Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca este cineva interesat, pentru Bandit 2007 ofertele de Casco pe care le-am primit au fost intre 300 si... 900 EUR. Atractiv, nu ? :)

nu inteleg ce te nedumireste.

cind e vorba de luat bani, nimic nu ma mira. au am platit la a mea Casco citeva luni dupa ce mi-am luat-o (naivitatea inceputurilor) si era asigurata la o suma de nimic. dupa care m-am trezit si-am lasat-o balta. in plus, sper ca nu-si face cineva iluzii ca la accident iti dau banii teava.

omu' de rind o sa fie tot timpu' supt de bani, in nici un caz invers :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt nedumerit, am facut casco in fiecare an de cand o am, stiu cat este in general, cat e fransiza. Stiu ca nu iau mare lucru la accident minor, dar la furt...

 

E interesanta insa oferta de 900 EUR, asa ceva nu am mai vazut pana acum. Sunt curios cat este la Multistrada, pastrand proportiile cred ca iti cer sa le dai cate un VW Polo in fiecare an ca sa asiguri asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf man, motoru' ala e la vinzare de vreun an sau chiar mai mult, mi-amintesc pozele.

nimeni nu poate sa ghiceasca ce e-n motorul ala da' daca as fi convins ca nu are probleme mari (gen care necesita motor dat pe din noua) l-as lua. si ce daca arata jalnic? o carena, oricuit de pizdita ar fi, se repara de iese ca din fabrica si nu costa o avere. nu inteleg ce se c.aca toti pe ei ca "a fost cazut". iaca na, eu am cazut la ~70 km/h si-am facut slide pina pe cimp. motoru' tine drept cu miinile luate de pe ghidon. motoru' asta are cadru de otel. o fi tehnologie de pe vremea lu' Mihai Viteazu da' otelul e otel.

pe de alta parte, chiar si daca-l dai pe din doua, mare k.kt. dar daca ai de schimbat niste cuzineti, segmenti, o supapa-doua te duci spre 1000 ioro FARA manopera.

dar mai vreau sa-ti zic... Kultul S de 1200, pe care vroiam sa-l iau anul trecut era tot la pretul ala. fusese si ala cazut dar urmele erau minore, avea 3 case-uri mari (laterale si top) si era totusi S.

sfatuieste-te cu niste oameni care se pricep, du-te sa-l vezi si nu ceda impulsului de moment.

-I-am trimis mesajul, cu toate ca(dupa mine) motorul meu, este net superior aluia..am schimbat cam tot ce se putea schimba si am incredere ca nu mai are ce sa se strice :scratch: Ma incanta faptul ca ala are motor de 1200, dar trebuie iar sa stau sa investesc in el, ceea ce ma seaca..

-Apropo, tot nu am scapat de scartaitul de la placutele ebc..imi este si rusine sa mai pun frana cu spatele :unsure: (data viitoare vor fi cu siguranta SBS, cum am si pe fata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw-ule, adica ce vrei sa spui, ca te dai peste limita legala?

 

:o de unde esti arw-ule??? Ai numar de PH. Poate Ploiesti??? :friends:

 

asa. n-am rezistat tentatiei si mi-am vopsit farurile in negru. mai exact numai capacele, lasint ramele cromate-n pace, raminind sa le vopsesc si pe ele daca nu-mi place. sint multumit de rezultat, arata mai bine decit inainte. si apropo. nu stiu daca la farurile stock se intimpla asa, dar cu ocazia vopsirii am spalat cu detergent lentila si oglinda farurilor, dupa care am curatat suplimetar cu solutie de sters ochelarii. cind le-am pus inapoi si am aprins pozitiile am ramas "WTF". e ca si cum as fi trecut de la sticla mata la clara, aveam pe ambele lentile un fel de ceata, dracu' stie de la ce. e diferenta de la cer la pamint, acum pina si pozitiile se vad MULT mai bine.

golan 2012:

 

si asa, de chestie, una din pozele din anunturile de pe mobile.de. 2008 :)

 

ce draguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut (eu sunt in urma cu ce ati mai facut voi pe la mobre). As avea nevoie sa-mi schimb oglinzile. Cum le-ai facut palea cu semnalizari (asa se vede din poza, nu?) Cum ti se par?

