Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Raoulserban

Cu asta din fundal de ce nu pui poza si explicatie?

 

Accept provocatia :eek:

 

Honda crf450x

post-19121-0-66680800-1349605470_thumb.jpg

post-19121-0-82982900-1349605498_thumb.jpg

post-19121-0-74459900-1349605520_thumb.jpg

post-19121-0-97746500-1349605541_thumb.jpg

post-19121-0-17142600-1349605628_thumb.jpg

 

Este motocicleta cu care concureaza Helder Rodrigues.

Va participa cu asta, sau alta, dar acelasi model la Dakar 2013.

Date tehnice va da netul.

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După cum treci pe lângă stâlpi, care teoretic ar fi la 50 metri distanțați, aveai intre 75 km/h la început Âşi 90km/h la sfârÂşit :bounce:

 

Ma asteptam la argumente mai stiintifice

 

 

one in a lifetime

 

 

Prea curata

A mea a fost asa once in a lifetime

In rest, praf, muste lipite de parbriz si, ca sa nu se supere Andry, si niste noroaie pe ici pe colo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, plictiseala se aseaza si se isca interpretari aiurea, noroc cu mine :)

sa incepem cu RAR-ul. Era cat pe aci sa fac infarct, e non euro pisici. Cica daca nu are nush ce E pe placuta platesti mai mult. Cost:525ron deci asta e valoarea la care sa va asteptati.

Itp-ul fu ok, franarea buna. Last time m-am trezit cu furtunu de la rezervoru de lichid de frana scos si numa lichid peste tot. Numa un idiot s-o putut amuza...sau o fi zis ca e benzina. Plm.

Am nevoie de un crash course in relee si influenta temp asupra electronicelor.

Mobra e pusa la mesterit, umpic de atentie, un polish...si o sa fie asa cum imi doresc eu. Fara suparare...dar mie imi place sa fie curata si aranjata, asa ca fara aluzii

Bag de seama ca sunt ceva modificari fata de rd04, sper sa nu stric nimik. Estimez ca in decembrie sa fie eyecandy.

Mai multe despre noua mea iubita pe xrv. Da , pun pasiune in lucrurile ce-mi plac...ahh si daca totu merge ok, sper sa mai adun informatii de ceva tutoriale si sa impartasim secretele afrikanei(cu k ca asa imi place mie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ai putuluit-o si tu la inceput

am gasit si interpretarea Vin-ului cu 11 digiti. le paste-uiesc pe ambele

From 1979 to 1995 Honda had a 11-digit VIN

 

e.g. RD023600883

R: cc (A=up to 50, D=up to 70, H=up to 80, J=up to 125, K=up to 150, M=up to 250, N=up to 400, P=up to 600, R=up to 800, S=up to 800)

D: type of motorcycle (B=kids bike/ATC, C=Street, D=Enduro, E=OHV/Offroad bike - not street legal, F=Scooter)

02: internal production number (here NX650 Dominator)

3: version

6: series

00883: serial number

 

From 1996 on Honda has a 17-digit VIN

 

e.g. JH2RD07ABTM000992 or JH2RD07A1YM417129

JH2: country of production (JH2=WMI Honda Japan, 1HF=Honda America, ZDC=Honda Italy, VTM=Montesa/Honda Spain)

RD07A: type (here Africa Twin)

B: version

1: control number (1-9 or X)

T: year (T=1996, V=1997, W=1998, X=1999, Y=2000, 1=2001 ... 6=2006)

M: factory (M=Hamamatsu/Japan, K=Kumamoto/Japan, A=Ohio/USA, F=Atessa/Italy, E=Barcelona/Spain

000992: serial number

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja te-ai spart in postul anterior, du-te repede la proctolog să-ți coase găoaza

 

C-am zis ce ? 50 metri între stâlpi Âşi undeva la 2-2.5secunde timpul în care parcurgi distanța dintre doi stâlpi ? :burnout:

 

Da, am greÂşit :P La 2.5secunde/50m sunt 72 km/h, nu 75 cum am scris mai sus :bounce:

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi "Afrikani",

Iata ca nu a trecut multa vreme de la ultima mea postare si scriu din nou. Atunci eram foarte bucuros de noua mea achizitie. Consideram ca a tercut luna de miere si au aparut primele probleme conjugale :grinbandit:

 

Deci:

Am observat unele scurgeri de lichid de racire cel mai probabil. Problema este ca nu stiu de unde provin si unde sa ma uit.

Sambata am observat prima oara asta. Am pornit motocicleta (era nepornita de cateva zile), am asteptat aprox. 40 de secunde dupa care am plecat (eu o tin in foarte micul garaj subteran al cladirii in care lucrez; regula este sa nu stam mai mult de 1 minut acolo cu motorul pornit pentru ca sunt niste senzori foarte sensibili si pornesc imediat alarmele de incendiu).

Bun...sa revenim. Ies cu motocicleta din garaj si o las afara la soare cu motorul pornit. Ma duc la masina, aduc de acolo echipamentul, ma echipez, imi pun tacticos casca si manusile...cand sa ma urc pe ea observ o mica balta sub ea de lichid verde-albastrui care se prelingea pe scut undeva in partea stanga. Erau cred ca 20-30 de picaturi. Incerc sa ma uit de unde curge dar nu observ nimic, asa ca sterg scutul si o mut 1 m mai incolo. Nu se mai intampla nimic...nu mai curge; am luat decizia daca am vazut ca nu mai curge sa plec totusi la drum...undeva la 30 km de oras. De fiecare data cand am oprit am verificat daca mai curge...nimic.

