Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 (editat) Nu uitati ca Africana-i facuta sa fie calarita: Nu asa si nu de genul asta de oameni presupun . Editat Octombrie 21, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 dap, ca orice lucru trebuie sa te folosesti de el, asa cum iti e tie convenabil...ca doar e al tau. da parca totusi... grija e mama portelanului. legat de carburatoare, la prima afrikana am intampinat aceeasi poveste cu sincronizatul. am lasat-o dupa ureche ulterior , am curata carburile, am facut o ghidusie cu silicon si le-am curatat din nou evident (Mc Cstelia gain). le-am sincronizat si de data asta , am urmat pasii din manualul haynes, cu toate reglajele aferente la pilotscrew samd samd (nu am ureche muzicala). ei bine de data asta am reust sa sync carburile si am simtit ca motorul merge mult mult mai ok, raspunsul la acc de altfel a fost imbunatatit. si consumul dar aici trebuie tinut cont ca am avut alt raport la foaia spate. din pilot screw jonglezi amestecul si felul in care merge motorul (rich on gas sau lean) , se simte la turatie (trebuie sa simti). reglajul se face cu motorul cald . daca imi aduc bine aminte, reglajele erau usor diferite pt cil. fata si cel din spate. era o regula la reglaj, cauti maximul de turatie fara vreo ezitare la acceleratie. ceva similar si la sync. Relantiul ideal este intre 1200 si 1300. concluzia este, curatati carburatorul cat mai cu grija si responsabil cu putinta. multi recomanda ultrasonic, si componentele imbatranite/uzate sa fie schimbate. reglajele ideale sunt f apropiate de cele date de fabrica ps: era o afrikana la vanzare in care vanzatorul spune cum a ajuns sa schimbe carburatorul ca motorul sa mearga corespunzator , dupa ce a curatat si mers la nush cati mesteri cu carbul la curatat-sincronizat. doar ca study case » Post actualizat in 21 Oct 2016 23:40carburile de la vt750 sunt similare chair identice cu cele de AT sunt explicatii dragute in videotutorial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 Raoul, confirmi ca se simtea la turatie cand rasuceai de surubelul carbului fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 ps: era o afrikana la vanzare in care vanzatorul spune cum a ajuns sa schimbe carburatorul ca motorul sa mearga corespunzator , dupa ce a curatat si mers la nush cati mesteri cu carbul la curatat-sincronizat. doar ca study case. Precizarea fiind ca asa zișii meșteri erau "mecanici" din România . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Atat la carburatorul cilindrului fata cat si spate, daca invarti la acel "surub de amestec" trebuie sa se simta diferenta in mersul motorului, fluctuatii in turatie. Cartea spune ca nu se regleaza diferit cele doua suruburi. Diferite sunt jiclerele principale cel din spate e mai mare, pentru ca cilindrul spate merge mai cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Inseamna ca, la mine, traseul circuitului de relanti al carbului fata e infundat. O sa incerc sa-l desfund cu un fir de guta, sa nu zgarie aluminiul. Ca decarbusolv si suflat au mai vazut carburile.... As inlocui si oringurile surubelelor, dar nu stiu dacagasesc oringuri rezistente la benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Din ce stiu, exista pentru motocicletele offroad kit-uri pentru suruburile astea care contin si arcul si saiba si o-ring-ul. Suruburile de AT daca nu ma insel sunt identice cu cele de CRF. Parca asa tin minte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Baietii...am nevoie de ajutorul vostru. Sa zicem ca am avut un aha moment si vreau sa ii dau curs. Am nevoie de pilitura/praf de fier sau o pilitura/praf dintr un otel cat mai dur. Daca aveti posibilitatea va rog tare mult sa imi procurati sau sa ma indrumati. Pentru ca uzura pe ax nu e uniforma , varianta cu lamele din lere pt masurat nu e neaparat viabila. Motiv pentru care vreau sa abordez o alta cale. Facut matrita pe canelura din hartie adeziva etc, pus pilitura/praf de fier si picurat Loctite 640. In teorie ar trebui sa se cumporte ca un solid dupa intarire. Ulterior montat sprocket ul tot cu loctite. Loctite ul asta 6xx e special destinat pt fixare metale in locuri cu forte /solicitari ridicate. Pentru uzuri mici face fata, dar la zone de umplutura mai mari i-ar trebui un schelet sau umplutura. Inspiratia vine de la utilizarea superglue cu praf de copt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Tocmai pentru ca uzura pe ax nu e uniforma pui Loctite care sta cuminte intre pinion-lamela-ax. Procedeul cu pilitura mi se pare cam empiric si mi-e ca dupa aia o sa stai cu pila de unghii sa cureti axul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 sta, doar ca e mult spatiu si nu rezista. de aia se pun lamele samd. ideea e sa fac o pasta metalica rezistenta din pulbere si loctita gen https://www.youtube.com/results?search_query=baking+soda+and+superglue Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 ia-ti un KTM ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Praful de copt reactioneaza cu superglue-ul si creeaza "ceva". Pilitura de fier nu reactioneaza cu Loctite, deci nu creeaza nimic, doar o pasta mai groasa. Pe principiul asta poti incerca sa faci pasta aia, sa mazgalesti axul bine de tot si vii cu pinionul peste, pui siguranta si lasi sa se intareasca. Nu vad de ce sa mai faci sabloane si alte rahaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Praful de copt reactioneaza cu superglue-ul si