Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de unde ai tras tu concluzia ca am avut un singur motor? si nu inteleg de unde si pana unde numarul de motoare numara koaele ? mi-as masura un pic vorbele, pana la urma esti printre ultimii veniti iar diferenta de varsta ar trebui sa iti spuna ceva ...

 

PS: sa nu ai impresia ca daca cineva NU se lauda nu stie! este pe banditmania cineva care a adoptat aceasta pozitie si si-o mentine, desi nu s-a laudat niciodata .. :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu un Bandit din '95 si am nevoie de un rezervor pentru el. Puteti sa ma indrumati si pe mine undeva sa gasesc unul mai ieftinache, dar cat de cat in stare buna? :cheers:

 

Multumesc pentru ajutor,

Bora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai tras tu concluzia ca am avut un singur motor? si nu inteleg de unde si pana unde numarul de motoare numara koaele ? mi-as masura un pic vorbele, pana la urma esti printre ultimii veniti iar diferenta de varsta ar trebui sa iti spuna ceva ...

 

PS: sa nu ai impresia ca daca cineva NU se lauda nu stie! este pe banditmania cineva care a adoptat aceasta pozitie si si-o mentine, desi nu s-a laudat niciodata .. :moron:

lasa ma baiatu vorbele astea goale...iesi la o transalpina sau un drum de litoral sa vad cu ce te mandresti..sa nu mai tot discutam atat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cedez ... pana la urma cel mai destept cedeaza. sper sa nu ajung vreodata sa te intalnesc .. ca mi-as pierde timpul :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

faza e ca unii au inteles ca Banditmania inseamna discutii generale despre uleiuri, filtre, becuri, intilniri de spart saminta la Arc etc. pt. astea exista rubricile Service, Discutii generale..., regionalele etc.

daca mie-mi place sa ma bag in motor, te-ai gindit ca poate e un hobby? nici eu nu-i inteleg pe cei care gasesc placere in filatelie, asa nici tu si nici altii nu-i intelegeti pe cei carora le place sa mai tina o cheie-n mina. fiecare cu ale lui. eu am intilnit si motociclisti care se dau cu lac pe unghii, asa ca-s constient ca "gradina" motociclismului e mare si ca avem de toate.

 

asta nu ma opreste sa fac oleaca de misto de unii care discuta niste prostii gen care bec lumineaza mai tare. pina acum nu mi s-a ars decit odata becul si era un no-name obosit, daca-l schimb odata pe an e mai mult decit ok. daca vrei lumina iti pui faruri aftermarket (gen Hellas etc, nu chinezarii) dar scoti banul.

legat de apropoul fin cu xenonul, apai afla ca l-am pus doar pe-un singur far si pe lunga, tocmai ca sa nu-mi bat joc de ceilalti. ce parere ai de labele triste care pun botul la aberatiile de spargatori de saminte la colt de bloc si merg cu farul stock dar numai pe lunga, de-ti ramine impregnata imaginea becului ala pe retina 3 minute daca ai ghinionul sa te uiti la el?

 

 

oricum nu tre sa blamezi aftermarket-ul, ci cocalarii care si le pun la coltul blocului. sunt convins ca orice banditist o sa faca o treaba excelenta in montare.

ieri am descoperit ca am o micuta pierdere de ulei pe langa partea din fata a capacului din stanga de la motor. pana acum n-a picurat deloc, ieri a inceput. am completat azi cam 200ml.. il duc maine la ambulanta sa ii faca un set de analize.

nu ai ce sa faci la montare, daca nu e-n far special destinat xenonului e tot aia.

mie mi-a transpirat multa vreme pe la capacul din dreapta. am facut garnitura din carton special de pe Louis dar degeaba. s-a rezolvat complet (nici urma de ulei) cu silicon. doar ca trebuie sa fii atent si sa pui foarte putin, cit sa faca pelicula. daca pui ca ciobanul si cumva ajunge sa fie antrenat prin motor iti mai blocheaza traseul uleiului.

