boieru' Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Cam ce dimensiune o sa aiba stickerele? Sunt curios, pentru ca dupa parerea mea, ori facem unele mari gen Paris-Dakar, ori unele micutze cat o rovigneta, pe care sa le colectionam pe parbrize. Sa pui niste poze cu modelul daca ai, ca ne-ai facut curioshi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 stickerele vor fi rotunde cu diametrul de 10cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) Vrei sa ma interesez cit sint piesele pentru modificarea aia la pompa de benzina ? Cit costa, actualizat, ca ti-am zis ca eu mi-am facut modificarea in primavara, si ma gindesc ca s-au mai ieftinit de atunci, sau poate s-au mai scumpit, la cum merg preturile in ro... Desi, cum a zis si Pedros (ca parca el a zis), nu cred ca e nevoie sa iti faci probleme, cel putin nu acum, mai ales ca tu ai motor nou, , dar nu vreau sa ma iei cu huo dupa aia, ca ai cerut o mina de ajutor, si m-am tras pe poponeata... Oricum, am drum miine pina pe acolo pe unde e magazinul de unde ma aprovizionez eu cu piese, si pot sa le pun o intrebare. Numai sa zici daca vrei sau nu. Da-mi un mesaj sau un bip, ca pe forum nu prea zac. Pac. HAHAHAHAHA... C-U-R=poponeata.. :D:D:D Editat Iunie 11, 2010 de za_sly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 stickerele vor fi rotunde cu diametrul de 10cm Doar sa nu mai scrieti pe al meu "jos cu Galen" si vreu si eu unul. Daca se vor personaliza, bineinteles, "jos cu Galen" (adica scrieti Galen pe el in partea de jos, nimic altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Pana la urma stickerele vor avea diametrul de 65mm si nu vor fi personalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Pana la urma stickerele vor avea diametrul de 65mm si nu vor fi personalizate. bune si asa. Daca in mod intimplator tricourile vor fi negre vreu si eu unul XXL. Nu suport tricouri albe inutilizabile pe motor, loc pe pereti sa le expun nu am si nici in dulap nu ma amuza sa le tin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 bune si asa. Daca in mod intimplator tricourile vor fi negre vreu si eu unul XXL. Nu suport tricouri albe inutilizabile pe motor, loc pe pereti sa le expun nu am si nici in dulap nu ma amuza sa le tin Da, tricourile vor fi negre. Din pacate nu te-ai anuntat si eu am dat comanda deja. Sunt cateva in plus, deci ar trebui sa fie unul disponibil si pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Da, tricourile vor fi negre. Din pacate nu te-ai anuntat si eu am dat comanda deja. Sunt cateva in plus, deci ar trebui sa fie unul disponibil si pentru tine. E grozav ca te-ai gindit sa faci mai multe. Sper sa fie si un xxl in plus pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Daca nu gasesti, iti cedez eu unul din ele. Eu m-am inscris cu 2 XXL. O rezolvam noi cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 baieti, am nevoi de un cauciuc de la semnalizare!! al meu s-a rupt si sta pleostit!! are cineva un semnal spart, ceva... nu vreau sa mai dau 20 euro, pe un semnal original, mai ales ca asta are sticla buna!! multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Momentan sunt la lucru, si nu iti pot da un raspuns 100% sigur, dar mai am cateva semnalizari pe acasa, si o rezolvam. Te astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) o poza cu africana reparata de la festival bacau...noroc ca am gasit-o pe net na...sac si ciuda ca nu ati cumparat`o nimeni cu 1500 de euro ca nici nu o mai vand Editat Iunie 13, 2010 de zece_ursi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 ca sa-ti zic eu cum am rezolvat un cauciuc ce mi s-a rupt, acela de la semnalizatorul dreapta fata: luat una bucata spita de bicicleta, obosita si uitata de lume alaturi de altele, in beci, evident, de pe vremea cand imi rupeam fashu' pe bicla, taiat la dimensiunea cauciucului , facut o atela cu banda neagra, izolator