Ieri pornesc din nou motociceta ca sa ma duc la RAR. Nu s-a intamplat nimic dar cand am ajuns acolo a mai aruncat cateva picaturi, mult mai putin decat sambata. De data asta insa nu mai cadeau de pe scut. Nu am putut sa imi dau seama de unde curge dar cert este ca sunt undeva pe la jumatatea motorului. De acolo pica...sau pe acolo ajung...nu stiu.

Dupa ce m-am intors de la RAR si am dus motocicleta in garaj am observat ca sunt din nou scurgeri, de data asta insemnate cred ca au fost peste 30ml.

 

Intrebarile sunt: ce credeti ca are? de unde credeti ca provin aceste scurgeri? unde sa ma uit, de unde sa incep sa caut?

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da jos scutul , carenele laterale si spate. sterge bine bine de tot motorul, radiatoarele, furtunele samd.

dupa asta o pornesti si o lasi in acelasi loc. inspectezi unde s-a umezit , faci o poza si o urci pe forum!

in partea stg, deasupra busonului de ulei se afla un surub a carui scop e drenarea lichidului de racire. daca s-a umblat si nu s-a strans sau schimbat garnitura se poate de acolo. De asemenea furtunele de la radiator mai trebueisc aranjate/stranse in ideea inc are s-a umblat pe acolo din te miric e motive(unul ar fi reglajul supapelor).

Poze please

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

Ca tot am ajuns la capiltolul acesta mai am cateva intrebari la care raspunsul nu este asa urgent.

Puteti sa imi recomandati pe cineva sua un service bun in care sa curat si egalizez carburatoarele in Bucuresti si cam care este pretul? Ma intereseaza cineva serios nu ca in urmatorul exemplu ("Deci tu esti mecanici moto si te pricepi la orice?" "Da, da am reparat foarte multe pentru mine moarele nu au secrete! Bun...poti sa imi schimbi lantul de distributie la un VFR '93? Evident! Da'...ai mai schimbat lantul de distributie la VFR din generatia aia? Da, la foarte multe! Aha...ok, pentru cultura ta generala VFR-ul din '93 are distributia pe pinioane nu lant idiot mincinos ce esti!" :disappointed:

De asemenea in primavara o prima operatiune cu care o sa incep o sa fie schimbatul kit-ului de lant. Avand in vedere ca este prima oara nu vreau sa fac operatiunea asta singur. Imi puteti recomanda pe cineva?

 

Ultima intrebare, (evident pe ziua de azi :grinbandit: - promit!) unde pot sa gasesc niste stikere originale (stiu ca a mai fost interbarea asta dar era acum cativa ani si probabil s-au mai schimbat lucrurile de atunci), a cumparat cineva de curand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

Ca tot am ajuns la capiltolul acesta mai am cateva intrebari la care raspunsul nu este asa urgent.

Puteti sa imi recomandati pe cineva sua un service bun in care sa curat si egalizez carburatoarele in Bucuresti si cam care este pretul? Ma intereseaza cineva serios nu ca in urmatorul exemplu ("Deci tu esti mecanici moto si te pricepi la orice?" "Da, da am reparat foarte multe pentru mine moarele nu au secrete! Bun...poti sa imi schimbi lantul de distributie la un VFR '93? Evident! Da'...ai mai schimbat lantul de distributie la VFR din generatia aia? Da, la foarte multe! Aha...ok, pentru cultura ta generala VFR-ul din '93 are distributia pe pinioane nu lant idiot mincinos ce esti!" :disappointed:

De asemenea in primavara o prima operatiune cu care o sa incep o sa fie schimbatul kit-ului de lant. Avand in vedere ca este prima oara nu vreau sa fac operatiunea asta singur. Imi puteti recomanda pe cineva?

 

Ultima intrebare, (evident pe ziua de azi :grinbandit: - promit!) unde pot sa gasesc niste stikere originale (stiu ca a mai fost interbarea asta dar era acum cativa ani si probabil s-au mai schimbat lucrurile de atunci), a cumparat cineva de curand?

 

io mi-am reglat carburatoarele la Bogdan Padure... apropo am si vfr de 750 :P

deci Bogdan chiar isi merita banii.. ultima oara mi-a luat 200 ron pt africana (asta a fost luna trecuta)

daca nu gasesti numarul lui pe site ti-l trimit eu pe pm... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io mi-am reglat carburatoarele la Bogdan Padure... apropo am si vfr de 750 :P

deci Bogdan chiar isi merita banii.. ultima oara mi-a luat 200 ron pt africana (asta a fost luna trecuta)

daca nu gasesti numarul lui pe site ti-l trimit eu pe pm... :cheers:

WHAAAAT.mama ce mult. intradevar costa ceasurile, si e umpic de munca dar la cat geme netu de tutoriale....parca ma degraba imi bag eu nasul si sun un prieten. am o teorie care zice ca daca ai carburile desfacute poti regla sincronizarea uitandute cand si cum se deschid clapetele. intradevar asta e varianta ideala si toate functioneaza perfect si carbul nu trebuie sa compenseze pe vreun cilindru. am sa o pun in practica cat de curand. acum studiez mataraiele de la 07 ca sa dau totul jos ASAP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...