Cavaleru Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cel mai potrivit crampon pentru o Africana mi se pare Mitas-ul E09, dar in conditiile actuale, cand pretul lor a crescut incredibil de mult, nu mi se mai pare o afacere. E bun ca e mai dur decat celelalte si rezista mai mult. In schimb nu prea are aderenta pe asfalt, mai ales daca e ud. In teren e imbatabil. Acum am Karoo, e bun atat pe asfalt cat si in teren, dar se toceste repede. Am facut cu el un drum la Craiova, raliul acela in care am facut cam 200 de km pe off-road (nisip si iarba), m-am intors de la Craiova, apoi a urmat drumul spre Nadrag, traseul de acolo prin pamant, piatra si noroi, maxim 50 de km, apoi drumul spre casa si deja ma uitam ca nu prea mai am crampoane. Deci estimez ca tine maxim 3000 de km in regim de 60-65% asfalt si restul off-road. Cu Mitas-ul faceam cam 5-6000 de km in aceleasi proportii. In schimb nu aveam aceeasi stabilitate pe asfalt, si nici nu puteam sa franez atat de bine. Neagu poate sa va povesteasca cat de mult ma inclinam cu crampoanele pe curbe, cu motorul plin de bagaje si pasager, fara sa am nici cea mai mica emotie ca o sa pierd aderenta. Iar pentru asfalt, Anakee e tatic pe Africana. dc nu incerci Karoo T eu am deja 7000km cu el 80% pe asfalt poate mai mult. sunt foarte multumit de el si mai are viata inca 3000-4000km. aderenta este excelenta in noroi iarba pamant dar si pe asfalt si mai ales asfalt ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 uelll! cum iarasi frec menta la bv ma gandeam la cum sa sau cum sa nu sa schimb becurile la afrikana(sa pun h4(modificari, relee, bleacs) , ori sa caut sa cumpar ba20d de 45(de care n-am vazut decat la scutere si is de 35w)). ale mele is pe tipul BA20D si is de 45w , ara asa http://www.wemoto.com/parts/picture/HL-770392_10/ dar nu se aseaman deloc cu ce am gasit http://cgi.ebay.co.uk/AUTO-H-LIGHT-BULB-12V-45-40W-HAL-BOSCH-FIT-BA20d-396H-/330559369578?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4cf6dfb16a ca sa am de spare! Salutari. Pe vremea cand ma foloseam de Aerox ( scuter ), aveam tot soclu BA20D. Daca doresti sa mergi pe becuri BA20D, asigura-te ca, in cazul in care iti cumperi halogene ( cele din al doilea link oferit de tine ), sa aiba varful vopsit ( negru sau argintiu ), altfel e de pomana. In cazul in care vrei sa iti cumperi BA20D varianta incandescenta ( pe care ti-o si recomand pe acest soclu ), gasesti la Power Sports ( am inteles ca esti prin Brasov - intersectia Faget la 13Decembrie cu Garii si A.Vlaicu ) becuri de 40/45W Hella. Eu mi-am alezat soclul BA20D, am cumparat un bec halogen 45/40W ( am folosit si 60/55W ) H4, caruia i-am inlaturat coroana de metal ( daca iti cumperi asa ceva, fi atent ca si coroana sa fie prinsa de bec doar prin 4 puncte de sudura, becurile de la Hella asa sunt ) si l-am infipt in soclu, am schimbat papucii de pe firele scuterului cu unii de o dimensiune mai mare si cam asta a fost circul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Salutare!! ce model de gume cramponate se preteza cel mai bine pe "AFRICANA"!?? Karoo si T63 - scumpe, se tocesc repede, aderenta mare, profil agresiv E09 - ieftin, se toceste greu, aderenta mica, profil mai putin agresiv KarooT - scump, se toceste greu, aderenta mare, profil blajin (si nu exista latimi mai mici de 140) TKC80 - scump, se toceste repede, aderenta f mare, profil blajin Restul (inclusiv K60) nu intra la categoria cramponate. Desi am auzit expresii gen "mi s-au tocit crampoanele de la Anakee". (!!!!!????!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Multumesc pt răspunsuri !!! Am avut pe mobrele anterioare toate gumele mentionate si din descrierile voastre sau reconfirmat lucruri deja stiute.....asa ca de dragul testului am sa încerc ceva nou: E 10 de la Mitas!