 

 

nu fa altora ce nu vrei sa ti se faca tie...

cam asta-i.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciprinhio daca ai venit aici sa faci smardoieli mai bine nu mai postezi. macke, nu mai da apa la moara.

m-am trezit alaltaieri seara cand plecam de la munca cu o pata mica sub partea stanga a mobrei. curgea ulei, picura mai degraba. am plecat acasa, am oprit pe drum cam 20 de minute, sub mobra, aceeasi pata, micuta. de dimineata, ma uit la mobra, o pata mai mare. am completat cu ulei si am plecat la birou, zic, daca picura putin e ok, o urmaresc si vad cand e cazu s-o duc la service.

ajung la birou, dupa vreo ora ma uit in jos si vad ca adidasu stang e plin de ulei.. la naiba, mi-a stropit asta adidasu in mers, bine ca n-a ajuns la roata. am lasat mobra acolo, m-am intors azi si pata arata cam asa:

405458_452132898151842_1006446125_n.jpg

 

 

asa ca am urcat-o in duba(am mers cu ea la munca ca asta era planu) si am dus-o la ambulanta(pentru bucurestenii care il stiti pe patrick). la prima vedere curge pe la garnitura, oricum de cand am luat-o am observat ca garnitura de la capac(sus) era cam siliconata, deci a fost refolosita garnitura veche dar am zis sa astept sa ii verific o distributie ceva ca sa o schimb.

cu ocazia asta am zis sa incerc si un ulei nou. aveam in ea Motorex Formula 10w40 si am mai zis parca ca mi se parea ca imi dispare din el. eu am presupus ca il mananca dar poate pierdea pe la garnitura asta doar ca nu cat sa faca balta. asta nu ar fi explicat totusi de ce era asa putin ulei cand am verificat prima data. Acu, uleiul care o sa-l bag in ea e Bel Ray 15-50 semisintetic. avand in vedere cum se incinge mobra asta am zis ca un ulei 50 poate ajuta, plus ca, cu motorexu mi se parea ca devine metalic zgomotul sus in ture, peste 6-7k si nu semana cu zornaitu distributiei de la 4 la 6k ture.

vreo contra indicatie in privinta uleiului 15-50 in bandit?

 

deci imi cam joaca feste rau memoria, acu vad ca am inceput sa povestesc de ieri de picatura de ulei :))

 

Salut,

 

Bine v-am gasit!

 

Asa cum i-am cerut scuze lui " alex_bandit", va cer scuze si voua, pentru ca probabil ati discutat acest subiec , dar va rog sa intelegeti ca sunt greu de citit 1266 pagini de discutii.

 

Ce ma intereseaza!

Am un BANDIT 600 N din 2001 pentru care vreau sa cumpar toate piesele necesare inlocuirii jantei spate originale cu una de 5.5 de BANDIT 1200. Vreau sa pun cauciuc de 180.

Gasesc printre voi oameni care au piese de vanzare necesare acestei transformari?

 

Ca tot discut de jante. Stie cineva unde pot sa echilibrez o janta in Bucuresti.In afara de SIRIUS ca e foarte ocupat si face de obicei reparatii. Am probleme cu janta fata. La 160 Km/h incepe sa vibreze furca!

 

Ma intereseaza si o toba standar pentru BANDIT 600 N din 2001. Vinde cineva!? Toba mea face galagie prea mare!

 

Multumesc,

 

 

 

daca esti dispus sa te chinui sa sudezi o teava pe ea pot sa-ti dau eu finala stock de bandit, al meu e din 2004. mie mi-a taiat finala originala si mi-a sudat-o pe aia noua(stiu, nu-i cea mai frumoasa operatiune) deci nu o am intreaga, cu bucata de teava care ajunge la galerii. daca poti sa-ti demontezi finala ta si sa o pui pe asta, e ok. sa-mi zici daca e cazu sa-l intreb pe mecanic de ea ca acolo a ramas.

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15W50 la mine a fost mult mai ok decit 10W40, a facut motorul mai silentios. se spune ca la motoare mai vechi/cu uzura e recomandat ulei mai gros, cred ca scrie si-n Haynes dar nu bag mina-n foc.

