Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Nu cred ca o simpla toba poate determina un consum atat de mare

Cat a consumat inainte de reparatie?

Cat a consumat dupa reparatie cu toba veche?

Distributia e pusa la punct corect?

Poate nu inchide bine vreo supapa de admisie...

S-a umblat la carburatoare, ai verificat membrane etc?

Reglajele carburatoarelor (nu sincronizarea) au fost modificate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scutul are 4 suruburi . E simplu de dat jos si mult mai ieftin de polizat coltul decat de sudat baia . Ptr schimbul de ulei , indepartarea scutului iti confera alte posibilitati de acces la filtru si buson de golire . Si pe langa asta , se poate curata zona dupa schimb .

 

Triunghiul ala ambutisat este o aberatie. Scutul se da jos in 3 minute. Cu prima ocazie il bat inapoi coplanar cu restul scutului sau il tai jos. Ca am lovit si eu de nenumarate ori scutul si probabil doar norocul m-a scapat de patania lui Rip Husi.

 

Salut. Update: am schimbat distributia (am scapat de bataia din motor), reglat supape, schimbat ulei, curatat carburatoare + sincronizat. Toate astea au fost facute cu o toba Marving Silenecer. De curand mi'am facut rost de o toba Arrow, si consumul a crescut considerabil, in oras, ajung la 9. Ar trebui umbalat la carburatoare din nou?

a, am uitat, mi'am schimbat carenele spate cu altele de rd07.

 

 

 

o sa refac pozele, astea au iesit cam neclare, si sunt singurele pe care le am

 

 

 

Adi

Am sustinut mereu si repet. Consumul minim se obtine la reglajele originale, cu toba originala. In mod sigur trebuie reglate din nou carburile la schimbarea tobei. Spun SIGUR pentru ca eu am avut toba gaurita si consumul a crescut pe chestia asta cu un litru la suta. A revenit la normal dupa ce am sudat toba.

 

Si este absolut logic sa fie asa. Admisia si evacuarea formeaza un tot unitar si sint gindite sa lucreze impreuna optim la toate regimurile de turatie.

 

La AT rd-04 reglajele sint foarte simple. Acele dozatoare nu au mai multe pozitii, asa ca nu ai ce regla acolo. Inainte de a regla ceva te asiguri ca membranele de vacum sint intacte. Singurele reglaje posibile si accesibile sint:

 

1. Reglajul de sincronizare: este vorba de surubul diferential care regleaza balansul timoneriilor. Respectiv acel surub se regleaza in asa fel in cit la momentul initial cele doua obturatoare(clapete) de la iesirile din carburi sa fie actionate absolut simultan la rotirea minerului acceleratiei, respectiv a rotitei la care se cupleaza timoneria.

 

2.Reglajul pilot screw

Asta regleaza de fapt servomecanismul cu vacum care ridica siberul si dozatorul prin intermediul membranei de vacum, respectiv in final dozajul general aer/benzina. Se merge la cel mai sarac dozaj care permite totusi o functionare stabila a motorului. Ca sa poti regla separat cilindri eu personal scot papucii de la bobinele respective de inductie, astfel ramine in functiune un singur cilindru la fiecare reglaj.

 

Maresc ralantiul din rozeta de reglaj pe la 1500 ture, apoi infiletez la maximum pilot screw al cilindrului functional. Turatia scade pina aproape sa se opreasca motorul. Apoi il desfac usor si turatia incepe sa creasca progresiv si de la un anumit moment sa scada din nou. Revin cu o jumatate de tura inapoi din momentul in care a inceput sa scada si reglajul carbului este gata.

 

In mod identic procedez cu celelalt carburator.

3. In final citesc turatiile pe turometru pe rind cu cite un cilindru functional. Acestea trebuie sa fie identice. Compensez daca este cazul diferentele din surubul de sincronizare.

 

4. in final reglez din rozeta de reglaj ralantiul la 1200 ture.

