kawazaki Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Frati banditi, va puteti intersa va rog prin orasele voastre la dezmembrari cand aveti drumuri de asa ceva: /index.php?/topic/681668-cumpar-partea-dreaptea-furca-pentru-bandit-600/ Multumesc.Weekend placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Pe bune Ciprinhio? Facem chestia asta in care eu trebuie sa ma justific fata de tine pentru o acuza venita de niciunde ? Adicatelea suntem la TV ? Ne-am vazut pana acum ? Iti place sa vorbesti de oameni asa degeaba fara justificari? Dupa cum ai observat eu nu am zis nimic despre tine pentru ca nu stiu nimic despre tine , mi-ar placea daca ti-ai mentine parerea pentru tine. Toata lumea poate sa pronunte invective dar asta nu le face adevarate. hai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Baieti relaxati-va. S-au terminat discutiile de ulei si ne certam pe alea de filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Cand am luat banditul, curgea ulei pe la filtrul de ulei..probabil inca unul cu manuta de copil.. -La primul schimb de ulei, am strans filtrul cu mana si l-am mai strans cu cheia, pana am simtit eu ca nu fortez(probabil inca o tura)..(fara sa ung garnitura cu ulei, cum spun "maestrii") Ba voi iar dati cativa gaura in macaroana. Pe filtrul de ulei Champion iti arata in imagini cum sa ungi garnitura prima data apoi cat sa il strangi. Nici eu nu am sincronizat carburatoarele si nici nu am reglat supapele niciodata la motorul meu. Dar nu imi dau ca altii de aici talente afirmand e bine sau nu. Concluzia e ca nu zice nimeni ca e bine sau rau ce faceti, e fierul fiecaruia, insa nu vorbiti ca adevarati proectanti de motoare ce sunteti ca daca asa faceti voi, ceilalti care fac altfel "e fraieri". Pana la urma in manual sunt multe fineturi, care nu se pot face dupa ureche, insa sunt si multe (gen asta cu filtrul ca il ungi sau nu sau la cate schmburi de ulei tine filtrul) care sunt scrise pentru "mass-market", adica pentru "aia multi", adica si pentru cei cu maini stangi si pentru cei care nu stiu unge o garnitura , strange un surub sau sa isi dea cu parerea daca e bine sau nu , daca e musai sau nu etc. La fel cum pe multe produse scrie mai mult ce sa nu faci cu ele, nu la ce sunt bune. Penibil. @Banditrider....nu iti este adresat numai tie postul, insa cu remarca de mai sus te cam regasesti unde bat eu. Editat August 3, 2012 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 @Banditrider....nu iti este adresat numai tie postul, insa cu remarca de mai sus te cam regasesti unde bat eu. Buei dar ati sarit toti pe el ca banditii doar ca a iesit din banda... ,stati linistiti ca se va intoarce(m-am uitat in globul de cristal)..si pana atunci va trebui sa plateasca taxa de protectie pt a nu fi violata "pasarea albastra" Filtrul de ulei schimbat la 2-3 schimburi stiu eu ca erau pt alea stock sau k&n care aveau in varf si un magnet pt a retine pilitura..dar parca nu se mai fabrica alea.(la hi flo e garnitura rotunda cam subtirica ce s-a mai intamplat pe la altii sa se rupa sau sa iasa din canalul ei,.. de strans eu le strang numai cu mana dar le strang pana nu mai pot+carpa..si nu a curs niciodata din peste 50 schimburi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Ba voi iar dati cativa gaura in macaroana. Pe filtrul de ulei Champion iti arata in imagini cum sa ungi garnitura prima data apoi cat sa il strangi. Nici eu nu am sincronizat carburatoarele si nici nu am reglat supapele niciodata la motorul meu. Dar nu imi dau ca altii de aici talente afirmand e bine sau nu. Concluzia e ca nu zice nimeni ca e bine sau rau ce faceti, e fierul fiecaruia, insa nu vorbiti ca adevarati proectanti de motoare ce sunteti ca daca asa faceti voi, ceilalti care fac altfel "e fraieri". Pana la urma in manual sunt multe fineturi, care nu se pot face dupa ureche, insa sunt si multe (gen asta cu filtrul ca il ungi sau nu sau la cate schmburi de ulei tine filtrul) care