Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare feciori, desi intru zilnic pe aici, nu am mai postat de ceva vreme.

Noutati despre animalu meu nu ar fii decat ca am dat deja o tura cu el prin marginiminle judetului. Urmeaza sa ii schimb uleiul si filtrul de ulei (sunt pe balcon). Alaltaieri i-am pus pasta de etansare la un surub de la capacul superior al motorului (langa fisa bujiei) deoarece incepuse sa transpire. Nu cunosc cauza insa acum e ok, repet, trasnspira nu curgea. Cel mai gay e ca spre sfarsitul toamnei, asa cum cred ca am scris si aici, am ramas fara faza lunga. Aceeai m.uie din cauza firelor trase de-a lela. Adica in zona laterala stanga-fata, de unde iese scmocul acela urias de fire de sub rezervor si urmeaza sa intre in far, in prima faza credeam ca nu e destul cablu si de aceea tot am probleme, insa la un ochi mai atent, am vazut ca alta e cauza. Cablul (smocul) are rezerva destula, adica daca trag de el din far mai iese o gramada, insa e de vina izolatia de pe el care e mult prea tare, astfel ca in momentul in care virez ghidonul, smocul de cabluri face unghi de 90 de grade, ori la temperaturi mai joase ( am umblat si sub zero grade) cand cablul se contracta, te poti astepta sa se rupa, cum am patit eu. Acuma cu faza lunga, anul trecut cu faza scurta, iar in 2010 am fost foarte aproape sa raman in drum la 1 noaptea din cauza ca firul de la contactul general de la motor se tinea in cateva spire doar. Pe moment l-am prelungit pe asta de la faza lunga, le-am inspectat pe celelalte, le-am izolat cu banda normala si am renuntat (dat jos) o sarma care le tinea mai aproape de cadru , pentru a avea mai mult loc unde sa se plimbe cand virez ghidonul. Sper sa nu mai fie stresuri dar asta voi vedea in timp.

In rest, bani de asigurare si de benzina imi trebuie, faza cu vopsitul nu mi-a iesit inca, asa ca s-ar putea sa credeti ca e ratbike insa nu e, doar ca nu am bani de el acum. Codita in laterale mi-e belita rau de la cutiile textile. Daca castig la loto il vopsesc, daca nu, anul asta sunt roman si zic sa fie ok mecanic, estetic nu conteaza ( nu e de vanzare) desi ma doare sufletul.

Sezon calduros si cu km multi va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aline, eu am dat pe topcase-ul meu SH vreo 200 de RON, da-le naibii de textile ca nu merita sa te chinui cu ele. cind mi-amintesc cum stateam sa le prind cu corzi elastice ma apuca groaza. iti faci si un suport daca gasesti un baiat priceput si pleci pa plmbare. apropos de plimbare, eu cind va vad ca mergeti in ture ma gindesc ca traiti in alta tara, la Iasi e vreme de iarna in conditiile in care acum o saptamina era aproape vara.

 

eu la a mea am de rezolvat problema de anu' trecut, anume ca la ralanti si ture mici nu merge cilindrul 3, probabil e infundat jiclorul de ralanti. ma gindesc ca poate scap ieftin fara dat carburatoarele jos si reusesc sa scot paharul cu o surubelnita in unghi. n-am nici un chef sa scot carburile de tot.

 

si apropos de suruburi... sa va zic un pont pe care nu-l stiu multi. nu stiu daca ati observat ca suruburile cu cap in cruce de pe Bandit se desfac cam greu. explicatia e simpla: suruburile pe care in Romania le denumim generic cu cap in cruce sint de fapt de nu stiu cite tipuri diferite. cele de pe Bandit sint JIS (Japanese Industrial Standard), care nu sint compatibile cu surubelnitele Philips normale. adica la fiecare stringere/desfacere cu surubelnita normala, surubul ala se buleste oleaca, pina devine inutilizabil. misto e ca in Europa sint aproape imposibil de gasit bituri JIS. cel mai apropiat cap care se potriveste si se gaseste e Pozidriv (PZN scris pe el, unde N e cifra indicind marimea). dar nici ala nu e 100% compatibil.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_screw_drives#Pozidriv

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca fapt divers, nu vad de ce nu inlocuiti suruburile acelea JIS cu suruburi cu cap imbus, asa cum am facut eu...mult mai simplu si nici nu te mai chinui cu surubelnita.. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, eu am dat pe topcase-ul meu SH vreo 200 de RON, da-le naibii de textile ca nu merita sa te chinui cu ele. cind mi-amintesc cum stateam sa le prind cu corzi elastice ma apuca groaza. iti faci si un suport daca gasesti un baiat priceput si pleci pa plmbare.