P.S.: retrag ce-am spus. Aratao foarte misto cu farurile, capacele,parbrizul vopsite si rezervorul imbracat si topa (carbon) tot neagra. Arata, cum zici tu... "badass" :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce draguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut (eu sunt in urma cu ce ati mai facut voi pe la mobre). As avea nevoie sa-mi schimb oglinzile. Cum le-ai facut palea cu semnalizari (asa se vede din poza, nu?) Cum ti se par?

P.S.: retrag ce-am spus. Aratao foarte misto cu farurile, capacele,parbrizul vopsite si rezervorul imbracat si topa (carbon) tot neagra. Arata, cum zici tu... "badass" :burnout:

Esti sigur ca vrei sa le schimbi ? am avut si eu alte oglinzi si nu vedeam aproape nimic in ele, asa ca am revenit la original..intre look si util, aleg utilul :)

D-asta e bine sa tii piesele originale, sa poti oricand sa revii la modelul stoc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oglinzile sint nemodificate, le-am luat de pe Louis. sint multumit, nu vibreaza de sa nu pot vedea in ele. oricum, schimbind ghidon, oglinzi, capete de ghidon si alte chestii la fata se modifica frecventa de rezonanta, deci de vibrat la o anumita turatie, tot o sa vibreze.

singura problema e legata de semnale, nu prea se vad chiar cum as vrea eu. dar la o adica se pot schimba LED-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subscriu , oglinzile de bandit "originale" (adicatelea alea rotunde ) sunt pulbere. Luati-va ceva rectangular.

-Sa nu exageram, eu vad foarte bine in ele, spre deosebire de altele aftermarket,pe care le-am tinut mai putin de un sezon, pentru ca nu vedeam in spatele meu..

-Oglinzile originale(alea rotunde) ma ajuta sa ma asigur ca cel din spatele meu are timp sa puna frana, in caz ca se face rosu la semafor..prefer sa trec pe rosu decat sa fiu lovit..cu cele aftermarket, nu vedeam in spatele meu, doar in laterale(in caz ca sunt depasit, sau chestii de gen)

-Pentru mine, stock rullz :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt nedumerit, am facut casco in fiecare an de cand o am, stiu cat este in general, cat e fransiza. Stiu ca nu iau mare lucru la accident minor, dar la furt...

 

E interesanta insa oferta de 900 EUR, asa ceva nu am mai vazut pana acum. Sunt curios cat este la Multistrada, pastrand proportiile cred ca iti cer sa le dai cate un VW Polo in fiecare an ca sa asiguri asa ceva.

pt. mine e clara treaba: motorul e moft, end of story. asa si RCA-ul la Generali e de citeva ori cit unul pt. plebei. pe aceeasi idee am putea sa ne intrebam de ce un radiator de ulei OEM pt. Kult e 500 de euro, atita timp cit exista variante aftermarket imposibil de distins de original la 1/5 pretul sau la comanda chiar si mai ieftine. regula de baza a pretului e "maximul pe care e dispusa piata sa-l plateasca".

 

azi am facut un consum in oras: sub 7 la suta. e cel mai mic consum in oras ever de pina acum. interesant e ca singurul lucru la care am umbat oleaca au fost suruburile pilot, dar le-am dat mai spre bogat, nu invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va spun cat consuma Katana mea, dar am impresia ca trage rau :) Vreau sa ies cu ea la drum mai lung un pic (80-100 km, cat de cat constant) ca sa fac o estimare, ca in oras pun benzina de parca a r fi benzinaria lui tata :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va spun cat consuma Katana mea, dar am impresia ca trage rau :) Vreau sa ies cu ea la drum mai lung un pic (80-100 km, cat de cat constant) ca sa fac o estimare, ca in oras pun benzina de parca a r fi benzinaria lui tata :laugh:

Mackeee, eram sigur ca te bagi la discutia asta :lol:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati nakedul, naked.