sunt scrise pentru "mass-market", adica pentru "aia multi", adica si pentru cei cu maini stangi si pentru cei care nu stiu unge o garnitura , strange un surub sau sa isi dea cu parerea daca e bine sau nu , daca e musai sau nu etc. La fel cum pe multe produse scrie mai mult ce sa nu faci cu ele, nu la ce sunt bune. Penibil. @Banditrider....nu iti este adresat numai tie postul, insa cu remarca de mai sus te cam regasesti unde bat eu. -Initial am zis sa nu mai postez in topicul banditmania, dupa postarea lui calin, pentru ca nu ma mai incadrez la banditi, dar vad ca voi, ma tot vreti aici...Lui calin i-am raspuns prin PM, deci nu mai este necesar sa raspund pe forum.. -Cand spuneam de "maestrii", cu siguranta nu ma refeream la persoanele de pe forum, in fine, intrebarea era urmatoarea: ce se intampla daca nu ungi filtrul de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 ce banuiesc ca se poate intimpla e ca la stringere garnitura se va agata de metal si se va deforma, in loc sa ramina la forma normala si sa etanseze cum trebuie. cum ziceam, scrie absolut peste tot ca trebuie unsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 ce banuiesc ca se poate intimpla e ca la stringere garnitura se va agata de metal si se va deforma, in loc sa ramina la forma normala si sa etanseze cum trebuie. cum ziceam, scrie absolut peste tot ca trebuie unsa. Ma gandesc totodata ca daca e foarte stransa devine mult mai greu tocmai din cauza "lipirii" garniturii de metalul blocului motor la temperaturi mari. De aici si greaua demontare a filtrului strans tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Hai mai si nu va mai certati. Am intrebat si eu ca prostu cum se desface un filtru de ulei strans prea tare. A fost prima oara cand am schimbat eu uleiul si filtrul la motorul meu. Si cum aseara ma pregateam sa fac operatia habar nu aveam cum sa desfac si eu filtrul. Logic ca mi-au trecut prin cap tot felul de idei, dar am intrebat si eu, ca sa nu imi dau cu pumnii intre picioare dupa aia daca faceam ceva gresit. Si le multumesc celor care mi-au raspuns. Si astazi, cu un prieten am facut schimbul de ulei si ne-am apucat apoi si de schimbat semeringuri si am desfacut telescoapele alea date dracu, logic ca nu toate au mers snur, dar le-am dat de cap si uite ca am facut si operatia asta si telescoapele sunt acum oglinda. Scuzati-ma daca nu sunt prea coerent dar sunt foarte bucuros ca am terminat si am halit rapid niste beri. Numai bine si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Mai baieti,pana la urma ma puteti lamuri si pe mine,va rooooog? chiar am nevoie de bord ca nu-mi mai merge turometrul si s-ar putea sa vina cineva interesat s-o cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 nu cred ca mai e pe aici nimeni cu Bandit de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 atunci cele de 600 din 92' cum au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Banditul de 600 a fost scos pe piata in '95. Banditul de 400 exista dinainte de 600 si 1200. ala de 600 generatia 1 are vitezometrul pe cavlu si turometrul electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 ok,am inteles,multumes pentru lamuriri si imi cer scuze,pentru confuzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 -Initial am zis sa nu mai postez in topicul banditmania, dupa postarea lui calin, pentru ca nu ma mai incadrez la banditi, dar vad ca voi, ma tot vreti aici...Lui calin i-am raspuns prin PM, deci nu mai este necesar sa raspund pe forum.. -Cand spuneam de "maestrii", cu siguranta nu ma refeream la persoanele de pe forum, in fine, intrebarea era urmatoarea: ce se intampla daca nu ungi filtrul de ulei ? Da nu o zis nimeni sa nu mai postezi aici, am interpretat insa eu gresit faza cu maestrii. Credeam ca incerci arogante, sper ca intelegi ce vreau sa zic. E de vina interpretabilitatea cuvintelor scrise si nu rostite. Credeam ca te crezi undeva deasupra celor care spun ce sa faci