Bandit_mik Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Am rugat si eu un prieten motorist care mai stie una alta cu ebay-u sa ma ajute . Si dau comanda astazi . Imi iau si bugspoiler daca tot sunt la capitolul Ebay . Ce nu m-am dumirit ink este : pretul e pt vitezometru sau pt vitezometru + turometru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Am rugat si eu un prieten motorist care mai stie una alta cu ebay-u sa ma ajute . Si dau comanda astazi . Imi iau si bugspoiler daca tot sunt la capitolul Ebay . Ce nu m-am dumirit ink este : pretul e pt vitezometru sau pt vitezometru + turometru ? Parerea mea este ca "amandoua" dar cred ca se liciteaza pretul.... nu avem raspuns de la incercarea ta de a pune leduri rosii in loc de becuri cu caciulita P.S. nu am gasit caciulite pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) in acea incercare am facut praf vitezometrul incercand sa scot cadranul . am pus leduri normale albe si nu luminau ok . si pe urma am incercat sa pun niste leduri plate pe spatele cadranului : Mai am cateva idei dar le pun in practica dupa ce schimb vitezometrul si fac teste pe cel vechi . Poate reusesc eu sa iti fac rost de caciulite de cauciuc . Editat Martie 18, 2009 de Bandit_mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Mai am cateva idei dar le pun in practica dupa ce schimb vitezometrul si fac teste pe cel vechi . Poate reusesc eu sa iti fac rost de caciulite de cauciuc . Nu se topeste prezentativu' de la pasiunea emanata de bec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Nu se topeste prezentativu' de la pasiunea emanata de bec? pana acuma nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 salut,un cablu pt diagnoza,motor -calc,la k7,nu stie nimeni o adresa de unde as putea cumpara,ori inprumuta in cluj,mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) salut,un cablu pt diagnoza,motor -calc,la k7,nu stie nimeni o adresa de unde as putea cumpara,ori inprumuta in cluj,mersi te intereseaza doar asa pentru bucatareala in calculatorul motorului sau ai vreo problema? Editat Martie 18, 2009 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 o diagnoza rapida ,pare ca ar fi ceva problema la senzorul de la cricul lateral o diagnoza rapida ,pare ca ar fi ceva problema la senzorul de la cricul lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Cumpar doo zile de vreme frumoasa, preferabil in weekend, pentru a ma plimba cu motorul. Astept oferte cu localitare, pret etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Cumpar doo zile de vreme frumoasa, preferabil in weekend, pentru a ma plimba cu motorul. Astept oferte cu localitare, pret etc. Vand sambata-duminica, maxime de 5 grade, cer partial noros, in Sibiu, carosabil plin de nisip, praf si cratere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Vand sambata-duminica, maxime de 5 grade, cer partial noros, in Sibiu, carosabil plin de nisip, praf si cratere. Daca dai si o bere in Hermannstadt asta al tau cumpar vremea asa cum o fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Daca dai si o bere in Hermannstadt asta al tau cumpar vremea asa cum o fi Pai io vand la pret de Dosia si tot io dau si berea?? Daca ai chef de plimbarica pana pacilea, dai un semn. E valabil pt toate Gesefeele de acilea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 o diagnoza rapida ,pare ca ar fi ceva problema la senzorul de la cricul lateral nu e mai bine sa incerci la un service? ma gandeam ca daca tot e in garantie sa munceasca si baietii aia ceva sa-si justifice salariul... si oricum din cate m-am uitat in manualul de service destul de complicat protocolul de diagnoza pe partea electrica. ce ti se pare in neregula? bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Am luat teapa cu Castrolul asta, e tot rosu, ca Motulul Mi-am sudat temporar suportul de scarita, deci I'm on the road again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Si mai e si semisintetic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 nu e mai bine sa incerci la un service? ma gandeam ca daca tot e in garantie sa munceasca si baietii aia ceva sa-si justifice