sherky Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 (editat) asa este ... dar e normal sa ajunga la 1500 cand e motorul foarte incins ? si inca o chestie ... cum se poate regla relantiul ? Editat Februarie 29, 2008 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 asa este ... dar e normal sa ajunga la 1500 cand e motorul foarte incins ? si inca o chestie ... cum se poate regla relantiul ? In partea inferioara stanga a rezervorului, sub el, mai precis, e un "dop negru" pe care il poti roti stg - dr. De acolo modifici ralanti ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 (editat) aha ... mai citisem de treaba asta pe undeva ... ca fac insa in cazul in care lipseste rotita respectiva ? intreb asta pentru ca stiu ca sunt cazuri d-astea Editat Februarie 29, 2008 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Vreau sa-mi cumpar si eu AT. Cine e interesat de un schimb, dau V4 pe V2 (VFR pe AFRICA). Mesaj privat e mai util... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Vreau sa-mi cumpar si eu AT. Cine e interesat de un schimb, dau V4 pe V2 (VFR pe AFRICA). Mesaj privat e mai util... cred ca cel mai bine iti cauti in germanica ... acolo vei gasi exemplare f bine intretinute ... am vzt zilele trecute o RD07 cu 3000 km la bord cu doar 6000 de iepuroi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 nu sunt prea multi posesori de africane sau care e treaba ... anemica miscare pe pagina asta de forum ... ciudat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 (editat) aha ... mai citisem de treaba asta pe undeva ... ca fac insa in cazul in care lipseste rotita respectiva ? intreb asta pentru ca stiu ca sunt cazuri d-astea In acest caz vezi ce e dupa rotita, chiar daca ea lipseste, trebuie sa existe un capat de cablu multifilar, sau ceva care prin rotire modifica ralanti-ul. Improvizeaza o prindere pt ceea ce a ramas, pt acel "ciot". Iti trebuie lumina buna si iti faci o ideee asupra situatiei. Baga-ti nitel nasul pe acolo ! ps: nu-s nici eu meserias, dar asa cu putin de la unul, de la altul, o intrebare in stanga, alta in dreapta, rafoind manualul motocicletei si cu grija ajungi unde-ti propui. Noroc si succese depline ! <small>--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 18:43 -------------</small><br/> nu sunt prea multi posesori de africane sau care e treaba ... anemica miscare pe pagina asta de forum ... ciudat ... Honda Africa Twin e o legenda, si cum tot ce-i bun, e si putin, asa-i si cu posesorii de "negrese". E buna si fiabila. Unde mai pui ca nu se mai fabrica de cativa ani incoace, 'geaba incercara sa ne scoata ochii cu noul Transalp, care e deja in alta clasa. Editat Martie 4, 2008 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 am sa-mi bag un pic nasul pe acolo... oricum pana acum merge standard ... n-am probleme de genul asta ... transalpul e un plastic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 ... transalpul e un plastic... te referi la cel nou, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 'geaba incercara sa ne scoata ochii cu noul Transalp, care e deja in alta clasa. Din cate stiu eu, urmasul de facto al AT-ului este Varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 te referi la cel nou, nu? evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 5, 2008 Autor Share Postat Martie 5, 2008 Bine v-am regasit ! Cu prezoanele alea, se foarfeca in timp de la strangeri exagerate si la un moment dat se mai rup. Si eu am rupt unul, ulei penetrant pe el, asteptat sa patrunda, si l-am desfacut fara probleme cu patentul. Dupa care am retezat un surub de metric 6 din otel bun si l-am facut prezon... no problem. Cu relantiul... e normal sa varieze cu temperatura, si la mine sta la rece sub 1000 de ture dar isi revine repede, lasi socul nitel pana se incalzeste un pic ( nu e bine sa il lasi asa jos gen 800 pt ca la turatia aia pompa de ulei lucreaza prea lent) si la cald la temperatura normala sta 1100-1200, iar in trafic cand intra ventilatorul vara urca si in 1400. E normal. Uite ce zice japanski: In concluzie, regleaza cu motorul la temperatura normala ( cald) la 1200 . PS cu lustruitul tobei.... eu am preferat sa o lustruiesc pe dinauntru , nu pe dinafara Africanca este totusi un enduroi su nu-i sta bine fara ceva noroi pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 le am scos, prezoanele. le-am lasat la inmuiat cu wd40. in fiecare zi cand nu aveam timp sa lucrez la ele mai dadeam nitel .. nu au iesit cu nici un patent (mama lor) asa ca am luat o pila si am stat in poponeata, am facut doua fete drepte, am pus o franceza mica si au iesit instant. cel mai bun sfat la care recurgeam oricum .. acum ma gandesc ce sa fac : sa pun 2 suruburi de 6 din care fac przoane si pace buna SAU sa astept sa cumpar de la honda originale ? si a doua intrebare : are cineva habar de unde la pot compara online ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Prezoane originale Honda? Asta e chiar moft... