Macke Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 da, cred ca iesea mai estetic, daca aveai ceva scule la indemana. tin minte ca in iarna chiar cochetam cu ideea de a face rack-uri pt motoare, vopsite electrostatic, tot. si ieseau super fain. dar intre timp am oprit proiectul ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Cea mai mare problema a fost ca mi-a fost frica sa sudez piesele direct pe motor, adica sa ii dau 2-3 puncte cat sa tina si dupa aia sa ma duc pe banc sa le intaresc cum trebuie.Asa a trebuit sa le pun de forma pe cadru, sa vad cum vin si dupa sa ma duc la banc la se sudez din ochi+masuratori. Vopseaua a fost data cu pensula, ca de unde electrostatic, cuptor si alte alea. Nu au iesit foarte estetic dar daca isi fac treaba eu sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) la atelier aveam vreo 3 variante de sudura: in puncte (aparat special), electric (mig) si autogen. e aproape imposibil sa nu gasesti solutii, daca ai aparatele. acum na... pentru electrostatic trebuie sablat, alte scule, alte nebunii. bravo ca te-ai apucat, incet incet le inveti! Editat August 21, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Intr-un final am aflat ca puteam sa prind iesele pe motor si dupa aia sa sudez tot cadru, trebuind doar sa dau bateria jos. Eh, data viitoare o sa stiu ce si cum si sigur iese ca din frabica. » Post actualizat in 25 Aug 2014 12:19Daca tot m-am chinuit sa imi fac suportul pentru gentile textile, o sa va povestesc si voua cam care e treaba si cum au iesit. Am folosit sarma de 8 din fier. Am masurat cat de cat gentile si cadru pt fiecare geanta in parte, dupa care strans in meghina si strambat cu ciocanu pana la forma dorita. Imbinarile le-am facut cu sudura electrica. Din pacate nu am fost foarte atent si e o mica diferenta intre cei 2 suporti. Inainte de a gandi prinderile aratau cam asa: Partea cea mai grea a fost pozitionarea prinderilor, si tot ce inseamna reglaje fine(abia dupa ce am terminat suportul am aflat ca puteam sa sudez piesele intre ele chiar daca erau prinse pe cadru). La final m-am uitat dupa cutia cu vopsea si am pus mana pe aia de grund. Sapt asta cred ca o sa ii dau un smilger fin si o vopsea neagra la tub. Mai am de confectionat niste chingi late neelastice care sa le fac reglabile cu care sa fixez bine gentile. De testat le-am testat pana pe la 140-150 si nu am avut probleme cu ele, iar pe drum de tara nici nu s-au miscat. Singura diferenta este ca imi cam ia 10km/h din viteza.(la 6000 de ture fara ele am cam 120, cu ele am cam 110-115). Cam asa arata puse pe moto si cu gentile pe ele. A trebuit sa fac si niste chestii nasoale ca sa le pot prinde. Am polizat ceva din scaritele spate ca se se poata rabata. La anu daca mai am timp o sa il refac si sa`l optimizez. Ca si latime, ar fi cu 2-3 cm mai late decat ghidonul stock, fara compartimentul suplimentar de la genti deschis. » Post actualizat in 25 Aug 2014 12:21PS: pozitionarea lor permite si utilizatea locului de pasager fara a fi incomodat de genti. » Post actualizat in 25 Aug 2014 12:24PS2: nu am apucat sa prind la 00, da am prin simetric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 (editat) Zven, cat ma costa si pe mine un set ? Vin eu si le iau de la Bacau Editat August 25, 2014 de lionx1987 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 De testat le-am testat pana pe la 140-150 si nu am avut probleme cu ele, iar pe drum de tara nici nu s-au miscat. Singura diferenta este ca imi cam ia 10km/h din viteza.