salariul... si oricum din cate m-am uitat in manualul de service destul de complicat protocolul de diagnoza pe partea electrica. ce ti se pare in neregula? bafta. nu prea au cablu,asteapta sa vina, cred ca sunt primul cu probleme deci asteptam sa vedem ,turat motorul cu ambreiajul tras in mers si sa oprit,am scos gangania din viteza , am apasat butonul de pornire si am mers linistit mai departe,binenteles ca nu mai a facut cand am oprit la garaj ,dar precis ca va face din nou cand oi fi la sute de km de casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Am postat treaba asta si la service dar nu mi-a raspuns nimeni. Am observat de ceva vreme (de anul trecut) ca dupa 20-30 de min de mers imi creste jocul liber al manetei de ambreiaj. Initial am cerzut ca o reglez eu aiurea, tot o reglam conform specificatiilor (10-15 mm) inainte sa plec de acasa iar pe drum ma trezeam ca am cel putin 2 cm joc, daca nu chiar 3. Ce poa' sa fie? Editat Martie 19, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 in acea incercare am facut praf vitezometrul incercand sa scot cadranul . am pus leduri normale albe si nu luminau ok . si pe urma am incercat sa pun niste leduri plate pe spatele cadranului : Mai am cateva idei dar le pun in practica dupa ce schimb vitezometrul si fac teste pe cel vechi . Poate reusesc eu sa iti fac rost de caciulite de cauciuc . Iti raman profund indatorat daca ai putea sa-mi procuri tu caciulitele pentru becuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 a incercat cineva sa adapteze la modelel kult sau pop plasticul dintre ceasuri si far gasit la modelele mai noi?mi se pare ca arata bine si ma gandesc sa-mi pun si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 salut. am si eu o nelamurire cu consumul la gsf 650.as dorii citeva pareri de la cunoscatori.MULTAM FRUMOS cit trebuie sa consume,max,min,ect..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Iti raman profund indatorat daca ai putea sa-mi procuri tu caciulitele pentru becuri baga 2 poze dak ai montat jentile si telescoapele sa le am si eu la album cu ele montate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) nu prea au cablu,asteapta sa vina, cred ca sunt primul cu probleme deci asteptam sa vedem ,turat motorul cu ambreiajul tras in mers si sa oprit,am scos gangania din viteza , am apasat butonul de pornire si am mers linistit mai departe,binenteles ca nu mai a facut cand am oprit la garaj ,dar precis ca va face din nou cand oi fi la sute de km de casa sa fi sigur ca o sa se repete figura... atunci cand o sa-ti doresti cel mai putin... glumeam! din pacate pentru defectele astea care nu sunt constante, apar si dispar, sistemul obd de la suzuki nu prea te ajuta (deci cauti cam degeaba cablul de date, plus ca-ti trebuie si softul). suzuki (si in general japonezii) merg pe o idee mai aparte: eroarea exista doar daca dureaza. daca dispare se sterge si din sistemul obd care nu are memorie. daca eroarea persista sistemul blocheaza functionarea: daca motocicleta functioneaza eroarea nu exista. in plus sistemul de diagnoza foloseste chiar bordul motocicletei pentru afisarea unor erori folosind un contactor special mufat la motocicleta. cablul de date (can-bus) si programul aferent pt calculator este folosit mai ales pentru gestionarea perametrilor motorului, abs... vezi ca e un link cateva pagini mai in spate cu un manual de service (din pacate este pentru 1250) dar sunt parti bune care sunt comune celor doua modele si poti sa studiezi un pic problema din punct de vedere al logicii depistarii erorilor. un manual de service pentru 650k7 nu am gasit pe net... dar caut... salut. am si eu o nelamurire cu consumul la gsf 650.as dorii citeva pareri de la cunoscatori.MULTAM FRUMOS cit trebuie sa consume,max,min,ect..... salut si tie! din profilul tau vad ca ai un k8. deci injectie... probabil ca e un subiect sensibil si multi nu o sa fie de acord cu cifrele pe care o sa le dau (faptul ca nici suzuki nu da niste valori oficiale nu ajuta cu nimic) in primul rand e important cati km ai la bord pentru ca consumul e un pic mai mare in primii 2-3000 de km (motor nou, nerodat, frecari