Observatie. inainte de a efectua reglajele respective se stabileste o alimentare provizorie a pompei de benzina dintr-un vas suspendat prevazut cu un furtun si bineinteles se incalzeste motorul pina cind acul de temperatura ajunge la mijloc.

 

Daca asi avea manometre de depresiune probabil ca reglajele ar fi mai exacte, dar nu cred ca cine stie cit.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uau! rocket science!

in alta ordine de idei,se apropie intalnirea de la Nadrag-city!

un recesamanat ar fi util pentru ...treburi gospodaresti, mici surprize sau chestii normale pentru o intalnire intre prieteni

pana acum, eu unul stiu de:

1.Cstelia and co

2.Tibor_mt

3.Raoulserban

3....

4....

.

.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uau! rocket science!

in alta ordine de idei,se apropie intalnirea de la Nadrag-city!

un recesamanat ar fi util pentru ...treburi gospodaresti, mici surprize sau chestii normale pentru o intalnire intre prieteni

pana acum, eu unul stiu de:

1.Cstelia and co

2.Tibor_mt

3.Raoulserban

3.Arthur Tm

4....

.

.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uau! rocket science!

in alta ordine de idei,se apropie intalnirea de la Nadrag-city!

un recesamanat ar fi util pentru ...treburi gospodaresti, mici surprize sau chestii normale pentru o intalnire intre prieteni

pana acum, eu unul stiu de:

1.Cstelia and co

2.Tibor_mt

3.Raoulserban

3.Arthur Tm

4.Mihut Bv

.

.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0. Korben Dallas :bigstar:

1.Cstelia and co

2.Tibor_mt

3.Raoulserban

3.Arthur Tm

4.Mihut Bv

.

.

.

 

Nu-i aÂşa că sunt modest? :laugh:

Sper că ați gustat umorul meu, aÂşa că acum o să postez corect

 

1.Cstelia and co

2.Tibor_mt

3.Raoulserban

3.Arthur Tm

4.Mihut Bv

5.Korben Dallas

.

.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Cstelia and co

2.Tibor_mt

3.Raoulserban

3.Arthur Tm

4.Mihut Bv

5.Korben Dallas

6.Sherky - daca e in "running order" motoreta pana atunci ...

.

.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.click.ro/pe_glob/mapamond/Si-a-invatat-conduca-motocicleta-VIDEO_0_1170482972.html

Fara nici o aluzie... :D

 

Sper sa nu imi faca astia la munca vreo surpriza si sa nu ne putem vedea la Nadrag. Deci ma inscriu si eu cu Roxy pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica inchid lista de inscrieri pentru tricouri. Luni voi merge sa lansez comanda si voi afla pretul exact pentru o bucata.

Va astept la Nadrag!

 

post-30-0-81920500-1305286544_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toata lumea

 

as vrea sa imi cumpar o motocicleta touring/adventure sa pot merge cu pasager (am in prezent un ktm 690 enduro)

 

m-am gandit la ceva din urmatoarele: Africa Twin, Super Tenere, 1100 GS (din considerente de bani, nu am zis nimic de 990 :D).

 

intrebarea pe care v-o adresez: este cineva amabil sa se intalneasca cu mine sa fac o scurta tura cu motorul lui (langa Bucuresti) ? - si dau la schimb motorul meu.

 

multumesc,

Bob - va rog mail la bobwdk@gmail.com

Editat de bob66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand Africana, pentru ca desi nu e la fel de rapida si de puternica ca un BMW, se strica foarte greu. Rezista foarte bine la cazaturi, trage bine in ture joase, cuplul e foarte bine calculat in raport cu cutia de viteze, astfel incat sa ai mereu maximul la roata fara sa pierzi aderenta, si e gandita foarte bine de ciuciunghezi pentru rally raid. Daca are ulei in motor si benzina, pun pariu ca merge oriunde. Daca vrei o Africana buna, iti recomand modelul RD03 cu o singura precizare, sa ii pui xenoane ca altfel nu vezi nimik cu felinarele alea. Nu sunt din jurul Bucurestiului, ca iti dadeam motorul meu sa iti faci o impresie... Acum depinde ce inseamna la tine "jurul Bucurestiului", ca am vazut ca tragi ture destul de lungi si tare frumoase. De asta am si recomandat Africana, pentru ca se preteaza perfect la astfel de calatorii.

