Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Stutul ce vine montat pe galeria de admisie nu prea ai de unde sa il iei. Se potriveste de la Transalp, care are robinet vacuumatic, daca gasesti vreunul. Altfel trebuie mers la un strungar.

Pompa vacuumatica poti pune de scuter, costa maxim 50 ron la magazinele de profil. Binenteles, made in China, deci e posibil sa cumperi una care sa nu mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

Nu sunt foarte tehnic de felul meu si nu stiu 100% daca vi se potriveste (cred ca am citit pe undeva ca se poate), dar de ce nu puneti pompe vacuumatice de pe Yamaha XT 600, XTZ 600 Tenere sau XTZ 750 Super Tenere. A mea are 24 de ani vechime si nici o hiba.

Fiind componente ce nu se strica, au pret derizoriu la cei care dezmembreaza motocicletele mentionate, fie ei vanzatori autohtoni sau straini (ebay, etc).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am schimbat setul de contacte la pompa si tot nu merge. Releul si siguranta sunt Ok, asa ca o sa renunt la pompa electrica in detrimentul celei vacuumatice.

 

Asa ca va rog sa ma ajutati si pe mine cu informatii legate de stutul pe care trebuie sa il montez pt vacuum, daca il gasesc pe la magazinele de instalatii sanitare sau trebuie sa apelez la un strungar?

 

Cum pompa nu mai merge cedez contra cost kitul de reparatie daca e cineva interesat

 

As vrea sa imi mai recomandati si un tip de pompa pe care o aveti montata pe RD07 si care functioneaza ok

 

Va multumesc

o sa caut un strungar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am schimbat setul de contacte la pompa si tot nu merge. Releul si siguranta sunt Ok, asa ca o sa renunt la pompa electrica in detrimentul celei vacuumatice.

 

Asa ca va rog sa ma ajutati si pe mine cu informatii legate de stutul pe care trebuie sa il montez pt vacuum, daca il gasesc pe la magazinele de instalatii sanitare sau trebuie sa apelez la un strungar?

 

Cum pompa nu mai merge cedez contra cost kitul de reparatie daca e cineva interesat

 

As vrea sa imi mai recomandati si un tip de pompa pe care o aveti montata pe RD07 si care functioneaza ok

 

Va multumesc

Eu zic ca inainte de a renunta sa il cauti pe Pedro (Pedro650rs aici pe forum, pedros pe transalp.ro), e tot din Bucuresti si e un mester priceput la electrice/electronice

Parerea mea

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumul asta da sa moara, se scrie atat de rar pe aici :-(

 

Bine ca ungurii posteaza de pe la iesirile lor din Romania iar noi nu venim cu nimic din ce-am facut in tot sezonul asta....Hai sa ne mai delectam si noi ochii si mintea cu ce au mai facut unii dintre noi, cu africanele dragi.

Mai veniti si voi cu ceva din turele voastre, macar cu ceva poze. Uite, eu servesc primul: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200498075594683&set=a.10200498073594633.1073741827.1241347478&type=3&theater

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toţi nimic. Plimbări cam zero anu' ăsta şi aşa în general încălecat Africana foarte rar. Gaşca din Braşov nu am reuşit măcar o dată să ne strângem mai mulţi de 3, chiar şi la o bârfă de juma de oră fără motorete. Îi trist 2013. Şi rece. Şi scurt. Şi manele mp3.

Eu încă mă rog la divinităţi ca să mă ajute RomiC s-o aduc cât de cât la linie, ca să-mi treacă ochioasa ITP-ul, dup'aia om vedea dacă ne mişcăm şi noi mai cu talent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia dacilea:

2012, RD04, Serbia si Muntenegru si acas

n5ri.jpgUploaded with ImageShack.com
k736.jpgUploaded with ImageShack.com
v8aw.jpgUploaded with ImageShack.com
hgu2.jpgUploaded with ImageShack.com

 

Parere personala, RD04 is better built than the rest, so in conclusion the better of all AT's

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma alatur si eu africanistilo cu Moby Dick asta. Sunt multe de rezolvat si aranjat la el,dar nimic grav: martorul pentru neutru, martorii de la sondele de benzina, switch-ul de la cric, facuta frana pe fata (sunt ruginite suruburile de aerisire),revizuita suspensia fata,verificat rulmentii de jug (sta ghidonul spre dreapta),ceva probleme cu rugina,cablul de soc, cablul de reglat relantiul (ii lipseste un arc), cosmetizat carenele,cosmetizat cadrul (are puncte de rugina,de suprafata din fericire). In rest toate bune, motorul merge si trage bine, am uitat,anul nasterii e 1990.

1236732_597057180335658_987408420_n.jpg



P.S. este din Targu Mures.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belitule ! Lasă naibii carenele, cadru şi alte drăcovenii şi plimbă-te. Pe tine te bat, că-mi eşti aproape, la Raoul nu puteam să ajung cu una, cu două. Benzină, nu poliş !

Iar ghidonul cel mai probabil este dus din bucşile de cauciuc, ia brachează maxim ghidonul în direcţia inversă rotirii ghidonului şi împinge zdravăn de ghidon, are să sară la loc.

Vin joi seara în Braşov, poate vineri ai şi tu timp să ne vedem un pic ( deşi dacă eşti la muncă, slabe şanse, că o să plec repede din Braşov ).

 

Chiar aşa, nu te bate gândul de-o plimbare la băi weekendul ăsta ? Băile Herculane, evident :D

 

 

B.E.N.Z.I.N.Ă. = A.M.I.N.T.I.R.I.

 

C.A.R.E.N.E. = A.M.Ă.G.I.R.I.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hoooo,nebunule ca nici macar nu suntem in aceeasi categorie (de greutate). Am prezentat doar ce e de facut la ea (PE IARNA). In prima faza, sa definitivez cu actele, trebuie sa ma intalnesc vineri cu omul, saptamana viitoare sa-i fac franele si o sa incerc treaba cu ghidonul cand mai ajung pe la ea. Daca e, vineri mergem pana in Sinaia (ca acolo e proprietarul ei,inca de drept) si pe la Cabana Trei Brazi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu se desfac măcăriile de şuruburi de aerisire ( uşor ) nu îţi fă de lucru, scoate etrierele ( cele două şuruburi de 12 le ţin de telescoape ), pune între plăcuţe o cheie sau ceva asemănător, şi atunci când faci aerisirea ţine etrierul astfel încât şurubul ce fixează conducta de frână să fie cel mai sus punct al etrierului şi execută aerisirea prin acel şurub.

Nu contează categoria, eu am Africa Twin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las ca vaz ce gasesc. Pentru 15 lei nu ma complic sa desfac franele. Las ca ai s-o vezi cand vi, mai zici atunci ce mai trebuie facut sau ce "laaaaas-o bah ca merge-asa..."

 

P.S. vineri am program scurt ;)

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vi pe mine... ne auzim când mă mai calmez cu timpu și face și la partea helectrică chestii.

Am tot ce trebuie să rezolvăm senzorii de benzină pe veci fără să mai ai probleme cu ei.

La senzoru de neutru e puțintel mai complicat dar se rezolvă și acolo.

 

Referitor la ghidon nu tre să fii ghiolban ca Popa Andry nevestit. E deajuns să desfaci cele 4 șuruburi de la prinderea ghidonului să miști puțin ghidonu și să le strângi înapoi.

Momentan ghidonu e tensionat de la o 'parcare' și are nevoie de o detensionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...