Parbrizul ala e zero, nu are nici o functionalitate, in plus strica si aspectul mobrei.

 

Just my 2 bani...

:agree:

 

am vrut s-o zic eu...

 

cred ca in timp singurul true pe naked-clasic o sa ramina Alin :bounce:

nu m-am auto-omis din greseala, pina si eu visez citeodata la panarame gen K 1300 R, CB 1000 R, Z 1000, GSX 1400...

 

BTW, din cite se poate vedea in poza recent postata cu motorul asa cum a aparut in anuntul de pe mobile.de, am avut parbriz. ca arata ca p.ula se vede. la viteze se simtea diferenta mare daca ma culcam pe rezervor, da' sincer nu stiu cine merge constant culcat in spatele unui parbriz negru opac.

 

cine vrea sa arate asa?

 

:s1993:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va spun cat consuma Katana mea, dar am impresia ca trage rau :) Vreau sa ies cu ea la drum mai lung un pic (80-100 km, cat de cat constant) ca sa fac o estimare, ca in oras pun benzina de parca a r fi benzinaria lui tata :laugh:

 

Io incerc din rasputeri sa ating un amarat de 200 de km cu un plin but it's looking real freaking bad at the moment. :))

Asa ca nu te mai plange. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Eu am avut parbrizul lui Elidar(care era ceva mai inalt, fata de cel de pe site) si ma ajuta doar daca stateam lipit de rezervor..in mers normal, imi bate vantul in casca, nu si in piept..oricum, pt. mine este egal cu 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am vrut sa aflu...Normal ca ii strica aspectul ca doar este naked, dar fiecare cu gusturile lor.Am crezut ca ajuta cat de cat la drumurile in afara.

Multam de sfat.Investesc in altceva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut asa: http://www.louis.de/_20753897b5c9ca48fae1b262a0c38dd1f9/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=450&wgr=260&list_total=14&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006536

 

pe mine m-a ajutat. Adica intre FARA si cu, in afara am putut sa merg pe vant pana spre 140 fara sa ma desprind de pe motocicleta.

 

Emppu: bine ca nu a aflat nevasta-mea inainte de o lua (de consum) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Revenind un pic la oglinzi, nu le schimb de moft, le schimb pentru k nu le am pe cele originale. am nishte... chestii, cu forma de lacrima (nici makr ovale nu sunt) in care vad un pic km aiurea. si... de ce vibreaza una mai mult decat alta??? ambele sunt stranse egal.

 

2. Consumul, doar asa sa va fac sange rece, dar am mai pus si anul trecut postul: Ploiesti - Pitesti - Novaci - TRANSALPINA - Sebes- Sibiu - TRANSFAGARASAN - Curtea de Arges - Campulung - Rasnov - VALEA PRAFOVEI (varianta) - Ploiesti cu pasager si bagaj (topcase + rezervor) = :mexicanwave: 4.3% (calculat pe bonurile de benzina si km din bord, nu la ochi).

 

3. Treaba cu miniparbrizul. In caz k n-ai bandit de 1200, si atunci ar trebui sa fie S, Banditul nu prea e de ... viteza. Eu unul ma simt incomod pe ea de 130-140km/h in sus. Si btw. mai mult de 170 nu s-a dus nici cu slujbe. Ii sta foarde bine in ture medii pe viraje scurte si rapide, ciclistica e savuroasa (nu pot sa compar cu sport ca nu stiu cum e). Asa ca lasati aspectul RAW & UNCUT al Banditului ca arata foarte bine (mai ales POP :blbl: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...