ruxi2k Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Mie mi-au furat releul la moto veche... Am incercat cu mai multe releuri chinezesti pana am reusit... incarca ca ala carte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Ce toba finala sport recomandati pentru GSF650 k6 si unde as putea gasi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 (editat) Salutare. Dupa doua saptamani de plimbari, banditul si monstrul au revenit acasa. Trebui sa laud doua trasee si un sentiment senzational. Trasee. 1 - Halkidiki - Un traseu foarte virajat si foarte echilibrat. Asfaltul perfect. Priveliste uluitoare. Drumul, cu toate ca urmareste plaja, are ruta mult deasupra nivelului marii. Merita incercat macar o data in viata. 2 - Muntele Olimp - Un traseu ceva mai greu decat Transfagarasan si Transalpina. Plecand de pe plaja, in 40 de km ajungi la aproape 2000m altitudine. Ace de par cu diferenta de nivel inspaimantatoare. Asfalt perfect, priveliste panoramica asupra plajelor din zona Katerini La 5 minute dupa ce am plecat de pe plaja, a inceput urcarea: La mijlocul muntelui: Ambele motociclete s-au descurcat excelent. Noi, in schimb, din cauza caldurii, transpiratiei, pantalonilor moto, ne-am intors acasa cu iritatii pe poponeata si in spatele genunchilor....eh...aia e... Banditul cu bagaje si pasager: Banditul si Monstrul in gradina lui Zeus: Sentiment unic Nu credeam ca este posibil sa "te dai" pe curbe in creierii muntilor, si 5 minute mai tarziu sa parchezi pe plaja sa bei o cafea dupa care sa continui drumul prin munti. Este un sentiment pe care nu-l pot descrie. Va pot spune doar ca avea un zambet de imi iesea din casca. Editat August 17, 2014 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Frumos tare! Da-ne mai multe detalii te rog, cum au fost drumurile, pe unde ati stat, ce ati facut, Dupa ce am redescoprit grecia anul asta, incercam sa facem astfel incat la anul sa o taiam iar... Incep sa ii dau dreptate lui Ianachim, turele astea trebuiesc facute mai pe racoare. Din cauza caldurii (si a pozitiei dubioase pe zxr) am preferat sa reducem nr. de km pe zi si ne bucuram de localitatile pe unde ne-am oprit (e drept, la noi tot concediul a fost undeva la 1500km). O alta observatie, mai reduceti din bagaje si noi am facut aceeasi greseala si simteam motoreta greoaie in anumite situatii si confortul a avut de suferit uneori (noi am avut gentutele laterale+tankbag+2 rucsaci). si o intrebare daca mai permiti, pe locul doamnei vad (sau mi se pare) o husa de sa cu gel? Merita? Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Incep cu sfarsitul )) Nu este husa cu gel. Ce se vede acolo este, de fapt, legatura dintre gentile textile laterale. este o talpica textila care se prinde de sa si, apoi, prinzi gentile si eventual rollbag-ul prin cleme. Drumurile sunt excelente. asfaltul foarte foarte bun, unele zone cu mici denivelari, dar nimic deranjant. Prima saptamana am stat in Xanthi la niste prieteni (lucru care ne-a ajutat foarte mult, pentru ca ei au facut pe ghizii si ne-au plimbat prin o gramada de locuri din nordul greciei - plaje, situri arheologice, muzee, carari de hicking prin munti) Dupa ce strang toate locurile prin care ne-au dus, voi face o lista a obiectivelor pe care le-am vazut si care, din punctul nostru de vedere, merita vizitate. Dupa ce am plecat din Xanthi, am coborat spre Tessaloniki (dar nu am ajuns in oras pentru ca am cotit la stanga sa coboram spre fiecare brat din Halkidiki). In prima noaptea in doi am pus cortul in Porto Koufo (aproape de limita sudica a bratului din mijloc). De acolo am plecat spre al treilea picior si am campat in Kriopigi. De aici am urcat spre Tessaloniki, si am coborat mai departe spre Katerini si mai departe, unde am pus cortul in Panteleimonos. De aici am traversat Olimpul (Leptokaria - Karya - Kallithea), am urcat inapoi spre Katerini, si mai departe pana in Serres. In Serres (sau prin imprejurimi) nu exista campinguri, asa ca am fost nevoiti sa ne cazam intr-un hotel - Phillippo Xenia...parca. Din Serres am venit acasa, trecand granita GR-BG pe la Exochi, si Bg-RO cu BAC-ul pe la Bechet. In total, de cand am plecat