Emppu Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 prin bunavointa unui vecin fumator am o gaura in sa... e destul de prost ca au inceput sa plece vreo 2 crapaturi de la ea de la cum stau calare... in concluzie: unde pot reface o tapiterie de sa? are cineva ceva experienta? (ma gandesc eu studiind forumurile ca banditi au o problema cu vinilinul de pe sa mai ales in zona de la rezervor si poate s-a mai lovit cineva de problema!)... piele, vinilin? modele... orice idei sunt binevenite... multumesc! Citeste postul cu nr. 882 de pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 "Exista la tanti Luisa si material de imbracat saua "varsat". Este putin mai ieftinache dar nu cred ca merita pt ca pana ti-l bucatareste tapiteru ca sa se potriveasca pe sa iti ia banii cel putin cat diferenta de pret pana la ala gata croit. Daca totusi vrei din ala varsat, spune-mi ca bag linku aici. Este si din ala cica vraja anti-alunecare sau... carbon-look. " vreau eu linkul. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Am si eu nevoie de un turometru pentru b6 din 2000...second...are careva sau macar vreo idee unde as putea gasi? eu mai incerc (si mai si gasesc piese) pe ebay.de unii mai si livreaza in romania... Citeste postul cu nr. 882 de pe topicul asta. multumesc. din pacate eu si tapiteria... paralele frate. imi inchipui ca si invelitoarea aia de la tanti luisica trebuie montata (lipita bagate agrafe...). ma gandeam poate a dat cineva pevte un tapiter bun, ieftin... si devreme acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 din pacate eu si tapiteria... paralele frate. imi inchipui ca si invelitoarea aia de la tanti luisica trebuie montata (lipita bagate agrafe...). ma gandeam poate a dat cineva pevte un tapiter bun, ieftin... si devreme acasa? am dat eu dar in tg mures. cred ca te-ar ajunge la 50 ron reparatia pt empuu: saua mea nu-i stricata, dar vreau material carbolook cum ii zici tu. deci daca stii unde pot gasi, te rog da-mi de stire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 pt empuu: saua mea nu-i stricata, dar vreau material carbolook cum ii zici tu. deci daca stii unde pot gasi, te rog da-mi de stire Uite acilea. Materialul e "varsat", de 85 x 55cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishumishu20 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Ma gandesc sa schimb bordul cu totul daca tot nu gasesc un turometru...aveti vreo idee de un bord electronic care sa merite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krup Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 daca sunt interesati - dau super-motoru Suzuki Bandit 600 n - 3200 eur negociabil, anul fabricatiei 2001, km 22.000, negru, stare impecabila. il cumpar inapoi cand il voi putea folosi mai mult de 1 wknd/luna salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 daca sunt interesati - dau super-motoru Suzuki Bandit 600 n - 3200 eur negociabil, anul fabricatiei 2001, km 22.000, negru, stare impecabila. il cumpar inapoi cand il voi putea folosi mai mult de 1 wknd/luna salut Deci il inchiriezi numai? Cam scumpa chirie !!! Acuma serios, fain motor, sa ai bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishumishu20 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 daca sunt interesati - dau super-motoru Suzuki Bandit 600 n - 3200 eur negociabil, anul fabricatiei 2001, km 22.000, negru, stare impecabila. il cumpar inapoi cand il voi putea folosi mai mult de 1 wknd/luna salut Iti cumpar eu ceasurile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Ma gandesc sa schimb bordul cu totul daca tot nu gasesc un turometru...aveti vreo idee de un bord electronic care sa merite? Uite aci. Nu l-am incercat dar arata superb. De potrivit se potriveste pe orice. E compus din 2 module. 130 + 153 oiro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adic Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salut baieti ! Ajutati-ma sa ma hotarasc. Vreau sa ma "banditesc" , nu ma pot hotari intre banditu de 650 S si ala de 1200 S . Clar ca stiu cam ce poate fiecare si ce inseamna cifrele alea , dar vreau parerile voastre pertinente relativ la ambele . Inclin sa iau 1200 dar am citeva dubii legate de consum , fiabilitatea cutiei si greutate. Orice sugestie sau parere e binevenita. merci si bafta maxima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Inclin sa iau 1200 dar am citeva dubii legate de consum , fiabilitatea cutiei si greutate. Basmul asta cine l-o mai scris? 