Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Salut! Am o intrebare legata de pompa de benzina de la RD03 si RD07, daca este ceva diferit la ele, si care e mai fiabila.

Cred ca cel mai bine e sa le ai pe amandoua. :D)

 

 

Adi

 

 

Ambele pompe de benzina sant cu diafragma si platini , daca vrei sa o reconditionezi (incearca cu o dioda rapida mur 860) sau cumparand o pompa noua Facet

undeva la 30 $ plus trimisul.

toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://cgi.ebay.co.uk/Facet-replacement-Fu...=item255b928b28

intrebare pt cultura mea generala! cum afecteaza timpul si nr de km evacuarea la motocicleta (depuneri and sht) si implicit functionarea motorului in parametrii producatorului.

se pot reconditiona tobele astea de evacuare, la intalnire la nadrag cineva a explicat frumos calculele ce se fac de catre producator la evacuarea...isi aduce cineva aminte...ca as vrea sa aprofundez problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca nu v-a ajuns noroiul, cazaturile si apa de la Lacul Vulturilor? Foarte bine. Ma bucur. Anul ce vine o sa pregatim un traseu mai frumos, asa ca sa fiti sanatosi si cuminti, sa va lase sotiile sa plecati de-acasa, sau sa va insoteasca in calatorie, sa aveti mai multi bani pentru cauciucuri si benzina, ca bautura si mancare o sa avem noi. La multi ani prieteni dragi, si sper sa ne revedem cat mai curand!

 

In plimbarile voastre sunt primiti si cei cu alt tip de motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....tainele africa twin...fara sa te ineci... problema de viata si moarte

se potriveste un cric central de rd03 pe rd04, se poate monta acesta fara sa dai jos toba(despre care ceream detalii mai sus). ce ajustari ar trebui facute sa se potrivesca

ca sa imi intelegeti framantarile...http://neatza.a1.ro/muzica/Planeta-Moldova-Infinitul-lautaresc_3860.html (faceti abstractie de reclamele alea nenorocite)

@angi- hmm, e ironie again? ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Salutare Angi. Esti binevenit. Te asteptam, dar te avertizez ca ultimul participant care a venit la intrunire cu un BMW, l-a vandut a doua zi dupa intrunire si si-a luat Africana. :cheers:

P.S. Sa nu te superi iar pe mine ca fac glume pe seama BMW-ului. Chiar mi-ar placea sa ne intalnim, si sper sa iti iei si restul de prieteni iubitori de coclauri. Ai timp sa ii antrenezi pana la vara.

Mesaj completat

Salut! Am o intrebare legata de pompa de benzina de la RD03 si RD07, daca este ceva diferit la ele, si care e mai fiabila.

Cred ca cel mai bine e sa le ai pe amandoua. :lol:)

 

 

Adi

S-a tot discutat despre pomplele de benzina, despre platini si tot felul de montaje electronice. Normal ca e mai bine sa ai una de rezerva, in cazul in care pompa originala lesina pe drum. Leo a gasit la un magazin care vinde piese pentru scutere si atv-uri o pompa vacumatica care costa 30 de ron, si se monteaza in 5 minute. Nu l-am mai auzit sa se planga de probleme de atunci, si motocicleta merge super. O sa imi cumpar si eu una, sa o am de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe cand va fi prima intrunire ? Unde ? A trecut revelionul , a trecut 2010 , a inceput 2011 , deci e cazul sa trecem la treaba ! Gata cu iernatul , d-lor ! Sa iasa vacile la pascut ( ati vazut cat a crescut pretul la " fan " ) . . . :D

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Leo a gasit la un magazin care vinde piese pentru scutere si atv-uri o pompa vacumatica care costa 30 de ron, si se monteaza in 5 minute...

 

Mi-a povestit si mie Leo la intrunire de pompa asta.. insa eram deja prea obosit sa retin detaliile.. asa ca poate mi le dati si mie acum :D

 

as fi si eu curios sa iau o pompa din asta de rezerva (2 - 3 :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a povestit si mie Leo la intrunire de pompa asta.. insa eram deja prea obosit sa retin detaliile.. asa ca poate mi le dati si mie acum :D