de acasa si pana am parcat inapoi in curte, am strans aprox 2.600 km. Din pacate, planurile de a ne plimba prin toata Grecia ne-au fost date peste cat de aumiti factori ce nu tineau de noi, dar...nu-i nicio problema, ne vom intoarce curand si vom continua de unde am ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Multam de precizare, la mine legatura dintre gentute e facuta de 3 fasii subtiri si nu m-am gandit La greci am fost prima oara prin salonic si vara asta am invartit rotile prin thassos, gasesti topicul de plimbare pe la mine. Va urez sa aveti timp si bani sa va mai plimbati pe unde vreti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Noi am fost, ne-am plimbat, ocolit Tassosu cu masina (intr-una din plimbarile organizate de pretenii greci). O sa iti citesc aventura . Multumesc de urare. Plimbari multe si distractie placuta si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Inca o mana de vopsea si e gata. Nu a iesit ca din fabrica da pt uzul propriu e numa bun. Din pacate scarita stamga cu tot cu suportul care vine din cadru era cam stramg si m-a tras in jos cu tot suportul. Eh asa iese cand faci la mana, si mai e si prima incercare. Per total sunt destul de multumit. Haida spor !!! PS: toate detaliile de fabricatie o sa le dau cand oi ajunge la un net calumea ca sa pot pune si ceva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 da, cred ca iesea mai estetic, daca aveai ceva scule la indemana. tin minte ca in iarna chiar cochetam cu ideea de a face rack-uri pt motoare, vopsite electrostatic, tot. si ieseau super fain. dar intre timp am oprit proiectul ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Cea mai mare problema a fost ca mi-a fost frica sa sudez piesele direct pe motor, adica sa ii dau 2-3 puncte cat sa tina si dupa aia sa ma duc pe banc sa le intaresc cum trebuie.Asa a trebuit sa le pun de forma pe cadru, sa vad cum vin si dupa sa ma duc la banc la se sudez din ochi+masuratori. Vopseaua a fost data cu pensula, ca de unde electrostatic, cuptor si alte alea. Nu au iesit foarte estetic dar daca isi fac treaba eu sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) la atelier aveam vreo 3 variante de sudura: in puncte (aparat special), electric (mig) si autogen. e aproape imposibil sa nu gasesti solutii, daca ai aparatele. acum na... pentru electrostatic trebuie sablat, alte scule, alte nebunii. bravo ca te-ai apucat, incet incet le inveti! Editat August 21, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Intr-un final am aflat ca puteam sa prind iesele pe motor si dupa aia sa sudez tot cadru, trebuind doar sa dau bateria jos. Eh, data viitoare o sa stiu ce si cum si sigur iese ca din frabica. » Post actualizat in 25 Aug 2014 12:19Daca tot m-am chinuit sa imi fac suportul pentru gentile textile, o sa va povestesc si voua cam care e treaba si cum au iesit. Am folosit sarma de 8 din fier. Am masurat cat de cat gentile si cadru pt fiecare geanta in parte, dupa care strans in meghina si strambat cu ciocanu pana la forma dorita. Imbinarile le-am facut cu sudura electrica. Din pacate nu am fost foarte atent si e o mica diferenta intre cei 2 suporti. Inainte de a gandi prinderile aratau cam asa: Partea cea mai grea a fost pozitionarea prinderilor, si tot ce inseamna reglaje fine(abia dupa ce am terminat suportul am aflat ca puteam sa sudez piesele intre ele chiar daca erau prinse pe cadru). La final m-am uitat dupa cutia cu vopsea si am pus mana pe aia de grund. Sapt asta cred ca o sa ii dau un smilger fin si o vopsea neagra la tub. Mai am de confectionat niste chingi late neelastice care sa le fac reglabile cu care sa fixez bine gentile. De testat le-am testat pana pe la 140-150 si nu am avut probleme cu ele, iar pe drum de tara nici nu s-au miscat. Singura diferenta este ca imi cam ia 10km/h din viteza.