Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Nu cred ca e cazul sa umbli la carburatie ... numai daca te apuci de modificari mai ample gen taiat din cutia filtrului, etc. Tu monteaza-l si vezi cum merge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

de unde fac si eu rost de un modul de aprindere?

 

Mersi.

 

cand rahatul a fost mai mare am incercat la electrexworld

 

http://www.electrexworld.co.uk/

 

locuind in belgia a fost dorte simplu : luni am platit prin card, miercuri dimineata la 10 m-a trezit postasul cu piesa in dinti (releu in cazul meu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume, lume, am o dilema : am cumparat un filtru de aer K&N de la Louis, cod produs 10050264 si link-ul corespunzator http://www.louis.de/_3034a54046d260a1843b0...x=7&cmd.y=7 ; am auzit varianta ca ar trebui sa reglez carburatia dupa montarea acestui filtru.

Eu am tradus instructiunile date in catalogul Louis si producatorul spune ca nu trebuie facute modificari la carburatie.

Care aveti timp zice-ti-mi si mie, va rog, e sau nu adevarata aceasta ipoteza vis-a-vis de acest model de filtru ?

Multumiri anticipate !

 

ps: si daca treceti prin Brasov, dati un semn de viata, sa stam la o vorba !

 

poti intreba pe xrv.org.uk ... vezi ce zic aia pe acolo, sau pur si simplu cauti in threadurile mai vechi ... sigur vei gasi ce vrei sa afli ... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand rahatul a fost mai mare am incercat la electrexworld

 

http://www.electrexworld.co.uk/

 

locuind in belgia a fost dorte simplu : luni am platit prin card, miercuri dimineata la 10 m-a trezit postasul cu piesa in dinti (releu in cazul meu)

 

 

Mda dar or trimite si in RO cu costuri acceptabile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda dar or trimite si in RO cu costuri acceptabile?

 

de ce nu ar trimite? platesti oricum inainte. eu, de aici din belgia am platit cu card romanesc(nu am card belgian cu care sa platesc online) si se pare ca euroii de la bcr nu le trezesc greturi.

 

acum o problema a mea :

 

dupa schimbatul prezoanelor, am pus roata fata DAR prima data nu am strans roata bine si vobla urat pe la 40. asa ca am strans cum trebuie, partea proasta ca nu am cartea tehnica, (hdd praf), si am strans fata la 100Nm. acum nu pot sa zic ca vibreaza dar in capul meu o face.. sunt obsedat de asta.

 

cand sunt singur nu apar probleme. din cand in cand am senzatia ca in curba scrute o "arunc" mai greu, o inclin mai greu (dar nu pot sa zic ce e aiurea dar ceva e). daca accelerez de la 10km/h la 100 accelerand doar cu 2 degete, si nu ating ghidonul decat cand apas ambreiajul, ghidonul sta (parca vibreaza putin la un moment dat dar nu clar)

 

acum ceva zile, eu pe motor, topcase, valize laterale pline cu cartofi, mancare si MULTA bautura:D (eu sunt camionul de aprovizionare) si o gagica mare si grasa. cred ca bate 80 duduia si e mai mare ca mine. incarcata in halul asta mi se parea ca roata fata la viteze mici si in curbe luate incet vobleza nitel.

 

acum .. ce ar trebui sa verific ? rulmenti, bucse, si care e cuplul de strangere al rotii fata..

 

 

 

--- Mesaj completat în 10 Mar 2008 15:37 -------------
later edit : eu arat brunet dar uneori am indoieli profunde.

am mers azi cu moto si la un moment dat, parcata fiind am aplec sa ridic manusa si privesc mai atent cauciucul fata. apas pe el .. moale.. bunnnn.. merg spre benzinarie sa ii fac presiunea. cad pe drum ca ploua cu lapovita dar asta e alta poveste (si aici se taie calea, si aici sunt soferi tampiti si femei multe la volan), ajung la benzinarie... 0.6 in pneul fata. fac presiunea la 2 ai acum merge .. conduc..

nu am avut timp sa verific ca sigur presiunea era probema ca dupa ce te tarasti cu laptopul in spate pe ciment, IN BLUGI, numai de probe e mers pe ud nu iti arde..

 

pe curand cu detalii

 

 

--- Mesaj completat în 16 Mar 2008 17:19 -------------
se pare ca dupa o saptamana numai piciorul si cotul ma dor si sunt vinete dar trece. am mers deja cu motorul. o problema nasoala : camera nu imi tine presiunea. adica in 2 zile am presiune 0.6 in loc de 2.0. ma duc la benzinarie, fac presiunea corecta si in 10 minute e flasca (camera). o sa le schimb cu tot cu cauciucuri saptamana asta..

