Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

asa este ... dar e normal sa ajunga la 1500 cand e motorul foarte incins ?

 

si inca o chestie ... cum se poate regla relantiul ?

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa este ... dar e normal sa ajunga la 1500 cand e motorul foarte incins ?

 

si inca o chestie ... cum se poate regla relantiul ?

 

 

In partea inferioara stanga a rezervorului, sub el, mai precis, e un "dop negru" pe care il poti roti stg - dr.

De acolo modifici ralanti ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha ... mai citisem de treaba asta pe undeva ... ca fac insa in cazul in care lipseste rotita respectiva ? :burnout:

 

intreb asta pentru ca stiu ca sunt cazuri d-astea

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi cumpar si eu AT. Cine e interesat de un schimb, dau V4 pe V2 (VFR pe AFRICA). Mesaj privat e mai util...

 

cred ca cel mai bine iti cauti in germanica ... acolo vei gasi exemplare f bine intretinute ... am vzt zilele trecute o RD07 cu 3000 km la bord cu doar 6000 de iepuroi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha ... mai citisem de treaba asta pe undeva ... ca fac insa in cazul in care lipseste rotita respectiva ? :cheers:

 

intreb asta pentru ca stiu ca sunt cazuri d-astea

 

 

In acest caz vezi ce e dupa rotita, chiar daca ea lipseste, trebuie sa existe un capat de cablu multifilar, sau ceva care prin rotire modifica ralanti-ul.

Improvizeaza o prindere pt ceea ce a ramas, pt acel "ciot".

Iti trebuie lumina buna si iti faci o ideee asupra situatiei.

Baga-ti nitel nasul pe acolo !

 

ps: nu-s nici eu meserias, dar asa cu putin de la unul, de la altul, o intrebare in stanga, alta in dreapta, rafoind manualul motocicletei si cu grija ajungi unde-ti propui.

 

Noroc si succese depline !

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 18:43 -------------</small><br/>

nu sunt prea multi posesori de africane sau care e treaba ... anemica miscare pe pagina asta de forum ... ciudat ...

 

 

Honda Africa Twin e o legenda, si cum tot ce-i bun, e si putin, asa-i si cu posesorii de "negrese". E buna si fiabila.

Unde mai pui ca nu se mai fabrica de cativa ani incoace, 'geaba incercara sa ne scoata ochii cu noul Transalp, care e deja in alta clasa.

:cheers:

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa-mi bag un pic nasul pe acolo... oricum pana acum merge standard ... n-am probleme de genul asta ... transalpul e un plastic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am regasit !

 

Cu prezoanele alea, se foarfeca in timp de la strangeri exagerate si la un moment dat se mai rup. Si eu am rupt unul, ulei penetrant pe el, asteptat sa patrunda, si l-am desfacut fara probleme cu patentul. Dupa care am retezat un surub de metric 6 din otel bun si l-am facut prezon... no problem.

 

Cu relantiul... e normal sa varieze cu temperatura, si la mine sta la rece sub 1000 de ture dar isi revine repede, lasi socul nitel pana se incalzeste un pic ( nu e bine sa il lasi asa jos gen 800 pt ca la turatia aia pompa de ulei lucreaza prea lent) si la cald la temperatura normala sta 1100-1200, iar in trafic cand intra ventilatorul vara urca si in 1400. E normal. Uite ce zice japanski:

 

post-462-1204703438_thumb.jpg

 

In concluzie, regleaza cu motorul la temperatura normala ( cald) la 1200 . :D

 

 

 

PS cu lustruitul tobei.... eu am preferat sa o lustruiesc pe dinauntru , nu pe dinafara :wave: :cheers: Africanca este totusi un enduroi su nu-i sta bine fara ceva noroi pe ea :cheers:

post-462-1204704931_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le am scos, prezoanele.

le-am lasat la inmuiat cu wd40. in fiecare zi cand nu aveam timp sa lucrez la ele mai dadeam nitel ..

nu au iesit cu nici un patent (mama lor) asa ca am luat o pila si am stat in poponeata, am facut doua fete drepte, am pus o franceza mica si au iesit instant. cel mai bun sfat la care recurgeam oricum ..

 

acum ma gandesc ce sa fac : sa pun 2 suruburi de 6 din care fac przoane si pace buna SAU sa astept sa cumpar de la honda originale ? si a doua intrebare : are cineva habar de unde la pot compara online ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, bucuros nevoie mare ca mi-a venit aripa fatza, m-am apucat de mesterit. Am schimbat rulmentzii la roata fazta, ca incepusera sa faca urat atunci cand viram la viteza mica (la intoarceri). Maine ma duc sa cumpar si simeringuri. Dar am problema cu aripa fazta. Din cauza crash-bar-ului nu pot sa o montez

trebuie sa o fixez mai jos putzin. E o aripa Acerbis, pentru cross. Am ales sa imi montez una din asta, pentru ca am cazut de vreo 3 -4 ori in noroi din cauza ca mi se strangea pamantul sub aripa originala si imi infrana roata. Trebuie sa o adaptez. Daca are cineva poze cu Afrikane cu aripi saltate, poate le pune pe net sa imi vina ceva idei. Maine fac poze sa va arat. Poate mai saritzi cu idei.