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Azi, bucuros nevoie mare ca mi-a venit aripa fatza, m-am apucat de mesterit. Am schimbat rulmentzii la roata fazta, ca incepusera sa faca urat atunci cand viram la viteza mica (la intoarceri). Maine ma duc sa cumpar si simeringuri. Dar am problema cu aripa fazta. Din cauza crash-bar-ului nu pot sa o montez trebuie sa o fixez mai jos putzin. E o aripa Acerbis, pentru cross. Am ales sa imi montez una din asta, pentru ca am cazut de vreo 3 -4 ori in noroi din cauza ca mi se strangea pamantul sub aripa originala si imi infrana roata. Trebuie sa o adaptez. Daca are cineva poze cu Afrikane cu aripi saltate, poate le pune pe net sa imi vina ceva idei. Maine fac poze sa va arat. Poate mai saritzi cu idei. Mi-am schimbat releul de inacrcare care se arsese, si acum am iar curent. Incep sa imi construiesc protectia de far si semanlizari pe care o sa montez si proiectoarele. O sa pun poze. Apoi o sa intru in universul miraculos al esapamentului, ca am impresia ca toba mea are cam multe site inauntru. Apoi schimb filtru de aer (imi pun unul K&N) pentru ca e mai bun, e drept ca e destul de scump (265 ron) si dau fuga la reglat carbelitoarele. Bafta si plimbari frumoase! /index.php?showtopic=181799 /index.php?showtopic=181693 Poze de la ultimele 2 iesiri mai serioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Stimate Boier , nu poti sa ma ajuti si pe mine sa imi modelez crashbar'u ? Am nevoie sa il ajustez ca sa se asheze mai bine si din pacate nu dispun de spatiu sau de scule ( stau la bloc ). Se subintelege ca " sar cu ce trebuie"...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 (editat) ceva poze cu africane cu aripi montate sus ... Editat Martie 6, 2008 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Multzumesc pentru poze. Aseara am uitat sa spun, ca am gasit piulitzele de la prezoanele care strang axul rotzii pe cadru foarte slabite. Adica le desfaceam direct cu mana, fara nici un efort. O sa inlocuiesc piulitzele cu unele noi, cu sigurantza de teflon. Aveau si cele originale, dar probabil ca s-au slabit in timp. Deci e ceva necurat cu prezoanele astea Nu am gasit pe la nici un magazin simeringurile de la roata de fatza. Un singur magazin a gasit unul din simeringuri in stoc si mi-l aduce maine (56 ron), dar cel mare, din partea cu roata melcata a vitezometrului nu il gaseste nimeni prin cataloage. O sa incerc la Louis maine P.S. Jacques, vorbim pe P.M. sau pe messenger isac_sebastian@yahoo.com. Te ajut dar tre sa stabilim o data. Poate in week-end. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Nu am gasit pe la nici un magazin simeringurile de la roata de fatza. Un singur magazin a gasit unul din simeringuri in stoc si mi-l aduce maine (56 ron), dar cel mare, din partea cu roata melcata a vitezometrului nu il gaseste nimeni prin cataloage. O sa incerc la Louis maine Uaaat ? 56 de roni un simering ? Pe simeringul de la roata fata, acolo unde se prinde melcul kilometrajului pe ax am dat 50.000 de lei (5 RON). Masoara simeringul, fa-i si o poza ca sa fie treaba treaba si trimite-le la adresa de mail motoraul.ro@gmail.com si iti iau eu simeringurile ce ai nevoie de aici din TM ca sunt cateva magazine destul de bine aprovizionate cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Am avut si eu o Africa twin cu aripa fata ridicata. Ceva poze aici: /index.php?...40115&st=20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Frumoasa foc Afrikana aia. Aripa era custom, sau era de la vreo firma? Eu ma gandesc sa imi torn una din fibra de sticla, sa se potriveasca cu linia motocicletei. Ca Acerbis-ul asta o sa arate naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Aripa era de KTM. Ca sa aiba o pozitie mai buna si sa nu frece in aparatoarea radiatoarelor a trebuit sa pun intre aripa si jugul inferior niste distantiere, deci sa o cobor mai jos cu 1cm. aripa de fibra are dezavantaje, e grea si rigida. Incearca sa cauti o aripa de enduro/cross pe care sa o "modelezi" cu cutitul la partea din fata, ca presupun ca aia e partea care "nu da bine", nu? Sau te referi la curbura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Salutare! de unde fac si eu rost de un modul de aprindere? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Salutare! de unde fac si eu rost de un modul de aprindere? Mersi. salut, cel mai bine cauti pe ebay, eventual in anglia ... au aia pe acolo un ebay shop pentru asa ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 (editat) Lume, lume, am o dilema : am cumparat un filtru de aer K&N de la Louis, cod produs 10050264 si link-ul corespunzator http://www.louis.de/_3034a54046d260a1843b0...x=7&cmd.y=7 ; am auzit varianta ca ar trebui sa reglez carburatia dupa montarea acestui filtru. Eu am tradus instructiunile date in catalogul Louis si producatorul spune ca nu trebuie facute modificari la carburatie. Care aveti timp zice-ti-mi si mie, va rog, e sau nu adevarata aceasta ipoteza vis-a-vis de acest model de filtru ? Multumiri anticipate ! ps: si daca treceti prin Brasov, dati un semn de viata, sa stam la o vorba ! Editat Martie 8, 2008 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.