ca incepe sa mi se para ca Banditul de 600 prea e nici-nici asa ca vreau sa-l fac sa fie oleaca nesimtit. o sesiune de dyno n-ar fi o idee rea da' parca prea e moft pt. un motor de acuma 13 ani. am eu asa un feeling ca ma asteapta un schimb de distributie pe la anu'. btw, cind am luat motorul acuma 3 ani si l-am dus la un mecanic sa arunce o privire la el mi-a zis: "ma, asta n-are 20000 km, iti zic chiar fara sa ma uit la el. da' nu te lua dupa fraierii care scriu pe forum ca se duc la 30000. la 80 de mii o sa ai probleme cu distributia, dupa ce o faci mergi cu el inca 50 de mii, poate si mai mult." asadar. planific o sesiune de re-analizare a bujiilor pe weekend, cu toate ca daca indicatiile de acum doi ani par sa confirme ce zic Beowulf, ca tobele lor nu afecteaza amestecul. teoretic ar trebui sa fie mai permisive ca sa mearga ok kitul Holeshot. da' ia sa-i dau eu un mail lu' Dale de la HS, poate-mi zice el ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Salutare.. Dupa cum spuneam, am plecat azi dimineata la 8 si am ajuns la ora 18..total = 560 km(noul meu record personal pt. o zi) Banditul s-a tinut ferm pe pozitie, nu m-a deznadajduit..ma rog ar fi o chestie mica, pe autostrada m-a rupt vantul..dar d-asta e naked Drumul,peisajul si vremea, de vis.. Acum ma duc la un vecin sa ps. Incep sa cred ca imi doresc un touring combinat cu enduro si naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) Salutare, revin si io cu povesti. Am terminat si eu plimbarile planificate, am rulat 2078 de km in fix 7 zile. Asta dupa 2 pene in 4 zile pe 2 pneuri diferite. Concluzia e ca cineva mi-a blestemat concediul. Azi dimineata in Hunedoara am gasit o sarma de nici 2 cm in roata spate cumparata luni de la austrieci. Am fo la vulcanizare si cand a scos-o cela a inceput sa fasaie. Din lene de a-mi da jos boarfele de pe motor sa scot roata si sa pun petec, am pus un snur. Aici vreau sa va intreb ce parere aveti voi sau daca ati citit undeva ce parere au producatorii de pneuri ( in special moto) vis-a-vis de snururile astea. Adica unii care lucra in vulcanizari zic ca e contra indicat, ca e periculos, la fel cum am patit si eu in Austria, pe de alta parte Louis-ul vinde asa ceva special pt moto. Personal nu cred ca sunt de rau, pe B6 am avut cred ca in jur de 10 pene rezolvate cu snur si am mers in toate stilurile posibile cu pneurile respective fara nici un stres. Maine o sa cosmetizez mobreta, merita, s-a comportat exemplar insa s-a si murdarit ca un porc in turele astea 2. Pentru eventualii carcotasi, eu scriu aici din experienta mea si ce ponoase trag eu, sa nu sara careva ca dau sfaturi. In tema asta, uitasem la postul anetrior sa mentionez un amanunt extrem de important cand pleci in turta lunga, atat in tara cat mai ales afara. Anume, asigurarea de sanatate pt calatorie. M-a costat 16 lei de persoana pe 4 zile. Este pret pe zi, pastrand proportiile va dati seama ca e o nimica toata si asigura orice urgenta mediala pe perioada sederii, inclusiv (Doamne fereste) repatrierea trupului in caz de deces. Ce am invatat eu e ca fiind un pret atat de mic, data viitoare o voi face cu minimum 2 zile mai mult decat planuiesc sa stau, deoarece din cauza aventurii mele de duminica cu pana, ultima zi (luni) cand am venit spre casa nu mai eram asigurat nici eu nici......actualmente logodnica . Plus ca e si foarte linistitor dpdv psihic sa stii ca o ai in jeb. O sa imi treaca repede sindromul drumurilor bune, insa fiind inca sub influenta, va zic ca azi am facut Hunedoara-Turda, 152 de km, in fix 2 ore si 45 de minute. Nu sunt ca altii care se excita cand vad V-Max de la Yamaha, insa in Austria am vazut si eu unul fainut pe care nu l-am pozat pt ca eram in mers. De ce era dragut? Pt ca avea ataj, arata ciudat. Era modelul vechi. Dupa cancerul vienez, la Huedoara am carat in cutii o gramada de haine groase de care desigur nici nu ne-am atins, am venit azi pe 33 de grade. Dar stiti cum e , cu natura nu te pui, ci incerci sa te adaptezi. @Macke, m-am gandit la tine in Austria, au venit in campingul unde am stat 2 masini de Bacau. @Banditrider, toate bune, tine-ne la curent. @arw357 Ma inclin. Motor minunat, la un om bun. Sa traiesti si sa te bucuri multi km de jucarie. Gumele si franele se duc, insa le inlocuiesti cu un ranjet de satisfactie. Pozele zilele urmatoare, acu beau o bere-doua si somn. Cheers Editat Iulie 28, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 nu eram eu cu masina, ca altfel, am fi baut berile acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Aline, sa nu te superi pe mine, da' pneurile SH sint niste besini care altceva decit pene nu merita ia-ti noi si o sa vezi ca e alta viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Aline, sa nu te superi pe mine, da' pneurile SH sint niste besini care altceva decit pene nu merita ia-ti noi si o sa vezi ca e alta viata. Nu ma supar Caline, insa nu inteleg, alea noi nu puteau prinde la fel un ciob de sticla sau o bucata de sarma oteloasa? Sau era ironie si nu m-am prins io? Sa ma dea banii afara din casa mi-as lua si eu gume noi, cel putin pe fata. Pe spate chiar nu merita, sincer, mai ales la motorul meu. Eventual ceva cauciuc touring tare ca o bordura de beton. Unul cu valente mai spre sport (desi nu sunt neaparat adept, cumpar ce apuc) nu as cumpara nou in veci. @Macke, nu am spus/scris ca ai fi fost tu, ma gandesc ca craceai gura daca erai tu si vedeai mobra de romania, mai ales bandit. Atat doar ca m-am gandit la tine vazand masinile respective. Erau 2 cupluri, unul cu Toyota Corola si unul cu un Ford Mondeo modelul mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Banditul s-a tinut ferm pe pozitie, nu m-a deznadajduit..ma rog ar fi o chestie mica, pe autostrada m-a rupt vantul..dar d-asta e naked Incep sa cred ca imi doresc un touring combinat cu enduro si naked Imi pare rau pentru amatorii de N, dar solutia este una singura - GSF 1250 SA 2007+ cu parbriz ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 ps. Incep sa cred ca imi doresc un touring combinat cu enduro si naked Si eu am ajuns la aceeasi concluzie , am cautat, am comparat si am ajuns la rezultat BMW 1150 GS sau 1200 GS , insa preturile ne cam descurajeaza Asta este cand vrei 3 in 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.