Andry Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Afrikana nu a existat Âşi nici nu există. Poate, cândva, o să existe. Dar foloseÂşte-i Âşi tu corect numele, dacă tot o iubeÂşti atâț de mult, te rog ! Bine Raulo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 @Raoulserban Cu asta din fundal de ce nu pui poza si explicatie? Accept provocatia Honda crf450x Este motocicleta cu care concureaza Helder Rodrigues. Va participa cu asta, sau alta, dar acelasi model la Dakar 2013. Date tehnice va da netul. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 ce naiba puneti poze? motocicletele sunt facute sa se deplaseze http://youtu.be/MUpCCLt7Unw?hd=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Cristi, nu mai ai cumva o frana? pentru ca nu-mi mai place culoarea de la cea de pe motorul meu. Scormonesc maine in garaj si iti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 ce naiba puneti poze? motocicletele sunt facute sa se deplaseze http://youtu.be/MUpCCLt7Unw?hd=1 Nenea neanea...parca limita era de 50kmh, semnalizata de 2 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Nenea neanea...parca limita era de 50kmh, semnalizata de 2 ori Si eu mergeam cu 50 km/h Poti demonstra contrariul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 După cum treci pe lângă stâlpi, care teoretic ar fi la 50 metri distanțați, aveai intre 75 km/h la început Âşi 90km/h la sfârÂşit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 doar 2000 de lire, very cheap one in a lifetime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 După cum treci pe lângă stâlpi, care teoretic ar fi la 50 metri distanțați, aveai intre 75 km/h la început Âşi 90km/h la sfârÂşit Ma asteptam la argumente mai stiintifice one in a lifetime Prea curata A mea a fost asa once in a lifetime In rest, praf, muste lipite de parbriz si, ca sa nu se supere Andry, si niste noroaie pe ici pe colo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Ma asteptam la argumente mai stiintifice Nu mă sparg în băÂşini fără să am o bază solidă în ceea ce afirm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Nu mă sparg în băÂşini fără să am o bază solidă în ceea ce afirm Deja te-ai spart in postul anterior, du-te repede la proctolog să-ți coase găoaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 mda, plictiseala se aseaza si se isca interpretari aiurea, noroc cu mine sa incepem cu RAR-ul. Era cat pe aci sa fac infarct, e non euro pisici. Cica daca nu are nush ce E pe placuta platesti mai mult. Cost:525ron deci asta e valoarea la care sa va asteptati. Itp-ul fu ok, franarea buna. Last time m-am trezit cu furtunu de la rezervoru de lichid de frana scos si numa lichid peste tot. Numa un idiot s-o putut amuza...sau o fi zis ca e benzina. Plm. Am nevoie de un crash course in relee si influenta temp asupra electronicelor. Mobra e pusa la mesterit, umpic de atentie, un polish...si o sa fie asa cum imi doresc eu. Fara suparare...dar mie imi place sa fie curata si aranjata, asa ca fara aluzii Bag de seama ca sunt ceva modificari fata de rd04, sper sa nu stric nimik. Estimez ca in decembrie sa fie eyecandy. Mai multe despre noua mea iubita pe xrv. Da , pun pasiune in lucrurile ce-mi plac...ahh si daca totu merge ok, sper sa mai adun informatii de ceva tutoriale si sa impartasim secretele afrikanei(cu k ca asa imi place mie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Stai linistit, Raul, remarca mea vis-a-vis de curatenia mobrei tale este de bine, imi place Doar ca eu nu ma inghesui prea des sa o aduc in starea aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Dar ai putuluit-o si tu la inceput am gasit si interpretarea Vin-ului cu 11 digiti. le paste-uiesc pe ambele From 1979 to 1995 Honda had a 11-digit VIN e.g. RD023600883 R: cc (A=up to 50, D=up to 70, H=up to 80, J=up to 125, K=up to 150, M=up to 250, N=up to 400, P=up to 600, R=up to 800, S=up to 800) D: type of motorcycle (B=kids bike/ATC, C=Street, D=Enduro, E=OHV/Offroad bike - not street legal, F=Scooter) 02: internal production number (here NX650 Dominator) 3: version 6: series 00883: serial number From 1996 on Honda has a 17-digit VIN e.g. JH2RD07ABTM000992 or JH2RD07A1YM417129 JH2: country of production (JH2=WMI Honda Japan, 1HF=Honda America, ZDC=Honda Italy, VTM=Montesa/Honda Spain) RD07A: type (here Africa Twin) B: version 1: control number (1-9 or X) T: year (T=1996, V=1997, W=1998, X=1999, Y=2000, 1=2001 ... 