Da si nu.

Nu imi place deloc cum arata motorul cu cutii hard (moft) iar textilele care le am sunt super ok.Daca inainte aveam Moto Detail de la Louis, super pentru banii lor (desi trebuia sa iti storci creierii sa le ancorezi calumea) acum 1 an am (primit) 2 cutii laterale Givi mai mari si mai smechere. Au 2 curele intre ele care trec peste motor si se echilibreaza una pe alta, cu ariciul opus, adica cureaua stanga are arici jos si material sus, iar cea dreapta invers, pentru o mai mare rezistenta. Astea se prind intre ele frumos pe sub sa, deci nici vorba sa ai emotii ( am mers pana in Viena si inapoi cu ele cu cca 8 kg/buc, cand maxim ar fii 5, deh, roman).

Eu mi-am julit coada la mobra deoarece in una din iesirile mai lungi am uitat sa pun ceva autocolant mai gros (foaie de transfer sau cum ii zice) si atunci s-a intamplat, mi-o fi intrat ceva nisip intre cutii si motor. Plus ca deja hotarasem sa il vopsesc si eram mai pasiv oarecum. Ma rog, ideea e ca poti proteja si vopseaua cu cutii din astea. Imi trebuie doar un suport in spate. Cand am vandut cutiile celelalte mi-am pastrat cilindrul ala mare ce se pune in spate (un fel de topcase textil daca vrei) in care intra lejer cort, saci de dormit etc pe care eu le prind acum in spatele gagicii insa le prind intre ele cu elastici cu carlige deoarece nu am cum ancora cilindrul. Pentru un mai mare comfort al fetei tre sa fac suportul ala. Am incercat in vara la un neica-nimeni dar nu a iesit. Oi vedea anul asta, sper sa pot sa il fac, desi domnisoara nu se plange ca nu ar avea loc.

Pana la urma e chestie de gust si de ce nu , de bani.

Bafta.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca fapt divers, nu vad de ce nu inlocuiti suruburile acelea JIS cu suruburi cu cap imbus, asa cum am facut eu...mult mai simplu si nici nu te mai chinui cu surubelnita.. :scratch:

pai da, multi fac asta. numai ca e bine sa stii prima data cind desfaci un surub mai incapatinat, daca-l chinui cu surubelnita Philips si nu vrea, ii strici capul si dupa aia trebuie sa faci smecherii ca sa-l scoti.

 

Nu imi place deloc cum arata motorul cu cutii hard (moft).

pai, daca e moft nu te plingi :D

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

pai, daca e moft nu te plingi :D

Nu ma plang Caline, din contra. Mi-am ales sa imi placa ce e mai ieftin. Cu tot cu vopsitul (care ma costa doar vopseaua si o bere) si cutiile primite moca e mai lesnea decat sa imi cumpar cutii de plastic si suporti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge orice cu inbus. spre exemplu la capacul de la pompa de frana fata...nu tine. si in seara asta tocmai ce am avut un meci in cateva reprize. la penalty-uri, dar am castigat :)

 

in rest, acolo unde merge, chiar e frumos si da bine un surub cu cap inbus! (inbus si nu imbus :D, daca imi dati voie sa va corectez)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu ca musca in cacao... nestiind cum este corect imbus sau inbus am cautat pe google

Castigatoare este varianta: IMBUS

Si ca tot veni vorba de imbus, sa nu cumparati asemenea chei din Cora :)

-o cheie imbus s-a indoit si arata ca un spiral de bormasina

-iar o a doua cheie, a devenit rotunda in cap

Trebuie sa-mi caut in alta parte niste chei de calitate, mai ales c am nevoie la bicicleta..

 

apropo, ieri nu am mai iesit din bucuresti, vantul era deranjant pe la 80km/h, asa ca m-am plimbat prin oras..

post-56201-0-03029500-1333263098_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu ca musca in cacao... nestiind cum este corect imbus sau inbus am cautat pe google

Castigatoare este varianta: IMBUS

e simpatic internetul asta. pentru un plus de credibilitate, cind spui "am gasit ca", "am auzit ca" etc, trebuie si sa citezi sursa, ca asa si eu am auzit la vecinul de la 5 ca miine o sa fie 35 de grade la umbra.