 

man, iti zic din proprie experienta, daca ti-a curs atit de mult ulei probabil ti s-a desurubat unul din suruburi. daca e doar garnitura transpira, adica se face o pelicula pe blocul motorului si colecteaza praf, in timp o sa ai o scirboasa pata neagra acolo.

poti sa incerci sa mai stringi o idee suruburile, cu conditia sa ai mina fina, sa nu le rupi sau sa le belesti filetele. dar, tot din experienta-ti zic, o sa curga-n continuare, doar ca mai putin. solutia e garnitura noua SI sa pui niste silicon la imbinarea dintre carter si blocul motor, scrie si-n manual. acolo e o mica neregularitate cauzata de imbinare si tocmai pe acolo transpira. inca ceva, e recomandat sa cureti bine si sa degresezi inainte sa pui siliconul. si durata de intarire e cam 24 de ore.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tem ca mobra e pe mana lui patrick acum. la cat de mult a curs, nu am mai stat sa ma gandesc la surub slabit desi da, e posibil. nu stiu cum sta treaba cu siliconul, poate ar trebui sa-l rog sa faca si asta. vreo recomandare privind ce silicon sa folosesc? eu ma asteptam ca garnitura noua sa faca treaba de una singura, ca doar de-aia o pui.

 

de fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine e chiar putin probabil sa fie un surub slabit la mine pentru ca picaturile apar sub bucatica aia ca o jumatate de cerc, in poza se vede putin din ea, e cam sub S-ul de la suzuki.

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci.

 

motorul e imbinat din mai multe bucati, dedesubt e o "tigaie" prinsa cu suruburi. la imbinarea dintre "tigaia" aia si partea superioara exista o mica imperfectiune (daca ai fi scos capacul ala ai sti despre ce vorbesc). problema e ca imbinarea aia e fix in dreptul capacului, la mijlocul lui. si curge daca nu pui o idee de silicon pe acolo. scrie clar in Haynes treaba asta. trebuie pus silicon de garnituri, mie ala rosu mi s-a parut mai bun decit cel negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza e ca unii au inteles ca Banditmania inseamna discutii generale despre uleiuri, filtre, becuri, intilniri de spart saminta la Arc etc. pt. astea exista rubricile Service, Discutii generale..., regionalele etc.

Hai sa fim seriosi, topicul asta e despre bandit ca tot, nu ca ala in UK, numa cu modificari si imbunatatiri....

 

 

daca mie-mi place sa ma bag in motor, te-ai gindit ca poate e un hobby? nici eu nu-i inteleg pe cei care gasesc placere in filatelie, asa nici tu si nici altii nu-i intelegeti pe cei carora le place sa mai tina o cheie-n mina. fiecare cu ale lui. eu am intilnit si motociclisti care se dau cu lac pe unghii, asa ca-s constient ca "gradina" motociclismului e mare si ca avem de toate.

si mie imi place sa surubaresc, si eu am avut mobre facute basket-case in sufragerie... o singura data a vazut banditu' meu mecanic, si atunci pt ca n-am avut scula necesara

si in bandit o sa ma bag la modificari, cand o sa-i vina timpul, poate cand o sa bag flexu' in el o sa ai orgasm...

cat despre motociclism-metru.... e o porcarie, sunt insi care merg in costum de circuit pe ciopere, nipristi cu boratura-n plete care-si regleaza tachetii intre 2 pacanele la intruniri, slapari... eu care merg pe naked "echipat" ca un harleyist... insi care-si spala si ung lantul la servis, si insi care au strung in garaj si-si fac ei piesele... and everything in between.

Asta nu-ti da dreptul sa ma iei la ironii fine cand intreb de-un bec, ca nu-s chiar habarnist... + ca ma bagam si eu in seama, nu mai intrasem pe topic de ceva vreme.

Pe mine ma derenjeaza altceva la topicul asta....va certati ca pisdele nefwtute cateodata...da tre sa rasfoiesc cateva pagini de ironii fine.

 

 

asta nu ma opreste sa fac oleaca de misto de unii care discuta niste prostii gen care bec lumineaza mai tare. pina acum nu mi s-a ars decit odata becul si era un no-name obosit, daca-l schimb odata pe an e mai mult decit ok. daca vrei lumina iti pui faruri aftermarket (gen Hellas etc, nu chinezarii) dar scoti banul.

 

ba da, te opreste! ca cu tine inca n-am baut beri pe langa foc...daca ma lua cosmin la misto legat de asta, era ok...ca ne tragem binisor de sireturi...ma rog, tu ii iei pe toti la 11 metri, desi nu stiu ce iti da dreptul asta... ca ai far dublu, alt amortizor si te joci la butonasele carburilor? Banditu tau e pretty much stock... macar de aveai ceva gen lordgrec, care a ramas doar cu cadru roata fata de bandit, dar nici atunci.

 

ce parere ai de labele triste care pun botul la aberatiile de spargatori de saminte la colt de bloc si merg cu farul stock dar numai pe lunga, de-ti ramine impregnata imaginea becului ala pe retina 3 minute daca ai ghinionul sa te uiti la el?