Cat despre Yamaha... intreaba pe forumul lor. Desi toti si-o lauda, multi tanjesc dupa Africane. Sau poti sa intrebi la magazinul Muzica, la instrumentre muzicale :D (iar o sa ma certe Bogdan ca fac misto de Yamaha)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu plec de la brasov! dar sunt cu golanu! ora de plecare pentru mine va fi 12.00 de pe mihai viteazul, vizavi de mymoto! ora estimativa la care ajung la nadrag cred ca va fi 18.30, numa bine cat sa-mi ramana sa mananc , sa-i dau o mana de ajutor lui cstelia(ce o mai ramane de facut) si sa pregatesc mobra pentru sambata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica inchid lista de inscrieri pentru tricouri. Luni voi merge sa lansez comanda si voi afla pretul exact pentru o bucata.

Va astept la Nadrag!

 

post-30-0-81920500-1305286544_thumb.jpg

Sper ca ai retinut stimabile, desi probabil nu am sa ajung, doua tricouri xxl please!Cursul lui peste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu plec de la brasov! dar sunt cu golanu! ora de plecare pentru mine va fi 12.00 de pe mihai viteazul, vizavi de mymoto! ora estimativa la care ajung la nadrag cred ca va fi 18.30, numa bine cat sa-mi ramana sa mananc , sa-i dau o mana de ajutor lui cstelia(ce o mai ramane de facut) si sa pregatesc mobra pentru sambata!

 

 

Golanul???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de Bpgdan... vad ca nu baga nasul pe aici :) Sper ca nu veniti la Nadrag fara el.

 

 

He he he, bag nasul pe aici in fiecare zi, stiu tot ce planuiti ;)

 

Nu pot promite sigur, dar fac tot posibilul sa vin.

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt 3 saptamani pana la intalnire. As vrea sa stiu daca e cineva care va trece sau va pleca din Brasov in vinerea respectiva. Mi-ar placea sa nu plec singur la drum spre Nadrag.

Salut,daca nu ma cuplez cu nimeni din bucuresti ne putem vedea undeva pe la sibiu.Dar mai ramane de vazut pana atunci.

 

.

cstelia mai este nevoie sa car gratarul dupa mine sau o sa gasim acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

întrebare tehnică

 

De ce pinion spate este nevoie ca să scad din turație cam cu 500 rpm?

 

vreau să fac un piÂşu în Baikal la vară Âşi vreau să pun pinioane de fugă. Ceva sugestii?

 

Original vine 16-46 Âşi mă gândesc să pun 16-43. Cam cu cât scade turația combinația asta. Pe varianta OEM am 4500rpm la 100. Cine mai are asemenea transmisii ce diferențe a avut?

 

Mulțam fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm... din ce imi aduc aminte ca am gasit 43 e pinionul ideal pentru muuulta muuulta autostrada. cele mai intalnite combinatii pentru cei care merg mai mult pe sosea este 45 si 44. eu unul mi-am luat de 44 dar il voi testa la anul!

pentru 43 va trebui sa tai lantul. http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/20708-43-tooth-rear-sprocket.html

asa, l-am gasit

http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0&sel_uid=515&p=

daca te pricepi la mate ii dai de cap

mai o varianta ce am gasit-o era de 17 pe fata cu 45 si 44 pe spate!

 

ps: de gratar si ceaun ma ocup eu! voi sa fiti prezenti si cu ceva marunti in pojnare sa sponsorizam garataru si ceaunu ca nu-s dalea fermecate :)

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă tot mi-am prins urechile cu treaba cu rapoartele si vetezele am atasat un tabel care s-ar putea să fie mai relevant decât raportul dintre pinioane.post-33562-0-35211400-1305551291_thumb.jpg

 

Dacă am greÂşit ceva pe acolo... înseamnă că ceva nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...