Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Pana nu analizezi pe interior janta nu te culca pe o ureche. Iei vreo groapa/bordura etc si te trezesti cu cercul rupt. A patit-o un englez, pe afara era ca noua si inauntru toata "coapta".

daca nu e atacat materialul in profunzime, cu umpic de mentenanta intradevar duce mult si bine. Uitate la fisura aia bine, si tu decizi ce si cum.

apropo, eu mai zic prietenilor...spune-mi ce vreau sa aud nu ce se vede!...dar sunt ironic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana nu analizezi pe interior janta nu te culca pe o ureche. Iei vreo groapa/bordura etc si te trezesti cu cercul rupt. A patit-o un englez, pe afara era ca noua si inauntru toata "coapta".

daca nu e atacat materialul in profunzime, cu umpic de mentenanta intradevar duce mult si bine. Uitate la fisura aia bine, si tu decizi ce si cum.

apropo, eu mai zic prietenilor...spune-mi ce vreau sa aud nu ce se vede!...dar sunt ironic

 

Ok , preventiv ma apuc sa caut un cerc in stare buna . Ce dimensiuni ar trebui sa aiba ? Se potrivesc si cele de la alte modele ? ( Transalp ? ) Care e povestea cu numarul de gauri ? 32/36 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Touratech gasesti cerc Excel pe 21 cu 36 de gauri pentru AT, dar inainte de a arunca cu banii scoate roata afara, da jos anvelopa si banda de cauciuc care protejeaza camera de capetele spitelor. Daca pe interior gasesti oxidare multa si profunda, atunci e bine sa te gandesti la alta roata/janta.

 

La RD04-le meu am avut aceeasi problema, poate chiar mai grava dar la roata spate. Am sablat cercul ca sa scap de cocleala aia, dupa care l-am vopsit electrostatic. Apoi am spitat roata la loc. Asta a fost varianta mai ieftina si rapida.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea e crapata si exfoliata la exterior. Cand am dat jos cauciucurile am pus frumos peria rotativa pe bormasina si am inceput sa curat si am curatat si am curatat, pana pe interior a ramas totul curat... am dat cu grund din ala antioxidant,antirugina,antitot si cand am montat la loc am pus bucatele de cauciuc dintr-o camera de bicicleta peste zonele grunduite, sa nu faca stiu eu ce grundul ala la camera (piticii mei,nu cred ca era vreo problema de vreme ce grundul e uscat). Poti incerca si asa,pana ajungi la metoda lui Cristi (pe care o aveam si eu in minte,dar am investit deja mai mult decat imi permiteam in ea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, 43mm

 

Referitor la celelalte intrebari, nu cred ca are cine sa iti raspunda. Parerea mea e ca (virgula) cu semighidoanele alea o sa iti dai in freza pe coclauri la greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vanquisher, ai mai modificat motociclete?Sau o vei duce la cineva,vei plati si ti-o va face pe gustul tau? Ideea ca faci ceva de mana ta iti da un iz de romantism, cacaturi literare... In practica de fapt, vezi ca sunt ore de lucru,bani cheltuiti si de multe ori va trebui sa lucrezi extra pentru ca la noi e posibil sa nu gasesti ceea ce-ti doresti. Just a "heads up". Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, poti sa faci din ea si chopper, daca vrei. Nu te condamna nimeni. Dar din pozele pe care le-ai pus pana acum, vad ca te plimbi prin padure, pe drumuri mai rele. De aici si observatia mea referitoare la semighidoane. Cu alea o sa o ridici de mai multe ori de pe jos. Daca te rezumi la asfalt, e alta discutie.

 

Mi-am adus aminte de un banc:

 

- Se poate face comunism in Elvetia?

- Da, se poate, dar e pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai bine lasi Africana asa cum e si facem schimb ? Primesti un touring excelent cu pozitia pe care ti-o doresti, la pachet vin si semighidoanele de r1 ca sa stai cum vrei tu. Vfr-ul e perfect pentru ce iti doresti tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.prima chestie ce am schimbat la africana au fost coarnele cu unele pe 28 cu innatotoare...

Ceea ce nu e neaparat un lucru mai bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ?

Pentru ca ghidonul de "fer" al Africanei cu greutatile alea inserate inauntru si capetele ede ghidon, preia extraordinar de bine vibratiile transmise de motor. Un fatbar de aluminiu nu va face asta chiar daca ii pui capete de ghidon din fier.

Daca discutam strict din perspectiva greutatii, atunci normal ca fatbar-ul e mai bun. De notat ca am spus "nu neaparat mai bun". Daca se merge offroad, oricum vibratiile motorului sunt mascate de zgaltaiturile drumului, deci un ghidon de aluminiu e OK. Si eu am pus un fatbar pe prototiptil, iar pe nava mama am un Renthal de 22mm tot din aluminiu (asa am luat motocicleta). Imi place ca e mai larg, dar la drum intins pe asfalt simt in maini vibratiile.

» Post actualizat in 21 May 2015 06:56

M-am uitat ieri la suspensii si spatele era dat pe soft maxim. Am ramas stupefiat. Eu ma asteptam sa fie pe hard.

 

Fata are vreun reglaj? sau singurul reglaj il pot face din ''ulei''? La cat de tzapana e fata, cred ca am namol.... Trebuie servisata curand tare.

 

Cati L de ulei intra pe furca fata (per brat) si care-i vascozitatea ''standard'' recomandata?

 

Amortizorul spate are si reglaj de compression la arc? Se poate servisa amortizoru spate?

  • 656ml de ulei 15W per telescop.
  • Arcul amortizorului din spate se poate comprima si decomprima cu ajutorul piulitelor (2 bucati) de pe telescop (alea care arata ca niste roti dintate :) )
  • pentru telescoapele de fata ai sus, in capat, niste valve ca la roata. scoate aerul afara prin apasarea ventilului.
Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Iar reglajul ala ce-l faci cu o surubulnita unde-i recipientul ala (hard- soft) ala e pt preload sau rebound?

 

La simeringuri,daca nu curge furca, sa iau altele noi sau... ? voi ce de care v-ati luat?

Preload. As sugera sa verifici si starea articulatiilor de la telescopul spate. La mine la RD04 un rulment era blocat si aveam senzatia ca nu am suspensie deloc.

Daca schimbi uleiul, schimba si semeringurile, nu sunt o avere. Au la romimoto.ro semeringuri ALL BALLS, sunt de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...

Preload-ul se refera si se face din arc. Piulitele alea doua mari.

Surubelul de la butelia cu azot regleaza compression+rebound simultan. La suspensii mai smechere sunt 2 surubele: unul pt compression si celalalt pt rebound. La suspensiile si mai smechere sunt 3 reglaje: apare si high speed compression. Si tot asa.... Compression (high speed/low speed) si rebound se refera la amortizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos, ieri am dat jos aripa fata fata cu tot cu protectia aia de plastic de la discul de frana. E vreo problema daca am dat jos si ''brace'' ul ala metalic (ca un U) care vine sub aripa fata? (care e prins de ambele brate ale furcii) ?

 

Ala are rolul de a rigidiza furca. Merge si fara, dar e mai bine cu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fix la asta ma gandeam si eu. Cred ca o sa o pun inapoi.

Este mai ok cu ea montata chiar daca estetic nu arata bine . Nu da voie jambelor sa " flambeze " intre axul rotii si prinderile de la jug .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...