redplanet Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Sa se vada mesajul.Metre, m-am comformat. , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Ati mai facut vreo tura mai lunga baieti?Ceva trasee cu poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Ati mai facut vreo tura mai lunga baieti?Ceva trasee cu poze? pe cancerul asta mai Pedros? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 aveti rabdare... abia miercuri ajung acasa... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 stimati forumisti si propritari de afriakane...am gasit ca din 93 incoace, pana prin 2003(desi stiam de 2000) afrikana are modificat fata de modelul pre93 cadrul, plasticele(neinteresant ), rezervorul, ceva pe la motor, si o sea mai joasa. nu reusesc sa gasesc exact ce si cum este modificat asadar daca ma poate indruma vreunul va rog sa o faceti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 salutare, pai difera forma cadrului, carburatoarele, amplasarea airbox-ului, carenele, forma rezervorului, codita ... din ce imi aduc aminte acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 pe cancerul asta mai Pedros? Da ce are ? Am scos putin vaca la zapada . . . . . dar e greu ! Dar nu se moare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Da ce are ? Am scos putin vaca la zapada . . . . . dar e greu ! Dar nu se moare ! Ce-ti mai place shaworma )) !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Salutare, Are careva "pe stoc" un cablu de soc de RD07? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Treziti-va africanilor! A fost demult 13 decembrie, cand s-a scris ultima data. Ce s-a inamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 miscari de culise! zbor pe sub radar! samd. intrebare! care model are "bicileta" "ciclistica" mai buna. rd04 sau rd07? intreb asta deoarece modificarile la cardul rd07 au fost gandite pt airbox si o inaltime a seii mai joasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Nu stiu despre altii, dar eu nu pot sa fac diferenta la ciclistica intre RD03/04/07/07a Dintre toate 07a mi se pare cea mai joasa ca inaltime a seii. La RD03 imi place suspensia spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Din punctul meu de vedere este o motocicleta foarte manevrabila.Este grea intradevar,dar cu putina indemanare cred ca poti sa o bagi prin foarte multe locuri.Acum depinde si de statura motociclistului esti mic te limitezi la trasee,esti mare te duci cu ea pana in panzele albe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Enduristii , iarna . . . . . o varianta . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Enduristii , iarna . . . . . o varianta . . . . Adica? Sa ne luam o pisica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Salut Africani. Dupa cum zice semnatura sunt posesor de RD03. Azi s'a ivit ocazia sa fac un schimb cu un RD04, care are furca fata indoita, in urma unui accident frontal banuiesc. Motorul, spune posesorul merge fara probleme. Urmeaza sa facem un test de compresie sa vedem rezultatele. Este de mentionat ca al meu ii cam batran, consuma cam mult cu toate ca are filtru de aer nou si carburatoarele au fost sincronizate, are o bataie de la distributie zic doctorii, + alte lucruri minore datorate varstei inaintate (vopsea urata pe cadru in unele zone, ar trebui segmentat, in fine, ca un motor din '89). Schimbul consta in: punem furca de la al meu pe celalalt, practic, as dori sa iau partile bune ale RD03'ului si sa le combin cu RD04. + o suma de bani care urmeaza sa fie stabilita in curand In primul rand, am inteles ca suspensia spate de la RD03 este mai buna ca la RD04. In al doilea rand.... Mai departe sper sa ma lamuriti, pareri pro si contra, daca sa fac schimbul sau nu, sa schimb doar motorul si sa raman cu cadrul de rd03 sau orice altceva. Multumesc anticipat, Adi Mesaj completat Adica? Sa ne luam o pisica? Iti dau eu o pisica daca'ti trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Mai departe sper sa ma lamuriti, pareri pro si