R@du Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Da, hai ca a luat-o la a doua cheie. Link-ul trimis de tine este pentru motociclete naked, dar am gasit tot acolo si varianta pentru carenate. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) Da, hai ca a luat-o la a doua cheie. Link-ul trimis de tine este pentru motociclete naked, dar am gasit tot acolo si varianta pentru carenate. Multumesc mult! ooops... nu mi-am dat seama la faza cu S. My bad... uitasem ca iegzista si Banditi semiplastifiati. Important e ca ai gasit ce-ti trebuie. Editat Iunie 17, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 uitasem ca iegzista si Banditi semiplastifiati Eroare genetica Banditii adevarati tre' sa fie goi pusca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Eroare genetica Banditii adevarati tre' sa fie goi pusca. da da... in afara celor care trebuie sa fie semicarenati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 da da... in afara celor care trebuie sa fie semicarenati Banditu' N are acel "je ne sais quoi" de motocicleta clasica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Salutare dragilor ! Am dat de un "small bump" Am dat faru jos de pe Banditu meu ( 600 S din 95 ) cu tot cu carena , si speram sa imi montez un alt far . Am comandat la PowerMotors sistemu de prindere far pentru Bandit N sperand sa se potriveasca si mi-au trimis doar 2 cleme. ce imi mai lipseste ? poate cineva sa imi trimita niste poze ca sa ma lamuresc si eu cum se monteaza ? multumesc mult si astept un pic de ajutor ca momentan "stau in bezna" RIDE ON !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PunctRo Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Vreau sa duc bandit-ul in service pentru verificari si reglaje. Ce service imi recomandati in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salutare dragilor ! Am dat de un "small bump" Am dat faru jos de pe Banditu meu ( 600 S din 95 ) cu tot cu carena , si speram sa imi montez un alt far . Am comandat la PowerMotors sistemu de prindere far pentru Bandit N sperand sa se potriveasca si mi-au trimis doar 2 cleme. ce imi mai lipseste ? poate cineva sa imi trimita niste poze ca sa ma lamuresc si eu cum se monteaza ? multumesc mult si astept un pic de ajutor ca momentan "stau in bezna" RIDE ON !! Din cate stiu eu suporturile alea se baga in gaurile de pe exteriorul carenei unde intra in mod normal suportul original. Apoi il prinzi cu surubul. Vreau sa duc bandit-ul in service pentru verificari si reglaje. Ce service imi recomandati in Bucuresti? Multa lume recomanda KawaMotors. Eu stiu pe cineva pe care ti l-as putea recomanda. Da-mi PM daca vrei numarul lui. ACUM si intrebarile mele : 1. Merge pus pe spate cauciuc de 190 in locul celui de 180? 2. Pe foarte multe forumuri lumea se plange de calitatea carburatoarelor de la Bandit. Ma tenteaza sa cumpar alte carburatoare sau sa instalez un kit dynojet. A mai facut cineva asa ceva? Ce efecte are si unde pot gasi niste carburatoare bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 mah nu stiu daca ii bine sa faci modificarile acelea...pur si simplu inginerii cand au gandit motocicleta au gandit-o cu anvelopa de 180 si cu carburatoarele astea. Acuma nu stiu in ce masura ti-ai face un bine tie si motorului tau daca faci schimbarile asta...eu sper oricum sa iti mearga mai bine talharu daca faci aceste modificari Inginerii aia s-au gandit foarte tare si la pret. Imi plac extrem de mult cauciucurile late si oricum trebuie sa le schimb. Mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) Nu stiu sigur daca nu atinge pe undeva bascula sau tija... dar de intrat, intra pe janta. Asa mai chinuit pt ca jantele pt 190 sunt de 6 inchi, nu 5,5. Ce stiu insa (din auzite de pe Banditforum) este ca 190 pe B12 se conduce ca RABA, adica prost. 