(la 6000 de ture fara ele am cam 120, cu ele am cam 110-115). Poi cum asa..Asa ceva nu se poate doar nu ti-a modificat raportul in cutie si nici la pinioane la lant n-ai umblat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 @ciprinhio pai vezi matale ... alea ies ceva din latimea normala a motoretei. si la un motor de 600 de cmc conteaza, deci mai multa frecare cu aerul mai putina viteza. @lionx1987 din pacate nu te pot ajuta. Acuma sunt la bucuresti unde si stau in proportie de 90% din timp, si aici nu am ce imi trebuie. Daca o sa imi fac altu la anu te anunt. Culmea este sa vinerea trecuta am ajuns in Iasi si am si stat pana sambata pe al un 12-13 asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 De testat le-am testat pana pe la 140-150 si nu am avut probleme cu ele, iar pe drum de tara nici nu s-au miscat. Singura diferenta este ca imi cam ia 10km/h din viteza.(la 6000 de ture fara ele am cam 120, cu ele am cam 110-115). Cam asa arata puse pe moto si cu gentile pe ele. Foarte dubios ce spui tu. Cu toate ca, din punct de vedere fizic, ai dreptate, insa eu nu am avut niciodata probleme de genul asta. A fost o diferenta intre turatie si viteza, insa, in niciun caz de 10 km...maximum 2-3 km/h. si aia se simteau daca eram pe drum in urcare ) Poze sunt facute in doua ture diferita. Prima este de anul asta din Grecia si a doua este de acum doi ani din Austria. Eu doar asa plec cu banditul la drum si, repet, nu am simtit niciodata o diferenta atat de mare cu-fara bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Sincer, nu m-ar mira sa gasesc alta combinatie de dinti la pinion si foaie. In schimb la viteza am avut si 120 si 115 la aceeasi turatie, a depins doar de diferiti factori, vant, inclinari. In fine. Partea cu viteza este un caz special. PS: cred ca ti-ar prinde bine niste suporti de astia cosmine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Sunt deja in plan niste suporti Dar ca proiect de iarna...asta daca nu da norocu peste mine si reusesc sa-mi iau 1250GT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Cred ca de 1200 GT vorbeai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Nu vorbeam de Banditu 1250 GT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 stiu domnule, stiu. te tachinam si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 stiu domnule, stiu. te tachinam si eu ... Am tinut sa specific pentru ca in momentul asta iau in calcul mai multe variante, printre care si V-Strom 1000, Varadero si Caponord Rally Raid... dar imi este destul de greu sa renunt la Bandit... (chiar am crezut ca vorbesti de vreo editie de care nu am auzit a BMW-ului 1200 GS...e inca prea dimineata pentru neuronu meu adormit ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 nunu, de K1200 GT era vorba (dupa 2006)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Mdea ... arata intr-un mare fel. Cosmin daca crezi ca iti pot fi de folos in vreun fel la proiectare si executia suportilor sa zici ca te ajut cu cea mai mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 1250 GT-ul are 2 mari probleme, din punctul meu de vedere: are DOAR 100 cai si nu are cardan. Pentru un GT, ultimul este foarte mare dezavantaj. Iar concurenta, te omoara: ST1300, FJR1300, GT1600, GTR1400, toate cu mult peste 100 cai, diferentele sunt de minim 25 % ca putere. Si au cardan. Acum, singurul avantaj MARE este pretul! Poate aici sa castige! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 https://www.dropbox.com/s/21b4kuzy9mtphkz/IMG_20140826_170549.jpg?dl=0 Salut. Acum ceva vreme o soferita m-a tamponat in spate, a indoit toba si printre altele a sarit vopseaua cum se vede in poza. As vrea s-o dreg putin si ma gandeam ca poate aveti un sfat. Poate de unde sa gasesc niste vopsea potrivita sau daca e bine sa mai dau cu ceva inainte. Sau poate stiti pe cineva care ar putea face treaba profi in locul meu. