Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stimati forumisti si propritari de afriakane...am gasit ca din 93 incoace, pana prin 2003(desi stiam de 2000) afrikana are modificat fata de modelul pre93

cadrul, plasticele(neinteresant ), rezervorul, ceva pe la motor, si o sea mai joasa.

nu reusesc sa gasesc exact ce si cum este modificat asadar daca ma poate indruma vreunul va rog sa o faceti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

miscari de culise! zbor pe sub radar! samd.

intrebare! care model are "bicileta" "ciclistica" mai buna. rd04 sau rd07?

intreb asta deoarece modificarile la cardul rd07 au fost gandite pt airbox si o inaltime a seii mai joasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu despre altii, dar eu nu pot sa fac diferenta la ciclistica intre RD03/04/07/07a

Dintre toate 07a mi se pare cea mai joasa ca inaltime a seii.

La RD03 imi place suspensia spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere este o motocicleta foarte manevrabila.Este grea intradevar,dar cu putina indemanare cred ca poti sa o bagi prin foarte multe locuri.Acum depinde si de statura motociclistului :rolleyes: esti mic te limitezi la trasee,esti mare te duci cu ea pana in panzele albe :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Africani. Dupa cum zice semnatura sunt posesor de RD03. Azi s'a ivit ocazia sa fac un schimb cu un RD04, care are furca fata indoita, in urma unui accident frontal banuiesc. Motorul, spune posesorul merge fara probleme. Urmeaza sa facem un test de compresie sa vedem rezultatele. Este de mentionat ca al meu ii cam batran, consuma cam mult cu toate ca are filtru de aer nou si carburatoarele au fost sincronizate, are o bataie de la distributie zic doctorii, + alte lucruri minore datorate varstei inaintate (vopsea urata pe cadru in unele zone, ar trebui segmentat, in fine, ca un motor din '89).

Schimbul consta in: punem furca de la al meu pe celalalt, practic, as dori sa iau partile bune ale RD03'ului si sa le combin cu RD04. + o suma de bani care urmeaza sa fie stabilita in curand

In primul rand, am inteles ca suspensia spate de la RD03 este mai buna ca la RD04.

In al doilea rand....

 

Mai departe sper sa ma lamuriti, pareri pro si contra, daca sa fac schimbul sau nu, sa schimb doar motorul si sa raman cu cadrul de rd03 sau orice altceva.

 

 

Multumesc anticipat,

Adi

Mesaj completat

Adica? Sa ne luam o pisica? :rolleyes:

 

Iti dau eu o pisica daca'ti trebe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai departe sper sa ma lamuriti, pareri pro si contra,

 

Multumesc anticipat,

Adi

Mesaj completat

 

 

Iti dau eu o pisica daca'ti trebe

Pune mina si fa schimbul, eu asa as face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai departe sper sa ma lamuriti, pareri pro si contra, daca sa fac schimbul sau nu, sa schimb doar motorul si sa raman cu cadrul de rd03 sau orice altceva.

 

 

Multumesc anticipat,

Adi

pai dar na...ia si fa schimbul mai adi...dar atentie daca vrei sa schimbi motorul si suspensia spate...motorul de pe rd03 deja spui ca are consumul maricel deci daca te-ai gandit sa-l montezi e pentru ca are alea 2 cdi-uri si nu te lasa-n drum daca pica unul...dar mai bine lasi motorul de 750 pe cadrul lui si la ture lungi bagi in buzunar un cdi de rezerva...suspensia spate e mai buna la rd03 dar nu cred ca face fata la restul modelelor...nu ma refer musai la greutatea motocicletei ci combinat si cu puterea motorului ...

post-8168-1293000369_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai departe sper sa ma lamuriti, pareri pro si contra, daca sa fac schimbul sau nu, sa schimb doar motorul si sa raman cu cadrul de rd03 sau orice altceva.

 

Dar omul respectiv de ce ar face schimbul? Te-ai intrebat? Ia aminte, poate are o hiba ascunsa RD04-le ala.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie! Testul de compresie nu e totul la un motor. Verifica si ce fel de ulei are in el si cat. Asculta motorul si incearca sa depistezi orice zgomot dubios. Uita-te atent sa vezi daca exista urme de silicon pe la garnituri, sa iti dai seama daca cumva a fost deschis motorul.

 

Personal, pentru o furca stramba nu as schimba motocicleta mea care merge bine cu una care are probleme la motor. Daca te straduiesti cu vreo 200-250 eur poti gasi o furca. O reparatie capitala la un motor cred ca va trece de suma asta (aproape 100eur e numai setul de garnituri).

 

In alta ordine de idei cred ca mai am ceva piese de RD03 printre care si o furca fata cu tot cu roata :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu respectiv, dezmembreaza motorul, detine un service moto, si il da pe piese. Initial voiam sa'l fac pe al meu cu piese din rd04, dar i'am propus un schimb, a spus ca accepta, dar se mai gandeste in ce conditii. In 04.01.2011 ma duc la el, si vedem exact ce si cum, pana atunci, vreau sa ma interesez de ce am zis si mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu respectiv, dezmembreaza motorul, detine un service moto, si il da pe piese.

 

super..pai daca nu mai faci schimbul anunta-ma te rog ca sa-i iau cauciucul ala de pe bascula ce protejeaza de lant...parerea mea e sa verifici bine motorul si daca faci schimbul atunci pune-i suspensia fata si atat ..bine atentie si la maruntisuri ce se potrivesc de pe al tau...placute daca sunt mai bune ...cauciucuri...comenzile de pe ghidon...si grija la diferenta de pret...la intalnirea africanelor de la tabla butii...(nu are legatura cu lacul vulturilor..unde domnesc ursii :) ) am cunoscut un nene de pe meleagurile arabelei ce considera ca rd03-ul lui e motocicleta de care nu se poate desparti...dar era modificata cu ceva banuti...

post-8168-1293084218_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"un nene de pe meleagurile arabelei ce considera ca rd03-ul lui e motocicleta de care nu se poate desparti"

am mai gasit pe forumuri straine afirmatii asemanatoare si dintre ele am tras concluzia cum ca rd03 ar fi mult mai bun pe off decat 04/07.

bazandu-ma pe aceste afirmatii si pe faptul ca rd04/07 au motorul de 750cc, adica plus de cuplu/putere...ceva mai usoare(nu-s sigur da parca 07) cum e posibil asa ceva? rd03 din citete castiga fata de celalalte modele doar la suspensia spate!

ps: ma documentez in afrikane, teoretic mai intai ca apoi si practic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...