creeaza "ceva". Pilitura de fier nu reactioneaza cu Loctite, deci nu creeaza nimic, doar o pasta mai groasa. Pe principiul asta poti incerca sa faci pasta aia, sa mazgalesti axul bine de tot si vii cu pinionul peste, pui siguranta si lasi sa se intareasca. Nu vad de ce sa mai faci sabloane si alte rahaturi. Are timp liber omu', o fi iesti la pensie... Maine poimaine o sa ne intrebe ce solutie avem impotriva copiilor vecinilor care se joaca fotbal in curtea scolii... ia-ti un KTM ..... Mai bine BMW, ca nu are pinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Sincer, e cam munca de chinez batran sa faci asa ceva, canelura cu canelura, sa prelucrezi la fix dupa, etc. Plus ca nu stiu daca rezultatul va fi cel scontat. Dar na... cineva trebuie sa fie si pionier in chestia asta. Ca si pret: 50ml de Loctite620 = 185 RON Pilitura de fier gasesti la mine sub polizor » Post actualizat in 26 Oct 2016 08:10Mai bine BMW, ca nu are pinion. Au si alea belele lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Au si alea belele lor Nu ca nu au, ci doar ca,na, mai schimbi aroma... nu te mai stresezi de releu, te stresezi de injectoare, nu te mai stresezi de ax, te stresezi de rulmenti si simeringuri la cardan. Nu mai schimbi kitul de lant, schimbi cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 ai utat de senzorii hall si mai trebe si rotile alea de cardan schimbate(imi scapa numele). Toate doamnele batrane au probleme, le-am luat la rand. Nu-s la pensie. lucrez din greu pt hobby-uri si experimente, ce e drept m-am saturat sa tot adaug experienta. Cu canelurile facute la "matrita" ma asigur ca nu raman goluri » Post actualizat in 26 Oct 2016 09:44vreau ceva pulbere de otel mai dur, fara contaminari de praf samd. praful de copt chiar nu reactioneaza cu lipiciul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Praf. de polizor, este material călit, sau e decălit? Nu ai de unde stii. Ergo, esti iarasi acolo unde ai fost, la rezolvarea altei probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 ai utat de senzorii hall si mai trebe si rotile alea de cardan schimbate(imi scapa numele). Toate doamnele batrane au probleme, le-am luat la rand. Nu-s la pensie. lucrez din greu pt hobby-uri si experimente, ce e drept m-am saturat sa tot adaug experienta. Cu canelurile facute la "matrita" ma asigur ca nu raman goluri » Post actualizat in 26 Oct 2016 09:44 vreau ceva pulbere de otel mai dur, fara contaminari de praf samd. praful de copt chiar nu reactioneaza cu lipiciul La hall sensors e la fel de dificila rezolvarea ca la sondele de benzina de la RD04. Cat despre cardan, acolo ai tot ax plus inca ceva bucati dintoase pe acolo,dar mai mult am vazut interventii pentru rulmenti si simeringuri. Am facut destul de mult research pe BMW inainte sa am AT, petrecut multa vreme pe forumuri de BMW si site-uri de piese. La cardan totul e in ulei, capsulat, nu ai burta lantului sa dea socuri la fel de mari pe frana de motor si nici pe accelerare. Pentru curea iti ia mai mult sa dai plasticele jos sa ajungi la ea si la fulii decat sa o pui si sa ii reglezi tensiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Do not mess with my mind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Eu sunt cofetar, deci nu prea ma pricep, dar... Din cate am observat, cand polizezi, sar scantei. Cand sar scantei, inseamna ca are loc o incalzire Daca are loc o incalzire, se decaleste orice material Deci, orice ai pili, praful de pilitura este deja decalit Dar...., repet, eu sunt doar un cofetar, si sunt sanse foarte mari ca sa ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Tibor, doar ai citit sa nu ne batem capul lui. Stii ca a luat in considerare TOATE posibilitatile, acum vii tu de la prajituri cu nimicuri? :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Plus ca exista si ramasite din piatra de polizor. Solutia. pt Raul, e sa gaseasca un material calibil si sa-l ia la pila. Sau la strung. Pilitura/spanul rezultata va fi calita ulterior. PS. Solutia adevarata este fabricarea de la zero a axului la care capatul pt pinion sa aiba alt profil si sa permita, astfel, montarea unui alt tip de pinion. Asta pt ca exista multe marci si modele de motociclete care au o gramada de probleme dar nu cu axul pinionului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 va recomand video-urile tipului si f interesant ce zice despre uzura axului la anumite modele folosite extensiv pe sosea » Post actualizat in 04 Nov 2016 10:44Just FYICuratare spite. Rezultatele sunt excelente. Recomand Sonax Full efect wheel cleaner la curatarea rotilor de mizeria adunata in timp. » Post actualizat in 05 Nov 2016 21:12Q? Cum sunt culorile la semnalizare, ma refer care e pe stg. si care e pe dr. pen ca am dus bacteria la caldurica si acum vreau sa montez semnalizarile si mi-e sa nu faca ca un pom de craciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Portocaliu = stanga, Albastru deschis = dreapta Verde = masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Scz. de multam'ul intarziat. Mi ai mai spus odata acu ceva vreme dar am uitat sa salvez info. » Post actualizat in 10 Nov 2016 13:47 Va mai aduceti aminte de diacutiile legate de curatarea pistonaselor de frana. Ca lemn de esenta moale, ca freci si freci si freci...si maid ai cu spary de frane samd samd. Inca o data, solutia magica Sonax wheel cleaner full effect e data dracului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.