 

pretina mea si frate-miu sunt laba d-asta triste, ce vrei? ambii au fost luati pe capota cate o tura , daca ei se simt mai safe cu lunga ZIUA, asta e!

 

asa ca daca mai vezi ca intreb prostii gen "ce bec e mai puternic" treci peste si ignora, daca intrebarea-mi iti gadila orgoliul de biker-mechanic, si crezi ca merita un raspuns, raspunde cu sfatul ce-l consider (cum a fost faza cu toba), dar nu ma lua la ironii fine ca stiu banditul cat-de-cat si nu sunt vreun gigel in ale motocicletelor/motociclismului.

 

merci si moarte conservarilor!

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fim seriosi, topicul asta e despre bandit ca tot, nu ca ala in UK, numa cu modificari si imbunatatiri....

adica becul de Bandit nu e ca becul de la alte motoare, filtrul de Bandit nu e ca filtrul de la alte motoare? si trebuie intrebat aici de cretinitatile astea? ba, rahaturi din astea se intreaba la rubriucile specializate.

 

si mie imi place sa surubaresc, si eu am avut mobre facute basket-case in sufragerie... o singura data a vazut banditu' meu mecanic, si atunci pt ca n-am avut scula necesara si in bandit o sa ma bag la modificari, cand o sa-i vina timpul, poate cand o sa bag flexu' in el o sa ai orgasm...

cat despre motociclism-metru.... e o porcarie, sunt insi care merg in costum de circuit pe ciopere, nipristi cu boratura-n plete care-si regleaza tachetii intre 2 pacanele la intruniri, slapari... eu care merg pe naked "echipat" ca un harleyist... insi care-si spala si ung lantul la servis, si insi care au strung in garaj si-si fac ei piesele... and everything in between.

Asta nu-ti da dreptul sa ma iei la ironii fine cand intreb de-un bec, ca nu-s chiar habarnist... + ca ma bagam si eu in seama, nu mai intrasem pe topic de ceva vreme.

Pe mine ma derenjeaza altceva la topicul asta....va certati ca pisdele nefwtute cateodata...da tre sa rasfoiesc cateva pagini de ironii fine.

eu is ultimul om care sa foloseasca motociclism-metru.

pe tine in viata reala (aka nu pe forum) te ating toti numai cu manusi de matase? daca te agiti de la un rahat din asta, cum a fost faza cu becul, fa-ti un glob de sticla ca sa nu te atinga aerul expirat de oamenii inferiori.

e ironic cind zici de p.izda nefututa, ca' te-ai comportat fix ca una la PMS. in plus, dupa ce p.ula mea informatii pretioase trebuie sa rasfoiesti tu, avind in vedere ca durerile tale is la nivelul ce bec e mai bun? nu te cam contrazici singur?

 

ba da, te opreste! ca cu tine inca n-am baut beri pe langa foc...daca ma lua cosmin la misto legat de asta, era ok...ca ne tragem binisor de sireturi...ma rog, tu ii iei pe toti la 11 metri, desi nu stiu ce iti da dreptul asta... ca ai far dublu, alt amortizor si te joci la butonasele carburilor? Banditu tau e pretty much stock... macar de aveai ceva gen lordgrec, care a ramas doar cu cadru roata fata de bandit, dar nici atunci.

o sa ma opreasca legile in vigoare, cind o sa existe, pina atunci fac misto de cine am chef. si nu-mi zi de Lordgrec, se pare ca in Bucurestiul ala obosit va stringeti toti terminatii tarii :)

 

pretina mea si frate-miu sunt laba d-asta triste, ce vrei? ambii au fost luati pe capota cate o tura , daca ei se simt mai safe cu lunga ZIUA, asta e!

te contrazici inca o data. mersul inutil cu faza lunga e interzis de lege. faci misto de mine ca am xenon, dar ti se pare ok ca altii merg inutil cu lunga ziua? dublu standard iti spune ceva?

 

asa ca daca mai vezi ca intreb prostii gen "ce bec e mai puternic" treci peste si ignora, daca intrebarea-mi iti gadila orgoliul de biker-mechanic, si crezi ca merita un raspuns, raspunde cu sfatul ce-l consider (cum a fost faza cu toba), dar nu ma lua la ironii fine ca stiu banditul cat-de-cat si nu sunt vreun gigel in ale motocicletelor/motociclismului.

