the insider Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 raoul: esti ironic la faza cu furtunele de frana cu insertie metalica, nu? (just checking) nu de alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Racing bro! De aveam intelepciunea de acum la prima afrikana ...cine stie. Urmatorul hobby tre sa fie o dubita camping style cu biciclete atarnate si poate si un 125cc pt fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Racing bro! De aveam intelepciunea de acum la prima afrikana ...cine stie. Urmatorul hobby tre sa fie o dubita camping style cu biciclete atarnate si poate si un 125cc pt fun. de ce spui asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 ........ SAUA! Nu e deloc ok pt 2..vreau sa cumpar una sh si sa caut pe cineva care s-o modifice. Aveti vreuna in plus? Nu ai ce sa modifici la sa, e relativ scurta pentru rider si pasager adult si bine crescut In paranteza fie spus, sa vezi tu saua de la Yamaha SuperTenere 750 ala vechi, din anii '90, care cica era concurentul direct al africanei Daca ai poponeata mare si pasagerul un pic de burta, el sta pe stop, nu pe sa Asa sunt astea enduro-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Daca ai poponeata mare si pasagerul un pic de burta, el sta pe stop, nu pe sa Asta doar daca faci schimb cu nevasta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 si nevasta poate avea burta, o sa vezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Nu ai ce sa modifici la sa, e relativ scurta pentru rider si pasager adult si bine crescut In paranteza fie spus, sa vezi tu saua de la Yamaha SuperTenere 750 ala vechi, din anii '90, care cica era concurentul direct al africanei Daca ai poponeata mare si pasagerul un pic de burta, el sta pe stop, nu pe sa Asa sunt astea enduro-touring Burti inca n-avem, dar tot stam destul de inghesuiti..as vrea ceva asemanator ca in poza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 si nevasta poate avea burta, o sa vezi... ... dar sper ca eu nu o sa am curu' mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) ..as vrea ceva asemanator ca in poza.. La Dan din Timisoara (userul moto_dan) se poate modifica saua, asta daca se mai ocupa. Editat Iunie 29, 2016 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Urmatorul hobby tre sa fie o dubita camping style cu biciclete atarnate si poate si un 125cc pt fun. Sa iti zic un secret: merge si un kangoo/doblo/mini-dubita-maxi si un 125 intra chiar in spate lejer Pt. 2 persoane merge la marea meserie configuratia asta. De asta voiam sa ma apuc eu, dar s-au schimbat nitel planurile. La Dan din Timisoara (userul moto_dan) se poate modifica saua, asta daca se mai ocupa. Parca nu se mai ocupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) china? nu scrie nimic pe el; e f usor comparativ cu un regulator "normal".. Editat Iunie 29, 2016 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) china? nu scrie nimic pe el; e f usor comparativ cu un regulator "normal".. Foarte probabil. Dar mai bine verifici incarcarea: la relanti, la relanti cu toate aprinse, la 3500-4000 rpm si la 3500-4000 rpm cu toate aprinse. Eventual mai poti sa pui pe el un vent de carcasa de pc a carui mufe le bagi in mufa de la pozitia spate, orientarea fluxului de aer e optionala (eu parca am pus sa "scoata" aerul din releu); am prins ventul foarte simplu,cu panduiti,nu m-am mai chinuit cu suruburi si alte prostii. Si ca metoda de supraveghere si preventie, monteaza un voltmetru de bord, e vreo 35-40 de lei unul (eu am luat cel mai mic ce l-am gasit initial luasem mare si ma spargea lumina de la el). Editat Iunie 29, 2016 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ventilator avea, dar era mort (se vad gaurile de la suruburi) Am incercat si eu cu vent pe F650, dar n-a avut viata multa...I-am schimbat pozitia si n-am avut niciodata probleme.La AT nu prea vad unde l-as putea scoate.. Shindengen de unde as putea lua? La prima cautare, am gasit doar in state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ventilator avea, dar era mort (se vad gaurile de la suruburi) Am incercat si eu cu vent pe F650, dar n-a avut viata multa...I-am schimbat pozitia si n-am avut niciodata probleme.La AT nu prea vad unde l-as putea scoate.. Shindengen de unde as putea lua? La prima cautare, am gasit doar in state. Poti incerca sa faci fanta de aerisire din carena mai mare sau sa dai niste gaurele extra in zona. Shindengen nu stiu (daca te referi la releu),dar poti lua Ignitech,lumea care le are e multumita de ele. Iar in legatura cu releul actual, eu am inlocuit originalul cu o chinezarie (120 de lei) si sa stii ca nu are nici pe dracu, deja are 1 an (aveam in plan sa iau Ignitech,doar ca a inceput releul meu sa faca figuri inainte de cum era planut). La al tau, dupa model, i-as schimba pozitia cumva, astfel incat sa bata aerul transversal prin palele alea nu perpendicular sa sporesti pe cat posibil aerisirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ventilator avea, dar era