 

For example, in various European countries, it is known by the name Inbus (often misspelled *Imbus), after the company that patented them in Germany in 1936, Bauer und Schaurte of Neuss (Inbus stands for Innensechskantschraube Bauer und Schaurte). Similarly, there is another name in Italian (brugola), stemming from an Italian company's name.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hex_key

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simpatic internetul asta. pentru un plus de credibilitate, cind spui "am gasit ca", "am auzit ca" etc, trebuie si sa citezi sursa, ca asa si eu am auzit la vecinul de la 5 ca miine o sa fie 35 de grade la umbra.

 

For example, in various European countries, it is known by the name Inbus (often misspelled *Imbus), after the company that patented them in Germany in 1936, Bauer und Schaurte of Neuss (Inbus stands for Innensechskantschraube Bauer und Schaurte). Similarly, there is another name in Italian (brugola), stemming from an Italian company's name.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hex_key

 

hmm..si eu stiam ca se zice tot imbus, mersi ca ne-ai luminat..sunt multe cuvinte pe care le-am preluat si eu gresit, precum: frimituri, in loc de firimituri, topogan, in loc de tobogan, etc :) zilnic invatam cate ceva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu foloseam o gramada de forme gresite, nu mi le-amintesc acum. si probabil folosesc in continuare destule fara sa stiu. macar in scris e bine sa incerci sa repsecti. si mi s-a intimplat sa mi se dea peste nas de citeva ori, nu mi-a venit bine da' am inghitit in sec si m-am conformat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

hmm..si eu stiam ca se zice tot imbus, mersi ca ne-ai luminat..sunt multe cuvinte pe care le-am preluat si eu gresit, precum: frimituri, in loc de firimituri, topogan, in loc de tobogan, etc :) zilnic invatam cate ceva..

 

Toti spun imbus pt ca este mai usor de folosit in vorbire. De exemplu eu stiam ca se spune inbus dar in vorbire folosesc imbus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti spun imbus pt ca este mai usor de folosit in vorbire. De exemplu eu stiam ca se spune inbus dar in vorbire folosesc imbus.

distinctia intre limbajul tehnic natural si cel academic e notata.

si pe mine m-a corectat un inginer, spunindu-mi ca ze zice furtunuri. m-am uitat in DEX si omu' a avut dreptate dar in limbajul vorbit nu pot sa zic ca m-am acomodat cu forma asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

distinctia intre limbajul tehnic natural si cel academic e notata.

si pe mine m-a corectat un inginer, spunindu-mi ca ze zice furtunuri. m-am uitat in DEX si omu' a avut dreptate dar in limbajul vorbit nu pot sa zic ca m-am acomodat cu forma asta.

 

Avea dreptate inginerul, si pe mine m-a corectat cineva in cazul "furtunurilor" dar tot furtune le zic. La fel este si cu dopuri in loc de doape, niveluri in loc de nivele, etriere in loc de etrieri. Desi le stiu folosesc exprimarea populara.

 

Ar mai fi una care nu are legatura cu tehnica, formularea "se merita", asta nu o folosesc.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tentatia e M inainte de B si P, si de-aici iMbus. Oricum, pe masura ce stau de vorba cu oameni care STIU sa vorbeasca corect romaneste, imi dau seama ca nu-s departe de a fi analfabet :lol:

 

Ca tot veni vorba...care ati luat de pe louis sau orice alta sursa suruburi pentru motor .. set de motor, de carene, etc. si daca ati fost sau nu multumiti, eventual niste sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era misto sa avem un topic dedicat greselior de gen, mie imi place sa mai folosesc si cuvinte vechi care nu se mai folosesc in ziua de azi..de proverbe nici nu incape vorba, oricum, romanii au niste proverbe foarte tari :P

 

In fine, sa revenim la cheile iNbus, unde gasesc unele de calitate ? imi trebuiesc la bicicleta, pentru ca la moto nu mai am nimic de inlocuit :(

 

si o mica curiozitate, dupa ce ploua si voi va murdariti de noroi pe talpi cand scoateti mobra din culcus ? eu am o portiune de 1 metru neasfaltat si mai dau din cand in cand cate un burn-out in noroi(involuntar) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

In fine, sa revenim la cheile iNbus, unde gasesc unele de calitate ? imi trebuiesc la bicicleta, pentru ca la moto nu mai am nimic de inlocuit :(

 

Eu am doua seturi Stanley, cred ca le am de 7-8 ani si nu am avut probleme cu ele. Nu le-am folosit foarte des dar de multe ori am abuzat de ele si nu s-au stricat. Consider ca au cel mai bun raport calitate/pret.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Iarasi solicit ajutrul celor care stiu si care vor sa ma ajute.

