Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

da in primul rand la ecologie...sti cum e noi romanii suntem tot timpul mai cu coarne..ca ce e la noi 30 de lei..pai ce e la neamt sau la italian 10E si totusi nu schimba...daca inginerii scriu ca duc 18000km noi zicem ce e 30 de lei...sunt multe oferte la care primesti un filtru gratis la un bidon..plus ca noi schimbam uleiul la 4000 ca nu mergem 6000 cu el...de ce sa nu schimb si eu filtru la 3 schimburi si nu ma chinui si sunt si eco...am terminat ecologia si protectia mediului+master si nu-mi bat joc de lumea asta...sunt doar trecator prin ea..

 

In manual spune la 2 schimburi, adica la 12 mii, nu 18 :)

Uleiul il schimbi ca si filtrul, cand vrei! Dar .. recomandarile TUTUROR producatorilor sunt: schimbati uleiul mai des daca motorul este dispus unor exploatari extreme (drumuri scurte, gen oras, super gaz ... etc). De-aia lumea il schimba la 4000 pentru ca stie cum a mers cu acel motor! Dar sigur..fiecare face cum crede.

 

PS: eu am schimbat la Bandit filtrul la 2 schimburi, dar nu mersesem mai mult de 2500 in acel an :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io stiu ca se schimba filtrul la 2 schimburi decat daca este filtru dual stage. Uleiul pe care tu il schimbi se duce ( cel putin unde schimb eu ) din nou in productie de uleiuri . Sunt multi mecanici care aduna tot uleiul pe care il schimba si il dau catre reciclare. Nu cred ca de aici esti ecologic. Dar asta e un topic separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual spune la 2 schimburi, adica la 12 mii, nu 18 :)

Uleiul il schimbi ca si filtrul, cand vrei! Dar .. recomandarile TUTUROR producatorilor sunt: schimbati uleiul mai des daca motorul este dispus unor exploatari extreme (drumuri scurte, gen oras, super gaz ... etc). De-aia lumea il schimba la 4000 pentru ca stie cum a mers cu acel motor! Dar sigur..fiecare face cum crede.

 

PS: eu am schimbat la Bandit filtrul la 2 schimburi, dar nu mersesem mai mult de 2500 in acel an :(

Nu stiu in ce manual citesti tu poate in cel de 600....la cel de 1200 se schimba la 18000 de km adica 3 schimburi adica 11000de mile..recomandarile tuturor producatorilor e sa isi vanda uleiul normal..ca din asta traiesc..lasa ca nemtii merg mult mai forja cu ele si schimba cum scrie cartea....si noi tot dupa ei luam motoarele..

 

Io stiu ca se schimba filtrul la 2 schimburi decat daca este filtru dual stage. Uleiul pe care tu il schimbi se duce ( cel putin unde schimb eu ) din nou in productie de uleiuri . Sunt multi mecanici care aduna tot uleiul pe care il schimba si il dau catre reciclare. Nu cred ca de aici esti ecologic. Dar asta e un topic separat.

uleiul meu de la schimb merge pe lantul la drujba dar n-aveai de unde sa stii asta..te inteleg..si nu mai dau alti bani.. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu in ce manual citesti tu poate in cel de 600....

 

Evident ca la cel care l-am avut eu ... dar mai moale cu atitudinea ... Pana la urma sunt discutii pe baza de argumente .. muschii la intrare!! :cheers:

 

 

LE: revazut manualul, la 18 mii e valabil schimbul si la 600 Y si SY!

La 1200 cc e cum spui tu, la 18 mii.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,banditilor,poate ma puteti ajuta si pe mine cu niste info...

Vreau sa iau un bord de la un gsx 400 bandit din 92'(scuzati daca gresesc numele,eu am o honda,pentru ea vreau bordul), dar nu stiu daca se pupa cablurile de conectare,baba mea e din 86' si are si la turometru si la vitezometru niste cabluri care se infileteaza in ficare ceas, deci e mecanic,dar la moto noi am observat ca sunt conectate cabluri de curent (scuzati limbajul din popor,dar nu stiu denumiri specializate).

 

Deci,va rog lamuriti-ma, ce fel de conexiune este la bordurile din anul respectiv,sau apropiat si eventual daca poate careva masura diametrul "surubului" pe care se infileteaza cablul ca si daca e mecanic si nu se potriveste cablul,iar n-am facut nimic :unsure:

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca la cel care l-am avut eu ... dar mai moale cu atitudinea ... Pana la urma sunt discutii pe baza de argumente .. muschii la intrare!! :cheers:

 

 

LE: revazut manualul, la 18 mii e valabil schimbul si la 600 Y si SY!

