boieru' Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Mai, cred ca te ajut eu cu pinionul ala. Caut de multa vreme unul cu 15 sa vad cum e treaba. Nu ma pasioneaza viteza, ci forta la roata. Ia sa imi dai si mie un mesaj cu numarul tau sa vorbim. Leo merge de ceva vreme cu pompa de benzina de scuter, si nu are nici o problema. Trage de rupe, asigura debitul necesar... si costa 35 de ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 (editat) Salut Boiere. Spune-mi te rog si mie cateva amanunte despre pompa aia de scuter, ca vreau sa cumpar una de rezerva. Si daca am vazut bine, aveai un GPS la tine la Nadrag. Ai inregistrat cumva traseul? Poti sa-mi trimiti traseul inregistrat? Se poate transpune in Google Earth / Maps? Si inca o intrebare. Pe langa pompa de benzina de 35 RON de scuter, mai stie cineva si vre-o solutie de releu de incarcare de rezerva mai ieftin? Va salut Editat Iunie 12, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 oqkoq : Multi transalpisti s-au declarat multumiti de releul de aici http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=113_222&products_id=1164 . 3 reply-uri mai sus, in legatura cu releul. Se poate folosi orice releu cu punte trifazica, cunosc persoane care folosesc de ani buni relee de incarcare pentru ATVuri chinezesti ( Linhai de ex ). Daca doresti ceva fabricat in regim DIY, aici gasesti pe langa explicatii si un fisier pdf cu un circuit foarte bun. Numai ca are o mica mare greseala. D5,D6,D7 trebuie intoarse la 180°, cu katodul in sus. Piesele pentru acest releu costa pana in 40 lei, la care mai trebuie adaugat radiator si o cutie metalica ermetica, aproximez ca un cost total nu ar depasi 70lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 De ce se ard regulatoarelede tensiune la Africa Twin? Lipsa racire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Mai, cred ca te ajut eu cu pinionul ala. Caut de multa vreme unul cu 15 sa vad cum e treaba. Nu ma pasioneaza viteza, ci forta la roata. Ia sa imi dai si mie un mesaj cu numarul tau sa vorbim. Nu merge. Adi are RD03, tu RD04. Pinioanele au caneluri diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 La final da, datorita lipsei de racire, dar asta e generate de consumuri mari, vibratii samd! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Nu merge. Adi are RD03, tu RD04. Pinioanele au caneluri diferite. Salut! Cel de 15 l'am luat de pe dominator! Era identic...nu stiu insa daca difera intre rd03 si rd04. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Colegului Marius din Cluj i-au mai ramas din africana accidentata rd-07 jambele +etrierele fata+spate le da toate la 150 lei. Deasemenea i-au ramas radiatoarele + turbina le da la 100 lei.Preturile sint fixe si colegul pretinde seriozitate. Doritorii sa sune la urmatorul numar de telefon 0756665007 Marius (Cluj Napoca) Distractie placuta la Nadrag! Pretinde seriozitate, dar nu ofera seriozitate. Inca un om al carui numar de telefon il sterg din agenda. La final da, datorita lipsei de racire, dar asta e generate de consumuri mari, vibratii samd! Adauga aici si contactele imperfecte/oxidate de la mufa cu cele 3 fire galbene. Multi posesori de AT fac o modificare la faruri, in sensul ca leaga si al doilea far pe faza scurta. Rezulta consum dublu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Pretinde seriozitate, dar nu ofera seriozitate. Inca un om al carui numar de telefon il sterg din agenda. nu comentez , eu am luat de la el bord complet , faruri si alte maruntisuri cu banii jos. Adauga aici si contactele imperfecte/oxidate de la mufa cu cele 3 fire galbene. Multi posesori de AT fac o modificare la faruri, in sensul ca leaga si al doilea far pe faza scurta. Rezulta consum dublu....(consumul dublu nu inseamna neparat o treaba rea (se stie ca, surplusul tiristorilor este pus la masa si disipat prin caldura radiatorului)deci.... 2 faruri faza scurta , 2 faruri faza lunga cu relee de protectie comanda de pe vechile faruri si legaturile direct de pe baterie halogene 55/60 releu torumax 3 ani de zile 30k inca rezista(fara nici un radioator sau giumbuslucuri) Erata : parere persoanala verificata pe motocicleta din dotare. ps toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Pretinde seriozitate, dar nu ofera seriozitate. Inca un om al carui numar de telefon il sterg din agenda. din pacate si eu am vorbit degeaba cu el... in alta ordine de idei, am o roata spate de transalp cu tot cu disc, de dat, pe mine interesandu-ma una spate de rd04 sau discurile de frana pt africanuta mea, ca deja le-a cam papat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 din pacate si eu am vorbit degeaba cu el... in alta ordine de idei, am o roata spate de transalp cu tot cu disc, de dat, pe mine interesandu-ma una spate de rd04 sau discurile de frana pt africanuta mea, ca deja le-a cam papat.. Pune o poza si un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Salutare, Dupa tura hard facuta la Nadrag, m-am ales cu o mica problema la axul schimbatorului de viteze. S-a strambat cu cateva grade spre spate. Nu curge ulei pe langa simering, functioneaza ok, dar e stramb. Se poate forta si indrepta la loc fara sa desfac motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Salutare, Dupa tura hard facuta la Nadrag, m-am ales cu o mica problema la axul schimbatorului de viteze. S-a strambat cu cateva grade spre spate. Nu curge ulei pe langa simering, functioneaza ok, dar e stramb. Se poate