nervOptik Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 -parca Ares avea pe pop-ul lui, toba gaurita..cred ca avea 6 gauri inainte de toba finala, mie mi s-a parut ca se auzea ok..dar ca si nivel de zgomot, era peste vince-le meu fara db-killer.. -din pacate(pt. bandit) eu am descoperit o noua pasiune, bicicleta, asa ca mobra a ajuns pe locul 2 momentan.. Cred ca gaurile erau chiar in toba, exact la partea de inceput a tobei. Nu mai mari de 6mm puse in linie ... Suna frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Asa este eu am gauri dar nu in toba ci pe teava: 3 chiar inainte de toba si alte 5-6 la imbinare. Se aud ok in schimb sunt si ceva dejavantaje: cand e frig rau se aude cam tare, gazele eliminate prin gauri iti ajung pa pantalon cand tii piciorul jos. In schimb te aude dobitocul in trafic si incepe sa se uite dupa tine. In cazul ca nu mai vreau gaurile sau imi iau astia talonul ma duc la un sudor si le acopar fara a ma atinge de toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 identice nu sint sigur. fizic se potrivesc probabil. Pop-ul are si TPS deci ar fi chiar mai bune, numai sa se potriveasca. pot sa delirez, nici o problema. e dintr-un aliaj de unobtanium si kriptonita ba nu. e din otel. daca vrei il intreb detalii, nu stiu exact ce si cum. da ma da, sa DETALIEZI Sa-l intrebi, ca-s curios. Asa este eu am gauri dar nu in toba ci pe teava: 3 chiar inainte de toba si alte 5-6 la imbinare. Se aud ok in schimb sunt si ceva dejavantaje: cand e frig rau se aude cam tare, gazele eliminate prin gauri iti ajung pa pantalon cand tii piciorul jos. In schimb te aude dobitocul in trafic si incepe sa se uite dupa tine. In cazul ca nu mai vreau gaurile sau imi iau astia talonul ma duc la un sudor si le acopar fara a ma atinge de toba. Si varianta asta e interesanta, dar cred ca e mai zgmotoasa decat ceea ce vreau eu...PS, nu trebuie sa sudezi, iti faci o flansa pe care o prinzi bine cu coliere si garnituri termorezistente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Uite, o varianta e asta: http://www.ebay.de/itm/GP-CONICAL-Auspuff-Suzuki-GSF-600-650-1200-Bandit-95-06-1995-2006-EX183-/230762036030?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35ba7d3b3e Nu e omologata, dar nu arunci toba stoc. Si mergi cu asta cand vrei, nici nu e scumpa, cand ai nevoie de omologare, faci schimbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Sarbatori fericite si Hristos a inviat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakabjack Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Salut, Am incercat sa pronesc si eu pt prima data in acest an motorul. Bineinteles nu pornea. Baterie in ordine, electromotorul se roteste, dar tot nu reusesc sa aud sunetul acela de explozie a benzinei, oricat as rostogoli, electromotorul merge in vid. Am verificat si curatat bujiile, am verifcat daca bujiile dau scanteie (ma rog, am verificat numai una pt scanteie, dar cred ca-i de ajuns). Am incercat cu soc tras, fara soc tras, cu maneta de gaz trasa, degeaba. Apropos, benzina a fost lasata sa curga afara din carburator toamna, iara acum la scoatere din garaj am strans cele 4 suruburi pe carburator si am setat rezervorul pe PRI sa se umple carburatorul cu benzina. Ceea ce sa si intimplat, simplu de verificat: daca slabesc una dintre suruburi, imediat curge benzina din carburator. Analizand toate simptomele, am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina prin conducta de soc deloc. Cred ca conducta respectiva e infundata. (dupa cum am inteles socul are propria sa conducta, separat de cea principala). Acesta fiind cazul, benzina venind prin gaura principala a caburatorului nu-i suficient de mult pentru motorul rece, si bineinteles ca nu porneste. Aveti vreo idee cum as putea sa eliberez conducta de soc? M-am gandit si la varianta sa o pornesc fara soc (se poate la o temperatura ambianta de 25 grade minim, si un pic de stat la soare), si sa o las sa se incalzeasca, in speranta ca conducta de soc sa se deblocheze cumva prin fluxul de benzina care ar trece prin el. Oare ar functiona ideea? Editat Aprilie 15, 2012 de jakabjack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Si la al meu face exact cum ai descris mai sus,si in fiecare an m-am chinuit un pic cu el,pana am zis sa-l ascult pe unchiumio care o avut la viata lui comuniste.am