SharaK Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Imi puteti spune va rog de unde sa cumpar o baterie de Bandit Evo (2007)? Cred ca cea originala a murit. Mai murise o data dupa iarna si am tras curent de la masina si a fost ok pana acum, dar are aceleasi simptome. Multumesc. E de la baterie ? De incarcat, incarca cum trebuie ? Maine ma apuc de boala mea, frec la galerii..Cred ca se poate schimba din "Freaca menta" in "Freaca galeriile" ) adica asta o sa fac eu maine la munca Imi zicea cineva ca o sa vina vineri sa o vada, daca nu o cumpara el, o sa vand toba separat si pot sa mai scad din pretul mobrei Cu toate ca nu suport sunetul stock, macar nu voi mai avea probleme nici cu astia de la RAR.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Eu mi-am luat acumulatorul de aici: http://baterie-acumulator.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=34&option=com_virtuemart&Itemid=53 Vezi ca scrie si dimensiunea la detalii si ia-ti si tu cu amperaj putin mai mare(sa aiba forta iarna) eu mi-am luat de 12ah volton ,dar am si motorul ceva mai mare(facute de rombat)ca eram disperat si astia au zis ca mi-o livreaza acasa a doua zi si era si ieftina (140ron parca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 E de la baterie ? De incarcat, incarca cum trebuie ? Maine ma apuc de boala mea, frec la galerii..Cred ca se poate schimba din "Freaca menta" in "Freaca galeriile" ) adica asta o sa fac eu maine la munca Imi zicea cineva ca o sa vina vineri sa o vada, daca nu o cumpara el, o sa vand toba separat si pot sa mai scad din pretul mobrei Cu toate ca nu suport sunetul stock, macar nu voi mai avea probleme nici cu astia de la RAR.. Salut! Ce speri sa obti frecandu-le? Care este scopul? Mi-ar placea sa nu aiba culoarea aceea galbuie , ci sa arate precum cele de pe Intruder. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Salut! Ce speri sa obti frecandu-le? Care este scopul? Mi-ar placea sa nu aiba culoarea aceea galbuie , ci sa arate precum cele de pe Intruder. pai tu nu stii cum arata acum A plouat acum o saptamana si in spatele blocului e o portiune de 5-6m cu pamant si s-a luat tot pe roata..Iar pe strada cand am mers, unde crezi ca s-a depozitat pamantul ala ?Iar in timp se intareste, din cauza ca se incing galeriile..Cred ca este acelasi proces, ca in faurirea castroanelor populare Mie imi place mult culoarea asta galbui/sampanie..nu mi-as dori sa fie argintii, imi plac exact cum sunt acum.. Deci, daca vreti castroane populare(made by bandit), trebuie doar sa spuneti Glumesc, am cateva beri la bord si ma tin de prostii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Da, s-ar putea sa ai dreptate in ce priveste culoarea si sa i se potriveasca mai bine cea galbuie/sampanie. Chestia este ca toba stock este argintie si ma gandeam ca totusi o continuitate in culoare n-ar strica. Nu mai spun ca zona unde este catalizatorul este chiar arsa. Ma gandeam sa o acopar cu o chestie cilindrica cromata de se pune la evacuarea masinilor (nu stiu cum ii spune), insa nu-i chiar simplu pentru ca pe partea opusa este si senzorul de o2. Sa ai pofta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Mi-ar placea sa nu aiba culoarea aceea galbuie , ci sa arate precum cele de pe Intruder. n-o sa fie niciodata asa, orice le-ai face. la Intruder si majoritatea cruiserelor, ca sa ramana cromate galeriile, au dublura - teava in sine prin care trece 'focul' e in interiorul altei tevi, care se incalzeste semnificativ mai putin si atunci nu se mai albastreste/ingalbeneste. Pe Viroaga mi-am cromat eu galeriile (care nu mai aveau dublura, ca erau tobe aftermarket), cand am reconditionat-o ca erau albastrite...dupa 2 zile erau arse din nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 n-o sa fie niciodata asa, orice le-ai face. la Intruder si majoritatea cruiserelor, ca sa ramana cromate galeriile, au dublura - teava in sine prin care trece 'focul' e in interiorul altei tevi, care se incalzeste semnificativ mai putin si atunci nu se mai albastreste/ingalbeneste. Pe Viroaga mi-am cromat eu galeriile (care nu mai aveau dublura, ca erau tobe aftermarket), cand am reconditionat-o ca erau albastrite...dupa 2 zile erau arse din nou... dar unde ai putea sa faci treaba asta si cam la ce pret ar ajunge...as vrea sa le fac si eu la banditul meu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 E de la baterie ? De incarcat, incarca cum trebuie ? Pare sa fi fost de la baterie, a pornit cu cablurile de la masina. O duc la o revizie sa vad ce zic domnii de acolo. Oricum, cam ce durata de viata are o baterie? A mea probabil nu a fost schimbata niciodata, are cam 3-4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 cam 4 ani e durata medie de viata...si 10 maxina(yuasa din ce am vazut cu ochii mei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdorin Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 /index.php?