mianmar23 Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 E cu dus si intors cu uleiulire..eu practic am constatat ca imi mergea mult mai bine cutia cu ulei mineral(2000km) decat cu cel full sintetic pe care nu-l recomand la bandit(f-ute ambreiajul) eu am patit-o de restul componentelor din motor nu ma pronunt(aveau uzuri egale)e vb de 2 motoare diferite de bandit cu relativ aceeasi km...nu-i sigura nici treaba cu km pe la noi si broscari dar... pe unul am folosit numai 300v factory si de la 2 schimburi deja patina ambreiajul in ture mari...iar pe celalalt mineral schimbat la 2000km Si eu sunt de aceeasi parere ca pe vremea banditului nu exista full sintetic...deci... Am uitat sa specific mers majoritatea prin oras turatie cam pe rosu primele 2-3 trepte(ambele cazuri) 1. Ambreiajul se poate f-ute si din alte motive, cel mai probabil mers mult timp cu el patinat, cum se si specifica in carte sa nu se faca. 2. Sigur pe vremea banditului Terente nu era ulei sintetic(1920). 3. Uleiul mineral, deci si 20w50 de la Motul este mai scump, nu pentru ca este mai bun, ci pentru ca se obtine din petrol,care intamplator este scummp si care necesita distilari, filtrari, procese costisitoare cu consum mare de energie si de aici rezulta si pretul mare. Sper sa vada si Ciprinho asta. 4. Peste tot unde am citit se vorbeste despre superioritatea uleiurilor sintetice in fata celor minerale. Ce alt argument sa va aduc? de unde am luat eu mobra, B&S Motors, mi s-a spus ca Suzuki recomanda Motul, Iar Motul recomanda 5100, 7100 ambele 10W40 si 300V...Daca mi se f-ute ceva din cauza uleiului, ii dau in judecata. Acum daca voi sunteti genul..."pixelul albastru, rusine Dinu Patriciu!", ma predau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Am gasit si o schema in cartea tehnica. Intrebarile de mai sus inca sunt de actualitate. Scuze pentru atatea posturi. vezi ca poate doar au oxidat cracii de la mufa ca se mai intampla si nu tre sa mai demontezi nimic..trage in sus de bucata acoperita de membrana de cauciuc sub ea sunt niste pini cu papuci parca tin eu minte...poate sunt doar oxidati...desi daca ai umblat in far si de atunci a inceput pb ai facut vro ghidusie pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 7100 din ce stiu eu nu-i full sintetic(e doar pt reclama)asa am auzit nu-i sigur(nu am citit nimic in domeniu doar am vb cu diversi dealeri de uleiuri) -de 3000 nu stiu nimic...ideea e cel mineral simteai ca-si pierde proprietatile mult mai repede si am preferat sa schimb la 2000km(60-65ron) decat sa schimb la 5000km(140-150 ron)la b6 i-a placut mai mult. si eu sunt de acord cu tine..il schimbi la jumate adica 3000de km ca eu zic ca duce atata...da sa ii placa sucul banditului... 1. Ambreiajul se poate f-ute si din alte motive, cel mai probabil mers mult timp cu el patinat, cum se si specifica in carte sa nu se faca. 2. Sigur pe vremea banditului Terente nu era ulei sintetic(1920). 3. Uleiul mineral, deci si 20w50 de la Motul este mai scump, nu pentru ca este mai bun, ci pentru ca se obtine din petrol,care intamplator este scummp si care necesita distilari, filtrari, procese costisitoare cu consum mare de energie si de aici rezulta si pretul mare. Sper sa vada si Ciprinho asta. 4. Peste tot unde am citit se vorbeste despre superioritatea uleiurilor sintetice in fata celor minerale. Ce alt argument sa va aduc? de unde am luat eu mobra, B&S Motors, mi s-a spus ca Suzuki recomanda Motul, Iar Motul recomanda 5100, 7100 ambele 10W40 si 300V...Daca mi se f-ute ceva din cauza uleiului, ii dau in judecata. Acum daca voi sunteti genul..."pixelul albastru, rusine Dinu Patriciu!", ma predau... nu e mai scump fratica e undeva la 120 de lei..spre deosebire de 5100 150 si 7100 170.. 7100 din ce stiu eu nu-i full sintetic(e doar pt reclama)asa am auzit nu-i sigur(nu am citit nimic in domeniu doar am vb cu diversi dealeri de uleiuri) -de 3000 nu stiu nimic...ideea e cel mineral simteai ca-si pierde proprietatile mult mai repede si am preferat sa schimb la 2000km(60-65ron) decat sa schimb la 5000km(140-150 ron)la b6 i-a placut mai mult. daca 7100 nu e sintetic nici la MACDONALDS nu gasesti produse sintetice....miroase a parfum de iti vine sa-l dai pe tine...e chiar full sintetic..si dupa 2000de km tot asa miroase...foarte fain...parca si gazele ce le da pe toba bat tot in genul ala...n-are nici gram de natural in el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 1. Ambreiajul se poate f-ute si din alte motive, cel mai probabil mers mult timp cu el patinat, cum se si specifica in carte sa nu se faca. 2. Sigur pe vremea banditului Terente nu era ulei sintetic(1920). 