RvsS Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Evo are 85. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Banditu a vazut si Transalpina si Transfagarasanul in acest weekend. Sambata dimineata mi-am luat fetele si am plecat la plimbare pe ruta Pitesti - Rm. Valcea - Novaci - Sebes. Nu am mai ajuns la Sebes si am innoptat la Căpâlna. Duminica dimineata ne-am intors pana în Șugag și de acolo am luat-o spre Jina și mai departe spre Cristian și Sibiu. Între Șugag și Jina am avut parte de o aventura de enduro. Cred ca nici constructorii japonezi sau cei italieni nu s-au gândit nicio clipă ca motoarele acestea vor merge pe acolo. Am depășit și acei 5 km de enduro și ne-am continuat drumul spre Sibiu și mai departe spre Bâlea. Asfalt bun, peisaje demențiale și viraje consecutive încărcate de emoții și amintiri. De la Bâlea până la Vidraru...iar enduro... de data asta bătea bine de tot spre cross ). Dacă până acum îți calculai tresul ca să ocolești gropile, acum, problema se punea DOAR prin care gropi sa dai ca sa poți avansa încă un metru. Am ajuns la VIdraru după ce mi-am rearanjat organele prin corp. De acolo la Curtea de Argeș și mai departe la Pitești, asfaltul este practicabil la o viteza de vreo 70-80 km/h. Autostrada Pitești - București...plictisitoare... Aceasta a fost ultima ieșire majoră a Banditului pe acest an. Vedem anul viitor pe unde mai bântuim! Cheers. Câteva poze din aceasta aventura: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 si-a montat careva crash pad-uri pe un bandit din 2001, unde le-a montat( pe cadru)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Transalpina si Transfagarasanul in acest weekend bine, hai, exista sanse sa te iertam ca ai deschis subiectul iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 cosmine, unde e ghidonu de BMX? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Cosmine, Jina ? Chiar vad eu bine ? ))) Pe acolo vroia si Paul sa mergem, dar cand am vazut cum e drumul, ne-am intors pe Sebes ) Nu pot decat sa te felicit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 cosmine, unde e ghidonu de BMX? m-ai pierdut cu intrebarea asta... nu stiu la ce te referi. Eu am ghidon enduro montat pe Bandit. La cel original am renuntat in primul an. Era prea mic si prea incomod pentru mine. Cosmine, Jina ? Chiar vad eu bine ? ))) Pe acolo vroia si Paul sa mergem, dar cand am vazut cum e drumul, ne-am intors pe Sebes ) Nu pot decat sa te felicit !!! Mersi, mersi! intr-adevar a fost o provocare, si noroc ca si pretina e la fel de incapatanata ca si mine si nu-i place sa se intoarca din drum la prima provocare am ajuns acolo. am vazut drumul. ne-am facut o cruce in fuga si am bagat mana in gaz. Crede-ma... daca o luati pe acolo nu regretati nicio clipa. ce peisaje si ce drum va astepta dupa cei 4-5 km de enduro...e de vis acel traseul. eu clar voi mai merge pe acolo. bine, hai, exista sanse sa te iertam ca ai deschis subiectul iernat inca nu am deschis subiectul iernat. dar la mine e ultima iesire majora pentru cam niste multe chestii de facut pe la motor. si cred ca de luna viitoare il bag la demontat, curatat, reglat si schimbat toate cele uzate/avariate. e o operatiune care dureaza si costa ceva, si vrea sa ma apuc din timp pentru ca din primavara mai am programata o tura de vreo doua saptamani prin tara, sa vizitez si nordul si estul patriei, dupa care, in vara vreau sa vad si cu ce se lauda vecinii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Mersi, mersi! intr-adevar a fost o provocare, si noroc ca si pretina e la fel de incapatanata ca si mine si nu-i place sa se intoarca din drum la prima provocare am ajuns acolo. am vazut drumul. ne-am facut o cruce in fuga si am bagat mana in gaz. Crede-ma... daca o luati pe acolo nu regretati nicio clipa. ce peisaje si ce drum va astepta dupa cei 4-5 km de enduro...e de vis acel traseul. eu clar voi mai merge pe acolo. Ma rog, eu aveam si janta indoita si am zis ca mai bine nu..abia folosisem un spray de pana(care ma tinea cam 80 km) Era un nene acolo, in prima comuna de pe drumul spre Jina, pe care l-am intrebat daca e drum bun mai departe, raspunsul lui a fost: "da, e bun, e ca aici" si acolo era drumul praf )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 m-ai pierdut