La 1200 cc e cum spui tu, la 18 mii.

fa cum crezi..da nu te plange mai in colo ca e rau..pun pariu ca astia ca tine arunca si sticle din masina sau pachete de tigari..pt ca''cine sunt eu''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca raspunzi putin agresiv. Nu e frumos din partea ta sa fii ironic degeaba. Si nici sa acuzi degeaba. :)

 

Deasemenea sper ca folosesti si numai filtre de ulei Suzuki pentru ca atunci nu mai e cum zici tu , nu de alta dar daca ascultam manualul il ascultam mai ales la sectia caution!

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa cum crezi..

 

 

EXACT ASTA am spus si eu mai sus, fiecare procedeaza cum crede! Nu e cu suparare, nu incerc sa conving pe nimeni .. Eu voi proceda asa cum cred .. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca raspunzi putin agresiv. Nu e frumos din partea ta sa fii ironic degeaba. Si nici sa acuzi degeaba. :)

 

Deasemenea sper ca folosesti si numai filtre de ulei Suzuki pentru ca atunci nu mai e cum zici tu , nu de alta dar daca ascultam manualul il ascultam mai ales la sectia caution!

te deranjeaza de raspuns..sau esti si tu unul dintre ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati banditi, va puteti intersa va rog prin orasele voastre la dezmembrari cand aveti drumuri de asa ceva:

/index.php?/topic/681668-cumpar-partea-dreaptea-furca-pentru-bandit-600/

 

Multumesc.Weekend placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune Ciprinhio? Facem chestia asta in care eu trebuie sa ma justific fata de tine pentru o acuza venita de niciunde ? Adicatelea suntem la TV ? Ne-am vazut pana acum ? Iti place sa vorbesti de oameni asa degeaba fara justificari? Dupa cum ai observat eu nu am zis nimic despre tine pentru ca nu stiu nimic despre tine , mi-ar placea daca ti-ai mentine parerea pentru tine. Toata lumea poate sa pronunte invective dar asta nu le face adevarate. hai :bigstar: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am luat banditul, curgea ulei pe la filtrul de ulei..probabil inca unul cu manuta de copil..

-La primul schimb de ulei, am strans filtrul cu mana si l-am mai strans cu cheia, pana am simtit eu ca nu fortez(probabil inca o tura)..(fara sa ung garnitura cu ulei, cum spun "maestrii")

Ba voi iar dati cativa gaura in macaroana. Pe filtrul de ulei Champion iti arata in imagini cum sa ungi garnitura prima data apoi cat sa il strangi.

Nici eu nu am sincronizat carburatoarele si nici nu am reglat supapele niciodata la motorul meu. Dar nu imi dau ca altii de aici talente afirmand e bine sau nu.

Concluzia e ca nu zice nimeni ca e bine sau rau ce faceti, e fierul fiecaruia, insa nu vorbiti ca adevarati proectanti de motoare ce sunteti ca daca asa faceti voi, ceilalti care fac altfel "e fraieri". Pana la urma in manual sunt multe fineturi, care nu se pot face dupa ureche, insa sunt si multe (gen asta cu filtrul ca il ungi sau nu sau la cate schmburi de ulei tine filtrul) care sunt scrise pentru "mass-market", adica pentru "aia multi", adica si pentru cei cu maini stangi si pentru cei care nu stiu unge o garnitura , strange un surub sau sa isi dea cu parerea daca e bine sau nu , daca e musai sau nu etc. La fel cum pe multe produse scrie mai mult ce sa nu faci cu ele, nu la ce sunt bune.

Penibil.

@Banditrider....nu iti este adresat numai tie postul, insa cu remarca de mai sus te cam regasesti unde bat eu.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@Banditrider....nu iti este adresat numai tie postul, insa cu remarca de mai sus te cam regasesti unde bat eu.

 

Buei dar ati sarit toti pe el ca banditii doar ca a iesit din banda... :laugh: ,stati linistiti ca se va intoarce(m-am uitat in globul de cristal)..si pana atunci va trebui sa plateasca taxa de protectie pt a nu fi violata "pasarea albastra" :laugh:

 

Filtrul de ulei schimbat la 2-3 schimburi stiu eu ca erau pt alea stock sau k&n care aveau in varf si un magnet pt a retine pilitura..dar parca nu se mai fabrica alea.(la hi flo e garnitura rotunda cam subtirica ce s-a mai intamplat pe la altii sa se rupa sau sa iasa din canalul ei,.. de strans eu le strang numai cu mana dar le strang pana nu mai pot+carpa..si nu a curs niciodata din peste 50 schimburi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba voi iar dati cativa gaura in macaroana. Pe filtrul de ulei Champion iti arata in imagini cum sa ungi garnitura prima data apoi cat sa il strangi.

Nici eu nu am sincronizat carburatoarele si nici nu am reglat supapele niciodata la motorul meu. Dar nu imi dau ca altii de aici talente afirmand e bine sau nu.

