sam78 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) Salut. Am verificat CDI-ul meu la alt motor si nu merge. Pe motor, cu CDI-ul vechi masuram 0,02V; am luat alt CDI si tot nu merge dar masor 6 - 8 V. Pina la 12 V mai am un pic Lord ai dreptate, e si cititorul defect. Am verificat firele si continuitate au toate. Acum am nevoie de generatorul de semnal. Credeti ca poate fi din alta cauza? Multam Calin pt. site. Numai bine, Alex PS Bine ai venit Edyus. Editat Februarie 27, 2009 de sam78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Am lipit si SMD-uri cu pitch (distanta dintre pini) 0.5 mm la mina. Iti trebuie un letcon cu un virf suficient de subtire si putere nu prea mare, si ai rezolvat problema. Is destul de ieftine. Daca planuiesti sa incerci cu un pistol din ala de lipit romanesc, iti garantez ca topesti LED-ul cu totul Pui o tzira de fludor cit sa tina LED-ul pe virful lectonului, tii LED-ul cu o penseta, il lipesti intr-o parte pe placa cit sa stea, apoi il lipesti in cealalta parte cum trebuie, revii la primul pad si-l lipesti definitiv. Ai desfacut bordul pina la urma si-s leduri SMD? ma nu l-am desfacut dar am gasit niste poze cu cum arata intr-un tutorial de pe un site bandit francez.led-urile de care zic eu sunt astea: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=380105271844 si tare imi e ca pt astea trebuie un pistol/letconu cu jet de aer cald nu clasic.. asvrea sa-mi schimb lumina aceea portocalie...arata invechit... Salutare, Sper sa mai primiti noi veniti intre randurile voastre frumos motor,imi place culoarea.ce model e ?ca vad ca are si afisaj pt rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 frumos motor,imi place culoarea.ce model e ?ca vad ca are si afisaj pt rezervor... e o suzeta bandit 600 Mihai, nu da cu parul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) ma nu l-am desfacut dar am gasit niste poze cu cum arata intr-un tutorial de pe un site bandit francez.led-urile de care zic eu sunt astea:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=380105271844 si tare imi e ca pt astea trebuie un pistol/letconu cu jet de aer cald nu clasic.. Ei hai, pistol cu aer cald Parca-i nava Enterprise, nu motor... Uite cum se lipeste cu letconul, manual, un SSOP-28: Si ala are 28 de pini, cu distanta dintre ei 0,65 mm, nu 2 contacte amarite, ca LED-ul ala Iti ajunge ceva de genul asta, ar trebui sa gasesti la orice magazin de electronice. Nu stiu daca vine cu virf suficient de subtire, dar se gasesc si din alea de cumparat, sau iti faci tu unul dintr-o bucata de sirma de cupru pe care o ascuti. Editat Februarie 27, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Salut.Am verificat CDI-ul meu la alt motor si nu merge. Pe motor, cu CDI-ul vechi masuram 0,02V; am luat alt CDI si tot nu merge dar masor 6 - 8 V. Pina la 12 V mai am un pic Lord ai dreptate, e si cititorul defect. Am verificat firele si continuitate au toate. Acum am nevoie de generatorul de semnal. Credeti ca poate fi din alta cauza? Multam Calin pt. site. Numai bine, Alex PS Bine ai venit Edyus. Poate iti foloseste asta, vezi care-i treaba cu el-> click Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Ei hai, pistol cu aer cald Parca-i nava Enterprise, nu motor...Uite cum se lipeste cu letconul, manual, un SSOP-28: Si ala are 28 de pini, cu distanta dintre ei 0,65 mm, nu 2 contacte amarite, ca LED-ul ala Iti ajunge ceva de genul asta, ar trebui sa gasesti la orice magazin de electronice. Nu stiu daca are inclus virf suficient de subtire, dar se gasesc si din alea de cumparat, sau iti faci tu unul dintr-o bucata de sirma de cupru pe care o ascuti. de lipit am mai facut si eu cateva lipituri la viata mea singura dilema e daca este destul loc pt lipitura cu letconul( care il am oricum ) uite link-ul de la site-ul frantuzesc unde se vede doar un led dar am inteles ca sunt vreo 3 pt fiecare ceas http://www.banditworld.fr/index.php?affich...uto&tuto=22 daca te uiti la poza cu led-ul o sa vezi ca nu prea ai acces la o parte a led-ului decat daca demontezi tot ..si nu vreau sa mai apara un anunt de genul m-am ********************* am nevoie de ceasuri iar metoda frantuzeasca mi se pare o solutie facuta de un mare "gospodar" (adica ca p***a) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 de lipit am mai facut si eu cateva lipituri la viata mea singura dilema e daca este destul loc pt lipitura cu letconul( care il am oricum )uite link-ul de la site-ul frantuzesc unde se vede doar un led dar am inteles ca sunt vreo 3 pt fiecare ceas