 

merci si moarte conservarilor!

asa cum tu te-ai obosit sa-mi scrii mesajul asta, tocmai pt. ca nu exista vreo lege care sa-ti interzica asta, asa o sa raspund si eu cind o sa am chef :cheers: daca nu-ti convine, pune mina pe telecomanda si schimba canalul, sensibilule. poti chiar s-o sugi, impreuna cu ceilalti bucuresteni sensibili.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place ca simt ca am intrat intr-un club foarte exquisite. ma rog, pe aici si eu.

eu n-am citit atatea cuvinte puse perfect in postul lui calin prima data, da recitite, sunt incredibil de fine, la fel ca si raspunsurile lui motorocker.

 

pana la urma nush cum reusiti sa va aprindeti asa de usor, probabil asa e in firea motoristilor, se baga in orice scandal.

ca tot am stat azi putin prin service chiar as fi vrut sa-mi bag mainile in mobra da am lasat-o si am plecat inapoi la munca. acu o sa stau sa fac o lista cu toate chestiile care vreau sa le verific si/sau schimb. in acelasi timp sunt tot felul de alte chestii care te incurca si nu poti sa faci tot ce ai vrea sau ajungi sa calculezi daca are rost. si eu cand vad thread-uri pe la englezi mi se pare incredibil cat de frumos lucreaza si ce idei le vin dar pe urma citesc si despre resursele si diversitatea serviciilor si pieselor la care au acces. zic asta ca am retinut ceva de mai sus. comparatii, moto-metru astea. pana la urma, eu cand vreau sa pun o intrebare aici pur si simplu simt ca o sa primesc un raspuns bun, parca am incredere in banditisti. ironic, nu?

 

eu o sa ma apuc candva de facut un proiector cu led pe care sa-l pun pe aripa, sau sub carena daca tot o car dupa mine mereu.

e on topic operatiunea? in ce categorie o bagam? adun informatii? deschidem o dezbatere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da ce dracu va apucat asa deodata ... s-a umflat orzu in voi ... parca aveti 3 ani si stati in picioare sub masa.

Si daca tot nu aveti ce face va dau eu de treaba. care stie sa`mi zica dece se a inceput sa se auda un pocnet de fiecare data cand incep sa franez la viteze mai mici. e genu de pocnet ca cel care il fac capacele de la nectar(alea mai late din tabla cand apesi pe mijlocu lor). A inceput sa faca asa dupa ce am fost la service si mi-a servisat furca. any ideas? unsure.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place ca simt ca am intrat intr-un club foarte exquisite. ma rog, pe aici si eu.

 

scuze om, nu obisnuiesc sa ma balacaresc pe forum.... dar cand imi sare, imi sare!

 

 

o sa mai vezi discutii d-astea p-aici, dar rar....de obicei incep tot de la mistouri fine....

 

bun venit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"o sa ma opreasca legile in vigoare, cind o sa existe, pina atunci fac misto de cine am chef. si nu-mi zi de Lordgrec, se pare ca in Bucurestiul ala obosit va stringeti toti terminatii tarii "

 

 

 

bai.. carpa'n kuuurrr mai lasa si tu plimbarile pe motociclism si mai plimba mobra aia prin garajul prietenului(ca doar atat iti permiti vad) dar ai grija sa nu scapi sculele pe jos...sau deaia ti-ai lasat tzacalie ,sa ai un fel de ghidon?

 

 

Pt cei nou veniti le recomand posturile de inceput ale acestui "Allah"(CalinD) in ale bandit-urilor.

 

MotoRocker esti rugat sa nu mai postezi poze din plimbari facute in afara garajului pt ca se taie cu ciobu' pe vene cate unii.

 

Daca aveti nevoie de sfaturi folositi PM si voi incerca sa va ajut in limita posibilitatilor(pt ca eu nu sunt un God ...inca) :)

 

:cheers: pt noii banditosi

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da ce dracu va apucat asa deodata ... s-a umflat orzu in voi ... parca aveti 3 ani si stati in picioare sub masa.