180 pe B12 este pus nu pt ca s-au zgarcit orezarii la tri sute de grame de aluminiu aluminiu si niste guma ci pt ca e solutia ideala. De calitatea si fiabilitatea carburatoarelor de pe Banditi nu am auzit pe nimeni sa se planga. Dar aici treaba cu performantele sta altfel. Nu-i nevoie de alte carbe ci doar de a le bucatari. Dyno Jet poate sa te lase cu o gaura in buzunar la achizitie + consum aberant + functionare proasta. Nu am auzit pareri f bune despre Dyno Jet pe Banditi. Dar asta si poate pt ca acest tuning nu presupune doar plug in play cu nea Ionica in fata blocului ci o serie intreaga de alte modificari (toba sport, filtru de aer sport) si o sumedenie de reglaje fine, de preferat facute pe un stand de probe. Si asta nu poate face oricine. Editat Iunie 20, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Sant de putin timp posesorul unui suzuki!In carte scrie GSX 1200 iar pe carena BANDIT 1200 N.Deci nu GSF! Este sau nu BANDIT?Ce parere aveti despre motorul respectiv?(din 2000,model 1999) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Este cat se poate de Bandit. Esti de-al nostru! Daca tu vb de ce scrie in cartea de identitate sau in talon (opera RAR sau au militienilor) ... nu ne mai surprinde nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 The RAR strikes back. Unui prieten din Zalau, proaspat posesor de bandit N 600 din 90 si ceva, are si username aici , marmotu cred, poate vede, ma rog, i-au trecut in talon masa proprie de 370 si ceva de kg si cea maxima admisa undeva la 420, nu mai stiu exact cifrele dar oricum diferenta e de vreo 70 de kg, deci daca ai mai mult nu te poti da pe motor ca il omori. ce imbecili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 nu vreau sa le iau apararea, dar la RAR scrie negru pe alb...verificati pe loc actele pe care le-ati primit pt eventuale greseli. si mie mi-au scris pe carte bandit 600 S...ori al meu nu este carenat, asa ca in 10 min am avut carte noua unde scrie 600 N un pic mai multa atentie trebuie Al meu era deja inscris la noi(Iasi),la RAR nu a comentat nimeni nimic...Am gasit motorul pe un link dat de cineva dintre noi si asa am aflat ca este model 1999,nu 2000.Oricum sant incantat,destul de docil sa se lase condus de un posesor de IJ(eu),stabilitate excelenta la viteza mica (la mare nu stiu,nu am sarit de 140!),ma simt ca si cum as fi castigat la LOTO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GES Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Salutare tuturor! Sunt un foarte incepator motociclist care a facut o pasiune pentru GSF 600 S zis Bandit. Am nevoie un pic de ajutorul vostru. Dupa ce am cautat netul in toate partile am fost sfatuit sa imi iau din Germania pentru ca: 1. ar fi umblate mai putin si ar avea toate reviziile la zi fata de cele din Italia 2. din cate am observat pe la 2500 - 2800 eur cat as fi eu dispus sa dau, in Germania gasesc un an mult bun as gasi in Romania. (la banii astia il iau cam din 2000 in Germ. si cam din 95-98 in Romania) Problema cu Germania e ca n-am fost niciodata, nici nu vorbesc germana si nu prea stiu ce sa fac. Ca sa nu spun ca mi-e frica sa nu cad in plasa vre-unui tzepar pe mobile.de. Am mai gasit o firma din Bistrita, motocicleteleasing.ro, care zic ca daca le dau 300 EUR avans aduc ei motorul pe care il aleg eu de pe mobile.de si cand mi-l predau le platesc diferenta. Daca nu imi place cum se prezinta pot sa refuz si imi dau avansul inapoi. Costurile ar fi pret motor + 500 eur. Avansul trebuie sa il virez prin OP in contul firmei lor din Bistrita. Ce parere aveti? Ati luat vre-unul prin ei? Sau imi puteti sugera alte modalitati prin care imi pot lua un Bandit 600 S cam de prin 2000 sau mai nou pana in 3000 euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) Daca iti permiti, pune diferenta si ia motoreta din germanica. De aia din Bistrita nu am auzit, nu pot comenta. Eu cred ca la 3000 gasesti si in Romanica un S Pop(onar). Adica un 600 S 2000+. In alta ordine de idei... Nu ma dau pe motor de aproape 2 sapt. Miercuri abea astept sa-l scot din service cu ambreiajul nou si toate reglajele facute. Si sunt tare curios cum se va comporta 180ul spate pe janta corecta si cu transmisia 14 / 48 . Editat Iunie 23, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) @ges : Eu in locul tau m-as duce in Germania. Mai vezi si Europa de aia 500 de euro pe care i-ai da in mod normal firmei de care ai zis (cam asta e tariful la toti oricum). Am si eu o intrebare si as fi mai mult decat recunoscator daca ar putea cineva sa-mi dea un link sau sa imi spuna cum e la motorul lui. Vreau sa cumpar o toba si nu stiu care e diametrul pe care trebuie sa-l aiba. Help?! Eu am cautat pe net si nu am gasit iar motorul