MotoRocker Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Ia hai , motorocker , da-te mare . Dar da, frumos pilite si scaritele si crashbaru. Aparatul foto si implicit si fotograful nu sunt de neglijat. Vad ca ai si lasat-o pe stanga o data, da nu grav. La fel s-a facut si la mine crashbaru si mi-a fost lene sa-l indrep pana acu. aparatul e un Canon A710 si s-a cam hodorogit. vreau un SX1 sau un SX10 ceva... fotograful e un amator Nu eu am lasat-o pe dreapta, asa am luat-o, creca italianca dinainte a culcat-o, crashbaru' + capele de ghidoane cele vechi erau pline de semne a la "scapat pe loc" pe ambele parti. Creca si-a cumparat Honda Cornet tipa aia, ca deh, e mai mica si usoara, mai de dama asa Initial am vrut sa-l dau jos, ca e stramb...dar bine ca nu am facut-o ca odata urcam bordura in spatele blocului si am zis sa o urc mai la relanti asa, sa nu dau tare cu roata spate...eh, am cam ramas cu picioarele in aer , si era cat p-aci sa se duca de tot pe stanga, dar am reusit s-o tin in maini cumva, de m-am ales c-o intindere de m-a durut 2 sapt. Daca o scapam si nu aveam crashbar, se ducea direct in capacul ala bombat si urma o fericire. Atunci am zis ca desi e urat si tre' sa-l indrept candva, crashbaru ramane pe mobra. Fugi breh ca le-ai luat la flex... am vazut io pixelu' albastru! sa-mi fie rusine! Ce pod, am o banuiala ? hai ma ca e idilic podul ala, pitoresc, mie mi-aduce aminte de copilarie cand cutreieram dambovita la tara la bunici si dadeam de poduri d-alea diseara ii fac si eu schimbul de ulei tot Motul 7100 10W40 - 200 ron 4L la MyMoto Ma gandeam sa-i pun 5100 dar pt 20 ron in plus, de ce nu 7100? Ma mai gandeam sa-i pun 15W ca deh, cica un motor uzat merge mai bine cu ulei unpic mai gros, si eu am trecut de 50.000 pe ceas (poate 55-60 mii reali) dar...daca era cazul specificau aia in manual ca atunci cand imbatraneste sa-i pui ulei mai gros, asa creca intra la categoria "mituri despre ulei" . Poate ii puneam 15W daca nu se termina vara, ca in oras se incalzeste bine, dar vine frigu si nu se mai pune problema...tot asa ma gandeam inainte sa plec in excursie sa-i pun 15W caa e vara si se incinge, dar avand in vedere ca mergeam doar la drum lung, am ramas la 10W + ca in Cehia si Germania temperaturile stateau cam pe la 20-22 grade ziua. Tot am o manie cu tachetii/supapele, am impresia ca tacane si ar cam trebui reglate...poate dau peste un B6 in oras sa le ascult pe amandoua in acelasi timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 ii reglezi tu .. daca e ceva de reglat , dupa care dupa 2000 de km incep din nou. am avut io 20w50 si omora toate sunetele mai clinchenite (b6 ) si se auzea fain motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Salutare! asta este noua mea achizitie Bandit de 600 din 2001... Editat Septembrie 8, 2011 de nae10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Sa-ti traiasca si bine ai venit printre noi. As a side note : Aseara am facut o liniuta cu ferariu lu copilu minune ..siiii.. m-a facut , in afara de homalau de mine, mai aveam unu de 90 de kile in spate si cand am plecat de la semafor ( pentru ca alalt homalau are gura mare "Te bagi la o liniuta!") m-a prins pe nepregatite .. mi s-a ridicat putin banditu de o roata si am lasat-o mai moale si dupa ma tineam dupa el .. dar mama ce se duce ferariu ala. m-am ras pana acasa. Am ras in hohote .. m-a &muit copilu minune ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 aparatul e un Canon A710 si s-a cam hodorogit. vreau un SX1 sau un SX10 ceva... fotograful e un amator Nu eu am lasat-o pe dreapta, asa am luat-o, creca italianca dinainte a culcat-o, crashbaru' + capele de ghidoane cele vechi erau pline de semne a la "scapat pe loc" pe ambele parti. Creca si-a cumparat Honda Cornet tipa aia, ca deh, e mai mica si usoara, mai de dama asa Initial am vrut sa-l dau jos, ca e stramb...dar bine ca nu am facut-o ca odata urcam bordura in spatele blocului si am zis sa o urc mai la relanti asa, sa nu dau