Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Este parbrizul varioscreen de la MRA la care eu am inlocuit piesa originala care permitea o glisare de 5 cm cu niste bucsi de cauciuc care imi permit acum inafara pozitionarii pe inaltime si o miscare fata-spate ..iar pt sectorele de offroad partea superiora se demonteza in cateva sec ..asa ca uite ca am parbrizul ideal :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asta e noul AT? 2014? Bravo rul

Modelul 2014 sper sa-l scoata cei de la Honda...trotineta mea putin stradalizata a ramas suficient de aventurosa si dupa mici retusuri ce mai trebuie facute este doar un reusit "remake 2014"!!!

 

Pt ceva proiectoare led sa consume putin are cineva vreo sugestie?sa bata in fata rotii stanga- dreapta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare : in timpul functionarii motorului am un releu care tacane in spatele turometrului si nu este semnalizarea . :( Mai bine zis suna ca un releu . Aveti ceva idei ? Imi da cineva un sfat ? Domn Profesor ?

O zi faina la toata lumea :)

Este foarte probabil sa fie releul de comanda a pompei de benzina situat in dreapta bordului, cel putin la rd04. Ce face releul asta? Nimic major, adica doar ca nu permite ca pompa de benzina sa lucreze doar cu contactul pus (fara sa mearga motorul). Asa nu se forteaza cuiul poantou si nu merge pompa daca nu ai benzina, sau daca ai accident, logic? Releul are 3 fire. Unul e plus de la contact, prin celalalt vine comanda de la cdi impulsuri de pe o bobina de inductie (doar daca se roteste motorul ,fie de la demaror fie functioneaza deja) iar al 3-lea, duce plusul alimentare catre pompa de benzina. Cand pui contactul releul nu e cuplat ca nu are comanda de la cdi. Acesta cupleaza doar cand apesi starterul si se roteste motorul. Releul are automentinere, dar cand opresti motorul (indiferent cum), cade automentinerea si pompa nu mai e alimentata.

 

Ala mi-a facut si mie fitze in Bosnia si m-am prins doar in Muntenegru cand a cedat de tot. Daca nu ai altul il poti elimina fara probleme, am mers un an si eu asa, pana am avut chef sa-l montez pe cel de rezerva (trebuie data jos carena fata). Cum il poti elimina? Strapezi la releu firul +contact cu cel care duce plusul la pompa. Daca nu ai chef sa desfaci bordul, cauti mufa de la pompa (sunt doua fire acolo, un plus care care vine de la releul in cauza (vezi ca ai plus numai cand rotesti motorul)iar celalalt masa. Firul ala de plus, il tai si il izolezi si alimentezi pompa din +contact, fie de la bord, fie la rd04 ai un fir +contact la releul de incarcare. De la ala se alimenteaza uzual si coolerul pus aditional pe releul de incarcare.

 

Ma bate gandul sa fac o verificare la amortizorul spate al Africanei mele. Cu cine tre'sa iau legatura in Brasov?

userul Kampur Motors

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte probabil sa fie releul de comanda a pompei de benzina situat in dreapta bordului, cel putin la rd04. Ce face releul asta? Nimic major, adica doar ca nu permite ca pompa de benzina sa lucreze doar cu contactul pus (fara sa mearga motorul). Asa nu se forteaza cuiul poantou si nu merge pompa daca nu ai benzina, sau daca ai accident, logic? Releul are 3 fire. Unul e plus de la contact, prin celalalt vine comanda de la cdi impulsuri de pe o bobina de inductie (doar daca se roteste motorul ,fie de la demaror fie functioneaza deja) iar al 3-lea, duce plusul alimentare catre pompa de benzina. Cand pui contactul releul nu e cuplat ca nu are comanda de la cdi. Acesta cupleaza doar cand apesi starterul si se roteste motorul. Releul are automentinere, dar cand opresti motorul (indiferent cum), cade automentinerea si pompa nu mai e alimentata.

 

Ala mi-a facut si mie fitze in Bosnia si m-am prins doar in Muntenegru cand a cedat de tot. Daca nu ai altul il poti elimina fara probleme, am mers un an si eu asa, pana am avut chef sa-l montez pe cel de rezerva (trebuie data jos carena fata). Cum il poti elimina? Strapezi la releu firul +contact cu cel care duce plusul la pompa. Daca nu ai chef sa desfaci bordul, cauti mufa de la pompa (sunt doua fire acolo, un plus care care vine de la releul in cauza (vezi ca ai plus numai cand rotesti motorul)iar celalalt masa. Firul ala de plus, il tai si il izolezi si alimentezi pompa din +contact, fie de la bord, fie la rd04 ai un fir +contact la releul de incarcare. De la ala se alimenteaza uzual si coolerul pus aditional pe releul de incarcare.