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Restul (inclusiv K60) nu intra la categoria cramponate. Pai K60 e un profil de soft enduro, nu cred ca il poti incadra la gume de asfalt 100%, ci mai degraba 70/30 (asfalt/offroad) Intr-adevar, nici la cramponate nu il poti incadra, ca TKC sau Karoo K60 Scout cica ar fi mai bun, ca ar fi schimbat nemtii cateva molecule de sulf in compozitia cauciucului Sau e doar o gogorita de marketing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Daca gasesti E10 sau E09 la un pret bun, da-mi si mie de veste. Eu am gasit la salon, si cel mai bun pret pentru 140-ul de spate era de 110 euroi. La banii astia nu prea merita. Mai bine iau inca un Karoo, pe care la salon l-am gasit la 310 ron. Vreau si eu dar exclus Chemtraders. Daca prind orice distribuitor de la ei, discut direct cu pusca. Am comanda data de anul trecut din august... Le-am trimis mesaj celor de la Mitas, la sediul central, si le-am explicat ca Chemtraders e cel mai neserios dealer al lor. Au spus ca au mai primit plangeri, si ca vor sa rezilieze orice contract cu ei. Daca intrebi orice dealer Chemtraders de gume, spun ca maine descarca camionul, ca au pe stoc dar la alt depozit, si mine il aduc, ca au de livrat intai la o firma de prezervative si apoi aduc gumele, sau orice alta tampenie. Pentru ca m-au scos din sarite cu "promtitudinea" ii sun cam o data pe saptamana sa ii intreb de gume, doar de curiozitate sa vad ce scuze mai gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Mie miau spus ca luni se descarca un camion. Cautam E09 130/80/17. Inseamna ca am facut bine ca miam luat intre timp o pereche de Karoo. E10 e gen KarooT sau TKC80. Dar sigur are "aderenta" traditionala Mitas. Doar cu un pret imbatabil ar putea fi preferat lui KarooT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Releului i s-a alaturat si pompa de benzina. Sfatuiti-ma, va rog, in cazul in care nu este de la carbunii pompei de benzina, ce pompa de benzina sa-mi iau? I s-a mai stricat vreunuia dintre voi pompa de benzina si a fost obligat sa-si cumpere ? De la cine a luat pompa de benzina ? si ce pompa de benzina a luat ? Va multumesc anticipat! Cristi, eu sunt cel ce te-a deranjat aseara cu telefonul, voiam sa te intreb ceva de conectori si releu, dar nu auzeam absolut nimic daca spuneai ceva. Cred ca ai probleme cu telefonul, fiindca te-am sunat dupa doua telefone si rezultatul a fost acelasi. Imi cer scuze pentru deranj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Releu de încărcare tocmai mi-am comandat de la ignitech.cz Referitor la pompa de benzină... poți să o desfaci pe aia ce s-a fecundat Âşi cu răbdare poate reuÂşeÂşti să o repari. Se aplică vechea metodă de curățat Âşi reglat plantina la dacie. Alternativa burscă Âşi ieftină e să iei o pompă vacumatică de la orice magazin de scutere. Se găsex pe toate drumurile aproape. Când o să schimb pompa cu una vacumatică o să fac un tutorial despre chestia asta. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Multumesc frumos, Am vrut si eu releu de la Ignitech, a vorbit Marius cu ei. Problema este ca au cerut imagini cu conectorii, care conectori nu-i mai am ca au fost prajiti si acum sunt puse firele pe direct. Tu cum ai facut comanda, le-ai trimis imagini cu conectorii ? Din cate am inteles, releele de la Ignitech nu sunt gaurite pentru a le putea prinde pe motocicleta. Ai vorbit cu ei despre asta ? Vreau si eu un releu nou la un pret decent fiindca nu gasesc decat de la 700 lei in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 mai prietene, unde naiba ai gasit releu regulator la banii aia http://cgi.ebay.de/Lichtmaschinen-Regler-Honda-XRV-750-Africa-Twin-RD07-/230518833769?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35abfe4269 . cauta un prieten ce are paypal sau daca nu cauta sa vorbesti cu dillo dilly de la dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 31 de motociclete cu tot cu a Anitei! asta e un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Buna alegere. Si eu am acuma Heidenau K60 SCOUT, si sunt mai mult decat multumit. Au facut fata la Nadrag la fel de bine la noroi/nisip/iarba/asfalt umed&uscat. Recomand tuturor cei care nu vor ceva agresiv mai mult pentru Off Road. Combinatia ideala intre On & Off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 mai prietene, unde naiba ai gasit releu regulator la banii aia http://cgi.ebay.de/Lichtmaschinen-Regler-Honda-XRV-750-Africa-Twin-RD07-/230518833769?