electri, si economisit banet si timp. in rest, sanatosi sa fim, ca romaneste manevram baieti, am nevoi de un cauciuc de la semnalizare!! al meu s-a rupt si sta pleostit!!are cineva un semnal spart, ceva... nu vreau sa mai dau 20 euro, pe un semnal original, mai ales ca asta are sticla buna!! multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Chiar ma intrebam a cui e Afrikana de la Bacau. Inca ma felicit pentru faptul ca nu am cumparat-o eu, desi aveam intentia asta, pentru ca daca o faceam, te influentam puternic negativ in viitorul tau ca motociclist. Ma bucur ca ai revenit printre noi pe 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Daca nu gasesti, iti cedez eu unul din ele. Eu m-am inscris cu 2 XXL. O rezolvam noi cumva... merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boro tm Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Ceau. M-ar interesa un ventilator de la radiatorul de racire -si mai ales cutia metalica de fixare- pt un africa rd03 1988. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Pentru cei care cauta relee/regulatoare de tensiune: http://www.electrexworld.co.uk/all-rrs-7964-0.html Special pentru AT: http://www.electrexworld.co.uk/rr64-regula...fier-809-0.html Ura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 ca sa-ti zic eu cum am rezolvat un cauciuc ce mi s-a rupt, acela de la semnalizatorul dreapta fata: luat una bucata spita de bicicleta, obosita si uitata de lume alaturi de altele, in beci, evident, de pe vremea cand imi rupeam fashu' pe bicla, taiat la dimensiunea cauciucului , facut o atela cu banda neagra, izolator electri, si economisit banet si timp.in rest, sanatosi sa fim, ca romaneste manevram Incercind sa intorc pe un dig ingust in delta, am culcat motorul incarcat ca albina. Cind l-am ridicat, un semnalizator spate imi atirna in acelasi mod. Gumele alea isi pierd in timp elasticitatea si devin casante. Acelasi stil de reparatie Trei atele din nuiele subtiri, banda neagra in jurul lor si spre rusinea mea desi am altele de schimb, asa merg si acum. Dupa un an jumate mi s-a dus unul dintre xenoane. Am montat cu ocazia asta unele de 4300 sa fac comparatia cu cele de 8000 avute anterior. Pe asfalt ud vad ceva mai bine, dar cele de 8000 nu numai ca luminau mult mai bine marcajele drumului, dar nici nu orbeau pe nimeni. Astea fac o imensa pata de lumina alb-galbuie pe sosea, dincolo de care nu vezi nimic. Roentgenurile alea albastrui insa trimiteau inapoi reflexii clare ale fiecarui detaliu de pe sosea fara sa te deranjeze de loc lumina primara. Am sa le schimb cu prima ocazie inpoi cum au fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Revin cu cateva precizari pentru intalnirea de la Nadrag: - cazare la cort in curtea taberei de copii. Cei care doresc sa stea la vreo pensiune incercati www.nadrag.ro Nu stiu detalii despre aceste pensiuni - apa curenta nu exista decat in paraul din fata - toaletele sunt "taranesti" aka latrine - nu exista in Nadrag pompa de benzina (cea mai apropiata este la Lugoj) - nu exista semnal Vodafone sau Orange, doar Cosmote - bere, suc, apa, paine si alte chestii se pot cumpara de la magazinasele din comuna - cine poseda poze si filmulete de la intalnirea de anul trecut este rugat sa le aduca pe stick sau CD/DVD, voi incerca sa aduc un laptop si un proiector sa facem un "remember" - sfat din partea politiei din localitate: "Nu conduceti motocicleta sub influenta alcoolului" - am rugamintea sa se pastreze curatenia in locul de campare. - cine mai are si alte intrebari, sau are nevoie de indrumari spre locatie, telefonul meu este 0722858466 (valabil pana in 2 iulie ora 6 AM, dupa aceea nu mai am semnal ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 No signal... No shit!!! Ce o sa ma bucur eu, dar sa il vedetzi pe Leo, fara sa ii sune telefonul 2 zile... Chiar ca o sa fie super fain... Restul sunt detalii... Abia