cu intrebarea asta... nu stiu la ce te referi. Eu am ghidon enduro montat pe Bandit. La cel original am renuntat in primul an. Era prea mic si prea incomod pentru mine. sa vizitez si nordul si estul patriei, dupa care, in vara vreau sa vad si cu ce se lauda vecinii da, acum am deshis toate pozele, e ala pe care-l stiam...nu vazusem tija aia cu buretele si credeam ca l-ai schimbat... pare mult mai mare in realitate. Daca mergi in Maramu si Bucovina, dup-aia sa nu pleci pe la unguri ca o sa fi dezamagit. Cand am ajuns acolo mi-am dat seama de ce tineau mortis sa aiba ei Transilvania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Imi puteti spune va rog de unde sa cumpar o baterie de Bandit Evo (2007)? Cred ca cea originala a murit. Mai murise o data dupa iarna si am tras curent de la masina si a fost ok pana acum, dar are aceleasi simptome. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Incarc-o la un redresor mai intai! S-ar putea sa te mai tina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Imi puteti spune va rog de unde sa cumpar o baterie de Bandit Evo (2007)? Cred ca cea originala a murit. Mai murise o data dupa iarna si am tras curent de la masina si a fost ok pana acum, dar are aceleasi simptome. Multumesc. E de la baterie ? De incarcat, incarca cum trebuie ? Maine ma apuc de boala mea, frec la galerii..Cred ca se poate schimba din "Freaca menta" in "Freaca galeriile" ) adica asta o sa fac eu maine la munca Imi zicea cineva ca o sa vina vineri sa o vada, daca nu o cumpara el, o sa vand toba separat si pot sa mai scad din pretul mobrei Cu toate ca nu suport sunetul stock, macar nu voi mai avea probleme nici cu astia de la RAR.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Eu mi-am luat acumulatorul de aici: http://baterie-acumulator.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=34&option=com_virtuemart&Itemid=53 Vezi ca scrie si dimensiunea la detalii si ia-ti si tu cu amperaj putin mai mare(sa aiba forta iarna) eu mi-am luat de 12ah volton ,dar am si motorul ceva mai mare(facute de rombat)ca eram disperat si astia au zis ca mi-o livreaza acasa a doua zi si era si ieftina (140ron parca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 E de la baterie ? De incarcat, incarca cum trebuie ? Maine ma apuc de boala mea, frec la galerii..Cred ca se poate schimba din "Freaca menta" in "Freaca galeriile" ) adica asta o sa fac eu maine la munca Imi zicea cineva ca o sa vina vineri sa o vada, daca nu o cumpara el, o sa vand toba separat si pot sa mai scad din pretul mobrei Cu toate ca nu suport sunetul stock, macar nu voi mai avea probleme nici cu astia de la RAR.. Salut! Ce speri sa obti frecandu-le? Care este scopul? Mi-ar placea sa nu aiba culoarea aceea galbuie , ci sa arate precum cele de pe Intruder. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Salut! Ce speri sa obti frecandu-le? Care este scopul? Mi-ar placea sa nu aiba culoarea aceea galbuie , ci sa arate precum cele de pe Intruder. pai tu nu stii cum arata acum A plouat acum o saptamana si in spatele blocului e o portiune de 5-6m cu pamant si s-a luat tot pe roata..Iar pe strada cand am mers, unde crezi ca s-a depozitat pamantul ala ?Iar in timp se intareste, din cauza ca se incing galeriile..Cred ca este acelasi proces, ca in faurirea castroanelor populare Mie imi place mult culoarea asta galbui/sampanie..nu mi-as dori sa fie argintii, imi plac exact cum sunt acum.. Deci, daca vreti castroane populare(made by bandit), trebuie doar sa spuneti Glumesc, am cateva beri la bord si ma tin de prostii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Da, s-ar putea sa ai dreptate in ce priveste culoarea si sa i se potriveasca mai bine cea galbuie/sampanie. Chestia este ca toba stock este argintie si ma gandeam ca totusi o continuitate in culoare n-ar strica. Nu mai spun ca zona unde este catalizatorul este chiar arsa. Ma gandeam sa o acopar cu o chestie cilindrica cromata de se pune la evacuarea masinilor (nu stiu cum ii spune), insa nu-i chiar simplu pentru ca pe partea opusa este si senzorul de o2. Sa ai pofta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Mi-ar placea sa nu aiba culoarea aceea galbuie , ci sa arate precum cele de pe Intruder. n-o sa fie niciodata asa, orice le-ai face. la Intruder