(la 6000 de ture fara ele am cam 120, cu ele am cam 110-115). Cam asa arata puse pe moto si cu gentile pe ele. A trebuit sa fac si niste chestii nasoale ca sa le pot prinde. Am polizat ceva din scaritele spate ca se se poata rabata. La anu daca mai am timp o sa il refac si sa`l optimizez. Ca si latime, ar fi cu 2-3 cm mai late decat ghidonul stock, fara compartimentul suplimentar de la genti deschis. » Post actualizat in 25 Aug 2014 12:21PS: pozitionarea lor permite si utilizatea locului de pasager fara a fi incomodat de genti. » Post actualizat in 25 Aug 2014 12:24PS2: nu am apucat sa prind la 00, da am prin simetric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 (editat) Zven, cat ma costa si pe mine un set ? Vin eu si le iau de la Bacau Editat August 25, 2014 de lionx1987 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 De testat le-am testat pana pe la 140-150 si nu am avut probleme cu ele, iar pe drum de tara nici nu s-au miscat. Singura diferenta este ca imi cam ia 10km/h din viteza.(la 6000 de ture fara ele am cam 120, cu ele am cam 110-115). Poi cum asa..Asa ceva nu se poate doar nu ti-a modificat raportul in cutie si nici la pinioane la lant n-ai umblat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 @ciprinhio pai vezi matale ... alea ies ceva din latimea normala a motoretei. si la un motor de 600 de cmc conteaza, deci mai multa frecare cu aerul mai putina viteza. @lionx1987 din pacate nu te pot ajuta. Acuma sunt la bucuresti unde si stau in proportie de 90% din timp, si aici nu am ce imi trebuie. Daca o sa imi fac altu la anu te anunt. Culmea este sa vinerea trecuta am ajuns in Iasi si am si stat pana sambata pe al un 12-13 asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 De testat le-am testat pana pe la 140-150 si nu am avut probleme cu ele, iar pe drum de tara nici nu s-au miscat. Singura diferenta este ca imi cam ia 10km/h din viteza.(la 6000 de ture fara ele am cam 120, cu ele am cam 110-115). Cam asa arata puse pe moto si cu gentile pe ele. Foarte dubios ce spui tu. Cu toate ca, din punct de vedere fizic, ai dreptate, insa eu nu am avut niciodata probleme de genul asta. A fost o diferenta intre turatie si viteza, insa, in niciun caz de 10 km...maximum 2-3 km/h. si aia se simteau daca eram pe drum in urcare ) Poze sunt facute in doua ture diferita. Prima este de anul asta din Grecia si a doua este de acum doi ani din Austria. Eu doar asa plec cu banditul la drum si, repet, nu am simtit niciodata o diferenta atat de mare cu-fara bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Sincer, nu m-ar mira sa gasesc alta combinatie de dinti la pinion si foaie. In schimb la viteza am avut si 120 si 115 la aceeasi turatie, a depins doar de diferiti factori, vant, inclinari. In fine. Partea cu viteza este un caz special. PS: cred ca ti-ar prinde bine niste suporti de astia cosmine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Sunt deja in plan niste suporti Dar ca proiect de iarna...asta daca nu da norocu peste mine si reusesc sa-mi iau 1250GT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Cred ca de 1200 GT vorbeai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Nu vorbeam de Banditu 1250 GT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 stiu domnule, stiu. te tachinam si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 stiu domnule, stiu. te tachinam si eu ... Am tinut sa specific pentru ca in momentul asta iau in calcul mai multe variante, printre care si V-Strom 1000, Varadero si Caponord Rally Raid... dar imi este destul de greu sa renunt la Bandit... (chiar am crezut ca vorbesti de vreo editie de care nu am auzit a BMW-ului 1200 GS...e inca prea dimineata pentru neuronu meu adormit ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 nunu, de K1200 GT era vorba (dupa 2006)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Mdea ... arata intr-un mare fel. Cosmin daca crezi ca iti pot fi de folos in vreun fel la proiectare si executia suportilor sa zici ca te ajut cu cea mai mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 1250 GT-ul are 2 mari probleme, din punctul meu de vedere: are DOAR 100 cai si nu are cardan. Pentru un GT, ultimul este foarte mare dezavantaj. Iar concurenta, te omoara: ST1300, FJR1300, GT1600, GTR1400, toate cu mult peste 100 cai, diferentele sunt de minim 25 % ca putere. Si au cardan. Acum, singurul avantaj MARE este pretul! Poate aici sa castige! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.