Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mai bine lasi Africana asa cum e si facem schimb ? Primesti un touring excelent cu pozitia pe care ti-o doresti, la pachet vin si semighidoanele de r1 ca sa stai cum vrei tu. Vfr-ul e perfect pentru ce iti doresti tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.prima chestie ce am schimbat la africana au fost coarnele cu unele pe 28 cu innatotoare...

Ceea ce nu e neaparat un lucru mai bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ?

Pentru ca ghidonul de "fer" al Africanei cu greutatile alea inserate inauntru si capetele ede ghidon, preia extraordinar de bine vibratiile transmise de motor. Un fatbar de aluminiu nu va face asta chiar daca ii pui capete de ghidon din fier.

Daca discutam strict din perspectiva greutatii, atunci normal ca fatbar-ul e mai bun. De notat ca am spus "nu neaparat mai bun". Daca se merge offroad, oricum vibratiile motorului sunt mascate de zgaltaiturile drumului, deci un ghidon de aluminiu e OK. Si eu am pus un fatbar pe prototiptil, iar pe nava mama am un Renthal de 22mm tot din aluminiu (asa am luat motocicleta). Imi place ca e mai larg, dar la drum intins pe asfalt simt in maini vibratiile.

» Post actualizat in 21 May 2015 06:56

M-am uitat ieri la suspensii si spatele era dat pe soft maxim. Am ramas stupefiat. Eu ma asteptam sa fie pe hard.

 

Fata are vreun reglaj? sau singurul reglaj il pot face din ''ulei''? La cat de tzapana e fata, cred ca am namol.... Trebuie servisata curand tare.

 

Cati L de ulei intra pe furca fata (per brat) si care-i vascozitatea ''standard'' recomandata?

 

Amortizorul spate are si reglaj de compression la arc? Se poate servisa amortizoru spate?

  • 656ml de ulei 15W per telescop.
  • Arcul amortizorului din spate se poate comprima si decomprima cu ajutorul piulitelor (2 bucati) de pe telescop (alea care arata ca niste roti dintate :) )
  • pentru telescoapele de fata ai sus, in capat, niste valve ca la roata. scoate aerul afara prin apasarea ventilului.
Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Iar reglajul ala ce-l faci cu o surubulnita unde-i recipientul ala (hard- soft) ala e pt preload sau rebound?

 

La simeringuri,daca nu curge furca, sa iau altele noi sau... ? voi ce de care v-ati luat?

Preload. As sugera sa verifici si starea articulatiilor de la telescopul spate. La mine la RD04 un rulment era blocat si aveam senzatia ca nu am suspensie deloc.

Daca schimbi uleiul, schimba si semeringurile, nu sunt o avere. Au la romimoto.ro semeringuri ALL BALLS, sunt de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...

Preload-ul se refera si se face din arc. Piulitele alea doua mari.

Surubelul de la butelia cu azot regleaza compression+rebound simultan. La suspensii mai smechere sunt 2 surubele: unul pt compression si celalalt pt rebound. La suspensiile si mai smechere sunt 3 reglaje: apare si high speed compression. Si tot asa.... Compression (high speed/low speed) si rebound se refera la amortizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos, ieri am dat jos aripa fata fata cu tot cu protectia aia de plastic de la discul de frana. E vreo problema daca am dat jos si ''brace'' ul ala metalic (ca un U) care vine sub aripa fata? (care e prins de ambele brate ale furcii) ?

 

Ala are rolul de a rigidiza furca. Merge si fara, dar e mai bine cu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fix la asta ma gandeam si eu. Cred ca o sa o pun inapoi.

Este mai ok cu ea montata chiar daca estetic nu arata bine . Nu da voie jambelor sa " flambeze " intre axul rotii si prinderile de la jug .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu baietii din Radauti, vezi ce pret iti dau ei. Pe mine ma bate un gand sa trec inapoi la stoc,dar e doar un gand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu baietii din Radauti, vezi ce pret iti dau ei. Pe mine ma bate un gand sa trec inapoi la stoc,dar e doar un gand.

 

Stoc is the best :)

Ce-i drept, am pacatuit si eu, am pus inaltatoare de ghidon de 35 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu muuulti ani, frecam menta pe langa dom profesor si indrugam ce si cum cu modificatul afrikanelor , fara succes. Dupa cativa ani izbucneste si la noi moda, proptitilelor , ca acuma lumea sa devina si mai conservatoare. Stock is best.

Domnilor, cred ca imbatranim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La AT nu exista setare corecta pentru asfalt sau pentru offroad, eventual setare standard, apoi minim si maxim

Cristi a mai pus o data linkul catre tanga-moteurs, pun si eu direct linkul catre manual

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Honda%20XL650V_XRV750%20Transalp%20Service%20Manual%28haynes%29.pdf

Vezi la pagina 159

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu baietii din Radauti, vezi ce pret iti dau ei. Pe mine ma bate un gand sa trec inapoi la stoc,dar e doar un gand.

 

Eu unul, am oarecare retineri fata de carenele facute de el/ei.

 

Arthur, daca iti place sa mesteresti, cu un pic de efort poti face un "parbriz" din fibra de sticla care sa vina mai drept si sa fie mai inalt. Apoi il vopsesti alb si gata, ai un look de rally raid cu masca si farurile originale. Pentru spate, treci pe la mine sa iti arat o aripa AQ ;-)

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi,nu sunt finisate pe interior,intr-adevar,dar sunt destul de ok din ce vad eu pana acum (cu tot cu tranta de pe bordura de anul trecut); a in cel mai rau caz s-au ciobit usor,iar crapaturile sunt doar de suprafata. Vantul se simte MULT mai tare pe ele,dar asta e pretul pe care-l platesti sa nu mai arate la fel de batrana Africana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AQ-urile, Boano-urile, etc.... mie imi par ca au un look de BMW/KTM din anii 90 - 2000+; nicidecum nu seamana cu Hondele care castigau Paris-Dakar in anii 80. E ca si cum as pune unui Simson carene 2015 de Paris-Dakar sau Moto GP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...