12le e pretty bullet proof, mai robust si mai fiabil decat 6le. Grele sunt toate si diferenta nu mi se pare mare intr ele. Daca vrei consum mic si exploatare mocca iei GS 500 sau CB 500. Daca stii sa te dai, ia 12le. Later edit: acum vad ca ai carnet moto din 2007 ---> 650 scrie pe tine. Editat Iulie 3, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishumishu20 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Uite aci. Nu l-am incercat dar arata superb. De potrivit se potriveste pe orice. E compus din 2 module. 130 + 153 oiro. dap frumoase...s-ar putea sa imi iau doar turometrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salut baieti ! Ajutati-ma sa ma hotarasc. Vreau sa ma "banditesc" , nu ma pot hotari intre banditu de 650 S si ala de 1200 S . Clar ca stiu cam ce poate fiecare si ce inseamna cifrele alea , dar vreau parerile voastre pertinente relativ la ambele . Inclin sa iau 1200 dar am citeva dubii legate de consum , fiabilitatea cutiei si greutate. Orice sugestie sau parere e binevenita. merci si bafta maxima ! Eu am 1200 dar N,am urcat pe el direct dupa o viata de "socialiste",i-mi pare excelent,manevrabil si la viteza extrem de mica, la mare surplusul de greutate e un atu...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Nu e corecta comparatia intre 650 si 1200 pentru ca primul e pe injectie si racire cu apa (plus alte modificari la cadru), iar al doilea e pe carburatie si racire aer-ulei. Eu iti recomand cel de 1250 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) Nu e corecta comparatia intre 650 si 1200 pentru ca primul e pe injectie si racire cu apa (plus alte modificari la cadru), iar al doilea e pe carburatie si racire aer-ulei. Eu iti recomand cel de 1250 . Nu stii. Bandit 650 (656 cc) e fix cel clasic racit pe ulei/aer cu 57 cc in plus si s-a fabricat in 2005-2006. Raspunde la porecla "Neo" si corespunde ca si generatie modelului 1200 K6, ultima generatie racita ulei/aer. Cel de care zici tu e 2007+ si nu cred ca se referea la el. Io-te 6,5ul pe vremea cand mai era Bandit... Editat Iulie 4, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adic Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Nu e corecta comparatia intre 650 si 1200 pentru ca primul e pe injectie si racire cu apa (plus alte modificari la cadru), iar al doilea e pe carburatie si racire aer-ulei. Eu iti recomand cel de 1250 . Hehe ! Merci de recomandare , dar sare din buget ... Cum e racit nu cred ca e relevant atita timp cit povestim de aceeasi familie de motociclete. Pe mine ma intereseaza cum e 1200 la consum si ca si fiabilitate, ca e mare si tare asta stiu si de aia ma atrage de mor. Am auzit ca astea de 1200 au probleme cu ambreiajul , clar din cauza ca-s forjalite pe afara pe o roata si vindute ca fiind fost folosite numa pentru touring ( de obicei de vreun mosuc ) la noi. Cum e cu talaharu de 1200 la drum , aia va intreb , cum se comporta in curbe , cum frineaza comparativ cu 600 (650). Poate ma ajutati sa ma hotarasc . Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) E la fel de mare ca 6le. Putin mai greu si nu atat de manevrabil (kile in plus + shlap de 180 pe spate), te gandesti de 2-3 ori inainde de a pune gazu la iesirea din viraj , nu te joci ca si cu 6le. Vorbim aici de putere destul de mult mai mare dar de cuplu DUBLU. Consumul poate fi mic (6%, poate si sub da niciodata sub 5) si f mare 10%+... oricum e irelevant. Probleme cu ambreiajul poate avea orice motoreta, nu este o problema tipica. Franele la 12 sunt MULT mai bune fatza de 600... cel putin pana la 6le din 2005 stiu sigur. 