desfacut fiecare bujie si am bagat in fiecare cilindru cu o seringa de 10-20 ml benzina amestecata cu ulei,dupa care bujii la loc si lasat la soare sa se incalzeasca. Dupa 15 a luat-o imediat aproape la sfert.Si bineinteles pui pe PRI asa vreo 5-10 min inainte de al porni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Salut, Am incercat sa pronesc si eu pt prima data in acest an motorul. Bineinteles nu pornea. Baterie in ordine, electromotorul se roteste, dar tot nu reusesc sa aud sunetul acela de explozie a benzinei, oricat as rostogoli, electromotorul merge in vid. Am verificat si curatat bujiile, am verifcat daca bujiile dau scanteie (ma rog, am verificat numai una pt scanteie, dar cred ca-i de ajuns). Am incercat cu soc tras, fara soc tras, cu maneta de gaz trasa, degeaba. Apropos, benzina a fost lasata sa curga afara din carburator toamna, iara acum la scoatere din garaj am strans cele 4 suruburi pe carburator si am setat rezervorul pe PRI sa se umple carburatorul cu benzina. Ceea ce sa si intimplat, simplu de verificat: daca slabesc una dintre suruburi, imediat curge benzina din carburator. Analizand toate simptomele, am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina prin conducta de soc deloc. Cred ca conducta respectiva e infundata. (dupa cum am inteles socul are propria sa conducta, separat de cea principala). Acesta fiind cazul, benzina venind prin gaura principala a caburatorului nu-i suficient de mult pentru motorul rece, si bineinteles ca nu porneste. Aveti vreo idee cum as putea sa eliberez conducta de soc? M-am gandit si la varianta sa o pornesc fara soc (se poate la o temperatura ambianta de 25 grade minim, si un pic de stat la soare), si sa o las sa se incalzeasca, in speranta ca conducta de soc sa se deblocheze cumva prin fluxul de benzina care ar trece prin el. Oare ar functiona ideea? Salut. Tocmai ce-am trecut acum cateva zile exact prin ce treci tu acum, doar ca la mine e o Honda CB 500. Solutia a fost una singura, bujii noi + filtru de aer nou. si la mine ajungea benzina in carburatoare si tot degeaba. Am incercat si eu sa scot bujiile, sa le curat, sa le usuc, sa le pup, degeaba. investitia e mica (100 si ceva de lei) eu zic ca merita sa incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Si la al meu face exact cum ai descris mai sus,si in fiecare an m-am chinuit un pic cu el,pana am zis sa-l ascult pe unchiumio care o avut la viata lui comuniste.am desfacut fiecare bujie si am bagat in fiecare cilindru cu o seringa de 10-20 ml benzina amestecata cu ulei,dupa care bujii la loc si lasat la soare sa se incalzeasca. Dupa 15 a luat-o imediat aproape la sfert.Si bineinteles pui pe PRI asa vreo 5-10 min inainte de al porni untdelemn de la bunica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Dupa 15 a luat-o imediat aproape la sfert. dupa ora 15? 15 tigari? 15 injuraturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NEOMAR Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 salutare!!!! am ceva probleme cu un GSF650 N din 2007. ".Porneste destul de greu la rece si ramane turata intre viteze." o mica istorie a problemelor:anul trecut am avut ceva probleme cu reglajul la relanti.pana la un moment cand nu mai pornea.am schimbat bujiile (originale erau "cr8ek" si cele pe care le am pus sunt "cr9ek",Sa fie oare asta una din probleme????)facut schimb ulei + filtru.Dupa ce am bagat in filtru de aer 2 spray uri (parfum), a pornit.totul ok.asta a fost spre sf sezonului 2011, iar peste iarna am pornit-o de 2 ori dar nu mai tinea din nou relantiul.acum vreo 3 sapt am fost cu ea la cineva care a curatat si reglat putin carburatoarele,a schimbat filtru de aer, a uns cablurile,si altele. merge. dar a ramas cu sechele. porneste destul de greula rece si se tureaza intre viteze, dupa cum am spus la inceput. a mai patit cineva asa ceva???