/topic/668158-gsf-650-n-bandit/ pret nou 2500 de euro urgent !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) urgent 1500E iti dau azi! Ii vrei urgent! Faptul ca tu precizezi urgent, ma face sa iti zic juma din cat vrei tu. Nu ajuta cu nimic texte gen "urgent"... Editat Septembrie 15, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salut domnilor, In seara asta m-am uitat intamplator la gemuletul de la ulei si m-am cam ingrijorat. Am facut 1400 Km. cu jucarica de cand am luat-o si de cand i-am schimbat uleiul. Incepator total fiind, nici n-am intrebat ce ulei mi-a pus nenea ala. In primul rand cu motorul pornit nu apare ulei deloc acolo. Asta cred ca e normal. Dar e negru de tot. Majoritatea timpului am mers prin oras si doar vreo 500 de km facuti la drum lung, timp in care am tinut-o la 6000-7000 rpm. Ce ma sfatuiti sa fac? (Motoreta e un Bandit de 600 din 2002) Multumesc frumos, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salut! Cati Km are in total Banditul? Pozele sunt facute cand motorul este pornit? La cea din stanga nu-mi dau seama cat este nivelul. Un consum normal de ulei la un motor nou este de pana in 100ml/1000Km. Pana in 500ml/1000Km si chiar 700ml/1000Km, in functie de vechimea motorului si desigur de numarul de Km parcursi, nu este infiorator de rau dar deja e un semnal ca trebuie umblat la motor, in special la un consum de 700ml/1000Km. Oricum asemenea consum de ulei este specific unui motor cu peste 100.000Km, in caz ca nu a aparut o defectiune care sa duca la acest consum. Ce am spus este valabil pentru motoarele de autoturisme si am citit intr-o carte cam acum 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salut! Cati Km are in total Banditul? Pozele sunt facute cand motorul este pornit? La cea din stanga nu-mi dau seama cat este nivelul. Un consum normal de ulei la un motor nou este de pana in 100ml/1000Km. Pana in 500ml/1000Km si chiar 700ml/1000Km, in functie de vechimea motorului si desigur de numarul de Km parcursi, nu este infiorator de rau dar deja e un semnal ca trebuie umblat la motor, in special la un consum de 700ml/1000Km. Oricum asemenea consum de ulei este specific unui motor cu peste 100.000Km, in caz ca nu a aparut o defectiune care sa duca la acest consum. Ce am spus este valabil pentru motoarele de autoturisme si am citit intr-o carte cam acum 10 ani. Cea fara ulei este cu motorul pornit. Daca dai zoom pe cea cu ulei (facuta cu motorul oprit), vezi ca nivelul este aproape de Full. Cam asa era si acum 1400 de kilometri. Ingrijorarea mea nu este nivelul, ci culoarea neagra. Cand l-am pus era lacrima. 38.000 km. are motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Un ulei bun, mai ales intr-un motor care are ceva Km(si al tau are), si care este firesc sa aiba si ceva depuneri si mizerie, gudroane, etc.rezultate din arderea benzinei si a uleiului, trebuie sa-si schimbe destul de repede culoarea, pentru ca asta inseamna ca aditivii, detergentii si ce mai are el pe acolo, lucreaza, adica pe linga ungere si racirea motorului, mai il si curata, si mizeria rezultata este tinuta in suspensie si apoi retinuta de filtrul de ulei. Cu alte cuvinte, un ulei bun trebuie sa-si schimbe culoarea destul de repede intr-un motor care nu mai este nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Cea fara ulei este cu motorul pornit. Daca dai zoom pe cea cu ulei (facuta cu motorul oprit), vezi ca nivelul este aproape de Full. Cam asa era si acum 1400 de kilometri. Ingrijorarea mea nu este nivelul, ci culoarea neagra. Cand l-am pus era lacrima. 