 

 

INTREBARI :

in talon cauciucul spate, ca si cauciucul care e acum pe mobra este 130/90/17. vreau sa pun 140/80/17. presupun ca nu e nici o problema. asta cel putin este mmarimea stadard. are cineva altceva pe mobra pe spate ca dimenziune?

cauciucul vreau sa fie continental contiescape (cel mai bun pret pe care l-am gasit eu si ce imi permit. o sa fie folosit 99% pe asfalt. alte sugestii? )

 

vreau sa imi schimb placutele fata (inca mai tin cateva mii dar sa le am acasa) si ma gandeam sa cumpar de la louis. are cineva idee cat de proaste sunt placutele de la saito ? puneti mi si mie aici un cod louis cu ce ati incercat voi si stiti a merge.

louis vinde camere moto ?

 

spor si km multi ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#1 Louis nu vinde camere. Incearca la http://www.motorradreifendirekt.de/start.html

 

#2 Placutele Saito nu sunt proaste. Nu tot ce e ieftin e si prost, dar daca vrei sa te fudulesti ca ai LUCAS fara azbest si sinterizate astea sunt codurile:

10044773 - spate

10044715 - fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca din cauza ca am strans prea tare piulitza, dar am stricat si eu unul din prezoanele de furca fatza. S-a bulit filetul, in sensul ca in sectiune, filetul nu mai arata ca litera A ci mai repede cu o aripioara de rechin. Am schimbat gumele, am pus Anakee-urile pe care le tzineam pentru nuntzi si botezuri. Se comporta minunat pe asfalt, merg bine pe ud, si nici in teren cu noroi nu s-au facut de cacao. O singura problema, cel de fatza nu s-a asezat perfect pe janta si imi tzopaie motocicleta la viteze mici. M-am muncit o ora la vulcanizare sa il asez, si tot nu am reushit. Daca aveam camera mai serioasa il umflam putzin mai tare, si sigur se aseza. Ma gandeam ca daca il rulez putzin poate isi da drumul si se aseaza, dar degeaba. Am facut deja un drum Valeni - Constantza, si pe off-road (pe centura Bucurestiului am luat-o pe camp) si pe autostrada, si inca nu si-a revenit. E nasol ca daca mai merg asa o sa se toceasca aiurea. Las ca il rezolv eu cand cobor de la platforma. Ma duc la o vulcanizare cu un bidon de sapun lichid, si il asez eu.

Mai am o problema. Mi s-a rupt unul din bratzele piesei care antreneaza roata melcata a vitezometrului (la butucul fatza). Deci nu cel de metal, care ramane atasat pe roata, sub simering, ci cel de la piesa aceea care are si roata melcata de antrenare. Daca are cineva una de rezerva care nu ii trebuie, ii raman recunoscator. Sa imi spuna cat datorez si unde ne vedem sa o iau. Stiu ca era un tip in Bucuresti care aducea piese de Afrika RD04 din dezmembrari. Poate ma poate ajuta. Am mai vb cu el, si i-am spus ca vreau si o roata de fatza pentru cealalta Afrikana RD07. MAE, mai ai numarul? Multzumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai am cumparat (astept sa vina) o pereche de contiscape pentru ca din pacate in situatia de fata nu mi-am permis oricum altceva.

 

ceea ce va rog, este daca aer cineva o lista cu simeringurile de la africa si cu rulmentii, sa o posteze aici sau sa puna un link. ma gandeam sa cumpar simeringurile si rulmentii dupa cote, dar nu de la honda sau de la magazine moto. nu am probleme dar fac teste.

 

multam ..

 

legat de asezatul cauciucului pe talon (presupun ca acolo nu s-a asezat bine) incearca sa mergi la vulcanizare, scoti aerul din roata, dai cauciucul jos de pe talon (spre interior) si faci iar presiunea.. poate se asaza.

 

pe mine ma seaca acum ca in fiecare dimineata am 0.9 presiune in roata fata asa ca imi incep ziua prin a opri la benzinarie sa fac presiunea dar vin camerele noi acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lista cu simeringurile si seriile rulmentzilor o am acasa, acum sunt la munca pe mare. Dar poate o mai are cineva. Simeringurile se gasesc mai greu. Mai ales cel de la roata din fatza, pe partea dreapta, unde este dispozitivul de antrenare al vitezometrului.