6=2006) M: factory (M=Hamamatsu/Japan, K=Kumamoto/Japan, A=Ohio/USA, F=Atessa/Italy, E=Barcelona/Spain 000992: serial number Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Deja te-ai spart in postul anterior, du-te repede la proctolog să-ți coase găoaza C-am zis ce ? 50 metri între stâlpi Âşi undeva la 2-2.5secunde timpul în care parcurgi distanța dintre doi stâlpi ? Da, am greÂşit La 2.5secunde/50m sunt 72 km/h, nu 75 cum am scris mai sus Editat Octombrie 9, 2012 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Mai este cineva interesat de inaltatoare? Am sa continui discutia pe xrv.ro Editat Octombrie 9, 2012 de alecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Dragi colegi "Afrikani", Iata ca nu a trecut multa vreme de la ultima mea postare si scriu din nou. Atunci eram foarte bucuros de noua mea achizitie. Consideram ca a tercut luna de miere si au aparut primele probleme conjugale Deci: Am observat unele scurgeri de lichid de racire cel mai probabil. Problema este ca nu stiu de unde provin si unde sa ma uit. Sambata am observat prima oara asta. Am pornit motocicleta (era nepornita de cateva zile), am asteptat aprox. 40 de secunde dupa care am plecat (eu o tin in foarte micul garaj subteran al cladirii in care lucrez; regula este sa nu stam mai mult de 1 minut acolo cu motorul pornit pentru ca sunt niste senzori foarte sensibili si pornesc imediat alarmele de incendiu). Bun...sa revenim. Ies cu motocicleta din garaj si o las afara la soare cu motorul pornit. Ma duc la masina, aduc de acolo echipamentul, ma echipez, imi pun tacticos casca si manusile...cand sa ma urc pe ea observ o mica balta sub ea de lichid verde-albastrui care se prelingea pe scut undeva in partea stanga. Erau cred ca 20-30 de picaturi. Incerc sa ma uit de unde curge dar nu observ nimic, asa ca sterg scutul si o mut 1 m mai incolo. Nu se mai intampla nimic...nu mai curge; am luat decizia daca am vazut ca nu mai curge sa plec totusi la drum...undeva la 30 km de oras. De fiecare data cand am oprit am verificat daca mai curge...nimic. Ieri pornesc din nou motociceta ca sa ma duc la RAR. Nu s-a intamplat nimic dar cand am ajuns acolo a mai aruncat cateva picaturi, mult mai putin decat sambata. De data asta insa nu mai cadeau de pe scut. Nu am putut sa imi dau seama de unde curge dar cert este ca sunt undeva pe la jumatatea motorului. De acolo pica...sau pe acolo ajung...nu stiu. Dupa ce m-am intors de la RAR si am dus motocicleta in garaj am observat ca sunt din nou scurgeri, de data asta insemnate cred ca au fost peste 30ml. Intrebarile sunt: ce credeti ca are? de unde credeti ca provin aceste scurgeri? unde sa ma uit, de unde sa incep sa caut? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 da jos scutul , carenele laterale si spate. sterge bine bine de tot motorul, radiatoarele, furtunele samd. dupa asta o pornesti si o lasi in acelasi loc. inspectezi unde s-a umezit , faci o poza si o urci pe forum! in partea stg, deasupra busonului de ulei se afla un surub a carui scop e drenarea lichidului de racire. daca s-a umblat si nu s-a strans sau schimbat garnitura se poate de acolo. De asemenea furtunele de la radiator mai trebueisc aranjate/stranse in ideea inc are s-a umblat pe acolo din te miric e motive(unul ar fi reglajul supapelor). Poze please Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 ok, multumesc pentru sfat! O sa imi fac rost de o trusa de scule si ma apuc de