Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

N-am montat-o, chiar o sa o montez azi sau maine,cand am timp (ca ies la 8 de la munca) si is f curios cum se vede :)

 

naspa!

 

VTR-ul meu a venit pe dreapta cu oglinda "de baie" taiata pe contur si pusa in locul aleia initiale...vezi o puIa in ea. Nu stiu daca faza a fost facuta de italiban sau samsarul care a luat mobra de la el, dar nici nu conteaza, a fost primul lucru schimbat ce nu tinea de tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de sambata, o tura scurta prin padure...

 

N-am mai mers de ceva vreme cu mobra si acum a fost o ocazie sa reanalizez ce anume imi place la ea... E prima motocicleta pe care nu-mi place sa merg tare (cand zic tare, ma refer ca nu-mi place sa depasesc pragul de 95 km/h...

 

Ea poate, lejer, dar pur si simplu acolo simt ca sta cel mai bine motorul pe la 4000/4200 RPM.... Voi la ce viteza va simtiti cel mai bine cu a voastra?


De asemenea, tre sa ma uit neaparat la axul ala roata fata, mi-a zis un mecanic ca e ''un pic stramb'', si cred ca e vinovat de oarece vibratii si comportament ''un-even'' la viteze mai mici 50-60... Pe off nu se simte...din motive evidente...


post-90463-0-39599200-1439826282_thumb.jpg

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata flame-ul, fara intepaturi, numa flower power. ce boring :(

ps: m-am uitat la o casca dasta cu camera video integrata pt a vedea in spate...pfuff...ceva asemanator cu

ps: am avut si eu oglinda normala pe mobra, oribil, de la vibratii nu intelegeam nimic din ce imi afisa :) ca sa nu zic deimaginea oglindita de convexa vs normala

ppps: nu judecati si nu folositi argumentul mai multi km. suntem diferiti si animati de emotii diferite. unuia ii place sa mestereasca, altul o arde racing prin padure, altul face cauciucurile patrate samd

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, un aspect f deranjat ar fi vibratiile,aici is de acord... o sa o pun cand am timp (trebuie doar sa o bag pe bila aia :))) dar e enervant cand iesi la 8 de la munca,nu-ti mai vine sa faci nimic) ..

 

Apropos, hand-guardurile alea care contin si o bara de ranforsare de aluminiu,sunt utile? mai ales pt cineva care scapa motorul mai des prin padure? protejeaza mai bine manetele sau ceva? Eu pe RD03 am alea stock din fabrica (din plastic, alb)... intreb din curiozitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt ok, protejeaza mana in prima faza, de la crengi and shit. evident ca protejeaza si restul si evident ca sunt mai OK ca cele OEM in padure. cat despre protectia la vant...e cu cantec. poti incerca si dinc ele fara ranforsare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea oem sunt doar de vant. Alea prinse si de capatul ghidonului, eventual cu insertie metalica, au sanse sa protejeze si manetele.

 

De ce camera retrovizoare in casca, pe care o poti lovi oricand? Nu ar fi mai buna o camera panoramica retrovizoare cu afisare in bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am scris deja ca am alea oem de plastic........care protejeaza de vant........si crengi :) (oricum nu protectia de vant ma incanta pe mine), eram interesat de protectia oferita de alea din alu.

 

andrei belcic: in bord necesita sa-ti iei ochii de la drum, e ca simptomul ala pe care-l prezinta unii cand schimba viteza si se uita la schimbator si pt o secunda masina isi pierde traiectoria...

 

De aia BMW a introdus HUD (head up display) pe majoritatea masinilor, unde iti afiseaza informatie utila (viteza, chiar si GPS daca nu ma insel).....iti proiecteaza in parbriz

 

asa e misto si la o casca, sa faca o proiectie translucenta pe viziera... ca daca tre sa ma uit in bord e ca si cum m-as uita in oglinzi.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...cam stie!

anyway, se pleaca de la efecte si se ajunge la cauza.

ax stramb etc parca am intalnit plangand cineva despre vibratii in ghidon, probleme in viraje

aveam o poezie, mult mai buna ca Ishikawa diagram

"iei problema de la cap si belsti pwla la tap"

dupa ce verifici tot te uiti si la axul acela, si il pui pe banc sau o suprafata verificata ca fiind perfect plana

@Doru1900, sigur ai postat unde trebe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e misto si la o casca, sa faca o proiectie translucenta pe viziera... ca daca tre sa ma uit in bord e ca si cum m-as uita in oglinzi.......

Dar oglinzile sunt mai expuse la distrugere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi asum tot riscul pt. ban sau warn.