 

as fi si eu curios sa iau o pompa din asta de rezerva (2 - 3 :cheers:)

cam asa ceva http://cgi.ebay.co.uk/Vacuum-fuel-pump-Sco...=item41505374ee

http://cgi.ebay.co.uk/Vacuum-fuel-pump-Sco...=item3f04af6863

merge ...dar cat?...mai degraba asta http://cgi.ebay.co.uk/Kart-Mikuni-Fuel-Pum...=item519658c37d

revenind la doleantele mele de pe pag anterioara...anyone?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si bine v-am gasit in noul an..probabil a mai fost pe forum dar nu stiu cum sa caut o intrebare simpla :cat ulei trebuie sa iau pt schimb? va multumeste ursul anticipat :D

2,6 ltr cu filtrul de ulei nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Raul sincer nu prea inteleg ce vrei sa faci (sa te convingi ca o pompa vacumatica e mai buna ca si cea facet ?sa incerci una de scuter piaggio x9)

intelegi care sant avantajele pompelor vacumatice , cele cu diafragma si cele facet?

stii ca pompele vacumatice sant sensibile la variatile de temperatura si presiune

sau ca cele de scuter nu au debitul presiunea , volumul asemanator pompei originale, daca vrei sa experimentezi (iarna e lunga ) poti sa incerci

-pompa de scuter piaggio x9

-pompa vacumatica mikuni

-pompa facet

 

Alegerea e a ta

ps incearca o documentare mai laborioasa pe xrv.org (macar acolo oamenii chiar experimenteaza si nu vorbesc ca sa adune posturi , casti ...)

toate cele bune .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul sincer nu prea inteleg ce vrei sa faci (sa te convingi ca o pompa vacumatica e mai buna ca si cea facet ?sa incerci una de scuter piaggio x9)

intelegi care sant avantajele pompelor vacumatice , cele cu diafragma si cele facet?

stii ca pompele vacumatice sant sensibile la variatile de temperatura si presiune

sau ca cele de scuter nu au debitul presiunea , volumul asemanator pompei originale, daca vrei sa experimentezi (iarna e lunga ) poti sa incerci

-pompa de scuter piaggio x9

-pompa vacumatica mikuni

-pompa facet

 

Alegerea e a ta

ps incearca o documentare mai laborioasa pe xrv.org (macar acolo oamenii chiar experimenteaza si nu vorbesc ca sa adune posturi , casti ...)

toate cele bune .

nu drace...de fel sunt adeptul producatorului pen ca el stie parametrii la care a gandit mobra si doar pt cei care vor sa o duca la unul dintre capete (off, rally, on) se merita un anumit fel de pompa aftermarket. doar dadeam exemple...si mi-am exprimat optiunea cam aiurea cu privire la faptul ca n-am incredere in cele chinezesti de scutere/atv(ma dadeam cu parerea ca cele de 30ron din ro sunt asemenea celor 2 gasite pe ebay si mai degraba o mikuni decat celalalte)

cat despre subiectul pompe..m-am ametit cand am etudiat netu, debite, presiuni...care dintre cele 2 facet ii mai buna, mikuni, mitsubishi, ktm(care e same sht)..etc. concluzia personala(doar din teorie)-protejata pompa originala cat mai mult, una vacuumatica de rezerva pt ture lungi! si parca concluzia celor de pe xrv.co.uk era facet-ul cu 2bari presiune(sau aia intre 2-4 bari sau nu stiu ce unit de masura(efectiv nu-mia duc aminte acum si lenea e cucoana mare))

buzz...info legat de esapament, fi-uri t,evi intre tevi ,rapoarte tevi , si desigur compatibilitatea cricului central de rd03 la rd04(gasisem undeva un soi de fisa tehnica cu desene la toata motocicleta la toate modelele(pe vremea cand vroiam sa vad cum difera cadrele) dar fiind pe fuga n-am salvat adresa si de 2 zile nu mai gasesc )

ps: adunatul de posturi nu-mi aduce nimik...cateodata ma intreb de ce se refera unii la asa ceva

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea...

M-am hotarat sa o "dezbrac" putin pe africanuta mea,si anume sa-mi vand cutiile laterale. Am cutii GIVI maricele,cu 2 chei, in stare brici, cu rack-uri cu semnalizari incorporate. Vazand preturile de pe louis.de, ma gandeam la 250 euro cu totul.

Credeti ca e mult? putin? ar fi cineva interesat? (au prioritate africanistii :D )apoi om vedea.

post-45861-1294182393_thumb.jpg

post-45861-1294182480_thumb.jpg

post-45861-1294182574_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: adunatul de posturi nu-mi aduce nimik...cateodata ma intreb de ce se refera unii la asa ceva

 

 

In primul rand nu ma refeream la tine cand am zis de adunatul de posturi (ci de cei care o sa isi dea cu parerea fara sa experimenteze asa ceva )

daca vrei sa tii cont de de ti-am zis foarte bine , daca nu si atunci e bine

Concluzia ca sa nu o mai lungesc degeaba , eu am incercat pana acum toate variantele enumerate

mikuni , peugeot x9 , reparearea celei originale si facet40105, de ultima fiind cel mai multumit.