nu e la mine in acest moment. PS : e vorba de Suzuki Bandit 1200S 2002 Editat Iunie 23, 2008 de Mjollnir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) Pt utilaju tau sunt la Louis de la 200 (Streetfighter) la 624 oiro (Akrapovesti). Cea mai raspandita si recomandata avand in vedere raportul calitate/sunet/performante/pret pt B12 este BOS. Din categoria ieftin si bun... Hurric Rac1 sau Supersport. Diametrul nu conteaza pt ca in linkurile de sus sunt modele exclusiv pt portavionu tau. Plug & play. Ar mai fi Leo(nardo) Da Vince, Shark si inca cateva beshini da' mi lene sa mai postez. Daca vrei totusi link, insista. Mama Lor e Yoshimura da mai greu in Europa si Romanica cu achizitia. Editat Iunie 23, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GES Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 @ges :Eu in locul tau m-as duce in Germania. Mai vezi si Europa de aia 500 de euro pe care i-ai da in mod normal firmei de care ai zis (cam asta e tariful la toti oricum). Am si eu o intrebare si as fi mai mult decat recunoscator daca ar putea cineva sa-mi dea un link sau sa imi spuna cum e la motorul lui. Vreau sa cumpar o toba si nu stiu care e diametrul pe care trebuie sa-l aiba. Help?! Eu am cautat pe net si nu am gasit iar motorul nu e la mine in acest moment. PS : e vorba de Suzuki Bandit 1200S 2002 Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Intr-adevar chiar mi-ar place sa mi-l iau personal din Germania si sa vizitez ceva nou cu aceasta ocazie, decat sa dau 500 euro cuiva sa mi-l aduca. As avea nevoie totusi de cateva indrumari, sfaturi, orice credeti ca poate fi util si poate chiar o sugestie de unde pot imprumuta/inchiria o platforma in Bucuresti. Sper ca ma puteti ajuta. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Pt utilaju tau sunt la Louis de la 200 (Streetfighter) la 624 oiro (Akrapovesti). Cea mai raspandita si recomandata avand in vedere raportul calitate/sunet/performante/pret pt B12 este BOS. Din categoria ieftin si bun... Hurric Rac1 sau Supersport. Diametrul nu conteaza pt ca in linkurile de sus sunt modele exclusiv pt portavionu tau. Plug & play. Ar mai fi Leo(nardo) Da Vince, Shark si inca cateva beshini da' mi lene sa mai postez. Daca vrei totusi link, insista. Mama Lor e Yoshimura da mai greu in Europa si Romanica cu achizitia. Mersi de raspuns. Moama ce scoruri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Pt B12 diametrul interior al unei tobe sport e 54mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Pt B12 diametrul interior al unei tobe sport e 54mm Asta vroiam sa stiu. Mersi mult! Am mai cautat si ieri pe zeci de site-uri si nicaieri nu am gasit informatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 imi dau banditul ca vreau unu de 1200 sau un 600 mai nou /index.php?showtopic=230897 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Mi`am comandat un Bridgestone BT021R 160/70/17. Am momentan pe spate un 150/70/17. Ar fi fost mai bun un 160/60/17? Stiti care e diferenta? Am si eu o intrebare si as fi mai mult decat recunoscator daca ar putea cineva sa-mi dea un link sau sa imi spuna cum e la motorul lui. Vreau sa cumpar o toba si nu stiu care e diametrul pe care trebuie sa-l aiba. Help?! Eu am cautat pe net si nu am gasit iar motorul nu e la mine in acest moment. PS : e vorba de Suzuki Bandit 1200S 2002 Ai incercat fara toba? Eu merg fara toba d vreo luna si inca n`am avut pb cu militzia. In schimb, sansele d supravietuire in traficul infernal din Bucuresti au crescut considerabil. Ca sa nu mai zic ce sound are....doaaaaamneeeee...se uita baietzii cu sportivele d raman.... Face ca un monster truck...vibreaza asfaltul sub picioare...Ce`i drept la inceput e incomod sunetul atat d puternic...insa iti unge inima...Va recomand sa`i demontati toba makr pt a sti ce poate Banditu` care`l calaritzi zilnic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Mi`am comandat un Bridgestone BT021R 160/70/17. Am momentan pe spate un 150/70/17. Ar fi fost mai bun un 160/60/17? Stiti care e diferenta? De unde stii ca ai 150/70/17? Ca asa scrie in talon sau ca te-ai uitat la cauciuc? Asta e dimensiune de Bandit 400 pe care o pun aia la RAR gresit si la B600.B 600 are 160/60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.