mai mari pe discurile de frana, in lagare... si perioada de acomodare a motociclistului) dupa care: in oras consumul pleaca de la un 6,5 - 7 % in sus (media mea este 7,5) dar daca e foarte mare inghesuiala si te si manaca palma sa pleci primul-ajungi primul la semafor poti ajunge si la 9-10%, asta insemnand mers cu treapta 1,2 maxim 3 si motorul la 6-9000. daca esti linistit si schimbi la 5000 fara bruscari poti sa scazi consumul cu ceva (dar sub 6% eu nu am reusit niciodata) afara: aici e si mai determinant tipul de pilotaj: mers linistit la 90-100km/h (cam 5000rot/min), linie dreapta fara serpentine si ajungi si la 4,5%. daca mergi pana la cheia si dai cu scaritele de asfalt pe curbe... sau iesi pe autostrada si ajungi la cernavoda intr-o ora... s-ar putea sa treci de 11-12% ideea este ca dintr-un motor de 650cc nu poti obtine 88cp decat consumand benzina... cateodata chiar multa! acum nici eu nu mi-am expicat o chestie... cand am facut upgrade-ul la bandit (trecand de la 600s din 98 la 650 k8) ma asteptam sa vad o scadere, macar simbolica, a consumului datorata injectiei... gresit!... consum in medie cu 1l mai mult! si asta se intampla si in oras si afara acum ma gandesc: asa de mult sa-mi fi schimbat stilul de condus cu banditul nou? sau pur si simplu consumul specific al motorului asta e mai mare? oricum... sper asa te fi ajutat raspunsul meu si astept feed-back! Editat Martie 21, 2009 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Vinerea viitoare ar trebui sa soseasca cablul la reprezentanta si o sa stiu mai multe atunci ,banuiesc ca softul il au iei, cu un drum o sa schimb si filtrul de aer (originalul este 22 de eur ),motorul are 6000 km gsf1250s ,consumul cam nesimtit dar nici nu imi bat capu cu asta acu,problema mai mare sunt cauciucurile ,ca par cam obosite deja ,mai ales fata ,asteptam,vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 baga 2 poze dak ai montat jentile si telescoapelesa le am si eu la album cu ele montate La mine timpul este de "contrabanda", asa ca mai aveti de asteptat. Imi pare rau dar nu am ajuns la motor. Am reusit sa montez anvelopele pe jante. Atat. Promit sa revin cu poze negresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 salut si tie! din profilul tau vad ca ai un k8. deci injectie... probabil ca e un subiect sensibil si multi nu o sa fie de acord cu cifrele pe care o sa le dau (faptul ca nici suzuki nu da niste valori oficiale nu ajuta cu nimic) in primul rand e important cati km ai la bord pentru ca consumul e un pic mai mare in primii 2-3000 de km (motor nou, nerodat, frecari mai mari pe discurile de frana, in lagare... si perioada de acomodare a motociclistului) dupa care: in oras consumul pleaca de la un 6,5 - 7 % in sus (media mea este 7,5) dar daca e foarte mare inghesuiala si te si manaca palma sa pleci primul-ajungi primul la semafor poti ajunge si la 9-10%, asta insemnand mers cu treapta 1,2 maxim 3 si motorul la 6-9000. daca esti linistit si schimbi la 5000 fara bruscari poti sa scazi consumul cu ceva (dar sub 6% eu nu am reusit niciodata) afara: aici e si mai determinant tipul de pilotaj: mers linistit la 90-100km/h (cam 5000rot/min), linie dreapta fara serpentine si ajungi si la 4,5%. daca mergi pana la cheia si dai cu scaritele de asfalt pe curbe... sau iesi pe autostrada si ajungi la cernavoda intr-o ora... s-ar putea sa treci de 11-12% ideea este ca dintr-un motor de 650cc nu poti obtine 88cp decat consumand benzina... cateodata chiar multa! acum nici eu nu mi-am expicat o chestie... cand am facut upgrade-ul la bandit (trecand de la 600s din 98 la 650 k8) ma asteptam sa vad o scadere, macar simbolica, a consumului datorata injectiei... gresit!... consum in medie cu 1l mai mult! si asta se intampla si in oras si afara acum ma gandesc: asa de mult sa-mi fi schimbat stilul de condus cu banditul nou? sau pur si simplu consumul specific al motorului asta e mai mare? oricum... sper asa te fi ajutat raspunsul meu si astept feed-back! merci cam asta am observat si eu dar credeam ca este o eroare de consum.ma asteptam la un consum ceva mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.