si cand sa faci, oameni care au si ceva scoala in domeniu (adica recomandarile cand sa faci si cum sa faci anumite operatiuni). @geografu.....toate au un inceput, cel mai frumos e sentimentul care te incearca dupa ce ai reusit TU sa faci o operatiune la motorul tau, indiferent despre ce e vorba. Mie imi sare ego-ul in sus si mi se umfla pectoralii cand "repar" ceva la mobra. Cele bune evribadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 ok,am inteles,multumes pentru lamuriri si imi cer scuze,pentru confuzii uitate pe okazii sunt ceva borduri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Ca sa mai dezmortim atmosfera... Va cer scuze pentru calitate, insa, in apararea mea, poza este facuta cu telefonul azi dimineata la ora 6. Am ajuns in Sibiu. Drumul a fost foarte lejer. Am facut frigul pe autostrada Bucuresti-Pitesti )) Dar, nicio problema, hanoracul si mesada de la geaca erau impachetate, puse bine ))) ne-a fost doar lene sa le scoatem ). Banditul este impodobit cu gentinti textile, doua laterale de 20l si un rollbag de 40l plus un tankbag mediu. Pe gentile laterale am legat saltelele autogonflabile, iar pe rollbag am legat cortul si ghiozdanul. Monsterica a avut in carca un ghiozdan si sacii de dormit plus un tankbag micut. Drumul a fost destul de liber, valea oltului chiar practicabila, mai putin in zona podurilor unde sunt cateva denivelari mai serioase. Am prin si o portiune de drum raschetata de vreo 200-300 m. In rest, vreme buna. incepand de pe la ora 10 am inceput sa ne incalzim si implicit sa fierbem in sucul propriu ). Azi ne relaxam si maine dimineata continuam drumul spre Timisoara. Va salut! Ne mai auzim de pe parcurs si va mai povestesc ce si cum sta treaba cu drumurile, traficul, vremea si, evident, cu banditul. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Sa vedeti intamplare ciudata. Ma dau astazi cu banditu, vreme faina, merg lejer cu 50 la ora pe drum intins, fara denivelari, singur singurel, privirea in fata, cald, cand simt ceva ca imi da peste mana dreapta. Prima senzatie a fost ca m-a lovit vreo insecta, dar apoi am realizat ca lovitura a fost mai tare decat cum e la tot felu de goange. Arunc o privire rapida peste umaru drept si mi se pare ca vad ceva ca se rostogoleste in urma motocicletei. Trece o jumate de secunda si abia atunci observ ca nu mai am oglinda dreapta . Wtf? Opresc, ma uit in stanga, in dreapta, drumu pustiu, ma scarpin in cap, ma duc cativa metri inapoi, ridic oglinda, nu se sparse, si observ ca s-a rupt de deasupra surubului ala de se prinde de ghidon. Sunt curios daca a mai patit careva la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Sa vedeti intamplare ciudata. Ma dau astazi cu banditu, vreme faina, merg lejer cu 50 la ora pe drum intins, fara denivelari, singur singurel, privirea in fata, cald, cand simt ceva ca imi da peste mana dreapta. Prima senzatie a fost ca m-a lovit vreo insecta, dar apoi am realizat ca lovitura a fost mai tare decat cum e la tot felu de goange. Arunc o privire rapida peste umaru drept si mi se pare ca vad ceva ca se rostogoleste in urma motocicletei. Trece o jumate de secunda si abia atunci observ ca nu mai am oglinda dreapta . Wtf? Opresc, ma uit in stanga, in dreapta, drumu pustiu, ma scarpin in cap, ma duc cativa metri inapoi, ridic oglinda, nu se sparse, si observ ca s-a rupt de deasupra surubului ala de se prinde de ghidon. Sunt curios daca a mai patit careva la fel. poate ai lovit o pasare si nu ti=ai dat seama...am luat eu in piept o pasare la vreo 80 si eram cu tricou...e dureros tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 poate ai lovit o pasare si nu ti=ai dat seama...am luat eu in piept o pasare la vreo 80 si eram cu tricou...e dureros tare.. Eu am iesit sambata la amiaza un pic, mergeam cu viziera ridicata (noroc ca aveam ochelarii de soare) cand vad ca vine spre moaca mea amenintator o insecta. Eh, am zis eu, am mai luat insecte in freza. Numa ca