nervOptik Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Macke! Sa te tzina bine in sha si tu pe el de coarne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit 600 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut tuturor, avand in vedere primavara ... http://www.autovit.ro/suzuki-bandit-M3090571.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Salut tuturor, avand in vedere primavara ... http://www.autovit.ro/suzuki-bandit-M3090571.html - asta ca am vazut motorul tau negru cu cadru rosu,ma batea gandul si pe mine,era mai simplu,dar...e mai frumos tot negru.respect.- cam asta am facut eu cu banditul meu cand l-am luat.in 7 ore a fost bucati,imi doream extraordinar sa fie negru,asa ca am inceput un proiect maret,sablari si vopsiri,stikere,carburatoare,tacheti reglati si multimple imbunatatiri.pun si cateva poze ca sa va faceti o idee...(miercuri l-am achizitionat). -AM MARE NEVOIE DE UN TELESCOP SPATE,DACA STITI PE CINEVA,AS APRECIA. Editat Martie 30, 2012 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Salut. Cum imi dau seama cand trebuie schimbat uleiul din furca? N-am gasit (sau nu stiu sa caut) nimic in manualul de service. Si daca tot scriu, lighioana are aproape 38000 Km. dar placutele de frana cred ca sunt stock si par ok. Asa, foaie verde bat n-ai de lucru fat, merita sa le schimb cu unele mai smechere? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 vezi ca ti-am raspuns si dincolo. la cit de ieftin e uleiul de furca n-are sens sa stai sa te gindesti prea mult. daca vrei sa-l schimbi, schimba-l, daca nu, nu. atfel decit demontind furca si scurgind niste ulei n-ai cum sa stii daca trebuie schimbat. daca e dus, o sa observi si ochiometric ca e clar mai putin viscos decit cel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Cum imi dau seama cand trebuie schimbat uleiul din furca? N-am gasit (sau nu stiu sa caut) nimic in manualul de service. ete: placutele de frana cred ca sunt stock si par ok la furtunele de frana nu te-ai gandit, pun pariu! ...si le ai pe moto de 10 ani! Editat Martie 30, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 da, faza cu furtunurile e tare. pot sa pariez ca cei ca noi, adica neglijentii care nu si le schimba odata la 4 ani sint o minoritate in Romania la fel ca si aia care pun silicon in loc sa schimbe garnitura capacului de la supape, sau care nu pun garnituri originale Suzuki de fiecare data cind scot un capac lateral. toti motociclistii pe care-i cunosc schimba uleiul la 4000 km, bujiile la 10000, lichidul de frina odata pe an, cauciucurile mult inainte sa ajunga pe sirme, placutele preventiv chiar daca nu sint uzate etc in alta ordine de idei, am trecut si eu clasa multumita lui BikerMF doar ca niste spirite malefice m-au impins sa i-o dau inapoi si sa-mi pun iar toba de mers pe cimp am gasit ieri un pont gratuit. anu' trecut ma batea gindu' sa-mi pun rotor de aprindere cu avans de 5 grade, da' am zis ca 100 de ioro pe un upgrade cu rezultate indoielnice nu prea merita. m-am gindit o vreme ca as putea sa gasesc o metoda de-a misca pozitia pickup-ului fara sa tai tot ce e pe-acolo da' vad ca s-au gindit altii mai bine: http://www.gixxer.com/forums/showpost.php?p=3482342&postcount=25 nu-ti place rezultatu'? il pui inapoi cum era. pret? 0 lei. remarcabil mi se pare ca cei care vin cu ideile astea-s deobicei ne-romani, cu toate ca neamu' nostru cica e plin de maestri ai improvizatiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 - crezi ca e remarcabila diferenta??adica merita tigania?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) am vorbit cu un englez care si-a pus kit stage 1 Holeshot (parca) pe Bandit de 600. kitul se pune la tobe sport, contine rotor de aprindere cu avans 5 grade, filtru de aer high flow, jiclor (nu mai stiu daca cel principal sau cel pt. acul de dozaj) cu 1 sau 2 numere mai mare si saibe pt. ridicat acul de dozaj. omul jura ca singura diferenta considerabila a simtit-o cind a schimbat rotorul. cica la Bandit ar fi intentionat intirziat avansul pt. noxe. daca-l avansezi prea tare poti sa incepi sa ai probleme nasoale (pre-aprindere and stuff). avind in vedere ca "tigania" nu e vizibila si e si reversibila, nu stiu daca pierzi ceva. presupunind prin absurd ca-l bulesti, e cam 1 milion unu' SH. Editat Martie 30, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 vezi ca ti-am raspuns si dincolo. la cit de ieftin e uleiul de furca n-are sens sa stai sa te gindesti prea mult. daca vrei sa-l schimbi, schimba-l, daca nu, nu. atfel decit demontind furca si scurgind niste ulei n-ai cum sa stii daca trebuie schimbat. daca e dus, o sa observi si ochiometric ca e clar mai putin viscos decit cel nou. Nu tin sa schimb ceva ce nu trebuie schimbat, dar motoreta e luata de la altul si nici n-am experienta, asa ca intreb si eu. Merci fain de sfat. la furtunele de frana nu te-ai gandit, pun pariu! ...si le ai pe moto de 10 ani! Vazusem sectiunea aia, dar se refera doar la Inspect nu si la Replace. Si inlocuire doar daca curge, si presupun ca daca curge problema e pe la simeringuri si n-are treaba cu uleiul. Anyway, un nene de la service mi-a zis ca as putea schimba uleiul anul asta (vorbeam cu el anul trecut), dar n-am inteles daca a luat decizia asta dupa ce s-a lasat pe furca si a "simtit" ceva, sau doar preventiv cum spunea si dl. CalinD. Eu m-am uitat si la furtune si par ok (adica le-am flexat cat am putut si nu au nicio urma de crapatura). Am sa mai schimb din chestii, dar trebuie sa-mi fac o lista de prioritati ca n-am bani de toate. Ma gandeam la placute ca am citit pe aici ca niste placute bune, mai putin dure decat alea stock imbunatatesc vizibil performanta la franare. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 ..furtune si par ok (adica le-am flexat cat am putut si nu au nicio urma de crapatura). [..] niste placute bune, mai putin dure decat alea stock imbunatatesc vizibil performanta la franare. furtunele sa fac ca un balon, nu trebuie sa fie crapate. pune frana si atinge furtunele, sigur vei simti ca se umfla. dupa 10 ani, niciun furtun frana de cauciuc nu mai ok, si dai banii degeaba in plus pe placute mai bune.Lichidul de frana, iarasi, dupa 3-4 ani e cam ciorba. stiu, sunt incapatanat. dar sa ai in vedere cat mai curand. imbunatatesc vizibil performanta la franare. eu la GS dupa ce am schimbat furtunele, am putut spune ca am si eu frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Salutare feciori, desi intru zilnic pe aici, nu am mai postat de ceva vreme. Noutati despre animalu meu nu ar fii decat ca am dat deja o tura cu el prin marginiminle judetului. Urmeaza sa ii schimb uleiul si filtrul de ulei (sunt pe balcon). Alaltaieri i-am pus pasta de etansare la un surub de la capacul superior al motorului (langa fisa bujiei) deoarece incepuse sa transpire. Nu cunosc cauza insa acum e ok, repet, trasnspira nu curgea. Cel mai gay e ca spre sfarsitul toamnei, asa cum cred ca am scris si aici, am ramas fara faza lunga. Aceeai m.uie din cauza firelor trase de-a lela. Adica in zona laterala stanga-fata, de unde iese scmocul acela urias de fire de sub rezervor si urmeaza sa intre in far, in prima faza credeam ca nu e destul cablu si de aceea tot am probleme, insa la un ochi mai atent, am vazut ca alta e cauza. Cablul (smocul) are rezerva destula, adica daca trag de el din far mai iese o gramada, insa e de vina izolatia de pe el care e mult prea tare, astfel ca in momentul in care virez ghidonul, smocul de cabluri face unghi de 90 de grade, ori la temperaturi mai joase ( am umblat si sub zero grade) cand cablul se contracta, te poti astepta sa se rupa, cum am patit eu. Acuma cu faza lunga, anul trecut cu faza scurta, iar in 2010 am fost foarte aproape sa raman in drum la 1 noaptea din cauza ca firul de la contactul general de la motor se tinea in cateva spire doar. Pe moment l-am prelungit pe asta de la faza lunga, le-am inspectat pe celelalte, le-am izolat cu banda normala si am renuntat (dat jos) o sarma care le tinea mai aproape de cadru , pentru a avea mai mult loc unde sa se plimbe cand virez ghidonul. Sper sa nu mai fie stresuri dar asta voi vedea in timp. In rest, bani de asigurare si de benzina imi trebuie, faza cu vopsitul nu mi-a iesit inca, asa ca s-ar putea sa credeti ca e ratbike insa nu e, doar ca nu am bani de el acum. Codita in laterale mi-e belita rau de la cutiile textile. Daca castig la loto il vopsesc, daca nu, anul asta sunt roman si zic sa fie ok mecanic, estetic nu conteaza ( nu e de vanzare) desi ma doare sufletul. Sezon calduros si cu km multi va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 are