treaba. Revin cat de curand cu concluziile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Cu trusa originala desfaci mobra toata. tie ititrebuie cheie de 12(parca) si surubelnita in cruce(phylips screwdriver) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Dragi colegi "Afrikani", N-avem decât unul, Raoul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Ca tot am ajuns la capiltolul acesta mai am cateva intrebari la care raspunsul nu este asa urgent. Puteti sa imi recomandati pe cineva sua un service bun in care sa curat si egalizez carburatoarele in Bucuresti si cam care este pretul? Ma intereseaza cineva serios nu ca in urmatorul exemplu ("Deci tu esti mecanici moto si te pricepi la orice?" "Da, da am reparat foarte multe pentru mine moarele nu au secrete! Bun...poti sa imi schimbi lantul de distributie la un VFR '93? Evident! Da'...ai mai schimbat lantul de distributie la VFR din generatia aia? Da, la foarte multe! Aha...ok, pentru cultura ta generala VFR-ul din '93 are distributia pe pinioane nu lant idiot mincinos ce esti!" De asemenea in primavara o prima operatiune cu care o sa incep o sa fie schimbatul kit-ului de lant. Avand in vedere ca este prima oara nu vreau sa fac operatiunea asta singur. Imi puteti recomanda pe cineva? Ultima intrebare, (evident pe ziua de azi - promit!) unde pot sa gasesc niste stikere originale (stiu ca a mai fost interbarea asta dar era acum cativa ani si probabil s-au mai schimbat lucrurile de atunci), a cumparat cineva de curand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Ca tot am ajuns la capiltolul acesta mai am cateva intrebari la care raspunsul nu este asa urgent. Puteti sa imi recomandati pe cineva sua un service bun in care sa curat si egalizez carburatoarele in Bucuresti si cam care este pretul? Ma intereseaza cineva serios nu ca in urmatorul exemplu ("Deci tu esti mecanici moto si te pricepi la orice?" "Da, da am reparat foarte multe pentru mine moarele nu au secrete! Bun...poti sa imi schimbi lantul de distributie la un VFR '93? Evident! Da'...ai mai schimbat lantul de distributie la VFR din generatia aia? Da, la foarte multe! Aha...ok, pentru cultura ta generala VFR-ul din '93 are distributia pe pinioane nu lant idiot mincinos ce esti!" De asemenea in primavara o prima operatiune cu care o sa incep o sa fie schimbatul kit-ului de lant. Avand in vedere ca este prima oara nu vreau sa fac operatiunea asta singur. Imi puteti recomanda pe cineva? Ultima intrebare, (evident pe ziua de azi - promit!) unde pot sa gasesc niste stikere originale (stiu ca a mai fost interbarea asta dar era acum cativa ani si probabil s-au mai schimbat lucrurile de atunci), a cumparat cineva de curand? io mi-am reglat carburatoarele la Bogdan Padure... apropo am si vfr de 750 deci Bogdan chiar isi merita banii.. ultima oara mi-a luat 200 ron pt africana (asta a fost luna trecuta) daca nu gasesti numarul lui pe site ti-l trimit eu pe pm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Alecule, eu vreau inaltatoare. Sa imi spui unde sa iti trimit banii. O sa ma gandesc si la ce diametru de ghidon sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 io mi-am reglat carburatoarele la Bogdan Padure... apropo am si vfr de 750 deci Bogdan chiar isi merita banii.. ultima oara mi-a luat 200 ron pt africana (asta a fost luna trecuta) daca nu gasesti numarul lui pe site ti-l trimit eu pe pm... WHAAAAT.mama ce mult. intradevar costa ceasurile, si e umpic de munca dar la cat geme netu de tutoriale....parca ma degraba imi bag eu nasul si sun un prieten. am o teorie care zice ca daca ai carburile desfacute poti regla sincronizarea uitandute cand si cum se deschid clapetele. intradevar asta e varianta ideala si toate functioneaza perfect si carbul nu trebuie sa compenseze pe vreun cilindru. am sa o pun in practica cat de curand. acum studiez mataraiele de la 07 ca sa dau totul jos ASAP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.