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35abfe4269 . cauta un prieten ce are paypal sau daca nu cauta sa vorbesti cu dillo dilly de la dillypoint.ro Multumesc frumos pentru link, uite aici l-am gasit: http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/18007/article/146201?show=gallery a pus cineva pompa vacumatica pe africa? se comporta bine ? este o inlocuire ce se merita a fi facuta? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 oqkoq : Multi transalpisti s-au declarat multumiti de releul de aici http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=113_222&products_id=1164 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 (editat) Salut! Aveti careva pinionul de pe fata (16) folosibil/nou? Al meu s'a dus cu totul, si am pus unul cu 15 dinti, dar, e destul de nasol la drum lung. Mersi fain. Adi Editat Iunie 11, 2011 de al_locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Mai, cred ca te ajut eu cu pinionul ala. Caut de multa vreme unul cu 15 sa vad cum e treaba. Nu ma pasioneaza viteza, ci forta la roata. Ia sa imi dai si mie un mesaj cu numarul tau sa vorbim. Leo merge de ceva vreme cu pompa de benzina de scuter, si nu are nici o problema. Trage de rupe, asigura debitul necesar... si costa 35 de ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 (editat) Salut Boiere. Spune-mi te rog si mie cateva amanunte despre pompa aia de scuter, ca vreau sa cumpar una de rezerva. Si daca am vazut bine, aveai un GPS la tine la Nadrag. Ai inregistrat cumva traseul? Poti sa-mi trimiti traseul inregistrat? Se poate transpune in Google Earth / Maps? Si inca o intrebare. Pe langa pompa de benzina de 35 RON de scuter, mai stie cineva si vre-o solutie de releu de incarcare de rezerva mai ieftin? Va salut Editat Iunie 12, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 oqkoq : Multi transalpisti s-au declarat multumiti de releul de aici http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=113_222&products_id=1164 . 3 reply-uri mai sus, in legatura cu releul. Se poate folosi orice releu cu punte trifazica, cunosc persoane care folosesc de ani buni relee de incarcare pentru ATVuri chinezesti ( Linhai de ex ). Daca doresti ceva fabricat in regim DIY, aici gasesti pe langa explicatii si un fisier pdf cu un circuit foarte bun. Numai ca are o mica mare greseala. D5,D6,D7 trebuie intoarse la 180°, cu katodul in sus. Piesele pentru acest releu costa pana in 40 lei, la care mai trebuie adaugat radiator si o cutie metalica ermetica, aproximez ca un cost total nu ar depasi 70lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 De ce se ard regulatoarelede tensiune la Africa Twin? Lipsa racire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Mai, cred ca te ajut eu cu pinionul ala. Caut de multa vreme unul cu 15 sa vad cum e treaba. Nu ma pasioneaza viteza, ci forta la roata. Ia sa imi dai si mie un mesaj cu numarul tau sa vorbim. Nu merge. Adi are RD03, tu RD04. Pinioanele au caneluri diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 La final da, datorita lipsei de racire, dar asta e generate de consumuri mari, vibratii samd! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Nu merge. Adi are RD03, tu RD04. Pinioanele au caneluri diferite. Salut! Cel de 15 l'am luat de pe dominator! Era identic...nu stiu insa daca difera intre rd03 si rd04. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Colegului Marius din Cluj i-au mai ramas din africana accidentata rd-07 jambele +etrierele fata+spate le da toate la 150 lei. Deasemenea i-au ramas radiatoarele + turbina le da la 100 lei.Preturile sint fixe si colegul pretinde seriozitate. Doritorii sa sune la urmatorul numar de telefon 0756665007 Marius (Cluj Napoca) Distractie placuta la Nadrag! Pretinde seriozitate, dar nu ofera seriozitate. Inca un om al carui numar de telefon il sterg din agenda. La final da, datorita lipsei de racire, dar asta e generate de consumuri mari, vibratii samd! Adauga aici si contactele imperfecte/oxidate de la mufa cu cele 3 fire galbene. Multi posesori de AT fac o modificare la faruri, in sensul ca leaga si al doilea far pe faza scurta. Rezulta consum dublu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.