gn77b Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 pai de ce l-ai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Bandit de vanzare in cluj.Sau variante http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%20600-din-2000-445517.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Bandit de vanzare in cluj.Sau variante http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%20600-din-2000-445517.html era de-ajuns sa postezi anuntul o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 era de-ajuns sa postezi anuntul o data. Sorry,am uitat ca l-am pus deja,acuma am vazut doar,cand am rasfoit.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 am uitat ca l-am pus deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salutare! Si-a pus careva pe Bandit topcase? Imi poate spune si mie cum e in mers, ceva probleme? si cam cat costa... Multumesc si Asfalt uscat!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 eu mi-am pus cand aveam banditul, Hepco&Becker de 32 litri. E simplu de pus, prinderile sunt relativ usor de reglat, adica poti s-o faci singur acasa. E comod pt pasager ca are de ce se sprijini (mai ales daca are si spatar). suportii cam 50 euro, la SH, case-ul ... fara numar de exemplu http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-suport+topcase+monorack+givi+pentru+suzuki+gsf+bandit+600+an+2000-2004+pret+50+-157749.html http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-suport+topcase+givi+monorack+pentru+suzuki+gsx-f+98-06+pret+40+euro+-159050.html http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=157597&selpic=2&zoom=1#foto daca ai suporti Givi, cauta case Givi, dar in cel mai fericit caz scapi cu 80 euro unul maricel, sa intre macar 2 casti! cam de la 45 litri in sus intra 2 casti, asta ca sa stii marimea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) omule, fa asa: lasa Hepco & nushce alte chestii care contribuie la bunastarea poporului preten german. fiind din Iasi, du-te la service Madras, linga Kaufland Podu de piatra, intreaba de Ionut (Thunderbyte pr forum) si zi-i ca vrei suport de topcase. iese la milimetru si nu e din cale-afara de scump. topcase-ul propriu-zis il iei de la userul Robyb. Salutare! Si-a pus careva pe Bandit topcase? Imi poate spune si mie cum e in mers, ceva probleme? si cam cat costa... Multumesc si Asfalt uscat!!!!!!!!!!!! am mers si cu 170 cu topcase, apropos de probleme. Editat Mai 2, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 poate ma lumineaza si pe mine cineva..cate tipuri de placi de prindere exista ? adica, daca-mi iau un topcase, trebuie sa fiu atent neaparat la tipul de prindere, pentru ca e posibil sa nu se potriveasca ? Suportul l-as face cu siguranta la cineva priceput, nu l-as lua original, dar pt. asta, trebuie sa ma duc cu placa si cu topcase-ul la om ? Side case, sau coburi(cum li se mai zice), tot la fel sunt, au mai multe tipuri de prindere ? sunt tot pe niste placi, sau cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) eu stiu ca e Monolock si Monokey. eu am Monokey si din cite stiu nu sint compatibile. tin minte ca a fost discutie pe aici pe vremea cind mi-am pus topcase. sistemul meu se ataseaza de suport cu suruburi, deci nu e 100% musai sa mergi cu placa sa-ti faca suportul, atita vreme cit stii cum sint prinderile. cel mai bine cauta pe cineva care sa te lase sa te uiti la unul ca sa stii cu ce ai de-a face, Monolock nu stiu cum e. daca vrei masor distantele dintre prinderile suport-placa si dimensiunile exterioare ale placii. la laterale habar n-am cum e. Editat Mai 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Calin, eu nu sunt adeptul coburilor, dar e posibil sa urmeze la vara o excursie pana in grecia..asa ca vreau sa ma interesez din timp, ce si cum..pe topcase, as vrea sa pun si un cort, cred ca merge, am mai vazut la altii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 pai stai, am zis eu ca nu? n-am inteles unde-i problema. nici eu nu-s fan, mai ales pe Bandit da' citeodata e mana cereasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 sunt mai multe variante patentate .. cea givi e cea mai raspandita. givi monokey -> 3 gauri; givi monolock -> 2 "limbi" si o gaura; sistemele Hepco&Becker, Shad si Kappa sunt asemanatoare dar si diferite. Kappa e in mare compatibil cu Givi, dar trebuie sa verifici intai! givi monolock http://imageshack.us/photo/my-images/29/9646425x350.jpg/ givi monokey http://images.esellerpro.com/2189/I/228/23/lrgscaleGivi-M3-Monokey-Fitting-Kit-1.jpg kappa http://www.twistedthrottle.com/ezimagecatalogue/catalogue/variations/8627-425x350.jpg shad si H&B pe louis, dar H&B sunt foarte