Galen Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 ca sa-ti zic eu cum am rezolvat un cauciuc ce mi s-a rupt, acela de la semnalizatorul dreapta fata: luat una bucata spita de bicicleta, obosita si uitata de lume alaturi de altele, in beci, evident, de pe vremea cand imi rupeam fashu' pe bicla, taiat la dimensiunea cauciucului , facut o atela cu banda neagra, izolator electri, si economisit banet si timp.in rest, sanatosi sa fim, ca romaneste manevram Incercind sa intorc pe un dig ingust in delta, am culcat motorul incarcat ca albina. Cind l-am ridicat, un semnalizator spate imi atirna in acelasi mod. Gumele alea isi pierd in timp elasticitatea si devin casante. Acelasi stil de reparatie Trei atele din nuiele subtiri, banda neagra in jurul lor si spre rusinea mea desi am altele de schimb, asa merg si acum. Dupa un an jumate mi s-a dus unul dintre xenoane. Am montat cu ocazia asta unele de 4300 sa fac comparatia cu cele de 8000 avute anterior. Pe asfalt ud vad ceva mai bine, dar cele de 8000 nu numai ca luminau mult mai bine marcajele drumului, dar nici nu orbeau pe nimeni. Astea fac o imensa pata de lumina alb-galbuie pe sosea, dincolo de care nu vezi nimic. Roentgenurile alea albastrui insa trimiteau inapoi reflexii clare ale fiecarui detaliu de pe sosea fara sa te deranjeze de loc lumina primara. Am sa le schimb cu prima ocazie inpoi cum au fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Revin cu cateva precizari pentru intalnirea de la Nadrag: - cazare la cort in curtea taberei de copii. Cei care doresc sa stea la vreo pensiune incercati www.nadrag.ro Nu stiu detalii despre aceste pensiuni - apa curenta nu exista decat in paraul din fata - toaletele sunt "taranesti" aka latrine - nu exista in Nadrag pompa de benzina (cea mai apropiata este la Lugoj) - nu exista semnal Vodafone sau Orange, doar Cosmote - bere, suc, apa, paine si alte chestii se pot cumpara de la magazinasele din comuna - cine poseda poze si filmulete de la intalnirea de anul trecut este rugat sa le aduca pe stick sau CD/DVD, voi incerca sa aduc un laptop si un proiector sa facem un "remember" - sfat din partea politiei din localitate: "Nu conduceti motocicleta sub influenta alcoolului" - am rugamintea sa se pastreze curatenia in locul de campare. - cine mai are si alte intrebari, sau are nevoie de indrumari spre locatie, telefonul meu este 0722858466 (valabil pana in 2 iulie ora 6 AM, dupa aceea nu mai am semnal ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 No signal... No shit!!! Ce o sa ma bucur eu, dar sa il vedetzi pe Leo, fara sa ii sune telefonul 2 zile... Chiar ca o sa fie super fain... Restul sunt detalii... Abia astept. Trebuie sa vedem cum facem cu banii, sa iti trimitem ce datoram, ca banuiesc ca nu e usor sa pui banii de la tine pana ne vedem, pe vremurile astea. O sa incerc sa te sun cand ma trezesc maine, daca nu te suna Leo. Multumim pentru tot. Abia astept sa ajung acasa si sa imi pregatesc gagicile de drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Are careva experiență cu Iranu, Pakistanu Âşi India? Plănuiesc o asemenea tură Âşi-s prins cu birocrația vieții: vize, perimise internaționale sau nu Âşi alte căcaturi cu importu temporar.... porcării de nu există dar in lipsa cărora tura e cam compromisă. Orice ajuntor în acest sens mi-ar prinde bine. Mulțam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.danut Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 salut amsi eu o problema am un atde650 si as vrea sa schimb pinioanele.Acuma am pe el 16 in fata si 47 dinti in spate.As vrea sa schimb din motivul ca motorul este prea turat si viteza mica.Ce parere aveti daca schimb in fata si pun de 17 si in spate de 45?sau 16 cu 45?va rog sa imi ras multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut! Am o problema, tot la o Africa de 650. Este legat de pompa de benzina! Motorul nu il am de mult timp, si, din pacate indicatorul de benzina nu functioneaza, si se face ca am ramas fara gaz, la 300m de peco. Bun, il imping, alimentez dar nu mai porneste! Citisem ca sunt sensibile la pompa de benzina. Am gasit pompa, intradevar, nu pornea. Am dat'o jos, am alimentat'o la 12V, merge! Ce sa intamplat? Inca ceva, din cate am inteles pompa are un senzor de presiune, si cand carburatorul este plin de gaz, se opreste automat. Asa e? Acum partea amuzanta! Ca sa ajung totusi acasa, a trebuit sa fac o improvizatie. Am legat pompa de benzina, la clanxon, bineinleles acesta e dezactivat. Si, ca sa merg la drum, inainte de gaz, clanxonez! Am observat ca daca apas continuu, pompa la un moment dat se opreste, deci senzorul mai sus mentionat, se pare ca functioneaza. Se poate alimenta separat direct de la baterie? Sau ce recomandati? Mersi mult. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Are careva experiență cu Iranu, Pakistanu Âşi India?Plănuiesc o asemenea tură Âşi-s prins cu birocrația vieții: vize, perimise internaționale sau nu Âşi alte căcaturi cu importu temporar.... porcării de nu există dar in lipsa cărora tura e cam compromisă. Orice ajuntor în acest sens mi-ar prinde bine. Mulțam eu nu stiu multe, dar cip, posesor de AT , stie sigur arunca un ochi si aici http://www.zumzumzum.ro/ siteul lui .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut! Am o problema, tot la o Africa de 650. Este legat de pompa de benzina! Motorul nu il am de mult timp, si, din pacate indicatorul de benzina nu functioneaza, si se face ca am ramas fara gaz, la 300m de peco. Bun, il imping, alimentez dar nu mai porneste! Citisem ca sunt sensibile la pompa de benzina. Am gasit pompa, intradevar, nu pornea. Am dat'o jos, am alimentat'o la 12V, merge! Ce sa intamplat? Inca ceva, din cate am inteles pompa are un senzor de presiune, si cand carburatorul este plin de gaz, se opreste automat. Asa e? Acum partea amuzanta! Ca sa ajung totusi acasa, a trebuit sa fac o improvizatie. Am legat pompa de benzina, la clanxon, bineinleles acesta e dezactivat. Si, ca sa merg la drum, inainte de gaz, clanxonez! Am observat ca daca apas continuu, pompa la un moment dat se opreste, deci senzorul mai sus mentionat, se pare ca functioneaza. Se poate alimenta separat direct de la baterie? Sau ce recomandati? Mersi mult. Adi LA RD04 este un releu (fuel cut-off relay) care este legat de CDI. Respectivul releu intrerupe functionarea pompei de benzina daca circuitul de aprindere nu este in functiune. Eu zic ca t-i s-a dus acel releu. Senzorii de la benzina se repara elegant cu cate un termistor de 470ohmi/0.5W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Are careva experiență cu Iranu, Pakistanu Âşi India?Plănuiesc o asemenea tură Âşi-s prins cu birocrația vieții: vize, perimise internaționale sau nu Âşi alte căcaturi cu importu temporar.... porcării de nu există dar in lipsa cărora tura e cam compromisă. Orice ajuntor în acest sens mi-ar prinde bine. Mulțam Te-as sfatui sa cauti informatia pe pe www.advrider.com. acolo sunt multi care au strabatut lumea in lung si-n lat pe motocicleta. Mesaj completat salut amsi eu o problema am un atde650 si as vrea sa schimb pinioanele.Acuma am pe el 16 in fata si 47 dinti in spate.As vrea sa schimb din motivul ca motorul este prea turat si viteza mica.Ce parere aveti daca schimb in fata si pun de 17 si in spate de 45?sau 16 cu 45?va rog sa imi ras multumesc Configuratia standard la RD03 este 16 / 49. Daca tu ai acum 16 / 47 ar trebui sa nu ai problema descrisa mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 salut amsi eu o problema am un atde650 si as vrea sa schimb pinioanele.Acuma am pe el 16 in fata si 47 dinti in spate.As vrea sa schimb din motivul ca motorul este prea turat si viteza mica.Ce parere aveti daca schimb in fata si pun de 17 si in spate de 45?sau 16 cu 45?va rog sa imi ras multumesc Sau a inceput sa patineze ambreiajul. 16/47 e un raport destul de mare. Ce inseamna viteza mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 salut..treaba e cam din scurt..asa ca voi fi cat se poate de direct.am un prieten care a renuntat la f650 si a vrut sa ia un supertenere din oradea,cand a ajuns acfolo nu era deloc ca in poze asa ca sta acum in oradea si cauta ceva sa nu vina cu mana goala....o africa buna prin zona stie cineva?ca asi vrea sa il convertesc rapid...daca stiti o mobra de vanzare din zona 0740893924..ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 era o AT de vanzare in Oradea, parca proprietarul postase aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 /index.php?showtopic=540227 Mesaj completat /index.php?showtopic=540227 Daca nu gasiti nici o mobra prin zona, treceti pe la Brasov, eu am un Africa pe care nu o mai folosesc, si deci e de vanzare: /index.php?showtopic=540227 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 /index.php?showtopic=540227Mesaj completat Daca nu gasiti nici o mobra prin zona, treceti pe la Brasov, eu am un Africa pe care nu o mai folosesc, si deci e de vanzare: /index.php?showtopic=540227 s-a rezolvat a luat una din cluj..avem un nou african in neamt....numai bine tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 s-a rezolvat a luat una din cluj..avem un nou african in neamt....numai bine tuturor Si cu unul mai putin in Cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Si cu unul mai putin in Cluj macar a ramas in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Ieri am luat de la firma tricourile pentru intalnire. Sunt putin dezamagit, in sensul ca au cam gresit culorile la imprimeul de pe spate. Vestea buna e ca am refuzat sa le platesc pretul initial din cauza asta. Asa ca noul pret al unui tricou este de 30 RON Maine sunt gata si stickerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 distractie maxima la intalnire....iar o ratez . poate la anu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Pune si tu o poza cu tricourile, nu ne mai fierbe... ) In saptamana in care e intalnirea m-au programat astia de la munci la un curs, si vineri dimineatza trebuie sa dau examenul, deci pe la pranz sunt gata sa o iau din loc. Cum ajung acasa ma bag in garaj sa ma apuc de terminat de montat totul pe Afrikana. Si trebuie sa construiesc rapid niste suporti de bagaje... Abia astept... Cstelia, sa pui si coordonatele GPS, sa nu ne ratacim, pentru ca daca nu ai semnal, sa stim unde sa venim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.danut Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 am avut 16 cu 49 si la viteza de 100km.h aveam 5000 rpm iar acuma la 16cu 47 am 110 la 5000rpm emare turatia cumva?MI se pare mai bine acuma 16 cu 47decat 16 cu 49 cat am avut daca as pune 17 cu 47 ar fi mai bine? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 am avut 16 cu 49 si la viteza de 100km.h aveam 5000 rpm iar acuma la 16cu 47 am 110 la 5000rpmemare turatia cumva?MI se pare mai bine acuma 16 cu 47decat 16 cu 49 cat am avut daca as pune 17 cu 47 ar fi mai bine? va multumesc Ia legatura cu userul boro_tm. El are un RD03 (al meu e nefunctional momentan), e in Timisoara si poti sa compari cu el. Mesaj completat Cam asa trebuiau sa iasa tricourile: Si asa le-au facut: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 damn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Si asa le-au facut: Scuze, nu terminasem de pictat poza Asa arata de fapt: Am luat coordonatele GPS folosind harta de pe google. Sper sa fie corecte Am sa le verific si cu un GPS la fata locului, sper weekendul acesta. Mesaj completat Au ajuns si stikerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Are careva experiență cu Iranu, Pakistanu Âşi India?Plănuiesc o asemenea tură Âşi-s prins cu birocrația vieții: vize, perimise internaționale sau nu Âşi alte căcaturi cu importu temporar.... porcării de nu există dar in lipsa cărora tura e cam compromisă. Orice ajuntor în acest sens mi-ar prinde bine. Mulțam cu carnetul de pasaj rezolvi cu vreo 5000 euro si 500 eliberarea lui Cam nasol cu vizele , pentru viza de India slabe sanse de obtinut in Romania , este indicat Istambulul dureaza cam 5 zile ; La Iran si Pakistan dureaza si nu e sigur ........de fapt mama dreac de tara ...ce e sigur ? Da-mi un pm cu numarul tau si aflii mai multe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Lasa mai, aia sa fie supararea, ca nu ai iesit tricourile bine... Mie imi plac si asa. Noi sa fim sanatosi si sa fie vremea buna, pentru ca m-am uitat pe harta cat e de mers, si avem cale lunga, sa ne-ajunga Daca facem ceva traseu prin zona, e nevoie de crampoane, sau merge si cu Anakee? Sa stiu cu ce o incaltz pe Reta. Oricum, nu prea vreau sa o fortez, ca e inca tanara si necoapta. Dar daca merge bine pana acolo, si simt ca poate, ne intrecem pana in varf... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.