Si daca tot nu aveti ce face va dau eu de treaba. care stie sa`mi zica dece se a inceput sa se auda un pocnet de fiecare data cand incep sa franez la viteze mai mici. e genu de pocnet ca cel care il fac capacele de la nectar(alea mai late din tabla cand apesi pe mijlocu lor). A inceput sa faca asa dupa ce am fost la service si mi-a servisat furca. any ideas? unsure.gif

totul e strans bine e pus la punct...vezi de unde provine bataia de la furca cand te lasi in ea sau de la frana, discuri, placut..e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"o sa ma opreasca legile in vigoare, cind o sa existe, pina atunci fac misto de cine am chef. si nu-mi zi de Lordgrec, se pare ca in Bucurestiul ala obosit va stringeti toti terminatii tarii "

 

 

 

bai.. carpa'n kuuurrr mai lasa si tu plimbarile pe motociclism si mai plimba mobra aia prin garajul prietenului(ca doar atat iti permiti vad) dar ai grija sa nu scapi sculele pe jos...sau deaia ti-ai lasat tzacalie ,sa ai un fel de ghidon?

 

 

Pt cei nou veniti le recomand posturile de inceput ale acestui "Allah"(CalinD) in ale bandit-urilor.

 

MotoRocker esti rugat sa nu mai postezi poze din plimbari facute in afara garajului pt ca se taie cu ciobu' pe vene cate unii.

 

Daca aveti nevoie de sfaturi folositi PM si voi incerca sa va ajut in limita posibilitatilor(pt ca eu nu sunt un God ...inca) :)

 

:cheers: pt noii banditosi

 

Lasa bah , te fac eu Olimpic din grec! Cat am avut banditu' , ai fost cel mai stresat motociclist :)) Ce-nvarti? Pe unde o arzi? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-te ba lordule (apropo, da' de unde userul asta penibil?), n-am zis vreodata ca-s smecheru' de pe banditmania, asta-i fix doar in capu' tau. cei nou veniti au scris citiva ca au citit tot, ceea ce include si posturile mele de la inceput, nu-s vreun secret.

 

si cind mai intri si tu pe forum pe la 2 noaptea bat sex oral sa ma ameninti ca ma bati? ce sa te astepti, tigan de Bucuresti :)

 

inca tremur, sa stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zgomotul se aude doar cand strang frana, si nu doar atunci cand se comprima amortizoarele. Am verificat aseara sa vad daca se misca cumva discu, mai exact partea pe care calca placutele de frana fata de partea galbena de pe mijloc. Liniste si pace. Inca ma mai gandesc de la ce poate fi. headscratch.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

am alimentat astazi bandita ( de la Agip )iar dupa vreo 7-8 km a inceput sa se opreasca la semafor. In ture mici scotea un sunet ciudat..un fel de pacanit infundat.de tras tragea..dar cum luam gazul...tindea sa se opreasca.

alimentez deobicei de acolo ca este in drumul meu si nu am avut probleme pana acum.

Aveti idee ce trebuie sa verific ?sau la mecanic cu ea ?

Bafta tuturor, :friends:

de la Agip am mai bagat si eu, ultimul plin la ei l-am facut acum cateva zile....benzina lor e ok, n-am avut probleme

 

eu o sa ma apuc candva de facut un proiector cu led pe care sa-l pun pe aripa, sau sub carena daca tot o car dupa mine mereu.

e on topic operatiunea? in ce categorie o bagam? adun informatii? deschidem o dezbatere?

vrei sa faci tu proiectorul de la zero, sau vrei o lumina suplimentara ok?

 

care stie sa`mi zica dece se a inceput sa se auda un pocnet de fiecare data cand incep sa franez la viteze mai mici. e genu de pocnet ca cel care il fac capacele de la nectar(alea mai late din tabla cand apesi pe mijlocu lor).

zgomotul se aude doar cand strang frana, si nu doar atunci cand se comprima amortizoarele. Am verificat aseara sa vad daca se misca cumva discu, mai exact partea pe care calca placutele de frana fata de partea galbena de pe mijloc. Liniste si pace. Inca ma mai gandesc de la ce poate fi. headscratch.gif

 

Si eu mai aud zgomotul asta din cand in cand, dupa ce am vericat tot si era in ordine, mi-am dat seama ca zgomotul e de la faptul ca se aseaza placuta in etrier...atunci cand strange discul, se misca putin in etrier DAR, inainte s-o lasi balta, vezi sa fie suruburile stranse la etrieri... si verifica tot ce e surub prin zona sa fie strans. Eu mai aud placutele cateodata in etrier (zgomot abia auzibil) cand iau gropi cu fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...