Cum incepe antrenamentul gandirii analitice

"Capra, tapul ai trei iezi,

Fac trei mii de căcărezi.
Cate căcăreze fac
Capra, iezii, fără tap?
Iei problema de la cap
Si beleati (cuvant urat) la tap.
Faci produsul mezilor,
Si beleati p**a iezilor.
Verifici de la-nceput
Si iei capra la f***t.
Si de nu-ti dă rezultatul,
Beleati ai p**a la băiatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am exprimat prost. A spus ca ""nu e perfect drept'" :) asta daca puteti face abstractie putin de mistouri :)

 

O sa ajung si la ax... Pe viraje nu simt nimic deosebit ca si consecinta, insa anumite vibratii in ghidon simt si daca iau mana pe la 50-70 la ora, are un pattern de oscilatie ghidonul.. Am pus asta mai mult pe seama discutiilor de pe aici cand se plangeau unii cu K60 scout despre treaba asta (eu avand K60 scout pe mobra).........

Cauze pot fi multe,dar trebuie luate pe rand. Oricum ghidonul e putin spre dreapta ( fostul proprietar a cazut de vreo 2 ori pe dreapta). Insa am observat ca si jugul superior pare vag spre dreapta... O sa iau la verificat si roata fata (daca e echilibrata), axul rotii, o sa mai slabesc din suruburile jugurilor inca o data sa vad sa nu fie ceva la bratele furcilor, etc.. Ghidonul stiu sigur ca e f vag indoit spre dreapta de la cazaturi ca se vede si cu ochiul liber..dar nu ma deranjeaza... Pe mine ma roade sa aflu care e sursa unei probleme, decat solutionarea ei in sine. Ca sursa /gravitatea problemei dicteaza si solutionarea/urgentarea solutionarii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am exprimat prost. A spus ca ""nu e perfect drept'" :) asta daca puteti face abstractie putin de mistouri :)

 

O sa ajung si la ax... Pe viraje nu simt nimic deosebit ca si consecinta, insa anumite vibratii in ghidon simt si daca iau mana pe la 50-70 la ora, are un pattern de oscilatie ghidonul.. Am pus asta mai mult pe seama discutiilor de pe aici cand se plangeau unii cu K60 scout despre treaba asta (eu avand K60 scout pe mobra).........

 

Cauze pot fi multe,dar trebuie luate pe rand. Oricum ghidonul e putin spre dreapta ( fostul proprietar a cazut de vreo 2 ori pe dreapta). Insa am observat ca si jugul superior pare vag spre dreapta... O sa iau la verificat si roata fata (daca e echilibrata), axul rotii, o sa mai slabesc din suruburile jugurilor inca o data sa vad sa nu fie ceva la bratele furcilor, etc.. Ghidonul stiu sigur ca e f vag indoit spre dreapta de la cazaturi ca se vede si cu ochiul liber..dar nu ma deranjeaza... Pe mine ma roade sa aflu care e sursa unei probleme, decat solutionarea ei in sine. Ca sursa /gravitatea problemei dicteaza si solutionarea/urgentarea solutionarii....

E foarte greu sa indoi un ghidon original de AT sunt foarte tari. Mai degraba e stramb din cuplajele elastice, care exact asta fac, evita strambarea ghidonului. Bagi roata fata intre doi stalpi (cauti o vreme dar gasesti pana la urma) si fortezi ghidonul in partea stanga, apoi te retragi, evaluezi si repeti pana cand e perfect drept. Chestia asta o faci si dupa o eventuala tranta. Am avut si eu problema cu voblajul, suspicionam ca e de la o saritura involuntara de circ facuta acum cativa ani. Aiurea, problema e din rulmentii de jug, ori si-au facut bilele "cuiburi", ori in cazul fericit trebuie doar stransi din piulita de reglaj de sub jugul superior. Ghidonul trebuie sa se miste smouth si uniform, fara jocuri si fara agataturi.Ghidonul trabuie sa se roteasca (normal cu fata suspendata) din propria greutate cand inclini motorul. Totusi inainte sa schimbi rulmentii, vezi sa nu cumva sa "agate" vre-un disc de frana sa ai adica vre-un etrier semiblocat.

» Post actualizat in 18 Aug 2015 07:13

da, un aspect f deranjat ar fi vibratiile,aici is de acord... o sa o pun cand am timp (trebuie doar sa o bag pe bila aia :))) dar e enervant cand iesi la 8 de la munca,nu-ti mai vine sa faci nimic) ..

 

Apropos, hand-guardurile alea care contin si o bara de ranforsare de aluminiu,sunt utile? mai ales pt cineva care scapa motorul mai des prin padure? protejeaza mai bine manetele sau ceva? Eu pe RD03 am alea stock din fabrica (din plastic, alb)... intreb din curiozitate...

Nu sunt ok, pentru ca AT-ul il folosesti majoritar la viteza si o sa ai apoi nevoie de incalzire in manere. Putina lume intelege ce gaselnita formidabila sunt aparatorile OEM. La trante normale capetele de ghidon originale sunt gandite sa protejeze manetele si asta si fac. Eu am umblat 8 ani trecand si prin trante fara sa-mi rup vreo maneta. Daca nu vrei sa te faci "artist in teren" lasa-le asa. Inclusiv la domi am aparatorile originale (antivant), si pe alea vreau sa le tin asa cum sunt, ca permit sa umbli cu manusi subtiri, doar ca la iarna am sa le ranforsez cu benzi de dural. Daca te prinde aventura in teren poti sa faci si tu la fel.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca treaba e stramba din ghidon sau din prinderile ghidonului, nu e necesar sa bagi roata intre 2 stalpi, sa o footsi si pe dansa. Indreptarea se face pur si simplu bracand cu forta ghidonul in limitatorul cursei. E mult mai solid cadrul mobrei decat roata fata.