3. Uleiul mineral, deci si 20w50 de la Motul este mai scump, nu pentru ca este mai bun, ci pentru ca se obtine din petrol,care intamplator este scummp si care necesita distilari, filtrari, procese costisitoare cu consum mare de energie si de aici rezulta si pretul mare. Sper sa vada si Ciprinho asta. 4. Peste tot unde am citit se vorbeste despre superioritatea uleiurilor sintetice in fata celor minerale. Ce alt argument sa va aduc? de unde am luat eu mobra, B&S Motors, mi s-a spus ca Suzuki recomanda Motul, Iar Motul recomanda 5100, 7100 ambele 10W40 si 300V...Daca mi se f-ute ceva din cauza uleiului, ii dau in judecata. Acum daca voi sunteti genul..."pixelul albastru, rusine Dinu Patriciu!", ma predau... Ai perfectă dreptate în privinta uleiurilor sintetice sunt cele mai bune mai ales pentru motoarele de turatie.Eu folosesc POWER SYNT 4T 10W/60 Fully synthetic high-performance 4-stroke engine oil, specially developed for demanding use in hypersport motorcycles with powerfus engines, gearboxes and clutches with optimum protection over the entire range of applications. aggressive power development optimum wear protection ideal for wet multi-disc clutches (JASO MA approval) Specification: JASO MA T903:2006; API SJ, SH, SG Aveți grijă cu Motulul,am un prieten care lucrează în distrbuție care mi-a spus că ar fi apărut Motul contrafăcut pe piață. Motorex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisssu Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 ma bag si euuuuuuuuuuuu nu vrea cineva acest superb bandit cristi 0747 870791 s au l as schimba cu un enduro cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Plimbare? cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Poate intereseaza pe cineva o toba sport, pentru bandit: /index.php?/topic/668547-toba-sport-leo-vince/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Aveți grijă cu Motulul,am un prieten care lucrează în distrbuție care mi-a spus că ar fi apărut Motul contrafăcut pe piață. Motorex O fi ala pe care-l cumpar eu de la MyMoto mult mai ieftin decat de la inmportatorul oficial Motul din Berceni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Salutare! asta este noua mea achizitie Bandit de 600 din 2001... salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata: Poate intereseaza pe cineva o toba sport, pentru bandit: /index.php?/topic/668547-toba-sport-leo-vince/ salut.eu as fi interesat.as veni personal in B pt ea dar sa vad zilele astea cum rezolv prob de cash . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata: salut.eu as fi interesat.as veni personal in B pt ea dar sa vad zilele astea cum rezolv prob de cash . ok, pai sa-mi spui cand vii..eu o am inca montata pe bandit, pentru cine vrea sa o auda.. Dar nu e problema, se demonteaza repede..sau daca vrei sa o montezi pe banditul tau pe loc, am toate sculele necesare.. Eu simteam furnicaturi in burta prima oara cand am montat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata: salut.eu as fi interesat.as veni personal in B pt ea dar sa vad zilele astea cum rezolv prob de cash . e superb banditul lui banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdorin Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 1500E iti dau azi! Ii vrei urgent! Faptul ca tu precizezi urgent, ma face sa iti zic juma din cat vrei tu. Nu ajuta cu nimic texte gen "urgent"... Bine ca esti tu "destept" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Plimbare? cineva? Eu s-ar putea sa plec vineri pe Transalpina cu retur in aceiasi zi. din pacate plec in interes de serviciu si nu voi merge cu banditul. voi "incerca" altceva (cine stie, cunoaste! ))) Daca esti dispus sa vii vineri la 5 dimineata in bucuresti si sa plecam spre transalpina unde ne vom invarti un pic pe viraje, da un semn si eventual un nr de tel pe pm. Dar, ia in calcul ca eu vineri seara ma intorc acasa. nu dorm p-acolo. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 ce job naspa ai bai cosmine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata: Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Am fost din nou pe Transalpina, cam dezamagit din cauza asfaltului care era naspa rau. Traseu Sibiu-Valcea-Novaci-Obarsia Lotrului- Sugag- Sebes-Sibiu, in total vreo 400 km. Daca data trecuta erau doar 3 km de asfalt rupt si in lucru dintr-un total de 130 km,acum erau vreo 20km+ca se asfalta la greu deci implicit nisip+pietris pe curbe pe o portiune de vreo 5-10 km. In rest s-a comportat bine motoru' am facut un pic si de offroad pana la un anumit punct de care nu puteam trece nici cum,am alunecat cu spatele de vreo 3 ori pe o portiune de 4 m,asta cu frana fata blocata. Poze: Ce pot face doi oameni cu un motor pe-un munte?