scumpe! merita, dar scumpe! daca ai prieteni in Italia....sunt mult mai ieftine Givi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Salutare banditilor. A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe aici pe la voi. In al treilea an de calarit banditu sunt mai mandru de el decat am fost vreodata. Deja am adunat aproape 5.000 km anul acesta si inca nu am plecat in concediu ) banditu functioneaza impecabil, dar ma ingrijoreaza un pic ca a inceput sa se dea din ce in ce mai bine in afara asfaltului... cred ca si-a incurcat pastilele si se crede enduro ) Anul acesta, pentru concediu am in plan Budapesta, Brno, Praga...deocamdata. As vrea sa ajung si prin Italia, pentru Pasul Stelvio, dar sa vedem cum stam cu banutii. Va salut, sper sane vedem cu bine in trafic si la sfarsitul anului poate ne vedem la niste beri sa mai schimbam impresii. Ciao, Asfalt uscat si cat mai multe aventuri calare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) wai Cosmine, faci tu ce faci da' tot la enduro-ti sta capu' si cind te gindesti ca vroiai sa vinzi bunatate de motor... iaca am mai facut una. preocupat de zornaitul care se aude de-o vreme in motor am zis ca tre' sa ma lamuresc daca nu e lantu' de distributie. am scos intinzatorul sa vad daca nu e blocat sau impins la maxim. era iesit 17 dinti din 23 si nu parea intepenit, deci lantul inca mai are viata-n el. l-am pus inapoi, vad ca a supravietuit si la 12000 de ture, deci... ii transmit motorului meu pe aceasta cale ca ma doare-n ***a de ce zornaie si ca n-o sa-i mai dau atentie atita vreme cit nu scoate sunete gen cuzineti fututi, e bun de folosit, mai da-l dreq. iaca si poze cu intinzatoru'. incet-incet ma transform intr-o enciclopedie de Suzuki Bandit Editat Mai 5, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 incet-incet ma transform intr-o enciclopedie de Suzuki Bandit o intrebare atunci : " oare pe unde este senzorul care da informatia de neutru? sau cum primeste bordul semnalul ca esti pe liber? banditul meu k7 are o buba... de fapt face la fel in fiecare primavara da nu-l tinea atat: dupa ce bag in viteza 1, 2... si revin la neutru nu se mai aprinde de fiecare data verde sau se aprinde cu o intarziere de 2-3-5 secunde... primaverile trecute si-a revenit dupa cateva ture prin oras da acum l-am plimbat o saptamana si face la fel. am cautat prin manual dar n-am gasit. eu banuiesc ca e un contact pe undeva si care de la stat o iarna intreaga face pe nebunu' ma gandesc ca o avea ceva depuneri, trebuie curatat... o vrea si el o bere? pardon, asta cu berea era pentru "enciclopedie" deci ... dam legatura la.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 o intrebare atunci : " oare pe unde este senzorul care da informatia de neutru? sau cum primeste bordul semnalul ca esti pe liber? banditul meu k7 are o buba... de fapt face la fel in fiecare primavara da nu-l tinea atat: dupa ce bag in viteza 1, 2... si revin la neutru nu se mai aprinde de fiecare data verde sau se aprinde cu o intarziere de 2-3-5 secunde... primaverile trecute si-a revenit dupa cateva ture prin oras da acum l-am plimbat o saptamana si face la fel. am cautat prin manual dar n-am gasit. eu banuiesc ca e un contact pe undeva si care de la stat o iarna intreaga face pe nebunu' ma gandesc ca o avea ceva depuneri, trebuie curatat... o vrea si el o bere? pardon, asta cu berea era pentru "enciclopedie" deci ... dam legatura la.... Salut! Ai aici manualul Suzuki GSF 1250 K7. Du-te la schema electrica, undeva pe la sfarsit, apoi cu ajutorul acestui manual sper sa gasesti unde trebuie sa umbli pentru ca sa-ti rezolvi problema. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 a mai avut cineva o problema cu senzorul de neutru anu' trecut. era bulit da' nu complet. la rabla mea (btw, constientizati ca Kultul a iesit pe piata acum 17 ani?) e un simplu intrerupator. la modelele mai noi e posibil sa fie un potentiometru care da o informatie despre viteza in care te afli, pt. a putea fi folosita apoi de CDI. stiu sigur ca la GSXR-uri e asa. posibil sa trebuiasca schimbat sau bibilit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Du-te la schema electrica, undeva pe la sfarsit, apoi cu ajutorul acestui manual sper sa gasesti unde trebuie sa umbli pentru ca sa-ti rezolvi problema. Bafta! posibil sa trebuiasca schimbat sau bibilit. multumesc. manualul il am. am chiar si unu de 650 k7 dar din pacate n-am avut timp sa studiez in profunzime si sa compar schema cu realitatea. speram sa aveti voi vreo idee unde este contactul/ senzorul ala. de bibileala nu ma speri eu... cu schimbatul insa... Editat Mai 7, 2012 