Cat despre cauciuc, iti spun ca l-am desumflat de zeci de ori, am incercat sa bat usor cu ciocanul in el, sa se aseze, dar nimik. O sa il desumflu iar, o sa pun sapun lichid intre janta si marginea cauciucului, si pate asa o sa se aseze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, pentru semeringuri si alte piese puteti incerca pe www.wemoto.com ... au tot felul de piese pentru africana ... mie mi-au venit deja un filtru de aer si un semnal ... in 3 sapt de la confirmarea comenzii ... sunt din anglia oamenii ... foarte ok si preturile :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, pentru semeringuri si alte piese puteti incerca pe www.wemoto.com ... au tot felul de piese pentru africana ... mie mi-au venit deja un filtru de aer si un semnal ... in 3 sapt de la confirmarea comenzii ... sunt din anglia oamenii ... foarte ok si preturile :rusinica:

 

 

eu deja m-am fudulit.. am cumparat releu, am platit luni noaptea prin card si miercuri la ora 10 dimineata era curierul cu releul in brate in fata usiii.

am cumparat cauciucuri si in mai putin de 36 de ore de la confirmarea comenzii cauciucurile erau deja acasa. am ramas putin socat. nu as astepta 3 saptamani nici sa ma bati :crack:.

 

si acum intrebarea : vreau sa imi montez singur cauciucele. ce ce sa dau pe talon sa mearga ca uns. pun unt, scuipat, spun o rugaciune ?

acum fara misto, care e cea mai indicata solutie si cea mai "profesionista" ? sa ung talonul cu putin ulei de motor ca mai am ? sa dau cu spray de lant ? vasilina nu am din pacate. multumesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as spune sa incerci cu seu de balena sau foca. E mai bun. Iar excesul il ungi pe paine si il lashi in coburi, ca poate o sa iti fie foame intr-o zi si pana ajungi la un fast-food.... A, era sa uit... Sa dai si cu Sprite, pentru curaj...

 

P.S. Daca nu v-ati prins ca e la misto faza cu unsul, sa nu va puna draku sa datzi cu ulei, ca o sa va rupetzi gatul la frane. Si ramanetzi si fara valva.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, eu eram serios. deci nu glumeam. nu dau cu ulei, DAR, se unge cu ceva talonul sa alunece mai bine si sa fie mai usor la montat! la benzinarie au o unsoare pe care o dau cu pensula numai pe talon. ce e unsoarea aia ?

ca sa montez cauciucele presupune ceva efort si ma gandeam ca daca ung numai talonul (nu cauciucul in sine) o sa aleunece levierele mai bine.

 

multam .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu deja m-am fudulit.. am cumparat releu, am platit luni noaptea prin card si miercuri la ora 10 dimineata era curierul cu releul in brate in fata usiii.

am cumparat cauciucuri si in mai putin de 36 de ore de la confirmarea comenzii cauciucurile erau deja acasa. am ramas putin socat. nu as astepta 3 saptamani nici sa ma bati :bow:.

 

 

 

de unde ai comandat treburile astea ?

 

am o intrebare: in ce conditii se schimba bujiile la africana, adica la cati km parcursi? ... nenea ala de la care am cumparat-o a schimbat doar 2 din ele, ieri am fost la garaj mi-am montat proaspatul crash-bar de la Hepco&Becker si filtru de aer ... si cand am vzt unde e pozitionata o bujie ... m-am lasat pagubas ... am vzt ca ar trebui sa dau rezervorul si radiatorul din stanga jos pentru a avea acces la toate bujiile, aveti idei pe tema asta, voi cum schimbati bujiile ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatorul nu trebuie dat jos, daca folosesti cheia originala de bujii. Din pacate rezervorul trebuie dat jos, poate de aceea fostul proprietar a schimbat doar 2 bujii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatorul nu trebuie dat jos, daca folosesti cheia originala de bujii. Din pacate rezervorul trebuie dat jos, poate de aceea fostul proprietar a schimbat doar 2 bujii :bow:

 

treaba e ca nu am cheia originala de bujii ... am gasit o tubulara de 18-19 in Praktiker cu care am incercat sa rezolv treaba ... ai idee cum arata exact cheia aia ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vulcanizari au 2 solutzii. Cea originala este un fel de ceara semi-lichida. Astfel, dupa ce se umfla cauciucul ceara este impinsa usor in exterior, iar ceea ce ramane intre talon si janta ajuta la fixarea lor una fatza de cealalta, pentru a nu aluneca la frane, protejand astfel valva, sa nu fie smulsa.

A doua solutzie pe care am vazut-o se foloseste mai mult pentru tubeless, si este un amestec de cauciuc, care se solidifica in contact cu aerul, iar la umflare astupa eventualele scapari de aer intre cauciuc si janta.

Se mai practica si varianta cu sapunul, pentru ca se comporta exact ca o ceara, si surplusul se spala usor. Si aluneca si mai bine la montaj.

Eu mi-am luat de la Louis plasticele acelea care se monteaza pe janta, pentru a nu zgaria vopseaua. Desi credeam ca o sa fie mai greu cu ele, am ramas surprins sa vad ca e mai usor de montat, pentru ca aluneca mai usor cauciucul pe plasticul acela decat pe janta de metal. Plus ca nu ramane nici un fel de urma.

Uleiul nu este recomandat pentru ca ataca cauciucul, si nici nu se usuca.

