mdorin Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 1500E iti dau azi! Ii vrei urgent! Faptul ca tu precizezi urgent, ma face sa iti zic juma din cat vrei tu. Nu ajuta cu nimic texte gen "urgent"... Bine ca esti tu "destept" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Plimbare? cineva? Eu s-ar putea sa plec vineri pe Transalpina cu retur in aceiasi zi. din pacate plec in interes de serviciu si nu voi merge cu banditul. voi "incerca" altceva (cine stie, cunoaste! ))) Daca esti dispus sa vii vineri la 5 dimineata in bucuresti si sa plecam spre transalpina unde ne vom invarti un pic pe viraje, da un semn si eventual un nr de tel pe pm. Dar, ia in calcul ca eu vineri seara ma intorc acasa. nu dorm p-acolo. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 ce job naspa ai bai cosmine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata: Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Am fost din nou pe Transalpina, cam dezamagit din cauza asfaltului care era naspa rau. Traseu Sibiu-Valcea-Novaci-Obarsia Lotrului- Sugag- Sebes-Sibiu, in total vreo 400 km. Daca data trecuta erau doar 3 km de asfalt rupt si in lucru dintr-un total de 130 km,acum erau vreo 20km+ca se asfalta la greu deci implicit nisip+pietris pe curbe pe o portiune de vreo 5-10 km. In rest s-a comportat bine motoru' am facut un pic si de offroad pana la un anumit punct de care nu puteam trece nici cum,am alunecat cu spatele de vreo 3 ori pe o portiune de 4 m,asta cu frana fata blocata. Poze: Ce pot face doi oameni cu un motor pe-un munte?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) Senzorul se desface foarte usor. Nu trebuie sa dai suportul de scarita jos. Pune ochiul la contributie(si mana <- ) si desfileteaza-l din locul lui dupa ce scoti mufa de pe el. Poate face un contact imperfect. E simplu, spor Multumesc de sfat! Intr-adevar era un contact imperfect. Am desurubat putin senzorul si acum merge brici. Multumesc inca o data! Editat Septembrie 20, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Am fost din nou pe Transalpina, cam dezamagit of, cand vad soselele astea, cica "asfaltate", mi se face rau. A naibii ea de tara, nimic nu se face fara a se fura la greu. Eu nu pot sa cred ca soseaua aia are in plan "santuri de pietris" si "fara marcaj - vopsea". In Bucuresti la fel: se asfalteaza si se pun borduri la greu, sunt terminate de 2-3 luni si inca nu au marcaj... si m-am prefacut nesimtit zilele astea si am intors pe unde ar fi trebuit sa fie dubla linie continua, cu politaiul la 30m. Va invidiez pentru timpul liber in care puteti sa alergati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) """""In rest s-a comportat bine motoru' am facut un pic si de offroad pana la un anumit punct de care nu puteam trece nici cum,am alunecat cu spatele de vreo 3 ori pe o portiune de 4 m,asta cu frana fata blocata.""" mie mi-a intrat o musca in ochiul drept si s-a inrosit...ochiul nu musca Editat Septembrie 20, 2011 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 saraca musca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 of, cand vad soselele astea, cica "asfaltate", mi se face rau. A naibii ea de tara, stai linistit, ca nici in alte parti ale europei nu e asa de roz. de exemplu, in Croatia, drum european...fara niciun semn ca ar fi in lucru...25 de km de drum de tara tre' sa scriu odata povestea calatoriei, sa vedeti ca romania nu e o tara asa de naspa precum crede majoritatea lumii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 tre' sa scriu odata povestea calatoriei, sa vedeti ca romania nu e o tara asa de naspa precum crede majoritatea lumii... Nu spune nimeni ca e naspa, e o tara frumoasa. Pacat ca e locuita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Hai sa va zic o poveste . Duminica seara , las motoreta in fata casei , si ma duc grabit la somn caci a doua zi , la 8 , urma sa ma duc la munca . Somn linistit , vise umede , trezirea un cosmar . Ies afara sa-mi beau cafeaua si sa dau o cheie bestiei sa se incalzeasca . Ma duc , pun contactul , trag socul putin , ii dau la automat si ... pauza . Nu vroia de nici un fel s-o ia . Dau cu soc , dau fara soc , dau cu gaz , dau fara gaz pana se termina saraca baterie . Pun mana pe telefon , sun un prieten , il pun sa vina la mine sa ma impinga . Dupa seria cuvenita de injuraturi , apare asta , ma impinge vre-o 200 de metri ca intr-un final sa porneasca . Cu chiu , cu vai a luat-o , mergea "in 3" , ca era rece , s-a incalzit si n-am mai avut probleme cu ea deloc . Marti , adica ieri , aceasi poveste . N-a vrut de nici un fel sa porneasca , da-i cu impins , plangea saraca de parca era innecata . A pornit , n-am mai avut probleme , pana seara . Iesisem la o plimbare mica , sa duc femeia acasa , m-am oprit la birt sa salut niste prieteni si dau sa plec . Ma sui pe ea , dau cheie , dau sa plec de pe loc , moare . Dau la automat , nu o ia . Ma impinge unu' , 2 metri , si a luat-o . Dar cand a luat-o , mergea intrerupt , simptomul "in 3" . Azi de dimineata , n-a luat-o de nici o forma . Nici la automat , nici impinsa , nici f*tuta , nici rasf*tuta . Un prieten mi-a zis ca-s bujiile , ca au saracele cam 15k km . Voi ce ziceti ? Care-i deznodamantul ? Va reusi croitorasul cel viteaz sa salveze fata din mainile raului ?! LE : Bandit 400 , an 1995 . Culoare negru cu scris galben si cadrul rosu ) Editat Septembrie 21, 2011 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Bujiile le verifici, ca nu sunt greu de verificat. Prima data inspectie vizuala, vezi ce culoare au. Apoi, dai la automat cu fisa pusa pe bujie, vezi daca ai scanteie. Sa nu fie bobina/bobinele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Nah , n-ar fi greu daca as avea o cheie de bujii .. Dar n-am ! Bleah , this is f*cked up ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 bun, atunci scoate fisa, "decoperteaz-o" si tine partea metalica aproape de motor, dand la automat. Vezi daca da scanteie. Fa la fel cu toate fisele! PS: acum ma gandesc ca ai putea avea probleme chiar cu fisele de bujii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) bun, atunci scoate fisa, "decoperteaz-o" si tine partea metalica aproape de motor, dand la automat. Vezi daca da scanteie. Fa la fel cu toate fisele! PS: acum ma gandesc ca ai putea avea probleme chiar cu fisele de bujii... Asa ma gandeam si eu . O sa ma duc sa le verific , si vedem ce zice . Stii cumva cam la ce bani se invart bobinele si fisele ?! Eventual si bujii . LE : Mda , am scos fisa de pe bujie , dar nu am cum sa o "decopertez" caci exteriorul este dintr-un cauciuc dur sau plastic .. si nici nu se desface pe nicaieri. Astept deci sa se trezeasca un tovaras , care are cheie de bujii , ii dau jos rezervorul , verific fisele . Bobinele cum as putea sa le verific ?! Editat Septembrie 21, 2011 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Asa ma gandeam si eu . O sa ma duc sa le verific , si vedem ce zice . Stii cumva cam la ce bani se invart bobinele si fisele ?! Eventual si bujii . LE : Mda , am scos fisa de pe bujie , dar nu am cum sa o "decopertez" caci exteriorul este dintr-un cauciuc dur sau plastic .. si nici nu se desface pe nicaieri. Astept deci sa se trezeasca un tovaras , care are cheie de bujii , ii dau jos rezervorul , verific fisele . Bobinele cum as putea sa le verific ?! vezi ca firul de la bobina se desfileteaza din pipa de la bujie..si asa poti vedea daca da scanteie...vezi ca la banditul de 400 sunt cam pretentioase bujiile si daca nu au fost curatate carburatoarele de curand s-ar putea sa le inece usor si odata intrate in scurt poti sa le faci ce vrei ca nu mai merg...bobinele nu pot fi testate pt ca scot un curent mare...volti multi...dar daca ai tupeu pune mana...de murit nu mori sigur....dar nu te sfatuiesc... daca nu poti scoate pipa baga un fir in ea si scoate pana pe cadru sau oriunde ai masa.. inca ceva daca bujiile sunt negre..ai grija ca ai un nivel mare in carburatoare su ceva e infundat pe acolo si de acolo se ineaca de merge in 3...normal cand moare bobina moare pe 2 fise nu doar pe una...acum vezi tu..si anuntane totusi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Asa ma gandeam si eu . O sa ma duc sa le verific , si vedem ce zice . Stii cumva cam la ce bani se invart bobinele si fisele ?! Eventual si bujii . LE : Mda , am scos fisa de pe bujie , dar nu am cum sa o "decopertez" caci exteriorul este dintr-un cauciuc dur sau plastic .. si nici nu se desface pe nicaieri. Astept deci sa se trezeasca un tovaras , care