tare cu roata spate...eh, am cam ramas cu picioarele in aer , si era cat p-aci sa se duca de tot pe stanga, dar am reusit s-o tin in maini cumva, de m-am ales c-o intindere de m-a durut 2 sapt. Daca o scapam si nu aveam crashbar, se ducea direct in capacul ala bombat si urma o fericire. Atunci am zis ca desi e urat si tre' sa-l indrept candva, crashbaru ramane pe mobra. sa-mi fie rusine! hai ma ca e idilic podul ala, pitoresc, mie mi-aduce aminte de copilarie cand cutreieram dambovita la tara la bunici si dadeam de poduri d-alea diseara ii fac si eu schimbul de ulei tot Motul 7100 10W40 - 200 ron 4L la MyMoto Ma gandeam sa-i pun 5100 dar pt 20 ron in plus, de ce nu 7100? Ma mai gandeam sa-i pun 15W ca deh, cica un motor uzat merge mai bine cu ulei unpic mai gros, si eu am trecut de 50.000 pe ceas (poate 55-60 mii reali) dar...daca era cazul specificau aia in manual ca atunci cand imbatraneste sa-i pui ulei mai gros, asa creca intra la categoria "mituri despre ulei" . Poate ii puneam 15W daca nu se termina vara, ca in oras se incalzeste bine, dar vine frigu si nu se mai pune problema...tot asa ma gandeam inainte sa plec in excursie sa-i pun 15W caa e vara si se incinge, dar avand in vedere ca mergeam doar la drum lung, am ramas la 10W + ca in Cehia si Germania temperaturile stateau cam pe la 20-22 grade ziua. Tot am o manie cu tachetii/supapele, am impresia ca tacane si ar cam trebui reglate...poate dau peste un B6 in oras sa le ascult pe amandoua in acelasi timp Salut! Primul numar sau cifra n-are a face cu functionarea la cald a motorului. Reprezinta vascozitatea la rece si cu cat e mai mica inseamna ca la temperaturi scazute, uleiul e mai fluid si ajunge mai repede sa-si faca treaba, adica sa unga cat mai departe si cat mai repede si in locuri cat mai stramte. Cum al doilea numar este 40, vascozitatea la 100*C, comportamentul este acelasi, indiferent ca in fata lui W este 5;10;sau15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 sa nu fie si o uzura a ambreiajului sau poate cablul neintins/fara joc. M-am gandit si eu la asta, pentru ca am mai intalnit chestia asta la Minsk (:-s). Qm verific jocul la ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 vezi ca e in manual descrisa o procedura de reglare a cuiului care impinge ambreiajului, sau cel putin la Kult B6 este. Apoi rereglat jocul la maneta, dupa ce faci jocul la cui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Sa-ti traiasca si bine ai venit printre noi. As a side note : Aseara am facut o liniuta cu ferariu lu copilu minune ..siiii.. m-a facut , in afara de homalau de mine, mai aveam unu de 90 de kile in spate si cand am plecat de la semafor ( pentru ca alalt homalau are gura mare "Te bagi la o liniuta!") m-a prins pe nepregatite .. mi s-a ridicat putin banditu de o roata si am lasat-o mai moale si dupa ma tineam dupa el .. dar mama ce se duce ferariu ala. m-am ras pana acasa. Am ras in hohote .. m-a &muit copilu minune ). si eu m am tras cu un ferrari, cam egali am fost . oricum tu cu b12 il faci pana pe la 130 sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Sa-ti traiasca si bine ai venit printre noi. As a side note : Aseara am facut o liniuta cu ferariu lu copilu minune ..siiii.. m-a facut , in afara de homalau de mine, mai aveam unu de 90 de kile in spate si cand am plecat de la semafor ( pentru ca alalt homalau are gura mare "Te bagi la o liniuta!") m-a prins pe nepregatite .. mi s-a ridicat putin banditu de o roata si am lasat-o mai moale si dupa ma tineam dupa el .. dar mama ce se duce ferariu ala. m-am ras pana acasa. Am ras in hohote .. m-a &muit copilu minune ). Ma oftici x 2 ...1 ca nu l-ai ars 2 ca era si un manelar il ardeai si cu pasager, am mai avut si eu experiete de genul in trecut si nu ma faceau decat pe frane(kult 600)...tin minte ca m-am alergat cu unu de pe la piata dorobanti pana la unirii(la fiecare semafor) se ofticase ala in asa hal incat anticipa verdele si pleca pe rosu noroc ca nu erau mai mult de 