97TDM Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 - intrebare:ati schimbat careva distributie la bandit de 600 din 98'' cam cat e de dificil si cam cat costa,multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Acum ma pregatesc eu sa schimb,intinzator lant distributie la 107 euro nu aberatii ca in alte parti,pe site-urile de afara gasisem cu 126 euro si pe acelasi site s-au uitat si cei de la magazin si mi-au dat pret de 700 lei.Lant o sa cumpar aftermarket cu 250 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 - ce,de unde,cum....daca sti sursa mai buna la pret ptr distributie tinema si pe mine la curent,mersi frumos.si de schimbat?il schimbi tu,e complicat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 si eu o sa schimb distributia la iarna, ca trec de 60.000 km anu' asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Posted Yesterday, 09:38 PM cat a costat RAR-ul (toata factura daca se poate) ? RAR-ul a costat 110 lei identificarea de fapt In rest sun cheltuieli pe la inscris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Mda...am sunat la RAR acum. Intre 330 si 550 in "functie de ce gaseste dl inginer" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Am un filtru K&N de bandit de vanzare . Detalii pe PM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 am nevoie relativ urgent de numarul lui razvanusv. l-am avut si eu da' mi-a crapat agenda. pls PM me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 salut , are cineva o masca care vine peste far, de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 test de simt de observatie: gasiti un lucru in neregula la profilul lui Macke. doi. am picat ITP-ul de la toba. e certificata pt. UK dar norma lor e cu 2 dB peste cea aplicabila in restul UE (asta din cercetari personale ulterioare, ca melteanu' de-acolo nu stia). melteanu' vrea sa vada un betisor drept si 3 culcate pe ea, adica litera E mare, care cica zice ca e buna, cele nebune sint pt. mers pe cimp (asa mi-a zis, deci sigur e corect). asta ca sa nu ziceti ca-s nasol si ca nu v-am avertizat. bine, ghinionu' meu e ca in Iasi nu se face ITP-ul pt. moto decit la RAR, organism angajat in lupta nemiloasa impotriva elementelor reprobabile, printre care si motociclistii. frinele mi-au iesit beton din prima si in rest 0 probleme in afara de becul de la numar ars (habar n-aveam). prima data a vrut sa ma pice de la bec dar se pare ca am fost norocos, mi-a zis ca ma trece clasa daca promit sa-l schimb imediat. dar dupa aia mi-a mai zis sa pornesc motorul oleaca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 ex bandit 600. cred ca vreau si eu ....dar tot un suzuki are acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) Mackeee . Sa-l porti incidentless! Editat Martie 29, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Sa stapanesti sanatos sabia de-un kil si-o suta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Danke Schanke! Am numere rosii, astept sa-l iau acasa zilele astea, si dupa un service amanuntit sa ne vedem la drum. NU va faceti griji, nu renunti la banditosi, unii chiar imi sunteti simpatici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Macke! Sa te tzina bine in sha si tu pe el de coarne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit 600 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut tuturor, avand in vedere primavara ... http://www.autovit.ro/suzuki-bandit-M3090571.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Salut tuturor, avand in vedere primavara ... http://www.autovit.ro/suzuki-bandit-M3090571.html - asta ca am vazut motorul tau negru cu cadru rosu,ma batea gandul si pe mine,era mai simplu,dar...e mai frumos tot negru.respect.- cam asta am facut eu cu banditul meu cand l-am luat.in 7 ore a fost bucati,imi doream extraordinar sa fie negru,asa ca am inceput un proiect maret,sablari si vopsiri,stikere,carburatoare,tacheti reglati si multimple imbunatatiri.pun si cateva poze ca sa va faceti o idee...(miercuri l-am achizitionat). -AM MARE NEVOIE DE UN TELESCOP SPATE,DACA STITI PE CINEVA,AS APRECIA. Editat Martie 30, 2012 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Salut. Cum imi dau seama cand trebuie schimbat uleiul din furca? N-am gasit (sau nu stiu sa caut) nimic in manualul de service. Si daca tot scriu, lighioana are aproape 38000 Km. dar placutele de frana cred ca sunt stock si par ok. Asa, foaie verde bat n-ai de lucru fat, merita sa le schimb cu unele mai smechere? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 vezi ca ti-am raspuns si dincolo. la cit de ieftin e uleiul de furca n-are sens sa stai sa te gindesti prea mult. daca vrei sa-l schimbi, schimba-l, daca nu, nu. atfel decit demontind furca si scurgind niste ulei n-ai cum sa stii daca trebuie schimbat. daca e dus, o sa observi si ochiometric ca e clar mai putin viscos decit cel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Cum imi dau seama cand trebuie schimbat uleiul din furca? N-am gasit (sau nu stiu sa caut) nimic in manualul de service. ete: placutele de frana cred ca sunt stock si par ok la furtunele de frana nu te-ai gandit, pun pariu! ...si le ai pe moto de 10 ani! Editat Martie 30, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 da, faza cu furtunurile e tare. pot sa pariez ca cei ca noi, adica neglijentii care nu si le schimba odata la 4 ani sint o minoritate in Romania la fel ca si aia care pun silicon in loc sa schimbe garnitura capacului de la supape, sau care nu pun garnituri originale Suzuki de fiecare data cind scot un capac lateral. toti motociclistii pe care-i cunosc schimba uleiul la 4000 km, bujiile la 10000, lichidul de frina odata pe an, cauciucurile mult inainte sa ajunga pe sirme, placutele preventiv chiar daca nu sint uzate etc in alta ordine de idei, am trecut si eu clasa multumita lui BikerMF doar ca niste spirite malefice m-au impins sa i-o dau inapoi si sa-mi pun iar toba de mers pe cimp am gasit ieri un pont gratuit. anu' trecut ma batea gindu' sa-mi pun rotor de aprindere cu avans de 5 grade, da' am zis ca 100 de ioro pe un upgrade cu rezultate indoielnice nu prea merita. m-am gindit o vreme ca as putea sa gasesc o metoda de-a misca pozitia pickup-ului fara sa tai tot ce e pe-acolo da' vad ca s-au gindit altii mai bine: http://www.gixxer.com/forums/showpost.php?p=3482342&postcount=25 nu-ti place rezultatu'? il pui inapoi cum era. pret? 0 lei. remarcabil mi se pare ca cei care vin cu ideile astea-s deobicei ne-romani, cu toate ca neamu' nostru cica e plin de maestri ai improvizatiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 - crezi ca e remarcabila diferenta??adica merita tigania?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) am vorbit cu un englez care si-a pus kit stage 1 Holeshot (parca) pe Bandit de 600. kitul se pune la tobe sport, contine rotor de aprindere cu avans 5 grade, filtru de aer high flow, jiclor (nu mai stiu daca cel principal sau cel pt. acul de dozaj) cu 1 sau 2 numere mai mare si saibe pt. ridicat acul de dozaj. omul jura ca singura diferenta considerabila a simtit-o cind a schimbat rotorul. cica la Bandit ar fi intentionat intirziat avansul pt. noxe. daca-l avansezi prea tare poti sa incepi sa ai probleme nasoale (pre-aprindere and stuff). avind in vedere ca "tigania" nu e vizibila si e si reversibila, nu stiu daca pierzi ceva. presupunind prin absurd ca-l bulesti, e cam 1 milion unu' SH. Editat Martie 30, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 vezi ca ti-am raspuns si dincolo. la cit de ieftin e uleiul de furca n-are sens sa stai sa te gindesti prea mult. daca vrei sa-l schimbi, schimba-l, daca nu, nu. atfel decit demontind furca si scurgind niste ulei n-ai cum sa stii daca trebuie schimbat. daca e dus, o sa observi si ochiometric ca e clar mai putin viscos decit cel nou. Nu tin sa schimb ceva ce nu trebuie schimbat, dar motoreta e luata de la altul si nici n-am experienta, asa ca intreb si eu. Merci fain de sfat. la furtunele de frana nu te-ai gandit, pun pariu! ...si le ai pe moto de 10 ani! Vazusem sectiunea aia, dar se refera doar la Inspect nu si la Replace. Si inlocuire doar daca curge, si presupun ca daca curge problema e pe la simeringuri si n-are treaba cu uleiul. Anyway, un nene de la service mi-a zis ca as putea schimba uleiul anul asta (vorbeam cu el anul trecut), dar n-am inteles daca a luat decizia asta dupa ce s-a lasat pe furca si a "simtit" ceva, sau doar preventiv cum spunea si dl. CalinD. Eu m-am uitat si la furtune si par ok (adica le-am flexat cat am putut si nu au nicio urma de crapatura). Am sa mai schimb din chestii, dar trebuie sa-mi fac o lista de prioritati ca n-am bani de toate. Ma gandeam la placute ca am citit pe aici ca niste placute bune, mai putin dure decat alea stock imbunatatesc vizibil performanta la franare. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 ..furtune si par ok (adica le-am flexat cat am putut si nu au nicio urma de crapatura). [..] niste placute bune, mai putin dure decat alea stock imbunatatesc vizibil performanta la franare. furtunele sa fac ca un balon, nu trebuie sa fie crapate. pune frana si atinge furtunele, sigur vei simti ca se umfla. dupa 10 ani, niciun furtun frana de cauciuc nu mai ok, si dai banii degeaba in plus pe placute mai bune.Lichidul de frana, iarasi, dupa 3-4 ani e cam ciorba. stiu, sunt incapatanat. dar sa ai in vedere cat mai curand. imbunatatesc vizibil performanta la franare. eu la GS dupa ce am schimbat furtunele, am putut spune ca am si eu frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.