Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Mai, cred ca te ajut eu cu pinionul ala. Caut de multa vreme unul cu 15 sa vad cum e treaba. Nu ma pasioneaza viteza, ci forta la roata. Ia sa imi dai si mie un mesaj cu numarul tau sa vorbim.

 

Leo merge de ceva vreme cu pompa de benzina de scuter, si nu are nici o problema. Trage de rupe, asigura debitul necesar... si costa 35 de ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Boiere.

 

Spune-mi te rog si mie cateva amanunte despre pompa aia de scuter, ca vreau sa cumpar una de rezerva.

Si daca am vazut bine, aveai un GPS la tine la Nadrag. Ai inregistrat cumva traseul? Poti sa-mi trimiti traseul inregistrat? Se poate transpune in Google Earth / Maps?

 

Si inca o intrebare. Pe langa pompa de benzina de 35 RON de scuter, mai stie cineva si vre-o solutie de releu de incarcare de rezerva mai ieftin?

 

Va salut

Editat de tibor_mt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oqkoq : Multi transalpisti s-au declarat multumiti de releul de aici http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=113_222&products_id=1164 .

 

 

3 reply-uri mai sus, in legatura cu releul.

 

Se poate folosi orice releu cu punte trifazica, cunosc persoane care folosesc de ani buni relee de incarcare pentru ATVuri chinezesti ( Linhai de ex ).

 

Daca doresti ceva fabricat in regim DIY, aici gasesti pe langa explicatii si un fisier pdf cu un circuit foarte bun. Numai ca are o mica mare greseala. D5,D6,D7 trebuie intoarse la 180°, cu katodul in sus. Piesele pentru acest releu costa pana in 40 lei, la care mai trebuie adaugat radiator si o cutie metalica ermetica, aproximez ca un cost total nu ar depasi 70lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, cred ca te ajut eu cu pinionul ala. Caut de multa vreme unul cu 15 sa vad cum e treaba. Nu ma pasioneaza viteza, ci forta la roata. Ia sa imi dai si mie un mesaj cu numarul tau sa vorbim.

 

 

Nu merge. Adi are RD03, tu RD04. Pinioanele au caneluri diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegului Marius din Cluj i-au mai ramas din africana accidentata rd-07 jambele +etrierele fata+spate le da toate la 150 lei. Deasemenea i-au ramas radiatoarele + turbina le da la 100 lei.Preturile sint fixe si colegul pretinde seriozitate.

Doritorii sa sune la urmatorul numar de telefon 0756665007 Marius (Cluj Napoca)

Distractie placuta la Nadrag!

 

 

Pretinde seriozitate, dar nu ofera seriozitate. Inca un om al carui numar de telefon il sterg din agenda.

 

La final da, datorita lipsei de racire, dar asta e generate de consumuri mari, vibratii samd!

 

 

Adauga aici si contactele imperfecte/oxidate de la mufa cu cele 3 fire galbene.

 

Multi posesori de AT fac o modificare la faruri, in sensul ca leaga si al doilea far pe faza scurta. Rezulta consum dublu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretinde seriozitate, dar nu ofera seriozitate. Inca un om al carui numar de telefon il sterg din agenda.

 

nu comentez , eu am luat de la el bord complet , faruri si alte maruntisuri cu banii jos.

 

 

 

Adauga aici si contactele imperfecte/oxidate de la mufa cu cele 3 fire galbene.

 

Multi posesori de AT fac o modificare la faruri, in sensul ca leaga si al doilea far pe faza scurta. Rezulta consum dublu....(consumul dublu nu inseamna neparat o treaba rea (se stie ca, surplusul tiristorilor este pus la masa si disipat prin caldura radiatorului)deci....

 

2 faruri faza scurta , 2 faruri faza lunga cu relee de protectie comanda de pe vechile faruri si legaturile direct de pe baterie

halogene 55/60 releu torumax 3 ani de zile 30k inca rezista(fara nici un radioator sau giumbuslucuri)

 

Erata : parere persoanala verificata pe motocicleta din dotare.

 

ps toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretinde seriozitate, dar nu ofera seriozitate. Inca un om al carui numar de telefon il sterg din agenda.

 

 

 

 

din pacate si eu am vorbit degeaba cu el...

in alta ordine de idei, am o roata spate de transalp cu tot cu disc, de dat, pe mine interesandu-ma una spate de rd04 sau discurile de frana pt africanuta mea, ca deja le-a cam papat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate si eu am vorbit degeaba cu el...

in alta ordine de idei, am o roata spate de transalp cu tot cu disc, de dat, pe mine interesandu-ma una spate de rd04 sau discurile de frana pt africanuta mea, ca deja le-a cam papat..

 

 

Pune o poza si un pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa tura hard facuta la Nadrag, m-am ales cu o mica problema la axul schimbatorului de viteze. S-a strambat cu cateva grade spre spate. Nu curge ulei pe langa simering, functioneaza ok, dar e stramb. Se poate forta si indrepta la loc fara sa desfac motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa tura hard facuta la Nadrag, m-am ales cu o mica problema la axul schimbatorului de viteze. S-a strambat cu cateva grade spre spate. Nu curge ulei pe langa simering, functioneaza ok, dar e stramb. Se poate forta si indrepta la loc fara sa desfac motorul?