400m sau ca era si trafic ca dupa 140-150 eram pa. Si pt Ovi niste poze cu suportul care e nesudat cu o uzura normala ...120ron Editat Septembrie 8, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 am avut io 20w50 si omora toate sunetele mai clinchenite (b6 ) si se auzea fain motoru. s-ar putea sa fc si eu asta la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Nu e o idee foarte buna sa puneti ulei prea gros. Undeva la masurarea presiunii la ulei scrie ca atunci cand masurarea da valori peste cele declarate, una din bube e ulei mai vascos decat cel care e declarat de producator ca optim Sigur, diferenta nu e foarte mare la 50, dar 20-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 stai calm ca si io m-am ofticat .. m-a facut la modul ca a furat (vorba vine ca nu am fost pregatit ) startul, dar dupa baiatul nu s-a departat , erau 5 metrii intre noi all the way pana la 120-13 cat i-am noi. El a ajuns intr-a 3-a (cam dumb dupa mine) , io intr-a 2-a. In fine .. manelar nemanelar a fost cu zambetul pe buze si io si el si a fost fun. Nu fac chestii din astea des deci na...Stiu ca cu b12-ele as putea sa-l fac dar n-am eu indemanare destula... adica imi e frica cand incepe sa mearga pe o roata. 20w50 rulez. hai sa o mai postez inca o data . nush ce-s alea sh/sg sh/sj with MA in JASO . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Citeste fraza de mai deaspura tabelului...DACA NU ESTE DISPONIBIL 10W-40 ... PUNE... Caliiiinnn..unde esti? Vorbim de uleiuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Eu nu inteleg de ce incearca omul, sa complice intotdeauna lucrurile Frate, Japonezu' mi-a recomandat 10w40, pai asta pun.. Motorul toarce ca-n prima zi..Dece as baga alta vascozitate, daca motorul merge foarte bine asa ? Caline, hai frate cu un reply, ca nu mai rezistam..iti simtim lipsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 stai calm ca si io m-am ofticat .. m-a facut la modul ca a furat (vorba vine ca nu am fost pregatit ) startul, dar dupa baiatul nu s-a departat , erau 5 metrii intre noi all the way pana la 120-13 cat i-am noi. El a ajuns intr-a 3-a (cam dumb dupa mine) , io intr-a 2-a. In fine .. manelar nemanelar a fost cu zambetul pe buze si io si el si a fost fun. Nu fac chestii din astea des deci na...Stiu ca cu b12-ele as putea sa-l fac dar n-am eu indemanare destula... adica imi e frica cand incepe sa mearga pe o roata. 20w50 rulez. hai sa o mai postez inca o data . nush ce-s alea sh/sg sh/sj with MA in JASO . Tu mergi cu 20W50 la 21000 Km ? SG, SH, SJ, SL sunt clase de calitate. S-ul vine de la motorul OTTO, adica motorul pe benzina, cu aprindere prin scanteie. Pentru motoarele Diesel este C. Eu nu inteleg de ce incearca omul, sa complice intotdeauna lucrurile Frate, Japonezu' mi-a recomandat 10w40, pai asta pun.. Motorul toarce ca-n prima zi..Dece as baga alta vascozitate, daca motorul merge foarte bine asa ? Caline, hai frate cu un reply, ca nu mai rezistam..iti simtim lipsa Motivul ar fi asta: Motorul in timp se uzeaza=cresc spatiile dintre piesele in miscare, deci jocurile. Asta inseamna ca pentru a se mentine aceeasi presiune in circuitul de ulei este nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare la cald. Dar aici este vorba deja de motoare care au peste 100.000 Km. In carti scrie ca sub 100.000 Km, mai ales la motoarele de generatie noua, nu este nevoie sa schimbi clasa de vascozitate a uleiului in sus, fata de cea recomandata de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Tu mergi cu 20W50 la 21000 Km ? SG, SH, SJ, SL sunt clase de calitate. S-ul vine de la motorul OTTO, adica motorul pe benzina, cu aprindere prin scanteie. Pentru motoarele Diesel este C. Motivul ar fi asta: Motorul in timp se uzeaza=cresc spatiile dintre piesele in miscare, deci jocurile. Asta inseamna ca pentru a se mentine aceeasi presiune in circuitul de ulei este nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare la cald. Dar aici este vorba deja de motoare care au peste 100.000 Km. In carti scrie ca sub 100.000 Km, mai ales la motoarele de generatie noua, nu este nevoie sa schimbi clasa de vascozitate a uleiului in sus, fata de cea recomandata de producator. Pai ce, voi ati depasit 100.000 km ? ) La cat merg eu, cred ca peste 14 ani o sa schimb si eu uleiul cu ceva mai vascos ps. tot asteptam mesajele lui Calin !