Daca strambarea e din juguri + ax, desfaci suruburile de la un singur nivel al jugului, aripa si prinderile axului. Comprimi suspensia de cateva ori si strangi totul la loc.

Oricum, faza cu fortatul il faci pe coclauri, unde nu ai scule sau timp. Eu dadeam shuturi in roata KTM-ului pana m-am prins ca e de la inaltatoarele ghidonului, apoi faceam faza cu bracatul in forta.

Ghidonul stramb din fierul lui se indreapta, bineinteles, cu el demontat de pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca e o intreaga discutie cu oglinzile. Montarea de oglinzi de baie e o solutie provizorie pana iti vine oglinda adevarata.Sau daca nu, le schimbi pe amandoua, altfel vei avea probleme cu aprecierea distantelor. La ETZ asa faceam la fel si eu, aveam o gramada de sticle rezerva pentru ca sticlele erau amovibile. (nu se mai practica pentru ca actualmente totul trebuie aruncat). Dar exagereaza si cei care insista ca neaparat trebuie sa fie convexe. Cele din sticla plana trebuie doar reglate mai exact pentru un camp vizual optim. La africana ghidonul nu vibreaza. Common, am umblat 8 ani si cu ETZ-ul cu "sticle" si vedeam perfect...retro!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, la Dacie, aveam una convexa si alta plana, de baie. Nu aveam nici o problema privind cand in una, cand in alta. Luam informatia ca atare, atat cat mi se oferea. Distantele le ignoram in ambele, chiar daca in cea de baie distanta era reala. Noroc ca, in spate, aprecierea distantelor nu este esentiala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni unde sunt vremurile alea cand dupa 2 zile in care nu deschisesesi forumul erau 4 postari si erai mereu curios sa vezi ce au mai scris nebunii pe sectiunea AT. :(

 

pai tu nu mai ai RD03, ai mobra de ''Alpi"" si ""terase"", ce cauti aici ? :))))

» Post actualizat in 18 Aug 2015 08:02

@Galen, ce-i drept, aparatorile stock (de maini) sunt foarte eficiente impotriva vantului.. capete de ghidon? am impresia ca a mea nu mai are nici unul (asa am luat-o...

 

sau or fi dupa capatul mansoanelor? la speed/naked stiu ca aratau altfel..

post-90463-0-92710500-1439885087_thumb.jpg

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........... La africana ghidonul nu vibreaza. .........

 

La africana TA ghidonul nu vibreaza :)

Al meu vibreaza de cand am cumparat-o

Atunci nu aveam capetele de ghidon, dupa ce am pus acele capete vibratiile s-au atenuat, dar nu au disparut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tu nu mai ai RD03, ai mobra de ''Alpi"" si ""terase"", ce cauti aici ? :))))

» Post actualizat in 18 Aug 2015 08:02

@Galen, ce-i drept, aparatorile stock (de maini) sunt foarte eficiente impotriva vantului.. capete de ghidon? am impresia ca a mea nu mai are nici unul (asa am luat-o...

 

sau or fi dupa capatul mansoanelor? la speed/naked stiu ca aratau altfel..

Nu are. E posibil ca rd03 sa nici nu fi avut. Dar rd04 are din fabricatie sau ambele mele africane sa fi avut after market? E drept ca aceste capete de ghidon sunt prinse de atenuatoarele de vibratii niste chestii ciudate si lungi montate in interiorul ghidonului.Asta ma duce la ideea ca acele capete sunt OEM. Poate ca de aceea nici ghidonul nu vibreaza sesizabil.

» Post actualizat in 18 Aug 2015 09:41

la Africana ghidonul nu vibreaza ci toata motocicleta. ( j/k )

Stii care-i aparentul paradox? Intr-o zi am comparat vibratiile intre AT si boxerul GS. AT a iesit mai bine!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Montat oglinda fantoma, de vibrat nu vibreaza asa tare cum ma asteptam,aproape isesizabil fata de cea normala, doar ca vag, apropie. Dar imi fac treaba lejer cu ea asa pana o sa-mi iau alta (sau pana gasesc alt tip de sticla)

 

Beleaua e alta, numai ce-am schimbat melcul de la vitezometru acu o luna.........si azi subit, a murit iar. Trebuie sa vad daca-i iar melcul,sau altceva. Mor de draci,tocmai schimbasem uleiul si incepeam sa notez km ca sa-l monitorizez......si acu teapa..

 

 

post-90463-0-21396200-1440360465_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...