contra, Multumesc anticipat, Adi Mesaj completat Iti dau eu o pisica daca'ti trebe Pune mina si fa schimbul, eu asa as face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Mai departe sper sa ma lamuriti, pareri pro si contra, daca sa fac schimbul sau nu, sa schimb doar motorul si sa raman cu cadrul de rd03 sau orice altceva. Multumesc anticipat, Adi pai dar na...ia si fa schimbul mai adi...dar atentie daca vrei sa schimbi motorul si suspensia spate...motorul de pe rd03 deja spui ca are consumul maricel deci daca te-ai gandit sa-l montezi e pentru ca are alea 2 cdi-uri si nu te lasa-n drum daca pica unul...dar mai bine lasi motorul de 750 pe cadrul lui si la ture lungi bagi in buzunar un cdi de rezerva...suspensia spate e mai buna la rd03 dar nu cred ca face fata la restul modelelor...nu ma refer musai la greutatea motocicletei ci combinat si cu puterea motorului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Mai departe sper sa ma lamuriti, pareri pro si contra, daca sa fac schimbul sau nu, sa schimb doar motorul si sa raman cu cadrul de rd03 sau orice altceva. Dar omul respectiv de ce ar face schimbul? Te-ai intrebat? Ia aminte, poate are o hiba ascunsa RD04-le ala. Editat Decembrie 22, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Atentie! Testul de compresie nu e totul la un motor. Verifica si ce fel de ulei are in el si cat. Asculta motorul si incearca sa depistezi orice zgomot dubios. Uita-te atent sa vezi daca exista urme de silicon pe la garnituri, sa iti dai seama daca cumva a fost deschis motorul. Personal, pentru o furca stramba nu as schimba motocicleta mea care merge bine cu una care are probleme la motor. Daca te straduiesti cu vreo 200-250 eur poti gasi o furca. O reparatie capitala la un motor cred ca va trece de suma asta (aproape 100eur e numai setul de garnituri). In alta ordine de idei cred ca mai am ceva piese de RD03 printre care si o furca fata cu tot cu roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Omu respectiv, dezmembreaza motorul, detine un service moto, si il da pe piese. Initial voiam sa'l fac pe al meu cu piese din rd04, dar i'am propus un schimb, a spus ca accepta, dar se mai gandeste in ce conditii. In 04.01.2011 ma duc la el, si vedem exact ce si cum, pana atunci, vreau sa ma interesez de ce am zis si mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Azi e ziua lui Galen, intrati pe Cluj si urati-i la multi ani! care nu apucati azi si maine e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Omu respectiv, dezmembreaza motorul, detine un service moto, si il da pe piese. super..pai daca nu mai faci schimbul anunta-ma te rog ca sa-i iau cauciucul ala de pe bascula ce protejeaza de lant...parerea mea e sa verifici bine motorul si daca faci schimbul atunci pune-i suspensia fata si atat ..bine atentie si la maruntisuri ce se potrivesc de pe al tau...placute daca sunt mai bune ...cauciucuri...comenzile de pe ghidon...si grija la diferenta de pret...la intalnirea africanelor de la tabla butii...(nu are legatura cu lacul vulturilor..unde domnesc ursii ) am cunoscut un nene de pe meleagurile arabelei ce considera ca rd03-ul lui e motocicleta de care nu se poate desparti...dar era modificata cu ceva banuti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 "un nene de pe meleagurile arabelei ce considera ca rd03-ul lui e motocicleta de care nu se poate desparti" am mai gasit pe forumuri straine afirmatii asemanatoare si dintre ele am tras concluzia cum ca rd03 ar fi mult mai bun pe off decat 04/07. bazandu-ma pe aceste afirmatii si pe faptul ca rd04/07 au motorul de 750cc, adica plus de cuplu/putere...ceva mai usoare(nu-s sigur da parca 07) cum e posibil asa ceva? rd03 din citete castiga fata de celalalte modele doar la suspensia spate! ps: ma documentez in afrikane, teoretic mai intai ca apoi si practic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 ps: ma documentez in afrikane, teoretic mai intai ca apoi si practic Lauda-te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.