si majoritatea cruiserelor, ca sa ramana cromate galeriile, au dublura - teava in sine prin care trece 'focul' e in interiorul altei tevi, care se incalzeste semnificativ mai putin si atunci nu se mai albastreste/ingalbeneste. Pe Viroaga mi-am cromat eu galeriile (care nu mai aveau dublura, ca erau tobe aftermarket), cand am reconditionat-o ca erau albastrite...dupa 2 zile erau arse din nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 n-o sa fie niciodata asa, orice le-ai face. la Intruder si majoritatea cruiserelor, ca sa ramana cromate galeriile, au dublura - teava in sine prin care trece 'focul' e in interiorul altei tevi, care se incalzeste semnificativ mai putin si atunci nu se mai albastreste/ingalbeneste. Pe Viroaga mi-am cromat eu galeriile (care nu mai aveau dublura, ca erau tobe aftermarket), cand am reconditionat-o ca erau albastrite...dupa 2 zile erau arse din nou... dar unde ai putea sa faci treaba asta si cam la ce pret ar ajunge...as vrea sa le fac si eu la banditul meu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 E de la baterie ? De incarcat, incarca cum trebuie ? Pare sa fi fost de la baterie, a pornit cu cablurile de la masina. O duc la o revizie sa vad ce zic domnii de acolo. Oricum, cam ce durata de viata are o baterie? A mea probabil nu a fost schimbata niciodata, are cam 3-4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 cam 4 ani e durata medie de viata...si 10 maxina(yuasa din ce am vazut cu ochii mei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdorin Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 /index.php?/topic/668158-gsf-650-n-bandit/ pret nou 2500 de euro urgent !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) urgent 1500E iti dau azi! Ii vrei urgent! Faptul ca tu precizezi urgent, ma face sa iti zic juma din cat vrei tu. Nu ajuta cu nimic texte gen "urgent"... Editat Septembrie 15, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salut domnilor, In seara asta m-am uitat intamplator la gemuletul de la ulei si m-am cam ingrijorat. Am facut 1400 Km. cu jucarica de cand am luat-o si de cand i-am schimbat uleiul. Incepator total fiind, nici n-am intrebat ce ulei mi-a pus nenea ala. In primul rand cu motorul pornit nu apare ulei deloc acolo. Asta cred ca e normal. Dar e negru de tot. Majoritatea timpului am mers prin oras si doar vreo 500 de km facuti la drum lung, timp in care am tinut-o la 6000-7000 rpm. Ce ma sfatuiti sa fac? (Motoreta e un Bandit de 600 din 2002) Multumesc frumos, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salut! Cati Km are in total Banditul? Pozele sunt facute cand motorul este pornit? La cea din stanga nu-mi dau seama cat este nivelul. Un consum normal de ulei la un motor nou este de pana in 100ml/1000Km. Pana in 500ml/1000Km si chiar 700ml/1000Km, in functie de vechimea motorului si desigur de numarul de Km parcursi, nu este infiorator de rau dar deja e un semnal ca trebuie umblat la motor, in special la un consum de 700ml/1000Km. Oricum asemenea consum de ulei este specific unui motor cu peste 100.000Km, in caz ca nu a aparut o defectiune care sa duca la acest consum. Ce am spus este valabil pentru motoarele de autoturisme si am citit intr-o carte cam acum 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salut! Cati Km are in total Banditul? Pozele sunt facute cand motorul este pornit? La cea din stanga nu-mi dau seama cat este nivelul. Un consum normal de ulei la un motor nou este de pana in 100ml/1000Km. Pana in 500ml/1000Km si chiar 700ml/1000Km, in functie de vechimea motorului si desigur de numarul de Km parcursi, nu este infiorator de rau dar deja e un semnal ca trebuie umblat la motor, in special la un consum de 700ml/1000Km. Oricum asemenea consum de ulei este specific unui motor cu peste 100.000Km, in caz ca nu a aparut o defectiune care sa duca la acest consum. Ce am spus este valabil pentru motoarele de autoturisme si am citit intr-o carte cam acum 10 ani. Cea fara ulei este cu motorul pornit. Daca dai zoom pe cea cu ulei (facuta cu motorul oprit), vezi ca nivelul este aproape de Full. Cam asa era si acum 1400 de kilometri. Ingrijorarea mea nu este nivelul, ci culoarea neagra. Cand l-am pus era lacrima. 38.000 km. are motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.