forta si indrepta la loc fara sa desfac motorul? daca e axul , lasa-l asa, daca e doar schimbatorul in sine, il poti indrepta, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 lasa-l asa! pune o poza si zi-ne cum ai reusit sa iei o lovitura in zona aia de s-a strambat axul.e destul de protejata zona si levierul e dintrun metal f moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 lasa-l asa! pune o poza si zi-ne cum ai reusit sa iei o lovitura in zona aia de s-a strambat axul.e destul de protejata zona si levierul e dintrun metal f moale Pai sincer, nu-mi aduc aminte sa il fi lovit...Nu am scapat africana jos, doar ca la un moment dat m-am spijinit, cand coboram pe un sleau adanc in noroi, pe partea stanga. Chiar daca fac o poza, nu cred ca relevant. Axul, la iesire prin capacul pinionului, se atinge de respectivul capac in spre spatele motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 capacul ala la mine statea fix, dupa ce am mesterit la bascula, am curatat lantul bla bla joaca la greu(nu-i gasesc deloc pozitia) asa cha...daca nu e stramb din blocul motor nu-ti bate capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 capacul ala la mine statea fix, dupa ce am mesterit la bascula, am curatat lantul bla bla joaca la greu(nu-i gasesc deloc pozitia) asa cha...daca nu e stramb din blocul motor nu-ti bate capul Din pacate se vede ca e stramb. Capacul e prins in doua surunuri, e fix iar axul freaca in capac...Pedala e intacta. Mi-e cam frica sa-l fortez sa-l indrept. Daca se rupe? Sau poate sa rupa altceva? Se poate umbla la el fara sa desfac motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Stie cineva care sunt valorile de compresie la rd07 de nou, si care e limita service? Compresia se masoara la rece din cate stiu? poate confirma cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 gasesti in manualul de reparatie: http://dl.transfer.ro/transfer_ro-13jun-fd7dd09db00f7f5.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Din pacate se vede ca e stramb. Capacul e prins in doua surunuri, e fix iar axul freaca in capac...Pedala e intacta. Mi-e cam frica sa-l fortez sa-l indrept. Daca se rupe? Sau poate sa rupa altceva? Se poate umbla la el fara sa desfac motorul? hmmm, din ce zici tu si cum se prezinta piesa http://advrider.com/forums/showthread.php?t=696730 eu vad asa: -axul e facut dintr-un material moale ca in cazul unei cazaturi sa absoarbe socul si sa se indoaie(si evident sa-l tragi la loc sa ajungi acasa sau din africa inapoi in europa) sau... dha nu cred ca e asa moale...eu cred ca acum ai observat aceasta particularitate a mobrei tale hai sa ne vedem , desfacem acolo, comparam si vedem dupa dha iti sic de pe acum ca nu e nici macar bubita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Din pacate se vede ca e stramb. Capacul e prins in doua surunuri, e fix iar axul freaca in capac...Pedala e intacta. Mi-e cam frica sa-l fortez sa-l indrept. Daca se rupe? Sau poate sa rupa altceva? Se poate umbla la el fara sa desfac motorul? Eu zic sa-l lași ASA sezonul acesta ca exista posibilitatea sa se rupă la indreptare si dacă te deranjează poziția schimbatorului mai bine indoi un pic pedala si ți-o aduci in poziția dorita si la iarna ai timp pt făcut reparatia!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 hmmm, din ce zici tu si cum se prezinta piesa http://advrider.com/forums/showthread.php?t=696730 eu vad asa: -axul e facut dintr-un material moale ca in cazul unei cazaturi sa absoarbe socul si sa se indoaie(si evident sa-l tragi la loc sa ajungi acasa sau din africa inapoi in europa) sau... dha nu cred ca e asa moale...eu cred ca acum ai observat aceasta particularitate a mobrei tale hai sa ne vedem , desfacem acolo, comparam si vedem dupa dha iti sic de pe acum ca nu e nici macar bubita drace... vroiam sa dau linku asta http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1990-italy_model7033/partslist/E__1600.html studiind poze samd vreau s-a stiu cum pot schimba simeringul de la axul schimbatorului(evident ca voi fi bland si voi avea grija dar la ce surprize sa ma astept) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Pune o poza si un pret scuze pt intarziere..5 mil lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salutare tuturor, In procesul de verificare si readucere la zilele de glorie a noii achizitii am hotarat ca fiind deja la roti sa ii schimb toti rulmentii. Am hotarat sa folosesc SKF si am gasit pe ATiC si niste coduri 6203-2RS1/C3 => 3 bucati 6303-2RS1/C3 => 1 bucata 6204-2RS1/C3 => 1 bucata. Ceea ce nu mi a fost foarte clar este ce tipuri de semeringuri sa folosesc. Vreau sa mi le scrie si mie cineva aici ca la omul ingramadit, valoari, pe ce roata se pune si cantitatea.... asa clar ca pentru mintea mea . Si inca ceva....aveti idee inafara de Romimoto de unde as putea lua un set de amortizoare de cauciuc pentru roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Mai, cred ca te ajut eu cu pinionul ala. Caut de multa vreme unul cu 15 sa vad cum e treaba. Nu ma pasioneaza viteza, ci forta la roata. Ia sa imi dai si mie un mesaj cu numarul tau sa vorbim. Leo merge de ceva vreme cu pompa de benzina de scuter, si nu are nici o problema. Trage de rupe, asigura debitul necesar... si costa 35 de ron. Da-mi si mie un numar de telefon sau un e-mail al lui Leo sa vorbesc si eu cu el sa-mi zica si mie cateva detalii despre pompa de scuter. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.