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 in cutia de viteze exista asa numitul selector, o tija care se roteste functie de viteza in care esti. la mine e sub capacul pinionului, in stinga. e o treaba rotunda, din plastic, prinsa in doua suruburi si etansata de un o-ring. sa fii pregatit daca-l scoti, curge ulei pe acolo. nu cascada, da' daca-l lasi se scurge destul. nu stiu daca la tine e la fel, intre Kult si al tau e diferenta ca intre Bandit si Hornet ai aici microfisele pt 1250: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf1250-sa-usa_model16064/partslist/ eu n-am avut randare sa-l caut, mai ales ca da multe ori nu e in sectiunea unde te astepti sa fie. acuma nu e exclus sa fie alt sistem. daca nu te descuri incearca pe forum la englezi, aia sigur stiu. daca vreiintreb eu, ca am deja cont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Ce face Alin saptamana asta? Isi pune filtru de benzina . Serios, revin cu discutia de mai deunazi, am dat jos toate celea si NU am filtru de benzina pe furtun. Am dat jos rezervorul (si toate celea) deoarece l-am vopsit in intregime, dar nu va arat poze pt ca a iesit naspa rezervorul, dar la inceputul lunii viitoare il fac din nou. Ca idee, e exact ca din fabrica vopsit, deci nu visati la air brush and stuff. Pe rezervor a iesit in degrade (sau cum se scrie) vopseaua si acum tre sa o las sa se usuce calumea inainte sa refac treaba. SI revenind la filtru , am dat sambata o tura de 300 de km. Spre casa simt ca se balbaie cand sa pornesc de pe loc ca si cum ar cere rezerva. Ajuns la garaj constat ca pute ca naiba a benzina. Desfac bujiile, la nr 3 e inundatie. Le curat, le schimb intre ele, la nr 3 aceeasi chestie. Cumpar altele noi (era cazul), dau azi jos cu un amic carburatoarele jos, le desfac pana la ultimul surubel, le spal, le curat, le suflu cu aer, le pun la loc si am motor ca nou. Nu era cine stie ce jeg inauntru asa cum ma asteptam sa fie, insa poate o fi intrat in cuiul pontou sau undeva unde nu am vazut la ochiul liber. Ce m-a derutat e ca desi un piston nu functiona, motorul suna aproape calumea, tragea ca un animal, abia ieri cand am umblat din nou la el am facut diferenta si mi-am dat seama ca e blat. Deci ce face Alin saptamana asta? Isi pune filtru de benzina. Daca aveam, poate trebuia sa fac operatiunea asta abia peste un an sau doi. Drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 eu stiu ca e Monolock si Monokey. eu am Monokey si din cite stiu nu sint compatibile. tin minte ca a fost discutie pe aici pe vremea cind mi-am pus topcase. sistemul meu se ataseaza de suport cu suruburi, deci nu e 100% musai sa mergi cu placa sa-ti faca suportul, atita vreme cit stii cum sint prinderile. cel mai bine cauta pe cineva care sa te lase sa te uiti la unul ca sa stii cu ce ai de-a face, Monolock nu stiu cum e. daca vrei masor distantele dintre prinderile suport-placa si dimensiunile exterioare ale placii. la laterale habar n-am cum e. Multumesc frumos Caline , pentru toate informatiile, trebuie sa ne vedem la niste beri sa-ti multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 ce mai faceti ba? eu inainte de 1 mai mi-am modificat toba sa nu se mai auda ca un troleibuz. Cum am facut? Cu flexu' am taiat imprejur ( ) ultima parte a tobei, aia care se ingusteaza spre tzeava interioara, prin exteriorul sudurii. Chestia asta era doar de decor, dar numai bucatica asta e grea in draci...cred ca are aproape 10 kg toba cu totu'. Am expus astfel fundul ultimului compartiment. Am taiat si din tzeava 2 cm ca ramasese cam lunga. In ultimul compartiment am dat 6 gauri cu spiral de 8 mm. Urmeaza sa vopsesc partea unde am dat gaurile cu spray negru termorezistent. In gaurile alea pot infileta suruburi ca sa se auda cum era stock. De asemenea, pot oricand sa sudez palaria aia la loc, sa arate ca noua. Acum, cum se aude: la relanti: frumos, gros, dar nu tare. turatie in creste: frumos, gros, dar nu tare....pana pe la vreo 4500-5000 rpm, dupa care scade sunetul in intensitate. mers constant (drum lung)5000-7000 ture, abia daca se simte o diferenta...intr-adevar, eu aud un voooom-uit mai gros decat de obicei, deloc deranjant, dar pe 2 filme cu camere diferite (fusei filmat) e doar o f mica diferenta intre stoc si cum am facut-o eu. Ma gandesc sa largesc gaurile pana la 10-12 mm si sa-mi fac la strungar 6 dopuri cu filet conic intr-o parte, si con (ghmipe) in capatul celalalt, o mai coc daca sa largesc sau nu. O sa pun si poze, poate si-un filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 deci ai facut ceva gen omu' cu CBF-ul, nu? e bun ca poti reveni la stock asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.