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Teoretic asa ar trebui sa fie. Acum depinde foarte mult si de regimul in care exploatezi mobra. Regim la limita sau forje maxima cum le place unora sa spuna = uzura pe masura... Se poate baga un ulei cu vascozitatea la cald mai mare si in cazul utilizarii unui regim specific curselor, unde nu se poate raci foarte bine uleiul,implicit motorul, in conditii de temperatura exterioara ridicata, peste 35 de grade celsius, etc. Chiar si la motoarele care nu au racire pe apa si merg mult in trafic urban pe timp de vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Teoretic asa ar trebui sa fie. Acum depinde foarte mult si de regimul in care exploatezi mobra. Regim la limita sau forje maxima cum le place unora sa spuna = uzura pe masura... Se poate baga un ulei cu vascozitatea la cald mai mare si in cazul utilizarii unui regim specific curselor, unde nu se poate raci foarte bine uleiul,implicit motorul, in conditii de temperatura exterioara ridicata, peste 35 de grade celsius, etc. Chiar si la motoarele care nu au racire pe apa si merg mult in trafic urban pe timp de vara. ahh..pai in cazul meu nu cred ca se aplica..foarte rar sar de 6000 ture, de obicei schimb dupa ureche.. Eu am bagat in primavara Motul 5100 10w40..In primavara 2012(daca nu vine sfarsitul lumii si daca nu vand mobra), o sa incerc de la Repsol, tot 10w40! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Io ma duc pe Ipone.. nu prea e cunoscut .. dar eu sunt faorte multumit de el ) .. de parca stiu de ce sunt multumit cand schimb uleiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit M Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Gsf 600 S ajuns un cafe...old http://custombikepassion.blogspot.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 o sa incerc de la Repsol, tot 10w40! Si eu la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 parca schimbul de ulei (desi exact acelasi tip ulei) i-a mai luat din sunete...sau o fi de la frigu de azi de dimineata . arw - cum de l-ai vazut pe avortonu' minune la volan? avea 3 x Pagini Aurii sub cuur? avand in vedere ca abia ajunge la pedale...sa-ti fie rusine ca te-a facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 hai ca imi fac ikebana pentru voi , il sun si cer un rematch. . Eeeexact asa statea . Frumos vopsit banditul de mai sus. Pacat ca nu are si ghidonul schimbat .. cum ar trebui sa aibe un cafe racer tru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) BANIT M: are cateva influente cafe, dar nu poate fi numit cafe. ca sa arata mai a cafe: - renunta la coburi si gentuta. - taie lopata de sub codita (aparatoarea de noroi/suportul de numar) si eventual prinde una rotunda de undertray care sa urmeze curbura rotii, dar e posibil sa dea naspa asa ca mai bine o lasi cheala...oricum, lopata tre' sa dispara. - desi dunga de pe mijloc e interesanta, mai bine dadea cu dunga patratele racing/sah/taxi decat motivul ala. - pune-i ghidonul ASTA , daca vrei alta firma se numeste clubman + oglinzi din ASTEA dar montate invers...adica oglinda sub nivelul ghidonului. - desi e prea tarziu, si n-o mai poti schimba...culoarea. Cafe-urile dau bine in culori reci dar puternice: negru, albastru inchis, visiniu etc... e foarte greu sa scoti un cafe dintr-un naked relativ modern cum e GSF-ul fara sa renunti la toata codita+sa. cele mai misto cafe-uri ies din UJM-urile anilor '80, '70....desigur, fara sa includem chestii gen Triumph, Norton, BMW, Ducati etc din anii '60/'70...ca alea sunt de fapt inima cafe-urilor Editat Septembrie 9, 2011 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.