asta era viespe/albina si cred ca am prins-o cu acul scos in afara, pentru ca in momentul impactului i-am simtit pana in creier acul ala nenorocit. Am mers mai departe, uitandu-ma in oglinda la ochiul meu care crestea si se inrosea intr-o zi cat altii intr-o luna. Morala: Umflati bine cauciucurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 (editat) Sa vedeti intamplare ciudata. Ma dau astazi cu banditu, vreme faina, merg lejer cu 50 la ora pe drum intins, fara denivelari, singur singurel, privirea in fata, cald, cand simt ceva ca imi da peste mana dreapta. Prima senzatie a fost ca m-a lovit vreo insecta, dar apoi am realizat ca lovitura a fost mai tare decat cum e la tot felu de goange. Arunc o privire rapida peste umaru drept si mi se pare ca vad ceva ca se rostogoleste in urma motocicletei. Trece o jumate de secunda si abia atunci observ ca nu mai am oglinda dreapta . Wtf? Opresc, ma uit in stanga, in dreapta, drumu pustiu, ma scarpin in cap, ma duc cativa metri inapoi, ridic oglinda, nu se sparse, si observ ca s-a rupt de deasupra surubului ala de se prinde de ghidon. Sunt curios daca a mai patit careva la fel. Am patit-o si eu exact la fel cu oglinda de la banditul de 600, o sa zica ceilalti ca e ceva la noi in Salaj Eu am patit-o pe drum din ala de placi de beton. La fel, am simtit ca imi f.te una in umar si se duce naibii. Mi se rupse practic in timp de la drumuri naspa exact unde iese filetul din ghidon, noroc ca am reusit sa scot filetul afara. Naspa, ce sa zic, dar funny Editat August 6, 2012 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Daca tot suntem la chestii funny ... mergeam cu un foarte bun prieten intr-o plimbare prin judetul neamt, eu cu banditul, el cu un vn800. ajungand printr-o comuna unde noi (cu serviciul) avem un punct de lucru si eu fiind in fata lui, ridic mana si-i arat catre sediul nostru...moment in care un bondaroi il loveste fix in casca. prima reactie a lui a fost: ba, da' asta arunca cu pietre in mine? evident ca eu nu stiam momentul pana cand nu mi l-a povestit...am ras cu lacrimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Bai, mi s-a ars faza scurta la far...ce bec imi recomandati? ca eu am ramas in urma cu tehnologia....ultimul bec schimbat a fost cand aveam dacia si i-am pus...halogen frate! Am facut frigul pe autostrada ... si, evident, cu banditul. Cheers! amintirilii ma chinuieste, amintirilii ma rasscoleste da-i bice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 (editat) cel mai ieftin si bun: bosch purelight vreo 17-19 lei (h4) mai bun dar mai scump: osram H4 Osram standard sau ultralife, cam 25-30 lei; cel mai ok, dar scumput h4 silverstar sau nightbreaker, cam 40 lei; restul de 100 lei setul si alte ozn-uri mi se par prea scumpe si nu merita! PS: eu am la masina bosch pure light de 4 ani si jumate si nu s-au ars ... Editat August 6, 2012 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 (editat) Am patit-o si eu exact la fel cu oglinda de la banditul de 600, o sa zica ceilalti ca e ceva la noi in Salaj Eu am patit-o pe drum din ala de placi de beton. La fel, am simtit ca imi f.te una in umar si se duce naibii. Mi se rupse practic in timp de la drumuri naspa exact unde iese filetul din ghidon, noroc ca am reusit sa scot filetul afara. Naspa, ce sa zic, dar funny da' ce ziceti de miraculoasa intimplare a me'? intra Banditul in martie 2008 in tara pulii (aka Romania) cu 2 bucati oglinzi, sede o noapte in Kolozsvar si pleaca de acolo numai cu 1 bucata oglinda. Ardealu-i fruncea actualului posesor ii urez sa moara de cancer. legat de faruri, nu va mai agitati, toate-s la fel. ce probleme au unii, li se ard becurile la dezmembrari cu motorul ala, e clar ca-i muci. daca se arde faza scurta e clar ca acusi incepe sa se auda distributia, sa bata o biela, compresia scade la 3 atmosfere si in final se rupe-n doua. Suzuki, ce sa-i faci... Editat August 6, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.