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Te duci cu ea in targ (Autovit) si sunt unii care fac vopsea custom, si iti faci un spray de vopsea dupa culoarea ta, Eu inainte as da la smirghel si as fraca pana la fier, dupa care as da un strat de grund, si dupa aia vopsesti. daca simti nevoia da si lac dupa... unde sunt adancituri, daca vrei sa le aduci la linie, ar merge si kit inainte. Bineinteles ca ar trebui sa scoti piesele care vin peste ceea ce vopsesti;). In cazul tau cred ca devine prea mult de munca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Sincer, nu m-ar mira sa gasesc alta combinatie de dinti la pinion si foaie. In schimb la viteza am avut si 120 si 115 la aceeasi turatie, a depins doar de diferiti factori, vant, inclinari. In fine. Partea cu viteza este un caz special. PS: cred ca ti-ar prinde bine niste suporti de astia cosmine ciprinho se referea la faptul ca raportul treapta/viteza/turatie nu trebuie sa se schimbe. O sa mergi mai incet (ca viteza si turatie) cu la fel de mult gaz tras. Editat August 26, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Oricum al meu are ceva diferit. De cand l-am luat ca sa am 120km/h trebuia sa fiu in treapta a 6-a la 6100-6200 de ture. Eh. acum parca a mai crescut ceva. Nu-mi bat capul prea mult. De papat oricum a papat multicel, adica media pe 950 de km a fost de cam 6,5 in ideea ca aproximativ 350 de km i-am facut fara suporti, iar media de viteza a fost pe undeva pe la 70-80. In fine, este um batranel, care ar mai avea nevoie de niste reglaje ca sa mearga asa cum trebuie. Momentan sunt multumit Editat August 26, 2014 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 https://www.dropbox.com/s/21b4kuzy9mtphkz/IMG_20140826_170549.jpg?dl=0 Salut. Acum ceva vreme o soferita m-a tamponat in spate, a indoit toba si printre altele a sarit vopseaua cum se vede in poza. As vrea s-o dreg putin si ma gandeam ca poate aveti un sfat. Poate de unde sa gasesc niste vopsea potrivita sau daca e bine sa mai dau cu ceva inainte. Sau poate stiti pe cineva care ar putea face treaba profi in locul meu. Merci Acum doi ani era un magazin la Lizeanu, pe partea dreapta (dinspre centru spre dristor). Acolo mi-am facut eu vopseaua pentru aripa. Am intrat in magazin, i-am spus aproximativ ce fel de vopsea imi trebuie, a iesit tantia pana la motor, s-a uitat cam 2 minute din mai multe unghiuri si mi-a preparat vopseaua. Nu se vede nicio diferenta intre aripa revopsita si rezervor (culoare originala). » Post actualizat in 27 Aug 2014 04:43 1250 GT-ul are 2 mari probleme, din punctul meu de vedere: are DOAR 100 cai si nu are cardan. Pentru un GT, ultimul este foarte mare dezavantaj. Iar concurenta, te omoara: ST1300, FJR1300, GT1600, GTR1400, toate cu mult peste 100 cai, diferentele sunt de minim 25 % ca putere. Si au cardan. Acum, singurul avantaj MARE este pretul! Poate aici sa castige! De ce e musai ca o motocicleta de touring sa aiba cardan? In afara de motivele evidente (intretinere la 500-1000km). La fel, de ce zici ca e musai ca un touring sa aiba peste 150 cai? Pentru mine, un tourer inseamna comfort - protectie la vant, pozitie relaxata la ghidon si ca pasager, o viteza de croaziera un zona joasa/medie a turometrului, silentioasa, cu capacitati de incarcare bagaje. Chiar nu ma pricep foarte mult la mecanica, dar vreau sa stiu de ce e musai ca un tourer sa fie pe cardan in loc de lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 (editat) Din cauze de intretinere, asa cum ai mentionat, dar si din alte cauze. Din ce stiu pentru a pune un sistem de