Sari la conținut

Yamaha FJR 1300


metaxa
 Share

Postări Recomandate

Al naibii că nu găsesc, l-am rugat pe un prieten cu magazin auto să-mi caute, sper să îmi și găsească. În cel mai rău caz, când vine mobra, fac măsurători exacte și iau la pas magazinele, cumpăr eșapament cu totul. O alta varianta e să nu scot decât simeringurile, fără să demontez complet jamba, curăț temeinic și reasamblez. Dar e un drac de țeavă, aș dori să o am la îndemână la nevoie.

Merci de pont, nu m-am gândit. Pentru partea superioară am sculă dedicată (cea albastră).

IMG_20230918_200115.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 286
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Spor! Poți divulga și prețul de achiziție? În privat eventual.

Și eu dezactivasem coborârea parbrizului, la asta pe care o am acum nu merge de când am luat-o, a avut câteva zvâcniri prin iunie la un drum de Sofia dar i-a trecut. Probabil că să fie mai compactă în parcare și să aibă priză mai mică la vânt au făcut funcția asta.:what:

Da, mișto agregat, din tot ce am călărit până acum FJR gen2 m-a încântat cel mai mult.

S-o stăpânești sănătos! :cheers:

Merci!

 

Da, eu am vreut gen2 neaparat dupa ce am inceput sa citesc despre ele si in general cat mai noua posibil. E cea mai noua mobra pe care am avut-o ever, eu inca caut butonul de stins si aprins farurile! :D 

 

Am gasit-o super bine.. in tara la un baiat de nota 20 din Iasi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Lucian_M a spus:

Cumva îl cheamă Dan D?

Nope.

 

Acum 1 oră, l.u.v a spus:

Fjr urile nu au câteva poziții la care se ridică automat parbrizul când pornești motorul?

La GTR exista 4 trepte, poți fixa la oricare sau deloc din meniul bord.

 

PS : să te bucuri de ea!

Nu, are infinit de multe pozitii im care il poti da tu, din milimetru in milimetru.

Dar cand iei contactul coboară automat in poziția 0. Am scapat de asta.. thanks to FJR group pe FB, o mufa de scos sub bord si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu are.. poti eventual sa-ti desenezi niste liniute pe carena bordului in dreptul bratului parbrizului.. sa stii cat sa-l ridici la pozitia "presetata" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Acum 34 minute, Lucian_M a spus:

Compatibilitate piesă 2003-2009

Hmm, la gen 2 știu că diferă furcă față de gen 1, dar posibil s-o fi schimbat la facelift-ul din 2003... Și ar trebui să fie aceeași până în 2012 mă gândesc eu.

Vezi că era un anunț pe olx, dezmembra cineva gen 2 de poliție.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 06.03.2024 la 20:44, Lucian_M a spus:

Dezmembrează cineva FJR 1300A din 2004? Compatibilitate piesă 2003-2009, din ce am înțeles. E vorba despre valvă din partea inferioară a cartușului furcii. Sudura nu a ținut.

IMG_20240304_201214.jpg

IMG_20240301_185810.jpg

IMG_20240301_185802.jpg

Salut, cum ai reusit sa rupi aia? La strangere sau la desfacere? Surubul de acolo are loctite pe el si daca e de-ala roșu trebuie încălzită zona inainte de desfacere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era Mannol albastru, pus de mine acum 3 ani (așa a zis proprietarul, dar eu cred că sunt vreo 4), strâns la cuplu, totul ok, dar s-a rupt la desfacere. Șurubul de pe cealaltă jamba l-am desfăcut preventiv cu flacără, montat înapoi, fără probleme. 35 Nm e cuplul de strângere.

Alaltaieri mi-a ajuns piesă originală, sh, dacă e călduț azi (măcar 7 grade), montez la loc. Attila e băiat de nota 10, pun datele lui, dacă e și altcineva interesat.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.03.2024 la 9:18, Lucian_M a spus:

Era Mannol albastru, pus de mine acum 3 ani (așa a zis proprietarul, dar eu cred că sunt vreo 4), strâns la cuplu, totul ok, dar s-a rupt la desfacere. Șurubul de pe cealaltă jamba l-am desfăcut preventiv cu flacără, montat înapoi, fără probleme. 35 Nm e cuplul de strângere.

Alaltaieri mi-a ajuns piesă originală, sh, dacă e călduț azi (măcar 7 grade), montez la loc. Attila e băiat de nota 10, pun datele lui, dacă e și altcineva interesat.

Da, stiu, tocmai am schimbat si eu setul de cuzineti si de simeringuri la a mea, am citit ca oamenii NU MAI PUN loctite pe acele suruburi si eu nu am mai pus. Saiba aia de cupru e suficienta. Si oricum daca prin absurd se desface se duce uleiul pe jos si cam aia e.. nu are unde sa cada surubul.