Concluzia e ca nu zice nimeni ca e bine sau rau ce faceti, e fierul fiecaruia, insa nu vorbiti ca adevarati proectanti de motoare ce sunteti ca daca asa faceti voi, ceilalti care fac altfel "e fraieri". Pana la urma in manual sunt multe fineturi, care nu se pot face dupa ureche, insa sunt si multe (gen asta cu filtrul ca il ungi sau nu sau la cate schmburi de ulei tine filtrul) care sunt scrise pentru "mass-market", adica pentru "aia multi", adica si pentru cei cu maini stangi si pentru cei care nu stiu unge o garnitura , strange un surub sau sa isi dea cu parerea daca e bine sau nu , daca e musai sau nu etc. La fel cum pe multe produse scrie mai mult ce sa nu faci cu ele, nu la ce sunt bune.

Penibil.

@Banditrider....nu iti este adresat numai tie postul, insa cu remarca de mai sus te cam regasesti unde bat eu.

 

-Initial am zis sa nu mai postez in topicul banditmania, dupa postarea lui calin, pentru ca nu ma mai incadrez la banditi, dar vad ca voi, ma tot vreti aici...Lui calin i-am raspuns prin PM, deci nu mai este necesar sa raspund pe forum..

-Cand spuneam de "maestrii", cu siguranta nu ma refeream la persoanele de pe forum, in fine, intrebarea era urmatoarea: ce se intampla daca nu ungi filtrul de ulei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce banuiesc ca se poate intimpla e ca la stringere garnitura se va agata de metal si se va deforma, in loc sa ramina la forma normala si sa etanseze cum trebuie. cum ziceam, scrie absolut peste tot ca trebuie unsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce banuiesc ca se poate intimpla e ca la stringere garnitura se va agata de metal si se va deforma, in loc sa ramina la forma normala si sa etanseze cum trebuie. cum ziceam, scrie absolut peste tot ca trebuie unsa.

 

Ma gandesc totodata ca daca e foarte stransa devine mult mai greu tocmai din cauza "lipirii" garniturii de metalul blocului motor la temperaturi mari. De aici si greaua demontare a filtrului strans tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai si nu va mai certati. Am intrebat si eu ca prostu cum se desface un filtru de ulei strans prea tare. A fost prima oara cand am schimbat eu uleiul si filtrul la motorul meu. Si cum aseara ma pregateam sa fac operatia habar nu aveam cum sa desfac si eu filtrul. Logic ca mi-au trecut prin cap tot felul de idei, dar am intrebat si eu, ca sa nu imi dau cu pumnii intre picioare dupa aia daca faceam ceva gresit. Si le multumesc celor care mi-au raspuns. Si astazi, cu un prieten am facut schimbul de ulei si ne-am apucat apoi si de schimbat semeringuri si am desfacut telescoapele alea date dracu, logic ca nu toate au mers snur, dar le-am dat de cap si uite ca am facut si operatia asta si telescoapele sunt acum oglinda. Scuzati-ma daca nu sunt prea coerent dar sunt foarte bucuros ca am terminat si am halit rapid niste beri. Numai bine si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( Mai baieti,pana la urma ma puteti lamuri si pe mine,va rooooog? chiar am nevoie de bord ca nu-mi mai merge turometrul si s-ar putea sa vina cineva interesat s-o cumpere. ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul de 600 a fost scos pe piata in '95. Banditul de 400 exista dinainte de 600 si 1200. ala de 600 generatia 1 are vitezometrul pe cavlu si turometrul electronic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Initial am zis sa nu mai postez in topicul banditmania, dupa postarea lui calin, pentru ca nu ma mai incadrez la banditi, dar vad ca voi, ma tot vreti aici...Lui calin i-am raspuns prin PM, deci nu mai este necesar sa raspund pe forum..

-Cand spuneam de "maestrii", cu siguranta nu ma refeream la persoanele de pe forum, in fine, intrebarea era urmatoarea: ce se intampla daca nu ungi filtrul de ulei ?

Da nu o zis nimeni sa nu mai postezi aici, am interpretat insa eu gresit faza cu maestrii. Credeam ca incerci arogante, sper ca intelegi ce vreau sa zic. E de vina interpretabilitatea cuvintelor scrise si nu rostite. Credeam ca te crezi undeva deasupra celor care spun ce sa faci si cand sa faci, oameni care au si ceva scoala in domeniu (adica recomandarile cand sa faci si cum sa faci anumite operatiuni).

@geografu.....toate au un inceput, cel mai frumos e sentimentul care te incearca dupa ce ai reusit TU sa faci o operatiune la motorul tau, indiferent despre ce e vorba. Mie imi sare ego-ul in sus si mi se umfla pectoralii cand "repar" ceva la mobra.

Cele bune evribadi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...