 

daca e axul , lasa-l asa, daca e doar schimbatorul in sine, il poti indrepta, parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-l asa! pune o poza si zi-ne cum ai reusit sa iei o lovitura in zona aia de s-a strambat axul.e destul de protejata zona si levierul e dintrun metal f moale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-l asa! pune o poza si zi-ne cum ai reusit sa iei o lovitura in zona aia de s-a strambat axul.e destul de protejata zona si levierul e dintrun metal f moale

 

 

Pai sincer, nu-mi aduc aminte sa il fi lovit...Nu am scapat africana jos, doar ca la un moment dat m-am spijinit, cand coboram pe un sleau adanc in noroi, pe partea stanga. Chiar daca fac o poza, nu cred ca relevant. Axul, la iesire prin capacul pinionului, se atinge de respectivul capac in spre spatele motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacul ala la mine statea fix, dupa ce am mesterit la bascula, am curatat lantul bla bla joaca la greu(nu-i gasesc deloc pozitia) asa cha...daca nu e stramb din blocul motor nu-ti bate capul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacul ala la mine statea fix, dupa ce am mesterit la bascula, am curatat lantul bla bla joaca la greu(nu-i gasesc deloc pozitia) asa cha...daca nu e stramb din blocul motor nu-ti bate capul

 

 

Din pacate se vede ca e stramb. Capacul e prins in doua surunuri, e fix iar axul freaca in capac...Pedala e intacta. Mi-e cam frica sa-l fortez sa-l indrept. Daca se rupe? Sau poate sa rupa altceva?

Se poate umbla la el fara sa desfac motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate se vede ca e stramb. Capacul e prins in doua surunuri, e fix iar axul freaca in capac...Pedala e intacta. Mi-e cam frica sa-l fortez sa-l indrept. Daca se rupe? Sau poate sa rupa altceva?

Se poate umbla la el fara sa desfac motorul?

hmmm, din ce zici tu si cum se prezinta piesa http://advrider.com/forums/showthread.php?t=696730

eu vad asa: -axul e facut dintr-un material moale ca in cazul unei cazaturi sa absoarbe socul si sa se indoaie(si evident sa-l tragi la loc sa ajungi acasa sau din africa inapoi in europa)

sau... dha nu cred ca e asa moale...eu cred ca acum ai observat aceasta particularitate a mobrei tale

hai sa ne vedem , desfacem acolo, comparam si vedem dupa dha iti sic de pe acum ca nu e nici macar bubita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate se vede ca e stramb. Capacul e prins in doua surunuri, e fix iar axul freaca in capac...Pedala e intacta. Mi-e cam frica sa-l fortez sa-l indrept. Daca se rupe? Sau poate sa rupa altceva?

Se poate umbla la el fara sa desfac motorul?

:cheers: Eu zic sa-l lași ASA sezonul acesta ca exista posibilitatea sa se rupă la indreptare si dacă te deranjează poziția schimbatorului mai bine indoi un pic pedala si ți-o aduci in poziția dorita si la iarna ai timp pt făcut reparatia!! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm, din ce zici tu si cum se prezinta piesa http://advrider.com/forums/showthread.php?t=696730

eu vad asa: -axul e facut dintr-un material moale ca in cazul unei cazaturi sa absoarbe socul si sa se indoaie(si evident sa-l tragi la loc sa ajungi acasa sau din africa inapoi in europa)

sau... dha nu cred ca e asa moale...eu cred ca acum ai observat aceasta particularitate a mobrei tale

hai sa ne vedem , desfacem acolo, comparam si vedem dupa dha iti sic de pe acum ca nu e nici macar bubita

drace... vroiam sa dau linku asta http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1990-italy_model7033/partslist/E__1600.html

studiind poze samd vreau s-a stiu cum pot schimba simeringul de la axul schimbatorului(evident ca voi fi bland si voi avea grija dar la ce surprize sa ma astept) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

 

In procesul de verificare si readucere la zilele de glorie a noii achizitii am hotarat ca fiind deja la roti sa ii schimb toti rulmentii. Am hotarat sa folosesc SKF si am gasit pe ATiC si niste coduri

6203-2RS1/C3 => 3 bucati

6303-2RS1/C3 => 1 bucata

6204-2RS1/C3 => 1 bucata.

 

Ceea ce nu mi a fost foarte clar este ce tipuri de semeringuri sa folosesc. Vreau sa mi le scrie si mie cineva aici ca la omul ingramadit, valoari, pe ce roata se pune si cantitatea.... asa clar ca pentru mintea mea :P. Si inca ceva....aveti idee inafara de Romimoto de unde as putea lua un set de amortizoare de cauciuc pentru roata spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, cred ca te ajut eu cu pinionul ala. Caut de multa vreme unul cu 15 sa vad cum e treaba. Nu ma pasioneaza viteza, ci forta la roata. Ia sa imi dai si mie un mesaj cu numarul tau sa vorbim.

 

Leo merge de ceva vreme cu pompa de benzina de scuter, si nu are nici o problema. Trage de rupe, asigura debitul necesar... si costa 35 de ron.

 

Da-mi si mie un numar de telefon sau un e-mail al lui Leo sa vorbesc si eu cu el sa-mi zica si mie cateva detalii despre pompa de scuter.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...