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Este posibil sa fie si de la bujii dar nu din cauza ca ai pus alt gen ci doar ca nu iti merge una ( si eu am alt gen decat spune manualul si nu am probleme).O bujie se poate belii si noua la prima pornire mai ales ca pe la noi gasesti doar bujii contrafacute. -scoate toate bujiile afara si vezi cum arata... -verifica cablu acceleratie -verifica bobine + fise ( poate nu fac contact cum trebuie) Asta cred ca ar fii la tine. Daca respectivul crezi ca a curatat/sincronizat cum trebuie carburatoarele atunci sari peste etapa asta. Probleme de genul cum ai tu nu stiu cum s-ar rezolva pe forum, una este sa fii la fata locului (sa vezi/ sa auzi) si alta sa dai cu presupusul ce ar putea fii.Daca nu ai mai reparat si nu stii mai bine mergi la un mecanic moto sau la cineva care chiar stie. Mai pot fi o groaza de probleme si mai grave la simptomul tau dar nu le mai enumar. Succes Buzukurile 400/600/650 toate au o problema cu frigu , nu am auzit pe nimeni sa spuna ca ii pornesc imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Buzukurile 400/600/650 toate au o problema cu frigu , nu am auzit pe nimeni sa spuna ca ii pornesc imediat. Ce problema au cu frigul ? tragi putin socul si o ia imediat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 @bandit 600 cu riscul de-a fi considerat iar grammar nazi, da' de ce scrii "fii" in loc de "fi"? ma zgirie pe retina. asa. Banditrider, eu am avut tot timpul probleme cu pornirea dupa iarna iar pe forumul englezilor dupa terminarea iernii e plin de topicuri de tipul "bike won't start". NEOMAR, din diversele batai de cap cu motoru' de pina acum (mie imi face figuri la cald, niciodata la rece) coroborate cu ce-am mai citit pe ici-colo, am tras concluzia ca pot sa fie 1000 de cauze. sint niste chestii relativ simple pe care poti sa le incerci. vba mecanicului: "scinteieste? benzineste?" 1. scoti toate bujiile si vezi daca dau scinteie (tinind partea metalica atinsa de motor). stai linistit, nu patesti nimic chiar daca simti piscatura (aproximativ 30 de mii de volti, asa, ca sa te incurajez). eventual inversezi fisele 1/3 si 2/4 (parca asa e la Bandit). din ce-am citit, bujiile contrafacute se f.ut rapid chiar dupa outini km, deci daca ai facaturi s-ar observa fara probleme. 2. curatat jicloare de relanti, la mine a rezolvat problema cu cilindrul 3 care nu mergea la ralanti/ture medii. 3. compresie? sincer cred ca e putin probabil sa ai probleme de gen, da' stiu si eu? in plus, multi mecanici spun ca trebuie sa ai compresia varza in ultimul hal incit sa ajunga sa nu porneasca. 4. baterie varza? crede-ma, nu-ti imaginezi ce diferenta face. mai ales daca e ceva mai rece afara, uleiul e foarte viscos si impedica rotirea suficient de rapida a motorului, se simte la ureche, turatia e mult mai mica. in plus, aprinderea are nevoie si ea de curent semnificativ, la mine se simte la turatia ralantiului cind aprind farurile (scade, evident). 5. diverse, eventual mai tine si tu post (glumesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Dupa 15 minute, si legat de ulei, nu stiu exact era din ce avea unchiumio el fiind si mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NEOMAR Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 la fel ca majoritatea cu care am vb vad ca se porneste in primul rand de la bujii, deci primul pas o sa fie --REVENIREA LA BUJIILE ORIGINALE "cr8ek".sper sa fie chiar si ce i trebuie.!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Nu prea va pot ajuta cu sugestii suplimentare in ceea ce priveste pornirea motorului la inceput de sezon dupa ce a "rancezit" 3-4 luni. Dar pot sa va dau urmatorul sfat, si da, poate nu sunt primul "revolutionar" de la care auzit asta dar: incercati ca pe timp de iarna sa porniti din cand in cand motorul. Din experianta personala am vazut k, pentru a porni de la prima cheie de bun simt (4-5-6 secunde), periodicitatea maxima ar fi de 1 data la 2 saptamani. Adica zau, nu e mult s-o gadili de 2 ori pe luna... Cu cat le lasati mai mult, cu atat pornesc mai greu. Calculati voi exponential pana la 3-4 luni. Succes cu pornitul si asfalt uscat si sa ne dea pace si nou vremea asta odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Singura problema e faptul ca daca o tii in garaj, trebuie scoasa afara sau lasat garajul deschis. In orice caz, nu trebuie bagata "bine" pentru ca altfel nu o poti porni. Pana acum am tinut-o intr-o anexa (locuibila, dar nu avea decat materiale in ea) a unei case. Trebuia obligatoriu scoasa afara pentru a o porni, altfel nu puteam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) hmmm....nu recomand pornirea periodica fara parcurgerea unui drum suficient cat motorul sa intre in temperatura de lucru si sa se autocurete bujiile.... Editat Aprilie 18, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 