control al tractiunii trebuie cardan. Pe lant nu a fost pus si nici nu cred ca va fi pus. S-apoi mai conteaza si cuplul transmis la roata, adica cat produce motorul vs cat ajunge la roata. Nu mai vorbesc de intins lant, murdarit, spray, etc, astea sunt adiacente sau fac parte din intretinere! Apoi mai e si ce pagube se pot face la ruperea lantului, inclusiv cazut si motor praf ... Dar asta e ce cred eu ... FJR-ul are vreo 140 cai, PanEuropeanul vreo 130, doar celelalte 2 au peste 150 cai. Venind de pe 136 cai, te rog sa ma crezi ca o diferenta de 20 cai, deci un 20% in mare crestere de putere este foarte mult la un motor. (la aceeasi cilindree) Cat despre confort .. aia nu contest, e asa cum spui. Desi nici aici 1250GT-u nu exceleaza. Performeaza OK, dar nu exceleaza! Editat August 27, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Din cauze de intretinere, asa cum ai mentionat, dar si din alte cauze. Din ce stiu pentru a pune un sistem de control al tractiunii trebuie cardan. Pe lant nu a fost pus si nici nu cred ca va fi pus. S-apoi mai conteaza si cuplul transmis la roata, adica cat produce motorul vs cat ajunge la roata. Nu mai vorbesc de intins lant, murdarit, spray, etc, astea sunt adiacente sau fac parte din intretinere! Apoi mai e si ce pagube se pot face la ruperea lantului, inclusiv cazut si motor praf ... Dar asta e ce cred eu ... FJR-ul are vreo 140 cai, PanEuropeanul vreo 130, doar celelalte 2 au peste 150 cai. Venind de pe 136 cai, te rog sa ma crezi ca o diferenta de 20 cai, deci un 20% in mare crestere de putere este foarte mult la un motor. (la aceeasi cilindree) Cat despre confort .. aia nu contest, e asa cum spui. Desi nici aici 1250GT-u nu exceleaza. Performeaza OK, dar nu exceleaza! Sunt foarte de acord cu tine in ceea ce spui despre Bandit. Este acceptabil, insa nu exceleaza. Si, sa fim realisti, nici macar nu se apropie de cele mentionate de tine. La niciun capitol. Nu stiu pentru ca nu am condus, dar cred ca singura categorie unde ar castiga banditul in fata heavywheight sport touring ar fi consumul, dar, repet, nu cunosc date exacte, si tind sa nu ma iau dupa fisele tehnice eliberate de producatori. Sa zicem ca la partea cu puterea ai dreptate (e discutabil pentru ca se poate face touring foarte OK si pe un tourer de cilindree medie - Bandit S, GSXF 650 si celelalte din aceasta clasa). Insa, la partea cu cardanul nu stiu ce sa spun. Eu nu am avut niciodata plobleme sau ganduri referitoare la lant. Intretinerea a fost instinctiva. Plus ca, inainte de fiecare calatorie, motocicleta statea o saptamana in service in verificari pentru a fi sigur ca e pregatita de drum. Daca aveam dubii in legatura cu lantul, il schimbam inainte de a pleca, nu asteptam sa cedeze in concediu si sa faca ravazii prin motor sau, mai rau, prin mine. Cred ca asta e o discutie lunga. Nu ma intelege gresit, vad perfect avantajele si eficienta cardanului. Nici nu discut despre asta. Eu m-am lovit de felul in care ai pus problema, si am vrut sa ma lamuresc. Am crezut ca sunt mai multe detalii despre care eu nu stiam. Din pacate, bugetul nu imi permite sa ma gandesc la un heavy tourer. Banditul este, din punctul meu de vedere, cea mai buna varianta. Sub 10.000 euro nou cu toate accesoriile. Restul, din ce am vazut, sar lejer de 16.000. Dar...mai e mult pana departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 da domnule, am inteles ideea. nu era critica a banditului, adica si mie imi place si acum si vorba aia, conduc o vers mai baba decat banditul S. evident purtam o discutie pe argumente subiective ... cand vine vorba de frumos, nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.