http://www.banditworld.fr/index.php?affich...uto&tuto=22 daca te uiti la poza cu led-ul o sa vezi ca nu prea ai acces la o parte a led-ului decat daca demontezi tot ..si nu vreau sa mai apara un anunt de genul m-am ********************* am nevoie de ceasuri iar metoda frantuzeasca mi se pare o solutie facuta de un mare "gospodar" (adica ca p***a) Mda, e plasat cam aiurea. Pai poti sa incerci si tu o metoda ciobaneasca de-a scoate LED-ul: il prinzi cu penseta si pui cu incredere letconul pe el (eventual un lectcon de putere mai mare). Il tii pina s-a incalzit suficient incit sa-l tragi cu penseta. Nu-l trage prea tare si mai curind aluneca-l, ca sa nu exfoliezi padurile. Iar la lipit te descurci cu o improvizatie de genul ansa in forma de L, ca sa ai acces la pad-ul din spate. Eu zic ca-i doar chestiune de atentie si rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) Imi pare bine ca nu sunt "singura pasare de noapte" pe aici .SPN ai dreptate, motorul a stat ceva timp la vanzare cam pe toate site-urile de profil pana sa ajunga la mine adica in decembrie. Motorul e din 2003 si are pe bord aproape 20 k. Nu am apucat sa merg prea mult, odata vremea si a doua experienta mea care se apropie de 0 si care imi impune o atentie mai mare mai ales daca e ud, frig ... intr-un cuvant iarna. Ca modificari eu nu stiu decat de semnale dar poate observati voi si altele Urmaresc de ceva timp forumul si in special topicul prezent.... de fapt a avut si o oarecare importanta in alegerea mobrei PS: exact modelul nu il stiu inca, incerc sa ma lamuresc cu toate modelele existente si sa il identific pe al meu ... in talon scrie WVAB GSF600 BAN. @edyus: bun venit tie si motoretei tale exotice. S-o stapanesti sanatos si te felicit pt rabdare. Imi inchipui ca te manca in tot felu de locuri sa te dai insa e mai sanatos asa, mai ales ca esti incepator, crede-ma. Primavara, unde ('tii matii) esti? Editat Februarie 27, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Avind in vedere ca azi mi-a ajuns si ghidonul, as vrea sa-i intreb pe cei care si-au schimbat ghidonul si/sau minerele ce metode au folosit pentru scoaterea minerului sting. Am citit ca e lipit de teava, si cum n-am minere noi trebuie sa-l reutilizez pe cel vechi. As vrea niste metode "proven", adica testate, ca de povesti e plin netul, multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Avind in vedere ca azi mi-a ajuns si ghidonul, as vrea sa-i intreb pe cei care si-au schimbat ghidonul si/sau minerele ce metode au folosit pentru scoaterea minerului sting. Pure force, buddy. Si daca nu te tine brandu, ii iei glanda cu cutitu. Ar trebui sa fie de ajutor faptul ca nu incerci sa-l scoti la grade negative adica pe cancer. Ai putea sa il incalzesti cu un FĂśn inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Asadar va prezint si ultima tura de jucarii: ghidon LSL ca al lui Emppu, oglinzi smechere cu semnale LED, semnale spate diferite de cele de la tractor, capete ghidon. Si covorul pe care deja il stiti. Mai vreti ceva? De-acuma de montat le montez luni, ca e tirziu, plus ca avem party de motociclisti in Iesi diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Asadar va prezint si ultima tura de jucarii: ghidon LSL ca al lui Emppu, oglinzi smechere cu semnale LED, semnale spate diferite de cele de la tractor, capete ghidon. Si covorul pe care deja il stiti. Mai vreti ceva? De-acuma de montat le montez luni, ca e tirziu, plus ca avem party de motociclisti in Iesi diseara. o sa fi tot stealth la cat negru ai pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Dada, ca sa nu mai zic ca am si outfit negru full cap-picioare In ideea asta ma gindeam sa mai fac o treaba, adica... daca carcasa de la turometru tot e oleaca raschetata, sa le vopsesc pe amindoua (vitezometru si turometru) in negru mat. Ar merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Asadar va prezint si ultima tura de jucarii: ghidon LSL ca al lui Emppu, oglinzi smechere cu semnale LED, semnale spate diferite de cele de la tractor, capete ghidon. Si covorul pe care deja il stiti. Mai vreti ceva? De-acuma de montat le montez luni, ca e tirziu, plus ca avem party de motociclisti in Iesi diseara. superbe oglinzile, am pus si eu ochi pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 superbe oglinzile, am pus si eu ochi pe ele de abea acuma?sunt model de cel putin 2 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Acuma-s la reducei, le-am luat cu 19 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Acuma-s la reducei, le-am luat cu 19 euro. ia uite ceva moca pt cine are