Mi-am schimbat releul de inacrcare care se arsese, si acum am iar curent. Incep sa imi construiesc protectia de far si semanlizari pe care o sa montez si proiectoarele. O sa pun poze. Apoi o sa intru in universul miraculos al esapamentului, ca am impresia ca toba mea are cam multe site inauntru. Apoi schimb filtru de aer (imi pun unul K&N) pentru ca e mai bun, e drept ca e destul de scump (265 ron) si dau fuga la reglat carbelitoarele.

Bafta si plimbari frumoase!

 

/index.php?showtopic=181799

/index.php?showtopic=181693

Poze de la ultimele 2 iesiri mai serioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate Boier , nu poti sa ma ajuti si pe mine sa imi modelez crashbar'u ?

Am nevoie sa il ajustez ca sa se asheze mai bine si din pacate nu dispun de spatiu sau de scule ( stau la bloc ).

Se subintelege ca " sar cu ce trebuie"......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzumesc pentru poze. Aseara am uitat sa spun, ca am gasit piulitzele de la prezoanele care strang axul rotzii pe cadru foarte slabite. Adica le desfaceam direct cu mana, fara nici un efort. O sa inlocuiesc piulitzele cu unele noi, cu sigurantza de teflon. Aveau si cele originale, dar probabil ca s-au slabit in timp. Deci e ceva necurat cu prezoanele astea :cheers:

Nu am gasit pe la nici un magazin simeringurile de la roata de fatza. Un singur magazin a gasit unul din simeringuri in stoc si mi-l aduce maine (56 ron), dar cel mare, din partea cu roata melcata a vitezometrului nu il gaseste nimeni prin cataloage. O sa incerc la Louis maine

P.S. Jacques, vorbim pe P.M. sau pe messenger isac_sebastian@yahoo.com. Te ajut dar tre sa stabilim o data. Poate in week-end.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu am gasit pe la nici un magazin simeringurile de la roata de fatza. Un singur magazin a gasit unul din simeringuri in stoc si mi-l aduce maine (56 ron), dar cel mare, din partea cu roata melcata a vitezometrului nu il gaseste nimeni prin cataloage. O sa incerc la Louis maine

 

Uaaat ? 56 de roni un simering ?

Pe simeringul de la roata fata, acolo unde se prinde melcul kilometrajului pe ax am dat 50.000 de lei (5 RON).

Masoara simeringul, fa-i si o poza ca sa fie treaba treaba si trimite-le la adresa de mail

motoraul.ro@gmail.com si iti iau eu simeringurile ce ai nevoie de aici din TM ca sunt cateva magazine destul de bine aprovizionate cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa foc Afrikana aia. Aripa era custom, sau era de la vreo firma? Eu ma gandesc sa imi torn una din fibra de sticla, sa se potriveasca cu linia motocicletei. Ca Acerbis-ul asta o sa arate naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa era de KTM. Ca sa aiba o pozitie mai buna si sa nu frece in aparatoarea radiatoarelor a trebuit sa pun intre aripa si jugul inferior niste distantiere, deci sa o cobor mai jos cu 1cm.

aripa de fibra are dezavantaje, e grea si rigida. Incearca sa cauti o aripa de enduro/cross pe care sa o "modelezi" cu cutitul la partea din fata, ca presupun ca aia e partea care "nu da bine", nu? Sau te referi la curbura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

de unde fac si eu rost de un modul de aprindere?

 

Mersi.

 

salut, cel mai bine cauti pe ebay, eventual in anglia ... au aia pe acolo un ebay shop pentru asa ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume, lume, am o dilema : am cumparat un filtru de aer K&N de la Louis, cod produs 10050264 si link-ul corespunzator http://www.louis.de/_3034a54046d260a1843b0...x=7&cmd.y=7 ; am auzit varianta ca ar trebui sa reglez carburatia dupa montarea acestui filtru.

Eu am tradus instructiunile date in catalogul Louis si producatorul spune ca nu trebuie facute modificari la carburatie.

Care aveti timp zice-ti-mi si mie, va rog, e sau nu adevarata aceasta ipoteza vis-a-vis de acest model de filtru ?

Multumiri anticipate !

 

ps: si daca treceti prin Brasov, dati un semn de viata, sa stam la o vorba !

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...