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) Senzorul se desface foarte usor. Nu trebuie sa dai suportul de scarita jos. Pune ochiul la contributie(si mana <- ) si desfileteaza-l din locul lui dupa ce scoti mufa de pe el. Poate face un contact imperfect. E simplu, spor Multumesc de sfat! Intr-adevar era un contact imperfect. Am desurubat putin senzorul si acum merge brici. Multumesc inca o data! Editat Septembrie 20, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Am fost din nou pe Transalpina, cam dezamagit of, cand vad soselele astea, cica "asfaltate", mi se face rau. A naibii ea de tara, nimic nu se face fara a se fura la greu. Eu nu pot sa cred ca soseaua aia are in plan "santuri de pietris" si "fara marcaj - vopsea". In Bucuresti la fel: se asfalteaza si se pun borduri la greu, sunt terminate de 2-3 luni si inca nu au marcaj... si m-am prefacut nesimtit zilele astea si am intors pe unde ar fi trebuit sa fie dubla linie continua, cu politaiul la 30m. Va invidiez pentru timpul liber in care puteti sa alergati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) """""In rest s-a comportat bine motoru' am facut un pic si de offroad pana la un anumit punct de care nu puteam trece nici cum,am alunecat cu spatele de vreo 3 ori pe o portiune de 4 m,asta cu frana fata blocata.""" mie mi-a intrat o musca in ochiul drept si s-a inrosit...ochiul nu musca Editat Septembrie 20, 2011 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 saraca musca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 of, cand vad soselele astea, cica "asfaltate", mi se face rau. A naibii ea de tara, stai linistit, ca nici in alte parti ale europei nu e asa de roz. de exemplu, in Croatia, drum european...fara niciun semn ca ar fi in lucru...25 de km de drum de tara tre' sa scriu odata povestea calatoriei, sa vedeti ca romania nu e o tara asa de naspa precum crede majoritatea lumii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 tre' sa scriu odata povestea calatoriei, sa vedeti ca romania nu e o tara asa de naspa precum crede majoritatea lumii... Nu spune nimeni ca e naspa, e o tara frumoasa. Pacat ca e locuita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Hai sa va zic o poveste . Duminica seara , las motoreta in fata casei , si ma duc grabit la somn caci a doua zi , la 8 , urma sa ma duc la munca . Somn linistit , vise umede , trezirea un cosmar . Ies afara sa-mi beau cafeaua si sa dau o cheie bestiei sa se incalzeasca . Ma duc , pun contactul , trag socul putin , ii dau la automat si ... pauza . Nu vroia de nici un fel s-o ia . Dau cu soc , dau fara soc , dau cu gaz , dau fara gaz pana se termina saraca baterie . Pun mana pe telefon , sun un prieten , il pun sa vina la mine sa ma impinga . Dupa seria cuvenita de injuraturi , apare asta , ma impinge vre-o 200 de metri ca intr-un final sa porneasca . Cu chiu , cu vai a luat-o , mergea "in 3" , ca era rece , s-a incalzit si n-am mai avut probleme cu ea deloc . Marti , adica ieri , aceasi poveste . N-a vrut de nici un fel sa porneasca , da-i cu impins , plangea saraca de parca era innecata . A pornit , n-am mai avut probleme , pana seara . Iesisem la o plimbare mica , sa duc femeia acasa , m-am oprit la birt sa salut niste prieteni si dau sa plec . Ma sui pe ea , dau cheie , dau sa plec de pe loc , moare . Dau la automat , nu o ia . Ma impinge unu' , 2 metri , si a luat-o . Dar cand a luat-o , mergea intrerupt , simptomul "in 3" . Azi de dimineata , n-a luat-o de nici o forma . Nici la automat , nici impinsa , nici f*tuta , nici rasf*tuta . Un prieten mi-a zis ca-s bujiile , ca au saracele cam 15k km . Voi ce ziceti ? Care-i deznodamantul ? Va reusi croitorasul cel viteaz sa salveze fata din mainile raului ?! LE : Bandit 400 , an 1995 . Culoare negru cu scris galben si cadrul rosu ) Editat Septembrie 21, 2011 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Bujiile le verifici, ca nu sunt greu de verificat. Prima data inspectie vizuala, vezi ce culoare au. Apoi, dai la automat cu fisa pusa pe bujie, vezi daca ai scanteie. Sa nu fie bobina/bobinele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Nah , n-ar fi greu daca as avea o cheie de bujii .. Dar n-am ! Bleah , this is f*cked up ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.