astept. Trebuie sa vedem cum facem cu banii, sa iti trimitem ce datoram, ca banuiesc ca nu e usor sa pui banii de la tine pana ne vedem, pe vremurile astea. O sa incerc sa te sun cand ma trezesc maine, daca nu te suna Leo. Multumim pentru tot. Abia astept sa ajung acasa si sa imi pregatesc gagicile de drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Are careva experiență cu Iranu, Pakistanu Âşi India? Plănuiesc o asemenea tură Âşi-s prins cu birocrația vieții: vize, perimise internaționale sau nu Âşi alte căcaturi cu importu temporar.... porcării de nu există dar in lipsa cărora tura e cam compromisă. Orice ajuntor în acest sens mi-ar prinde bine. Mulțam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.danut Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 salut amsi eu o problema am un atde650 si as vrea sa schimb pinioanele.Acuma am pe el 16 in fata si 47 dinti in spate.As vrea sa schimb din motivul ca motorul este prea turat si viteza mica.Ce parere aveti daca schimb in fata si pun de 17 si in spate de 45?sau 16 cu 45?va rog sa imi ras multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut! Am o problema, tot la o Africa de 650. Este legat de pompa de benzina! Motorul nu il am de mult timp, si, din pacate indicatorul de benzina nu functioneaza, si se face ca am ramas fara gaz, la 300m de peco. Bun, il imping, alimentez dar nu mai porneste! Citisem ca sunt sensibile la pompa de benzina. Am gasit pompa, intradevar, nu pornea. Am dat'o jos, am alimentat'o la 12V, merge! Ce sa intamplat? Inca ceva, din cate am inteles pompa are un senzor de presiune, si cand carburatorul este plin de gaz, se opreste automat. Asa e? Acum partea amuzanta! Ca sa ajung totusi acasa, a trebuit sa fac o improvizatie. Am legat pompa de benzina, la clanxon, bineinleles acesta e dezactivat. Si, ca sa merg la drum, inainte de gaz, clanxonez! Am observat ca daca apas continuu, pompa la un moment dat se opreste, deci senzorul mai sus mentionat, se pare ca functioneaza. Se poate alimenta separat direct de la baterie? Sau ce recomandati? Mersi mult. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Are careva experiență cu Iranu, Pakistanu Âşi India?Plănuiesc o asemenea tură Âşi-s prins cu birocrația vieții: vize, perimise internaționale sau nu Âşi alte căcaturi cu importu temporar.... porcării de nu există dar in lipsa cărora tura e cam compromisă. Orice ajuntor în acest sens mi-ar prinde bine. Mulțam eu nu stiu multe, dar cip, posesor de AT , stie sigur arunca un ochi si aici http://www.zumzumzum.ro/ siteul lui .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut! Am o problema, tot la o Africa de 650. Este legat de pompa de benzina! Motorul nu il am de mult timp, si, din pacate indicatorul de benzina nu functioneaza, si se face ca am ramas fara gaz, la 300m de peco. Bun, il imping, alimentez dar nu mai porneste! Citisem ca sunt sensibile la pompa de benzina. Am gasit pompa, intradevar, nu pornea. Am dat'o jos, am alimentat'o la 12V, merge! Ce sa intamplat? Inca ceva, din cate am inteles pompa are un senzor de presiune, si cand carburatorul este plin de gaz, se opreste automat. Asa e? Acum partea amuzanta! Ca sa ajung totusi acasa, a trebuit sa fac o improvizatie. Am legat pompa de benzina, la clanxon, bineinleles acesta e dezactivat. Si, ca sa merg la drum, inainte de gaz, clanxonez! Am observat ca daca apas continuu, pompa la un moment dat se opreste, deci senzorul mai sus mentionat, se pare ca functioneaza. Se poate alimenta separat direct de la baterie? Sau ce recomandati? Mersi mult. Adi LA RD04 este un releu (fuel cut-off relay) care este legat de CDI. Respectivul releu intrerupe functionarea pompei de benzina daca circuitul de aprindere nu este in functiune. Eu zic ca t-i s-a dus acel releu. Senzorii de la benzina se repara elegant cu cate un termistor de 470ohmi/0.5W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.