38.000 km. are motorul. e simplu faci un burnout cam 1 minut la 12.000 rpm si uleiul revine la normal, nu mai ai treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Cea fara ulei este cu motorul pornit. Daca dai zoom pe cea cu ulei (facuta cu motorul oprit), vezi ca nivelul este aproape de Full. Cam asa era si acum 1400 de kilometri. Ingrijorarea mea nu este nivelul, ci culoarea neagra. Cand l-am pus era lacrima. 38.000 km. are motorul. Eu as schimba uleiul in locul tau..Asta ca sa fiu eu sigur ca totul este in regula si sa nu ma doara capul.. Cu maxim 150 lei, iei ulei Motul si filtru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 buey, lasati omul in pace! nu schimba uleiul... e normal sa-si schimbe culoarea. 1. se amesteca cu o parte din uleil vechi ce ramane in motor la schimb (in motor sunt cam 4,5 l din care nu poti sa schimbi decat 3,5) 2. nu scrie nicaieri ca uleiul trebe sa ramana galben/rosu/verde ....faptul ca-si schimba culoarea inseamna ca-si face treaba. + ca depinde de ulei... pana la urma orice ulei nu e galben nou..are colorant adaugat, care..pfff ce ulei ai bagat? daca e motul stai linistit ca nu e negru, cin din rosul ala ca sangele..se face un visiniu ffff inchis + ca nici nu mai miroase a capsuni ca atunci cand il scoti din bidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 MotoRocker +1 Schimbul de ulei e doar putin peste 50% din volumul de ulei din motor. Normal ca se face negru repede la loc. De aceea e important sa fie schimbat des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 e simplu faci un burnout cam 1 minut la 12.000 rpm si uleiul revine la normal, nu mai ai treaba Am incercat si asta dar tot negru e. In cazul asta il mai las vreo 1500 km ca nu cred ca fac mai mult toamna asta, si-l schimb in primavara. Saru'mana de indicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Nu inteleg faza cu burnout! Uleiul la b6 - 30000 pana la 50000 de km. schimbat castrol , motul , ipone, valvoline - toate se inegreau si motoru merge si acum , e normal la bandit. Adevarul e ca am vazut la un hornet din 2000 ca ala avea uleiu ca nou .. nu stiu de ce e asa la hornete. Dar cel putin la bandit e normal sa aiba culoarea aia, nu-ti face griji, poti sa-l schimbi inca o data la 2500 de km ca sa fii sigur ca mai se curata din el... asta daca vrei. Mai bine zi si tu cum e pe bandit, ca griji ca se strica tre sa ai mai putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Nu inteleg faza cu burnout! era cu siguranta o gluma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 whew.. thought i was really stupid.. figure only just dumb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Am incercat si asta dar tot negru e. In cazul asta il mai las vreo 1500 km ca nu cred ca fac mai mult toamna asta, si-l schimb in primavara. Saru'mana de indicatii. nush ce sa zic dar nu arata prea bine...eu am 4000 de km cu el si nu arata asa..cei adevarat e de 1200 si nu e asa turat..eu am motul 7100 si vreau sa-l schimb..nu mai bag ful sintetic..nu e de bandit...am 60000de km de la schimb la schimb nici un gram...vreau sa-l schimb si sa bag motul 3000 20w50..acela cred ca e mierea ce ii place...7100 e prea subtire pt el pompa de ulei nush face preiunea cu el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Nu inteleg faza cu burnout! Uleiul la b6 - 30000 pana la 50000 de km. schimbat castrol , motul , ipone, valvoline - toate se inegreau si motoru merge si acum , e normal la bandit. Adevarul e ca am vazut la un hornet din 2000 ca ala avea uleiu ca nou .. nu stiu de ce e asa la hornete. Dar cel putin la bandit e normal sa aiba culoarea aia, nu-ti face griji, poti sa-l schimbi inca o data la 2500 de km ca sa fii sigur ca mai se curata din el... asta daca vrei. Mai bine zi si tu cum e pe bandit, ca griji ca se strica tre sa ai mai putine. E prima mea motocicleta, si nu prea am termen de comparatie, dar ma inteleg bine cu ea. Daca ar fi fost putin mai mare as fi fost si mai bucuros, la cei 196 ai mei. La drum lung, dupa 300 de km incepuse sa ma doara spatele, dar asta mai mult ca sigur e din cauza lipsei antrenamentului. Mi-ar placea sa mai aiba o viteza, adica 7, ca la 140 intr-a sasea se duce la 6000-7000 rpm si mi-e cam jale sa stea asa turata. Cateodata mi-ar placea sa demareze mai bine, dar pun asta si pe lipsa mea de experienta, ca nu stiu sa plec de pe loc exact cum trebuie ca sa profit de tot cuplul. Au trecut trei luni si jumatate de cand suntem impreuna si pana acum a fost grijulie cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.