Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In zona Resita am vazut multe anunturi cu mobre "aduse". Fara acte, ca doar sunt enduro si nu-ti trebuie numar sau impozit.

Pacat ca-s aduse tot modele care nu ne sunt de mare ajutor :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea nu sunt modele, ci gunoaie


» Post actualizat in 28 Sep 2015 08:51

Are cineva experiente pozitive in folosirea sprayului de pana ( sau alte solutii salvatoare ) in roti cu camera ?

 

Sprayul pentru pana ar trebui sa functioneze bine si pe rotile tubetype

Ramane valabil ca prima data trebuie sa scoti cuiul sau ce ti-a facut pana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Korben, ma refer la model de dezmembrat, stii ca adunate,acareturile care se uzeaza la o motocicleta umblata costa o gramada. Sau la una veche (ca in cazul meu) mai ajung sa fie piese mancate de rugina (rezervorul) care costa mult daca necesita inlocuire.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sunt furate, la naiba! Chiar si pt dezmembrat, tot furt se cheama.

Poate nu sunt furate mai, poate a murit proprietarul,fara rude,iar motocicleta a ajuns la licitatii :alcy:

It seems legit...

Oricum si cu noi interesati si cu noi dezinteresati de ele, ele tot furate raman, paguba proprietarului de drept ramane, iar data trecuta mie mi s-a parut o situatie exceptionala (fericita) pentru Romania, cu filat, prins hotii si alte cele. Pentru niste motociclete din anii '80-'90 nu se obosesc tovarasii sectoristi sa faca mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si nu e,acuma depinde FIX pentru ce model e. Gabi a imprumutat de la Ionut o sa de RD07 sa faca un test si a pus-o pe RD07A,dar intr-adevar,ceva bate si normal trebuie pilit ceva pe acolo.

P.S. multumesc celor cu mai multa experienta in modelele astea pentru aportul adus, am zis ca poate ajuta pe careva piesele respective, mai ales radiatoarele...

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fie buna la RD07A trebuie scos carligul de agatare din dreapta

RD07 are doua, RD07A are doar unul

In rest sunt la fel

 

Asta stiam si eu, drept pentru care am scris in anunt ca fiind compatibila cu RD07a.

 

:peace:

*ar fi bun un buton de "like" pentru postari :crack: pentru atunci cand nu vrei sa spui nimic,dar vrei sa-ti arati recunostinta fata de userul care posteaza.

 

Multumesc Samo pt reclama. :D

Iti raspund la mesajul de pe olx aici pe PM

 

Eu folosesc Şaua de la RD07 la asta nouă şi n-are bai, cu tot cu cârlig.

Userul cu acele piese e Serj, luaţi dacă aveţi nevoie că-i băiat serios.

 

Merci Andry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, intereseaza pe careva filtru aer sport refolosibil k&n ?http://olx.ro/oferta/filtru-aer-sport-refolosibil-k-n-honda-transalp-honda-africa-twin-ID4ItUs.html

Filtrul e in stare buna trebuie sa-l spal. Il vand pentru ca am trecut pe filtru de hartie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand il "termini" pe cel de hartie, fa o treaba si fa-ti-l cu burete si ai terminat cu povestile, se spala cu benzina, se da cu spray sau cu ulei si e cel mai smecher.

http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/47503-foam-filter-older-tas.html#post475485

Ceva de genul,cu mentiunea ca il poti face din coala de burete,cusuta si lipita cu glue-gun-ul, si facut si un cerculet in capat,tot de burete ca sa asiguri filtrare optima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patanie:

 

Anul trecut cand am bagat tura de Alpi, am dormit in prima seara la niste prieteni de familie din Baia Mare. Dimineata, cand am dat sa pornesc motorul, s-au auzit niste sunete/pocnete metalice in cilindrii in timp ce dadeam la demaror. Normal ca m-au trecut toate transpiratiile. Dupa ce a pornit intr-un final, totul a revenit la normal. Dupa cateva zile, undeva prin Elvetia , in mers fiind, brusc imi cade incarcarea sub 12V. Faza scurta aprinsa in paralel cu proiectoarele . Las doar pozitia si incarcarea revine undeva la 14,2. Deci tura o finalizez doar pe proiectoare si pozitie. Dupa faza asta, totul revine partial la normal pana prin iunie anul asta cand, fiind intr-un sens giratoriu, brusc moare motorul cu tot ce inseamna becuri in bord, lumini, etc. Trag pe dreapta, ma uit ca .... la el, ii dau o cheie iar si porneste fara nicio problema. Incarcare cu toate aprinse in jur de 14,2.

Iar trece vara fara nicio problema, acum cateva zile, plec de la munca si pe demaraj imi trage vreo 3-4 rateuri de tanc si tace complet.

Deci insumat vreo 20mii km nu au fost decat rar niste simptome de intrerupere partial sau totala.

 

M-am dus cu ea direct la "doctor" si ce sa vezi: papucii de la releul de forta al demarorului erau copti. Jur, nici nu am stiut ca am asa ceva la motor :-) Am schimbat releul cu toate contactele aferente de pe fire si acum incarca cu toate luminile aprinse in jur de 14,2-14,4.

 

1. Releul de incarcare IGNITECH pus acu vreo 70mii km nu are nici pe dracu' :-)

 

2. Sunetele proveneau de la scantei date aiurea'n tramvai.

 

Morala:

incarcare slaba = contacte/masa defectuasa oriunde in circuit.

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...