 

Toate gandurile bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul sincer nu prea inteleg ce vrei sa faci ....

 

Raul imi raspunsese mie cu niste exemple pentru ca eu eram curios de acele modele de scuter .. motivul doar ca sa stiu cum as putea rezolva dc raman cu africana in pana de pompa :D

 

este buna orice pompa vacumatica. aceasta care am luat a fost ieftina si am gasit-o in oras. la magazin noua.

nu m-am uitat special dupa o pomp anume.

ma pot duce sa vad dk mai au sa intreb de ce este.

Leo, doar dc ti-e in drum :cheers:

 

multam de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mai interesante oferte : http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...-All-Categories

si cred ca si cele mai ok dpv finante! cstelia stiu ca si-a pus mintea sa faca una de al.

parca mai era un user ce a usurat-o pe cea stock cumva!

si compatibilitati de la alte motociclete...vreau sa aflu si eu!

unde drac gasesc pe netu asta info legat de calculul tobelor de esapament! lungime, site, putere max etc! doar pt cultura mea generala.

ps: compatibilitatea cricului central de rd03 pe rd04-o info vaga pe advrider, merge dar nu se prea imbumba. caut in continuare pe net fisele tehnice(mobra desenata pe bucati cu denumirea fiecarei piese) de la rd04 si 03. orice info e binevenita

:D -am fost de nenumarate ori pe wiki da nu le-am gasit! imi permit sa le pun aici pentru ametiti ca mine

http://www.xrv.org.uk/RD03_FICHE/RD03_fiche.php

http://www.xrv.org.uk/RD04_FICHE/RD04_fiche.php

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am o intrebare : aveti idee de unde se poate achizitiona o toba de esapament ptr un RD07 A , la un pret cat de cat mai decent ? Va multumesc anticipat !

A avut cineva tangenta cu tobele de la Vic Exhaust din Oradea , montate pe Africa Twin ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si la multi ani am si io o problema la rd 03 am vrut sa o pornesc si porneste doar un singu piston iardaca schimb bujia merge 10 sec si iar pica turometru si merge tot un sg piston . Ce as putea sa-i fac????????????

Mesaj completat

sar putea sam faca figuri bobinele sau cdi ???????? dar stiu ca are 2 bobine pe fiecare piston si un cd-i pe fiecare??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si la multi ani am si io o problema la rd 03 am vrut sa o pornesc si porneste doar un singu piston iardaca schimb bujia merge 10 sec si iar pica turometru si merge tot un sg piston . Ce as putea sa-i fac????????????

Mesaj completat

sar putea sam faca figuri bobinele sau cdi ???????? dar stiu ca are 2 bobine pe fiecare piston si un cd-i pe fiecare??????

 

Motorul l'ai tinut afara? Aveai benzina? Eu am patit la fel, doar ca motorul a stat o noapte afara, am ramas fara benzina, si cred, s'a facut condens prin carburatare (fiind goale) si au inghetat. => motorul mergea intr'un cilindru. Carburatorul curatat si totul a revenit la normal.

In alta ordine de idei, sambata o sa schimb bujiile, uleiul si reglez tachetii. Daca si dupa ce fac reglajele, tot se aude tacanitul respectiv, se vor lua alte masuri.

Schimbul de care am mentionat acum cateva zile, a picat din cauza neseriozitatii celuilalt.

 

Adi

Mesaj completat

Am uitat, voi ce cauciucuri folositi? Azi maine trebe sa imi incalt motoru, si vreau sa stiu voi ce gume aveti, si dimensiunile daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si la multi ani am si io o problema la rd 03 am vrut sa o pornesc si porneste doar un singu piston iardaca schimb bujia merge 10 sec si iar pica turometru si merge tot un sg piston . Ce as putea sa-i fac????????????

Mesaj completat

sar putea sam faca figuri bobinele sau cdi ???????? dar stiu ca are 2 bobine pe fiecare piston si un cd-i pe fiecare??????

 

 

Unul din CDI-uri face probleme probabil la mufa. Schimba-le intre ele si vezi daca merge tot intr-un cilindru, dar de data aceasta turometrul ar trebui sa functioneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...