 

La 17.03.2024 la 1:00, ENEOS a spus:

 

😳😱🤯

Am vazut pe fB, e dement omul ala, pare in Japonia, nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
On 7/10/2024 at 10:33 PM, Eugen Bitu said:

aveți cunoștință

salut! daca gasesti, da-mi si mie un semn te rog. caut suportul de topcase original. merci

----------------------------------------------------------

P.S. stiu ca e un subiect foarte sensibil cel cu uleiurile dar totusi o sa intreb :) In manual recomanda 20w40, ceea ce nu prea mai gasesti la vanzare. Site-ul Motul recomanda 10W40. 

E ok 5100 sau merita 7100 banii in plus? Ma mai gandesc si la Eneos Max Performance 10W40 - e cam la acelasi pret si zice ca e uleiul nr1 in Japonia - suna tentant. 

Deci, ce ulei bagati in FJR1300? 

Editat de TA700VA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 24.07.2024 la 14:05, TA700VA a spus:

salut! daca gasesti, da-mi si mie un semn te rog. caut suportul de topcase original. merci

----------------------------------------------------------

P.S. stiu ca e un subiect foarte sensibil cel cu uleiurile dar totusi o sa intreb :) In manual recomanda 20w40, ceea ce nu prea mai gasesti la vanzare. Site-ul Motul recomanda 10W40. 

E ok 5100 sau merita 7100 banii in plus? Ma mai gandesc si la Eneos Max Performance 10W40 - e cam la acelasi pret si zice ca e uleiul nr1 in Japonia - suna tentant. 

Deci, ce ulei bagati in FJR1300? 

Salut, da, e ciudat acel 20W40. Eu am nimerit al meu FJR din 2011 cu cartea tehnica si toate operatiunile facute la viata ei, si in Germania si in Romania.

De noua s-a pus in ea 10W50.

 

Eu cand am luat-o avea in motor Yamalube 10W50, eu am pus Liqui Molly Street Race 10W-50 si pe ala l-am schimbat dupa 8000km cu Valvoline Moto Synth 10W50.

Nici o problema pana acum, cutia schimba la fel cu toate 3.. iar pe caldurile astea Valvoline-ul se descurca excelent. 

 

Nici eu nu as baga Motul, stiu cel putin 2 cazuri in afara de mine, in care motociclete Yamaha au inceput sa simta schimbatul de viteze efectiv frecus fier pe fier doar dupa cateva sute de km cu acel Motul - si 7100 si 5...cat o fi.

 

-- edit - FJR1300 in SUA are trecut in manual 10W40.. si oamenii asta pun. Insa eu cred ca e prea subtire pt un motor care se incinge asa tare si care nici nu are radiator de racire ulei..

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.07.2024 la 16:09, l.u.v a spus:

Iar ultimul pe care l-aș băga ar fi Motul.

Mi-ai citit gândurile!

Întrețin de câțiva anișori un fjr1300, proprietarul îmi spune să folosesc doar Castrol 10w40. Nu are probleme deloc, totuși e ciudat că se recomandă 20w40. Nici el nu vrea să pună Motul, iar eu nu i-am zis de Valvoline, că n-am vrut să-l supăr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pentru sfaturi.

m-am grabit si am bagat motul inainte sa citesc raspunsurile voastre ca tare voiam sa aiba uleiul proaspat inainte sa o scot la plimbare. La urmatorul schimb sigur o sa bag 10w50/15w50

Fata de uleiul cu care a venit din germania (care era extrem de negru in geamul de control - de asta am vrut sa-l schimb urgent), nu am observat inca vreo diferenta la schimburile de viteza - dar am doar 200km de la schimb. A 1-a intra cu trosc de zici ca nici n-am tras ambreiajul dar din ce citesc pe forumuri asta e ceva normal la fjr.

Ce am observat e ca cei 4l la schimb (conform manualului) nu sunt destui. abia daca ajunge spre mijlocul intre min si max nivelul. Cred ca voi mai completa cu cateva sute de ml. 

Am schimbat si lichidul de racire si voi comanda si uleiul pentru diferential (hypoid gl5 80w90 - am vazut ca sunt zeci de variante de la toti producatorii), si lichidul de frana dot 4/5. Pentru sezonul asta cred ca e destul :)

 

Punctul slab pe langa partea din spate de aluminiu ce crapa (rear subframe) e si manerul pasagerului din plastic - care e si suportul de top case. Al meu e deja rupt si a fost incercat sa fie lipit prost iar la transport pe platforma din Germania l-au si crapat. Majoritatea pe forumuri vad ca au suportul de metal de la Givi, is curios daca se poate adapta placa si top case-ul original pe suportul de la Givi care e mult mai ieftin nou decat manerul de plastic original SH (cam 250+ euro SH sau 400+ nou pe ebay).

 

Stiti pe cineva in zona de vest/Timisoara sau si in alte orase care ar putea lipi plastic (poliamida)?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi că lichidul de frână e posibil să fie dot 4 sau 5.1 și nu 5. Ca idee, 5.1 e compatibil cu 4, dar nu cu 5. Poate sunt eu mai somnoros acum, dar vezi ce zic colegii. Pune dot 4 bun și nu ai treabă.

În diferențial poți pune cam ce marcă vrei, în ultima vreme pun la băieți Belray, deși e scump, dar încape foarte puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...