cineva chef de o tura scurta ? eu as vrea sa plec pe la ora 13:00 si traseul este asta: http://maps.google.com/maps?saddr=Bucuresti,+Romania&daddr=Ciorog%C3%A2rla,+Ilfov,+Romania+to:Ogrezeni,+Romania+to:Mih%C4%83ile%C5%9Fti,+Giurgiu,+Romania+to:Bucharest,+Romania&hl=en&ie=UTF8&ll=44.36706,25.903702&spn=0.336241,0.727158&sll=44.387182,25.912628&sspn=0.336126,0.727158&geocode=Fc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA%3BFeQupgIdlf2KASnH6zLSoweyQDF813JDr2EuDQ%3BFZu-pQIdCyuJASm9SLmwCvetQDE1kcn-AoNS1Q%3BFTFUpAIdAE-LASkt0uVBx_2tQDGHGw2CNkDK3Q%3BFc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA&oq=bucuresti&mra=ls&t=m&z=11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Aline, eu am dat pe topcase-ul meu SH vreo 200 de RON, da-le naibii de textile ca nu merita sa te chinui cu ele. cind mi-amintesc cum stateam sa le prind cu corzi elastice ma apuca groaza. iti faci si un suport daca gasesti un baiat priceput si pleci pa plmbare. apropos de plimbare, eu cind va vad ca mergeti in ture ma gindesc ca traiti in alta tara, la Iasi e vreme de iarna in conditiile in care acum o saptamina era aproape vara. eu la a mea am de rezolvat problema de anu' trecut, anume ca la ralanti si ture mici nu merge cilindrul 3, probabil e infundat jiclorul de ralanti. ma gindesc ca poate scap ieftin fara dat carburatoarele jos si reusesc sa scot paharul cu o surubelnita in unghi. n-am nici un chef sa scot carburile de tot. si apropos de suruburi... sa va zic un pont pe care nu-l stiu multi. nu stiu daca ati observat ca suruburile cu cap in cruce de pe Bandit se desfac cam greu. explicatia e simpla: suruburile pe care in Romania le denumim generic cu cap in cruce sint de fapt de nu stiu cite tipuri diferite. cele de pe Bandit sint JIS (Japanese Industrial Standard), care nu sint compatibile cu surubelnitele Philips normale. adica la fiecare stringere/desfacere cu surubelnita normala, surubul ala se buleste oleaca, pina devine inutilizabil. misto e ca in Europa sint aproape imposibil de gasit bituri JIS. cel mai apropiat cap care se potriveste si se gaseste e Pozidriv (PZN scris pe el, unde N e cifra indicind marimea). dar nici ala nu e 100% compatibil. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_screw_drives#Pozidriv Editat Martie 31, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 ca fapt divers, nu vad de ce nu inlocuiti suruburile acelea JIS cu suruburi cu cap imbus, asa cum am facut eu...mult mai simplu si nici nu te mai chinui cu surubelnita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Aline, eu am dat pe topcase-ul meu SH vreo 200 de RON, da-le naibii de textile ca nu merita sa te chinui cu ele. cind mi-amintesc cum stateam sa le prind cu corzi elastice ma apuca groaza. iti faci si un suport daca gasesti un baiat priceput si pleci pa plmbare. Da si nu. Nu imi place deloc cum arata motorul cu cutii hard (moft) iar textilele care le am sunt super ok.Daca inainte aveam Moto Detail de la Louis, super pentru banii lor (desi trebuia sa iti storci creierii sa le ancorezi calumea) acum 1 an am (primit) 2 cutii laterale Givi mai mari si mai smechere. Au 2 curele intre ele care trec peste motor si se echilibreaza una pe alta, cu ariciul opus, adica cureaua stanga are arici jos si material sus, iar cea dreapta invers, pentru o mai mare rezistenta. Astea se prind intre ele frumos pe sub sa, deci nici vorba sa ai emotii ( am mers pana in Viena si inapoi cu ele cu cca 8 kg/buc, cand maxim ar fii 5, deh, roman). Eu mi-am julit coada la mobra deoarece in una din iesirile mai lungi am uitat sa pun ceva autocolant mai gros (foaie de transfer sau cum ii zice) si atunci s-a intamplat, mi-o fi intrat ceva nisip intre cutii si motor. Plus ca deja hotarasem sa il vopsesc si eram mai pasiv oarecum. Ma rog, ideea e ca poti proteja si vopseaua cu cutii din astea. Imi trebuie doar un suport in spate. Cand am vandut cutiile celelalte mi-am pastrat cilindrul ala mare ce se pune in spate (un fel de topcase textil daca vrei) in care intra lejer cort, saci de dormit etc pe care eu le prind acum in spatele gagicii insa le prind intre ele cu elastici cu carlige deoarece nu am cum ancora cilindrul. Pentru un mai mare comfort al fetei tre sa fac suportul ala. Am incercat in vara la un neica-nimeni dar nu a iesit. Oi vedea anul asta, sper