nevoie http://cgi.ebay.de/Sturzpads-LSL-Crashpads...A1%7C240%3A1318 pretul lor e pe la vreo 120-130euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Astazi am beneficiat de putin soare si o temperatura de aprox 10 grade si am montat si eu cateceva din "jucariile" comandate pe parcursul iernii Ce parere aveti de ceasurile suplimentare? Apropos...mi-au venit si furtunele racing si daca tot trebuie sa inlocuiesc si lichidul de frana ce recomandati? DOT4.0 sau DOT5.1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Astazi am beneficiat de putin soare si o temperatura de aprox 10 grade si am montat si eu cateceva din "jucariile" comandate pe parcursul iernii Ce parere aveti de ceasurile suplimentare? Apropos...mi-au venit si furtunele racing si daca tot trebuie sa inlocuiesc si lichidul de frana ce recomandati? DOT4.0 sau DOT5.1 ? dot 5.1 e mai bun dar la bandit nu cred ca sa va simti diferenta dintre dot 4 si dot 5.1,doar la bani probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 de abea acuma?sunt model de cel putin 2 ani... am spus eu ca acum am pus ochii pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 DOT4.0 sau DOT5.1 ? Din cate stiu DOT 5.1 e pt. ABS.Ar fi mai subtire sau ceva in genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Din cate stiu DOT 5.1 e pt. ABS.Ar fi mai subtire sau ceva in genul asta. difera doar temperatura de fierbere...cel putin asa stiu eu.. am spus eu ca acum am pus ochii pe ele? te-ai ofticat? era un smiley la sfarsit,dac anu ai prins glumita data viitoare o sa incerc sa anu mia glumesc cu tine si daca o fac o sa precizez la sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 (editat) Astazi am beneficiat de putin soare si o temperatura de aprox 10 grade si am montat si eu cateceva din "jucariile" comandate pe parcursul iernii Ce parere aveti de ceasurile suplimentare? Apropos...mi-au venit si furtunele racing si daca tot trebuie sa inlocuiesc si lichidul de frana ce recomandati? DOT4.0 sau DOT5.1 ? Ceasurile alea suplimentare de bord nu mi se pare ca sunt "de acolo". Insa scaritele sunt de-a dreptul superbe. Vreau si io din astea insa pe negru. Ce imi da insa de gandit este: - cum se pastreaza in timp vopseaua (eloxarea) de la atata frecare? - cum e cu vibratiile in talpa (stock au cauciuc sanatos, astea da la LSL sunt doar aluminiu)? Si asta mai ales ca la 12 ai niste vibratii de-ti sar coa.iele din sa. Ti-ai pus din astea si la pilot? Referitor la lichide de frana: Cica 5.1 ar fi superior la reising si la temperaturi atmosferice f scazute. De ABS este atat DOT 4 cat si 5.1. Mi se pare inutil sa pui DOT 5.1 pe Bandit, mai ales pe 600. Acolo 'problema' nu i lichidu daca vrei frana mai beton ci mai ales etrierii (flotanti cu cate 2 pistonase, furtune din cauciuc si discuri relativ mici, dar totusi cam standard in clasa). Plus ca risti sa nu se impace 5.1 cu garniturile de la pistonase si poti face buba. Eu as pune ce e recomandat in manual, adica DOT 4. Editat Februarie 28, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Ceasurile alea suplimentare de bord nu mi se pare ca sunt "de acolo". Insa scaritele sunt de-a dreptul superbe. Vreau si io din astea insa pe negru. Ce imi da insa de gandit este: - cum se pastreaza in timp vopseaua (eloxarea) de la atata frecare? - cum e cu vibratiile in talpa (stock au cauciuc sanatos, astea da la LSL sunt doar aluminiu)? Si asta mai ales ca la 12 ai niste vibratii de-ti sar coa.iele din sa. Ti-ai pus din astea si la pilot? Referitor la lichide de frana: Cica 5.1 ar fi superior la reising si la temperaturi atmosferice f scazute. De ABS este atat DOT 4 cat si 5.1. Mi se pare inutil sa pui DOT 5.1 pe Bandit, mai ales pe 600. Acolo 'problema' nu i lichidu daca vrei frana mai beton ci mai ales etrierii (flotanti cu cate 2 pistonase, furtune din cauciuc si discuri relativ mici, dar totusi cam standard in clasa). Plus ca risti sa nu se impace 5.1 cu garniturile de la pistonase si poti face buba. Eu as pune ce e recomandat in manual, adica DOT 4. Sincer si mie imi da impresia ca nu sunt "de acolo" si tocmai deaia le-am pus pe acest forum (fara sa imi declar nemultumirea) sa vad si alte pareri. Incerc alte variante.... Furtunele HEL sunt la culoarea scaritei LSL. Din pacate am achizitionat lichid de frana MOTUL5.1. Am sa incerc sa-l schimb. Nu am schimbat scaritele si la pilot tocmai din cauza lipsei de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Eu nu inteleg de ce nu pui lichidul scris in manual, mai ales ca zice "DOT4 only". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.