Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am rugat si eu un prieten motorist care mai stie una alta cu ebay-u sa ma ajute . Si dau comanda astazi . Imi iau si bugspoiler daca tot sunt la capitolul Ebay :kiss: . Ce nu m-am dumirit ink este : pretul e pt vitezometru sau pt vitezometru + turometru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am rugat si eu un prieten motorist care mai stie una alta cu ebay-u sa ma ajute . Si dau comanda astazi . Imi iau si bugspoiler daca tot sunt la capitolul Ebay :kiss: . Ce nu m-am dumirit ink este : pretul e pt vitezometru sau pt vitezometru + turometru ?

 

 

Parerea mea este ca "amandoua" dar cred ca se liciteaza pretul....

nu avem raspuns de la incercarea ta de a pune leduri rosii in loc de becuri cu caciulita

 

P.S. nu am gasit caciulite pana acum :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in acea incercare am facut praf vitezometrul incercand sa scot cadranul . am pus leduri normale albe si nu luminau ok . si pe urma am incercat sa pun niste leduri plate pe spatele cadranului :

 

post-22214-1237369996_thumb.jpg

 

 

 

Mai am cateva idei dar le pun in practica dupa ce schimb vitezometrul si fac teste pe cel vechi . Poate reusesc eu sa iti fac rost de caciulite de cauciuc .

Editat de Bandit_mik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am cateva idei dar le pun in practica dupa ce schimb vitezometrul si fac teste pe cel vechi . Poate reusesc eu sa iti fac rost de caciulite de cauciuc .

 

Nu se topeste prezentativu' de la pasiunea emanata de bec?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,un cablu pt diagnoza,motor -calc,la k7,nu stie nimeni o adresa de unde as putea cumpara,ori inprumuta in cluj,mersi

 

te intereseaza doar asa pentru bucatareala in calculatorul motorului sau ai vreo problema?

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar doo zile de vreme frumoasa, preferabil in weekend, pentru a ma plimba cu motorul. Astept oferte cu localitare, pret etc. :angry:

 

Vand sambata-duminica, maxime de 5 grade, cer partial noros, in Sibiu, carosabil plin de nisip, praf si cratere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dai si o bere in Hermannstadt asta al tau cumpar vremea asa cum o fi :angry:

 

Pai io vand la pret de Dosia si tot io dau si berea?? :baldy:

Daca ai chef de plimbarica pana pacilea, dai un semn. E valabil pt toate Gesefeele de acilea. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o diagnoza rapida ,pare ca ar fi ceva problema la senzorul de la cricul lateral

 

 

nu e mai bine sa incerci la un service? ma gandeam ca daca tot e in garantie sa munceasca si baietii aia ceva sa-si justifice salariul... si oricum din cate m-am uitat in manualul de service destul de complicat protocolul de diagnoza pe partea electrica.

 

ce ti se pare in neregula?

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e mai bine sa incerci la un service? ma gandeam ca daca tot e in garantie sa munceasca si baietii aia ceva sa-si justifice salariul... si oricum din cate m-am uitat in manualul de service destul de complicat protocolul de diagnoza pe partea electrica.

 

ce ti se pare in neregula?

 

bafta.

:angryfire: nu prea au cablu,asteapta sa vina, cred ca sunt primul cu probleme :angry: deci asteptam sa vedem ,turat motorul cu ambreiajul tras in mers si sa oprit,am scos gangania din viteza , am apasat butonul de pornire si am mers linistit mai departe,binenteles ca nu mai a facut cand am oprit la garaj ,dar precis ca va face din nou cand oi fi la sute de km de casa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am postat treaba asta si la service dar nu mi-a raspuns nimeni. Am observat de ceva vreme (de anul trecut) ca dupa 20-30 de min de mers imi creste jocul liber al manetei de ambreiaj. Initial am cerzut ca o reglez eu aiurea, tot o reglam conform specificatiilor (10-15 mm) inainte sa plec de acasa iar pe drum ma trezeam ca am cel putin 2 cm joc, daca nu chiar 3. Ce poa' sa fie?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in acea incercare am facut praf vitezometrul incercand sa scot cadranul . am pus leduri normale albe si nu luminau ok . si pe urma am incercat sa pun niste leduri plate pe spatele cadranului :

 

post-22214-1237369996_thumb.jpg

 

 

 

Mai am cateva idei dar le pun in practica dupa ce schimb vitezometrul si fac teste pe cel vechi . Poate reusesc eu sa iti fac rost de caciulite de cauciuc .

 

Iti raman profund indatorat daca ai putea sa-mi procuri tu caciulitele pentru becuri :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) nu prea au cablu,asteapta sa vina, cred ca sunt primul cu probleme ;) deci asteptam sa vedem ,turat motorul cu ambreiajul tras in mers si sa oprit,am scos gangania din viteza , am apasat butonul de pornire si am mers linistit mai departe,binenteles ca nu mai a facut cand am oprit la garaj ,dar precis ca va face din nou cand oi fi la sute de km de casa

 

sa fi sigur ca o sa se repete figura... atunci cand o sa-ti doresti cel mai putin... glumeam! :blink:

din pacate pentru defectele astea care nu sunt constante, apar si dispar, sistemul obd de la suzuki nu prea te ajuta (deci cauti cam degeaba cablul de date, plus ca-ti trebuie si softul).

suzuki (si in general japonezii) merg pe o idee mai aparte: eroarea exista doar daca dureaza. daca dispare se sterge si din sistemul obd care nu are memorie. daca eroarea persista sistemul blocheaza functionarea: daca motocicleta functioneaza eroarea nu exista.

in plus sistemul de diagnoza foloseste chiar bordul motocicletei pentru afisarea unor erori folosind un contactor special mufat la motocicleta. cablul de date (can-bus) si programul aferent pt calculator este folosit mai ales pentru gestionarea perametrilor motorului, abs... vezi ca e un link cateva pagini mai in spate cu un manual de service (din pacate este pentru 1250) dar sunt parti bune care sunt comune celor doua modele si poti sa studiezi un pic problema din punct de vedere al logicii depistarii erorilor. un manual de service pentru 650k7 nu am gasit pe net... dar caut...