mort (se vad gaurile de la suruburi) Am incercat si eu cu vent pe F650, dar n-a avut viata multa...I-am schimbat pozitia si n-am avut niciodata probleme.La AT nu prea vad unde l-as putea scoate.. Shindengen de unde as putea lua? La prima cautare, am gasit doar in state. aliexpress.com aka ebayul chinezesc imposibil sa nu gasesti » Post actualizat in 29 Jun 2016 09:58 Burti inca n-avem, dar tot stam destul de inghesuiti..as vrea ceva asemanator ca in poza.. Asta nu o face mai lunga, tot inghesuiti o sa stati Daca vrei confort ia-ti GoldWing Pe enduro-touring nu prea e confort pt 2 oameni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Pe enduro-touring nu prea e confort pt 2 oameni Ba e, daca ai Transalp, Varadero etc Seile alea sunt totusi ciudat de scurte la Africa Twin si SuperTenere. Pe de alta parte, cea mai proasta idee din punctul meu de vedere e cea cu seile "custom" cum e cea din poza postata de Alexey, te tin fixat in ele si nu poti face miscari in fata si in spate, necesare as zice eu ca sa poti pilota eficient si sa te mai si dezmortesti din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 @ Korben pe aliexpress nu este shindengen n-o face mai lunga, dar macar "indreapta" partea pasagerului, sa nu mai aiba senzatia ca "vin peste tine" legat de confort, te contrazic. ia exemeplul pe care l-ai dat, cu ST750 si Transalpul de care spunea Kevinn. sunt diferente clare intre sei. Nu aduce in discutie alta categorie de mobre.. @ Kevinn si cea mai buna? ce miscari fata spate faci tu in 99% din timpul pe care-l stai in sa cand pilotezi Transalpul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Hai cu mine la o tura sa vezi Sau nu stii ca daca iei un viraj la o viteza mai mare e mai bine sa muti fundul in spate pe sa? Ca sa nu mai vorbim ca daca ai prins un drum drept si ai de stat ore intregi in sa innebunesti daca nu te poti fatai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ideal e sa ai 2 sei. Galma aia in mijloc ajuta mult cand mergi cu pasager. Cand esti solo si mai ales in enduro, incurca enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Sa iti zic un secret: merge si un kangoo/doblo/mini-dubita-maxi si un 125 intra chiar in spate lejer Pt. 2 persoane merge la marea meserie configuratia asta. De asta voiam sa ma apuc eu, dar s-au schimbat nitel planurile. Kangoo 2 (Euro 5, 2008+ sau Mickey Mouse's car cum ii spun eu, din cauza farurilor) are 1.80 m de la ușa spate pana la scaunele din fata, respectiv 2.00m pe diagonala.Asta in caz ca va tentează . Avantajul major la Kangoo este ca șezutul banchetei spate intra in întregime în zona tălpilor iar spătarele coboară peste, obținând un spațiu întins, stil placa. Am cunoscut un italian cu un model de Lancia ce seamănă f. tare cu Sharanul (nu îmi mai amintesc modelul) care căra în ea o Husqy 510 cu roata fata demontata. După ce demonta roata fata ii inlocuia axul cu un altul pe care avea montate, pe exteriorul telescoapelor, doua roti de plastic pentru o mai ușoară manipulare/urcare în mașină. Era mașina lui de familie/concedii pe care o transforma în mașină de mers la raliuri atunci când era cazul. Exista și variantele Kangoo Maxi sau Vw Caddy Max (sau ceva de genul), mai lungi cu aprox. 40-50 de cm fata de versiunea de baza. F. spațioase, recomand. PS - Scuze de off-topic. Editat Iunie 29, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 au nu stii ca daca iei un viraj la o viteza mai mare e mai bine sa muti fundul in spate pe sa? Ca sa nu mai vorbim ca daca ai prins un drum drept si ai de stat ore intregi in sa innebunesti daca nu te poti fatai putin. Omul cat traieste invata. De ce trebuie sa imi mut fundul in spate la viraje? In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Omul cat traieste invata. De ce trebuie sa imi mut fundul in spate la viraje? In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. cam +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Asa fac toate. Bine ca n-ai auzit un Ducati. Jocul la supape il faci cand vrei. Atentie, motorul termic rece. Pana la urma ti-ai luat mobra sau te interesezi de intretinere en avant? 20 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Omul cat traieste invata. De ce trebuie sa imi mut fundul in spate la viraje? In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. Nu am zis ca trebuie, dar in momentul in care vrei sa mergi ceva mai tare se simte nevoia unor mici "trucuri" de pilotaj. De ridicat te ridici, nimic de zis, in special cand e deranj in zona genunchilor, dar in rest sa stai infipt in sa ca in teapa lui Vlad mi se pare aiurea rau. Fiecare cu ale lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Omul cat traieste invata. De ce trebuie sa imi mut fundul in spate la viraje? In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. Cred ca e mai degraba o chestiune de preferinte, mie pe viraje imi place sa fiu cat mai "in" motor, deci ma mut cat mai spre rezervor,acolo simt cel mai bine motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.