are cheie de bujii , ii dau jos rezervorul , verific fisele . Bobinele cum as putea sa le verific ?! http://www.okazii.ro/catalog/57737058/bobine-aprindere-1-4-2-3-suzuki-gsf600-bandit-1995-1999-.html Astea-s bune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 @ B!sh0p Nu vreau sa fiu pesimist,dar cam asa a facut si al meu 400.Numai ca intr-o zi nu a mai vrut sa porneasca si pace.L-am impins pana n-am mai putut si degeaba.Dupa ce l-am dus la mecanic concluzia a fost sumbra: compresie aproape inexistenta.Mai pornea datorita faptul ca avea amestec f bogat.Nu a mai pornit dupa ce i-am sincronizat carburile plus amestec normal sa zicem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal . 208 lei , CR8EK , de la Kronau . Cu ocazia asta am desfacut si curatat carburatoarele , curatat rezervorul , montat un filtru de benzina "de dacie" intre rezervor si carburatoare . A pornit , da scanteie , toate bune . Am montat mobra la loc , si am desfacut socul , cu gandul de a unge cablul . Am tras de el .. surpriza !! Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . Acum , astept o sugestie cum sa-l pornesc maine dimineata , si de unde cumpar o saracie d-aia de cablu ! Multam tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal . 208 lei , CR8EK , de la Kronau . Cu ocazia asta am desfacut si curatat carburatoarele , curatat rezervorul , montat un filtru de benzina "de dacie" intre rezervor si carburatoare . A pornit , da scanteie , toate bune . Am montat mobra la loc , si am desfacut socul , cu gandul de a unge cablul . Am tras de el .. surpriza !! Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . Acum , astept o sugestie cum sa-l pornesc maine dimineata , si de unde cumpar o saracie d-aia de cablu ! Multam tuturor ! Salut, cablu de soc ar trebui sa gasesti la Louis, deci cam la oricine aduce din Louis poti sa il comanzi. Cauta-l pe site. Editat Septembrie 22, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal [...] Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . bujii negre = amestec bogat. Cred ca era rupt cablul, dar blocat pe soc tras (partial sau total) sau carburatoare desincronizate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) bujii negre = amestec bogat. Cred ca era rupt cablul, dar blocat pe soc tras (partial sau total) sau carburatoare desincronizate! Foarte buna remarca, ar fii de luat in calcul si varianta asta. Eu la B12 am plecat odata de acasa cam la 2 minute dupa ce am pornit motorul. Cand am ajuns in centru nu imi statea la ralanti, nu se tura calumea, umblam din mers la supararea ala de surub de reglat ralantiul si dupa ce il dereglez bine, cam dupa 5-10 minute vad ca eram cu socul tras inca. Nu de tot, apucasem sa il imping putin ( nu imi place sa il aud cum se tureaza blana, asa ca imping socul macar jumate imediat dupa ce pornesc). Dupa ce l-am impins la loc (socul) aveam ralantiul pe la 3000 Editat Septembrie 22, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) Foarte buna remarca, ar fii de luat in calcul si varianta asta. Eu la B12 am plecat odata de acasa cam la 2 minute dupa ce am pornit motorul. Cand am ajuns in centru nu imi statea la ralanti, nu se tura calumea, umblam din mers la supararea ala de surub de reglat ralantiul si dupa ce il dereglez bine, cam dupa 5-10 minute vad ca eram cu socul tras inca. Nu de tot, apucasem sa il imping putin ( nu imi place sa il aud cum se tureaza blana, asa ca imping socul macar jumate imediat dupa ce pornesc). Dupa ce l-am impins la loc (socul) aveam ralantiul pe la 3000 la relanti nu se umbla niciodata asa din mers+++plus ca nu se umbla pana nu e motorul cald ce sa mai vb daca e socul tras..deoarece rezulta o dereglare foarte mare cand va fi cald motorul.. Editat Septembrie 22, 2011 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 la relanti nu se umbla niciodata asa din mers+++plus ca nu se umbla pana nu e motorul cald ce sa mai vb daca e socul tras..deoarece rezulta o dereglare foarte mare cand va fi cald motorul.. Ai dreptate, insa eu nu stiam care e faza, de ce nu merge motorul rotund si imi moare in drum. Incercam sa maresc turatia la liber, de aia am umblat. Ma rog, happy end, funny de povestit, desi putin rusinos. Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.