Am dat radiatorul de ulei jos pentru a reface flansele care erau fisurate. Au iesi mai ceva ca la fabrica.

Problema care o am este cu montatul.

Cand am dat jos radiatorul avea ulei in el. Intrebareqa este: trebuie sa pun iarasi ulei in el cand il montez, sau il montez pur si simplu si completez cu ulei pe la buson?

Multam de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am adus si eu motoretu sub geam, dupa somnul (cam lung) de peste iarna:

- schimbat ulei fitru ulei (motul 5100 10W40)

- schimbat ghidon (WRP)

- schimbat placute spate

- schimbat furtun fata, otelit

- carburatie, curatare

- bujii iridium

- montat extensie aripa fara sa nu mai sara noroaie pe evacuare

 

post-34332-0-75349800-1333366431_thumb.jpgpost-34332-0-53406000-1333366435_thumb.jpgpost-34332-0-97392300-1333366439_thumb.jpgpost-34332-0-73566100-1333366444_thumb.jpgpost-34332-0-93753300-1333366449_thumb.jpg

 

- schimbat filtru aer

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simpatic internetul asta. pentru un plus de credibilitate, cind spui "am gasit ca", "am auzit ca" etc, trebuie si sa citezi sursa, ca asa si eu am auzit la vecinul de la 5 ca miine o sa fie 35 de grade la umbra.

 

For example, in various European countries, it is known by the name Inbus (often misspelled *Imbus), after the company that patented them in Germany in 1936, Bauer und Schaurte of Neuss (Inbus stands for Innensechskantschraube Bauer und Schaurte). Similarly, there is another name in Italian (brugola), stemming from an Italian company's name.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hex_key

 

Mda... deja cred ca fiecare are dreptate...

Uite eu am gasit aici: http://hallo.ro/search.do?d=en&l=ro&type=both&query=imbus

Daca dai cautare dupa INBUS nu gaseste nimic...

Explicatia pe care ai gasit-o tu mi se pare foarte buna, dar Wikipedia este dictionar "deschis".

 

 

Daca asa discutie s-a deschis pr inbus/ imbus va dati seama cate pareri vor fi pentru pluralul de la janta (chiar si la singular unii zic geanta...)

http://dexonline.ro/articol/Forme_de_plural_gre%C8%99ite

 

Acum, fara gluma eu cred ca ar fi binevenit un topic special sa nu mai "intoxicam" banditmania!

 

 

Si acum la subiect: Trebuie sa dau rezervorul jos pentru a schimba filtru de aer. Este necesar doar sa-l desfac de pe pozitie sau trebuie scoase si furtunurile ca sa ai loc?

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zic ca-s profesionale sau ca te tin o viata da' eu am folosit tot timpul Yato si nu ma pling. e 7 lei un set complet. o sa-mi iau si un set profesional de biti (bituri?) intr-o zi.

 

...

pai daca un dictionar online devine sursa de baza mai de incredere decit Wiki inseamna ca eu nu mai pricep nimic. e ca si cum m-as apuca sa bag motorina la Bandit pe ideea ca japonezu' era drogat cind a scris manualul de utilizare :)

 

si da, corect, pe Banditmania se discuta o groaza despre Bandit, asa de mult incit cam ramine tot timpul "ingropat" spre josul paginii :D

 

ai doar doua furtunuri de scos, asta e din seria lenesu' mai mult alearga. n-are sens sa te complici si sa-l proptesti sa stea ridicat, poate sa cada si sa-ti zgiriie pe acolo. e atit de usor de scos si de pus inapoi incit mai bine e sa-l dai jos de tot.

 

PS: deschide tu topic in care sa discuti despre formele corecte si o sa vezi ce se intimpla :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de informatii...

ideea cu desfacutul furtunelor vine de la posibila problema ca poate imi intra aer pe conducte si dupa aceea o sa porneasca greu, dupa zeci de mii de injuraturi...

am sa tin cont de sfatul tau si il desfac complet :grinbandit:

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...