las-o 1 ora in soare si pune bateria de masina pe ea...o s-o ia. Oricat ar fi de bune bateria ta la mobra, nu invarte cum trebuie dupa ce a stat atat timp pe bara! Ori...motorul ala e amortit...ii trbuie invartitura nene. Daca tragi choku nu mai da gaz, ca o inneci...si asa, doar cu gaz e posibil sa o inneci, daca dai de mai mult de 3 sprituri...dupa ce ai innecat-o, o ia si mai greu. Faptul ca am avut Dacie 1310 ma ajuta mult la pornirea mobrelor dupa ce au hibernat mult PS: nu mai porniti mobrele iarna daca nu mergeti cu ele, faceti mai mult rau decat bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 hmmm....nu recomand pornirea periodica fara parcurgerea unui drum suficient cat motorul sa intre in temperatura de lucru si sa se autocurete bujiile.... N-am dat detalii suplimentare depre asta, pentru ca nu e locul potrivit. n-am zis nimic de pornit si oprit imediat. eu o las cel putin 10 min si ceva mai mult turata (macar pentru considerentul incarcarii bateriei) cat si pentru ce ai mai zis tu. Toata treaba este sa ai posibilitatea s-o scoti s-o pui la treaba. Cel mai bun lucru si scapi de problema este s-al ti in garaj incalzit, nu? Asta recomanzi? PS: nu mai porniti mobrele iarna daca nu mergeti cu ele, faceti mai mult rau decat bine! Poti argumenta si de ce? Este a 2-a iarna in care procedez asa si sunt multumit de rezultat. sau mai bine zis de scutirea problemelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) mai oameni, da' de ce nu luati voi in calcul niste sfaturi simple si gratuite? doar am povestit ca anul asta am pornit-o fara efort dupa ce am lasat-o la soare o ora si ceva (erau 18 grade dupa ido.ro, si cum se masoara la umbra probabil peste 20 la soare). zice si Motorocker, zice si Macke, o fi chiar coincidenta? si nu subestimati importanta unei baterii in stare buna, daca n-o aveti chiar noua trageti curent de la masina. chiar daca bateria e suficient de ok incit sa porneasca motorul in conditii normale, nu invirte la fel de repede. faceti in experiment, inregistrati pe telefon sau pe o camera sunetul la pornire cu baterie folosita citiva ani si dupa aia incercati cu o baterie de masina sau o baterie de motor nou-nouta. e diferenta f mare, se simte ca turatia scade considerabil pe masura ce bateria se uzeaza. in plus, daca la mine se simte ca turatia scade o idee cind aprind farurile, oare n-o indica asta ca si aprinderea in sine are nevoie de curent considerabil? sfatul meu e ca dupa hibernare la prima pornire sa o lasati afara la soare minim o ora si robinetul pe PRI (dupa care-l dati inapoi). plus baterie in stare buna sau cel mai sigur tras de la masina. daca n-o ia asa mai vedeti voi, dar altfel ajungem ca in topicurile alea de la "Service" unde lumea-l sfatuieste pe om sa demonteze tot motorul iar in final se dovedeste ca era o siguranta arsa. Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc eu zic ca eventuala problema cu inaltimea se rezolva cu un ghidon aftermarket (mai lat si cu ghipurile mai in fata). sint n'spe modele. se gasesc si pe la ~150 RON. la fel ca majoritatea cu care am vb vad ca se porneste in primul rand de la bujii, deci primul pas o sa fie --REVENIREA LA BUJIILE ORIGINALE "cr8ek".sper sa fie chiar si ce i trebuie.!!!!! man, sfatul meu e sa nu ma asculti sfaturi pe la colt de bloc. 1. bujiile standard pt. Bandit sint CR9EK. CR8EK sint bujii reci. 2. ce inseamna bujii reci sau calde se gaseste pe net. ma gindesc eu ca informatia de pe site-ul oficial Denso (unul din marii producatori de electrice pt. automotive si printre altele si bujii) e destul de credibila: http://www.densoiridium.com/heatranges.htm 3. dupa ce o sa citesti o sa vezi ca nu are nici o legatura cu pornirea motorului. in alta ordine de idei, ia uitati ce am gasit in cartea asta: http://books.google.ro/books?id=84hF-qoR5I8C&printsec=frontcover&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false wtf? Editat Aprilie 18, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 -Eu stiam ca nu e bine sa pornesti mobra pe perioada iernii, cica se cam duce bateria.. -Mai are cineva placute de frana EBC ? m-a inebunit scartaitul asta, asa fac si la voi ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 multi spuneau sa pui vasilina pe spatele placutelor. ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.