Spor la lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Groaznic ce m-ati enervat cu Africanele voastre... :bow: ... zic eu dupa ce am citit tot prin zona...

 

Asa ca, pana la urma asta o sa-mi iau, cu mare probabilitate, pentru ca vad ca domnul si anume Boieru se baga cu ea pe unde si mandea viseaza da' n-a prea prididit cu 650st-ul (chiar daca am facut Transalpina cu el) si pe de alta parte vad ca si la drum lung cu bagajoaie si client se intande... Si i-am urmarit si pe curajosii cu zumzumzum care-au dus grasul in nepal ... bravo lor.

 

Plus, pentru ca sunt in Timisoara si pe @cstelia l-am citit prin si printre posturi ca-i serios :bow: o sa-l caut eu ca sa-mi arate mobra.

 

Asa ca va salut :bow: , mai enervati-ma mult ca va prind la bere (sau narghilea, ca si eu sunt fan) si spuneti/aratati tot despre africane... ;)

 

Pana atunci, urati-mi succes sa-mi vand BMW-ul, ca vine africana la rand... :bow:

Editat de mircealeschian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca te-ai hotarat sa treci la lucruri serioase.

Afrika Twin are multe avantaje, dupa parerea mea, singurele dezavantaje fiind centrul de greutate situat prea sus, si cele 100 de kile in plus. Dar astea sunt dezavantaje doar pe teren, si doar pentru baietzei. Pe mine chiar m-a ajutat destul de mult. Am ajuns de la 117 la 110 destul de rapid. Si nu km/h, ci kg/burta. Plus ca o tura cu ea pe dealuri face cat o zi de tras de fiare la sala.

Ma bucur ca se ingroasa randurile. Poate facem un club al afrikanilor de origine romana.

 

P.S. Pe BMW cat vrei? Ca tre' sa se plimbe si prietena mea cu ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari maxime si multi km cu noua achizitie :bow: din moment ce exista deja club al celor cu SuperTenere, nu vad de ce nu ar fii si un club al celor cu africane ... ar fii grozav, poate o punem de o intalnire pe undeva :bow: ce ziceti ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari maxime si multi km cu noua achizitie :bow: din moment ce exista deja club al celor cu SuperTenere, nu vad de ce nu ar fii si un club al celor cu africane ... ar fii grozav, poate o punem de o intalnire pe undeva :bow: ce ziceti ? ;)

 

daca va incanta ideea unei intalniri al celor cu negrese , propun Brasovul si ma ocup eu de organizare.

avand in vedere ca e in centrul tarii, e un atuu.

asadar, dati-va cu parerea si votati pt o locatie !

norock si succese !

dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba e ca nu am cheia originala de bujii ... am gasit o tubulara de 18-19 in Praktiker cu care am incercat sa rezolv treaba ... ai idee cum arata exact cheia aia ? ;)

 

 

fara cheia originala ai sanse mici sa scoti bujiile care sint "ascunse". daca esti din bucuresti pot sa vin cu cheia mea sa te ajut sa le scoti.

 

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, nu am putut sa vad oameni ca voi... Cum zice omul de bere, cum il felicitatzi totzi ;) ...

Inca nu si-a luat Afrikana, dar urmeaza. Eu ii urez sa aiba norok de una buna.

Cat despre intrunire, cu cea mai mare placere, si cred ca m-as bucura si mai tare daca pica intr-un week-end cand sunt si eu acasa. Ca daca sunt pe mare si vad poze de la intalnire, ma avetzi pe constiintza...

Cat despre locaztie... Undeva in padure? Langa un rau? Langa copac? Bing-bang?

 

Eu as mai cunoaste o locatzie, dar sa ma interesez daca se poate face ceva acolo. Locul e super, dar nu are curent, lumina sau apa... Dar se poate ajunge rapid in sat pentru aprovizionarea cu bere, cu mici...

Si mi-ar placea sa nu fie chiar atat de exclusivista, ca mai stiu baietzi carora le-ar facea placere sa vina, dar nu au Afrikane.

post-3626-1206492485_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara cheia originala ai sanse mici sa scoti bujiile care sint "ascunse". daca esti din bucuresti pot sa vin cu cheia mea sa te ajut sa le scoti.

 

cip

 

ar fii ok, eu am garajul in baneasa, numarul meu apare pe aici "0727182276" da-mi un sms sau un pm si vorbim ... poate intr-o seara sau sambata ... cum poti si tu, ok ?

 

ideea cu intalnirea e super ok, la brasov suna bine, sau in oricare alta parte ... oricum vreau sa fiu acolo ... asflat uscat ;)

 

--- Mesaj completat în 28 Mar 2008 16:42 -------------
salutare, vine careva la marsul acela din aprilie ? :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...