sa pot sa il fac, desi domnisoara nu se plange ca nu ar avea loc. Pana la urma e chestie de gust si de ce nu , de bani. Bafta. Editat Martie 31, 2012 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) ca fapt divers, nu vad de ce nu inlocuiti suruburile acelea JIS cu suruburi cu cap imbus, asa cum am facut eu...mult mai simplu si nici nu te mai chinui cu surubelnita.. pai da, multi fac asta. numai ca e bine sa stii prima data cind desfaci un surub mai incapatinat, daca-l chinui cu surubelnita Philips si nu vrea, ii strici capul si dupa aia trebuie sa faci smecherii ca sa-l scoti. Nu imi place deloc cum arata motorul cu cutii hard (moft). pai, daca e moft nu te plingi Editat Martie 31, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 pai, daca e moft nu te plingi Nu ma plang Caline, din contra. Mi-am ales sa imi placa ce e mai ieftin. Cu tot cu vopsitul (care ma costa doar vopseaua si o bere) si cutiile primite moca e mai lesnea decat sa imi cumpar cutii de plastic si suporti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 nu merge orice cu inbus. spre exemplu la capacul de la pompa de frana fata...nu tine. si in seara asta tocmai ce am avut un meci in cateva reprize. la penalty-uri, dar am castigat in rest, acolo unde merge, chiar e frumos si da bine un surub cu cap inbus! (inbus si nu imbus , daca imi dati voie sa va corectez) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 eh, imbus, ambreaj, chiuloasa, noi sa fim sanatosi. sint inbus si pt. capacul de la rezervorul pompei de frina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 ma bag si eu ca musca in cacao... nestiind cum este corect imbus sau inbus am cautat pe google Castigatoare este varianta: IMBUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 ma bag si eu ca musca in cacao... nestiind cum este corect imbus sau inbus am cautat pe google Castigatoare este varianta: IMBUS Si ca tot veni vorba de imbus, sa nu cumparati asemenea chei din Cora -o cheie imbus s-a indoit si arata ca un spiral de bormasina -iar o a doua cheie, a devenit rotunda in cap Trebuie sa-mi caut in alta parte niste chei de calitate, mai ales c am nevoie la bicicleta.. apropo, ieri nu am mai iesit din bucuresti, vantul era deranjant pe la 80km/h, asa ca m-am plimbat prin oras.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 ma bag si eu ca musca in cacao... nestiind cum este corect imbus sau inbus am cautat pe google Castigatoare este varianta: IMBUS e simpatic internetul asta. pentru un plus de credibilitate, cind spui "am gasit ca", "am auzit ca" etc, trebuie si sa citezi sursa, ca asa si eu am auzit la vecinul de la 5 ca miine o sa fie 35 de grade la umbra. For example, in various European countries, it is known by the name Inbus (often misspelled *Imbus), after the company that patented them in Germany in 1936, Bauer und Schaurte of Neuss (Inbus stands for Innensechskantschraube Bauer und Schaurte). Similarly, there is another name in Italian (brugola), stemming from an Italian company's name. http://en.wikipedia.org/wiki/Hex_key Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 e simpatic internetul asta. pentru un plus de credibilitate, cind spui "am gasit ca", "am auzit ca" etc, trebuie si sa citezi sursa, ca asa si eu am auzit la vecinul de la 5 ca miine o sa fie 35 de grade la umbra. For example, in various European countries, it is known by the name Inbus (often misspelled *Imbus), after the company that patented them in Germany in 1936, Bauer und Schaurte of Neuss (Inbus stands for Innensechskantschraube Bauer und Schaurte). Similarly, there is another name in Italian (brugola), stemming from an Italian company's name. http://en.wikipedia.org/wiki/Hex_key hmm..si eu stiam ca se zice tot imbus, mersi ca ne-ai luminat..sunt multe cuvinte pe care le-am preluat si eu gresit, precum: frimituri, in loc de firimituri, topogan, in loc de tobogan, etc zilnic invatam cate ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 si eu foloseam o gramada de forme gresite, nu mi le-amintesc acum. si probabil folosesc in continuare destule fara sa stiu. macar in scris e bine sa incerci sa repsecti. si mi s-a intimplat sa mi se dea peste nas de citeva ori, nu mi-a venit bine da' am inghitit in sec si m-am conformat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.