 

userul Kampur Motors

 

Multumesc domnu ptr informatii :) . O zi faina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 intrebari: De ce porneste greu motorul daca sta mai mmult de 2-3 zile.Este ceva smecherie cu furtune la carburatoare?TRIPU nuu imi inregistreaza km care ii fac.Functioneaza ceasul dar km nu merg.Cum sa dau jos scula .Treebuie sa dau jos toata carena? ? Sa o duc la meserias - electronist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 intrebari: De ce porneste greu motorul daca sta mai mmult de 2-3 zile.Este ceva smecherie cu furtune la carburatoare?TRIPU nuu imi inregistreaza km care ii fac.Functioneaza ceasul dar km nu merg.Cum sa dau jos scula .Treebuie sa dau jos toata carena? ? Sa o duc la meserias - electronist.

1. se evapora benzina din carburatoare , modelele mai noi au o smecherie cu tevustile http://www.atic.org/faq/ventilation.php

2. tripu trebe dat jos si dus la mester. trebe data carena fata jos din ce-mi aduc aminte

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate da jos trip-masterul daca dai parbrizul jos. tripul are 2 piulitze de M6.


Si cu furtunele de la carburatoare intr-adevar se simte diferenta, o sa porneasca la prima cheie de fiecare data

Editat de Mociclistu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A doua africana din Romania se doteaza cu rezervor de 45 sau 54L. Imi vine sa urlu de bucurie, ca lupu' din desene animate de pe cand eram pitic.

L-am primit azi din Germania, l-am pus pe masa din bucatarie...e cat masa....Urias!!ll

 

Pun dimineata poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secunda e un rd03 pt. Colectionari

 

Bravo Mihutz, acu nu o sa mai ramai fara benzina.

Si pe mine ma mananca undeva sa-mi afrikanicesc transalpul , da tre sa-mi revin

 

Amintiri şi poze din excursiile în garaj. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Raul, ne comandam din Ciaina. Parca unul de pe varadero si-a pus ceva fain pe crash-bar.Stai sa-mi revin din vin si-ti dau pontu'. Nu de alta, da' shipingu' ii moca...Cred eu.

 

Eu va recomanda de astea - super calitate a constructiei, le am de cateva luni, le-am bagat pe offroad prin apa, ture lungi pe asfalt si n-au nici o problema + consuma putin - le-am legat pe iesirea de manere incalzite direct la un buton de la louis pe ghidon(fara releu)

 

http://www.ebay.com/itm/Round-10W-Cree-LED-Spot-Beam-Work-Light-Car-Boat-Truck-Bike-ATV-SUV-12V-24V-18W-/190957869152?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c75f9d860

 

Au mai multe variante ca si unghi de iluminare, eu mi-am pus de 30 grade pentru lumini de zi ca sa fiu vizibil, pentru faza scurta merge ceva cu unghi mai mic, 15-20 grade.

post-9248-0-78938100-1383905392_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A durat vreo 3 sapt - o luna, cam asa.. la posta vamala nu am platit nimic taxe. Vanzatorul ala (kmotoring) a fost f comunicativ si ofera orice informatie.

Butonul on/off este asta http://www.louis.de/_109aa3b6631d2961c1f053e230c0fc029a/index.php?topic=artnr&artnr=10032918 - se poate lega si pe faza scurta direct dar ar trebui sa verifici inainte sa bata ok lumina sa nu ai surprize (eu nu pot circula noaptea cu ele ca au raza prea mare si nu e directionala) - pentru ajutor faruri noaptea le-as monta mai sus. Pentru vizibilitate ziua e mai ok jos, cum le am eu

Plata se face prin paypal, nu e mare filozofie sa iti faci un cont daca nu ai - te inregistrezi pe site la paypal cu adresa de mail personala, dupa care la contul creat introduci datele cardului(visa, mastercard ceva sa mearga online, detalii iti da banca ta daca ii intrebi de paypal). Dupa aceea din contul de paypal faci verificarea cardului - se trimite o suma simbolica si pe extrasul de cont de la banca iti apare un cod la tranzactie care trebuie introdus pe contul de paypal. De acolo e gata.. click&buy, bani pe card sa ai :D

Sau daca ti se pare complicat (desi nu e) sigur gasesti pe cineva in Brasov care face cumparaturi dp ebay sau poate va adunati mai multi si faceti o comanda mai mare de proiectoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...