 

 

salut. am si eu o nelamurire cu consumul la gsf 650.as dorii citeva pareri de la cunoscatori.MULTAM FRUMOS cit trebuie sa consume,max,min,ect.....

 

salut si tie!

din profilul tau vad ca ai un k8. deci injectie...

probabil ca e un subiect sensibil si multi nu o sa fie de acord cu cifrele pe care o sa le dau (faptul ca nici suzuki nu da niste valori oficiale nu ajuta cu nimic)

in primul rand e important cati km ai la bord pentru ca consumul e un pic mai mare in primii 2-3000 de km (motor nou, nerodat, frecari mai mari pe discurile de frana, in lagare... si perioada de acomodare a motociclistului)

dupa care:

in oras consumul pleaca de la un 6,5 - 7 % in sus (media mea este 7,5) dar daca e foarte mare inghesuiala si te si manaca palma sa pleci primul-ajungi primul la semafor poti ajunge si la 9-10%, asta insemnand mers cu treapta 1,2 maxim 3 si motorul la 6-9000. daca esti linistit si schimbi la 5000 fara bruscari poti sa scazi consumul cu ceva (dar sub 6% eu nu am reusit niciodata)

afara: aici e si mai determinant tipul de pilotaj: mers linistit la 90-100km/h (cam 5000rot/min), linie dreapta fara serpentine si ajungi si la 4,5%. daca mergi pana la cheia si dai cu scaritele de asfalt pe curbe... sau iesi pe autostrada si ajungi la cernavoda intr-o ora... s-ar putea sa treci de 11-12%

 

ideea este ca dintr-un motor de 650cc nu poti obtine 88cp decat consumand benzina... cateodata chiar multa!

 

acum nici eu nu mi-am expicat o chestie... cand am facut upgrade-ul la bandit (trecand de la 600s din 98 la 650 k8) ma asteptam sa vad o scadere, macar simbolica, a consumului datorata injectiei... gresit!... consum in medie cu 1l mai mult!

si asta se intampla si in oras si afara

acum ma gandesc: asa de mult sa-mi fi schimbat stilul de condus cu banditul nou? sau pur si simplu consumul specific al motorului asta e mai mare?

 

oricum... sper asa te fi ajutat raspunsul meu si astept feed-back!

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinerea viitoare ar trebui sa soseasca cablul la reprezentanta si o sa stiu mai multe atunci ,banuiesc ca softul il au iei, cu un drum o sa schimb si filtrul de aer (originalul este 22 de eur ),motorul are 6000 km gsf1250s ,consumul cam nesimtit dar nici nu imi bat capu cu asta acu,problema mai mare sunt cauciucurile ,ca par cam obosite deja ,mai ales fata ,asteptam,vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga 2 poze dak ai montat jentile si telescoapele

sa le am si eu la album cu ele montate

 

 

La mine timpul este de "contrabanda", asa ca mai aveti de asteptat. Imi pare rau dar nu am ajuns la motor.

Am reusit sa montez anvelopele pe jante. Atat.

Promit sa revin cu poze negresit. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si tie!

din profilul tau vad ca ai un k8. deci injectie...

probabil ca e un subiect sensibil si multi nu o sa fie de acord cu cifrele pe care o sa le dau (faptul ca nici suzuki nu da niste valori oficiale nu ajuta cu nimic)

in primul rand e important cati km ai la bord pentru ca consumul e un pic mai mare in primii 2-3000 de km (motor nou, nerodat, frecari mai mari pe discurile de frana, in lagare... si perioada de acomodare a motociclistului)

dupa care:

in oras consumul pleaca de la un 6,5 - 7 % in sus (media mea este 7,5) dar daca e foarte mare inghesuiala si te si manaca palma sa pleci primul-ajungi primul la semafor poti ajunge si la 9-10%, asta insemnand mers cu treapta 1,2 maxim 3 si motorul la 6-9000. daca esti linistit si schimbi la 5000 fara bruscari poti sa scazi consumul cu ceva (dar sub 6% eu nu am reusit niciodata)

afara: aici e si mai determinant tipul de pilotaj: mers linistit la 90-100km/h (cam 5000rot/min), linie dreapta fara serpentine si ajungi si la 4,5%. daca mergi pana la cheia si dai cu scaritele de asfalt pe curbe... sau iesi pe autostrada si ajungi la cernavoda intr-o ora... s-ar putea sa treci de 11-12%

 

ideea este ca dintr-un motor de 650cc nu poti obtine 88cp decat consumand benzina... cateodata chiar multa!

 

acum nici eu nu mi-am expicat o chestie... cand am facut upgrade-ul la bandit (trecand de la 600s din 98 la 650 k8) ma asteptam sa vad o scadere, macar simbolica, a consumului datorata injectiei... gresit!... consum in medie cu 1l mai mult!

si asta se intampla si in oras si afara

acum ma gandesc: asa de mult sa-mi fi schimbat stilul de condus cu banditul nou? sau pur si simplu consumul specific al motorului asta e mai mare?

 

oricum... sper asa te fi ajutat raspunsul meu si astept feed-back!

 

 

 

merci cam asta am observat si eu dar credeam ca este o eroare de consum.ma asteptam la un consum ceva mai mic :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...