6le are etrieri mai low cost si discuri mai mici ca si diametru. Editat Iulie 4, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) Hehe !Merci de recomandare , dar sare din buget ... Cum e racit nu cred ca e relevant atita timp cit povestim de aceeasi familie de motociclete. Pe mine ma intereseaza cum e 1200 la consum si ca si fiabilitate, ca e mare si tare asta stiu si de aia ma atrage de mor. Am auzit ca astea de 1200 au probleme cu ambreiajul , clar din cauza ca-s forjalite pe afara pe o roata si vindute ca fiind fost folosite numa pentru touring ( de obicei de vreun mosuc ) la noi. Cum e cu talaharu de 1200 la drum , aia va intreb , cum se comporta in curbe , cum frineaza comparativ cu 600 (650). Poate ma ajutati sa ma hotarasc . Merci Dupa aproape 30 000 de km pe bandit de 600 si inca 1000 in crestere pe bandit de 1200 pot incerca sa fac o paralela. Cel de 1200 are fata de alalalt un cuplu animalic dar cu care te obisnuiesti repede, in sensul ca il poti tine in frau, franele de muuuuuuuuulte ori mai ferme, doar are 6 pistonase si discuri mai mari, suspensii mai rigide si reglabile, ambreiaj hidraulic, este mult mai stabil pe curbe si iti ofera incredere mai mare cand il culci in viraje. Despre fiabilitatea lui pot sa zic nimic inca, am doar 1000 de km facuti, insa tind sa dau dreptate celor care il recomanda ca fiind aproape indestructibil. Zic aproape pt ca orice poti strica daca vrei cu adevarat. Cel de 600 este mai usor, mai ok de condus in trafic mai ales daca esti scund de statura. Cu toate ca l-am laudat pe cel de 1200 ca fiind mai aspru , e si normal. INSA si cel de 600 isi face treaba fara greseala. Am fost cu el pe cele mai impuscate drumuri de munte, am facut ture lungi si mi s-a parut foarte comod. Trage super ok atunci cand ai nevoie, suspensiile cu toate ca sunt barcuta sunt comode, nu sare de pe trasa cand il culci, etc. Avand in vedere ca ai permis din 2007 , iti recomand 600-650, dar banii tai-viata ta. Bafta si sa faci alegerea buna. Editat Iulie 4, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adic Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Merci baieti ! Ma duc in concediu si dupa ce ma intorc ma "talharesc" ! parerile voastre sunt super pertinente e mai bine sa intrebi de 2 ori inainte sa dai cu capu. Cele bune si merci ! Revin pe topicu asta cind o sa am cu ce ma lauda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 (editat) In sfarsit... shlap de 180 cu janta de 5,5 pe Banditelu meu. Dupa 4-5 incercari si mii de probleme am reusit sa-l fentez. Pacat ca nu a intrat pinionu de 48 cu lantul stock de 110 zale asa ca a trebuit sa-l pun pe cel de 45 de pe B12. Si... in mod idioto-cr.etin am pana pe spate, deci va trebui sa o dau iara jos saptamana aviatoare iar uichendu asta ma dau cu trotineta sau cu GSF-u pe 4 roti. Editat Iulie 5, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 In sfarsit... shlap de 180 cu janta de 5,5 pe Banditelu meu. Dupa 4-5 incercari si mii de probleme am reusit sa-l fentez. Pacat ca nu a intrat pinionu de 48 cu lantul stock de 110 zale asa ca a trebuit sa-l pun pe cel de 45 de pe B12. Si... in mod idioto-cr.etin am pana pe spate, deci va trebui sa o dau iara jos saptamana aviatoare iar uichendu asta ma dau cu trotineta sau cu GSF-u pe 4 roti. Bascula, janta spate, pneu, amortizor, toate de 1200. Deja ala ii Bandit de 900 ( (1200 + 600) / 2, pt cine nu intelege ). Super tare arata asa, sa ne zici cum se comporta numai, adica ce simti altfel fata de 150-160. Ma gandesc ca manevrabilitatea la viteza mica si poate putin il tragi mai tare in viraje. Sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 Bascula, janta spate, pneu, amortizor, toate de 1200. Deja ala ii Bandit de 900 ( (1200 + 600) / 2, pt cine nu intelege ). Super tare arata asa, sa ne zici cum se comporta numai, adica ce simti altfel fata de 150-160. Ma gandesc ca manevrabilitatea la viteza mica si poate putin il tragi mai tare in viraje. Sau nu? Macar de 750 daca era si tot era bine... Ai uitat sa specifici: manere pasager de 1200, capace airbox de 1200, comutatoare electrice de 1200... M-am dat f putin in oras in timp ce lasa aer incet cu 180ul si comparativ cu 160ul mi se pare MUCI. Nu mai e asa manevrabila la viteze mici. Sunt curios cum va mere sapt aviatoare cu 47 dinti si fara pana . Daca la drum sta mai bine pe curbe nu mai comentez nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 exores, in sfirsit am reusit sa iau crashbarurile si sa le fac niste poze. Zi-mi ce parere ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 exores, in sfirsit am reusit sa iau crashbarurile si sa le fac niste poze. Zi-mi ce parere ai. Arata f. bine,zici ca asa e din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.