Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

da jos scutul , carenele laterale si spate. sterge bine bine de tot motorul, radiatoarele, furtunele samd.

dupa asta o pornesti si o lasi in acelasi loc. inspectezi unde s-a umezit , faci o poza si o urci pe forum!

in partea stg, deasupra busonului de ulei se afla un surub a carui scop e drenarea lichidului de racire. daca s-a umblat si nu s-a strans sau schimbat garnitura se poate de acolo. De asemenea furtunele de la radiator mai trebueisc aranjate/stranse in ideea inc are s-a umblat pe acolo din te miric e motive(unul ar fi reglajul supapelor).

Poze please

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:crack:

 

Ca tot am ajuns la capiltolul acesta mai am cateva intrebari la care raspunsul nu este asa urgent.

Puteti sa imi recomandati pe cineva sua un service bun in care sa curat si egalizez carburatoarele in Bucuresti si cam care este pretul? Ma intereseaza cineva serios nu ca in urmatorul exemplu ("Deci tu esti mecanici moto si te pricepi la orice?" "Da, da am reparat foarte multe pentru mine moarele nu au secrete! Bun...poti sa imi schimbi lantul de distributie la un VFR '93? Evident! Da'...ai mai schimbat lantul de distributie la VFR din generatia aia? Da, la foarte multe! Aha...ok, pentru cultura ta generala VFR-ul din '93 are distributia pe pinioane nu lant idiot mincinos ce esti!" :disappointed:

De asemenea in primavara o prima operatiune cu care o sa incep o sa fie schimbatul kit-ului de lant. Avand in vedere ca este prima oara nu vreau sa fac operatiunea asta singur. Imi puteti recomanda pe cineva?

 

Ultima intrebare, (evident pe ziua de azi :grinbandit: - promit!) unde pot sa gasesc niste stikere originale (stiu ca a mai fost interbarea asta dar era acum cativa ani si probabil s-au mai schimbat lucrurile de atunci), a cumparat cineva de curand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

Ca tot am ajuns la capiltolul acesta mai am cateva intrebari la care raspunsul nu este asa urgent.

Puteti sa imi recomandati pe cineva sua un service bun in care sa curat si egalizez carburatoarele in Bucuresti si cam care este pretul? Ma intereseaza cineva serios nu ca in urmatorul exemplu ("Deci tu esti mecanici moto si te pricepi la orice?" "Da, da am reparat foarte multe pentru mine moarele nu au secrete! Bun...poti sa imi schimbi lantul de distributie la un VFR '93? Evident! Da'...ai mai schimbat lantul de distributie la VFR din generatia aia? Da, la foarte multe! Aha...ok, pentru cultura ta generala VFR-ul din '93 are distributia pe pinioane nu lant idiot mincinos ce esti!" :disappointed:

De asemenea in primavara o prima operatiune cu care o sa incep o sa fie schimbatul kit-ului de lant. Avand in vedere ca este prima oara nu vreau sa fac operatiunea asta singur. Imi puteti recomanda pe cineva?

 

Ultima intrebare, (evident pe ziua de azi :grinbandit: - promit!) unde pot sa gasesc niste stikere originale (stiu ca a mai fost interbarea asta dar era acum cativa ani si probabil s-au mai schimbat lucrurile de atunci), a cumparat cineva de curand?

 

io mi-am reglat carburatoarele la Bogdan Padure... apropo am si vfr de 750 :P

deci Bogdan chiar isi merita banii.. ultima oara mi-a luat 200 ron pt africana (asta a fost luna trecuta)

daca nu gasesti numarul lui pe site ti-l trimit eu pe pm... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io mi-am reglat carburatoarele la Bogdan Padure... apropo am si vfr de 750 :P

deci Bogdan chiar isi merita banii.. ultima oara mi-a luat 200 ron pt africana (asta a fost luna trecuta)

daca nu gasesti numarul lui pe site ti-l trimit eu pe pm... :cheers:

WHAAAAT.mama ce mult. intradevar costa ceasurile, si e umpic de munca dar la cat geme netu de tutoriale....parca ma degraba imi bag eu nasul si sun un prieten. am o teorie care zice ca daca ai carburile desfacute poti regla sincronizarea uitandute cand si cum se deschid clapetele. intradevar asta e varianta ideala si toate functioneaza perfect si carbul nu trebuie sa compenseze pe vreun cilindru. am sa o pun in practica cat de curand. acum studiez mataraiele de la 07 ca sa dau totul jos ASAP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WHAAAAT.mama ce mult. intradevar costa ceasurile, si e umpic de munca dar la cat geme netu de tutoriale....parca ma degraba imi bag eu nasul si sun un prieten. am o teorie care zice ca daca ai carburile desfacute poti regla sincronizarea uitandute cand si cum se deschid clapetele. intradevar asta e varianta ideala si toate functioneaza perfect si carbul nu trebuie sa compenseze pe vreun cilindru. am sa o pun in practica cat de curand. acum studiez mataraiele de la 07 ca sa dau totul jos ASAP

 

acum 2 ani lua 250 ron :bounce:

crede-ma ti se pare mult dar dupa ce umbli 6 luni pe la diversi care toti se "pricep" dupa ce iti spargi capul si muncesti si nu-ti iese ai sa apreciezi cum se cuvine munca de calitate.

eu cu niste carburi de bandit am ajuns pana si la elf workshop si am cheltuit in total vreo 600 ron in cateva luni incercand sa le fac... (am pus si banii lui BP in suma asta ca sa nu par idiot :scratch: ) dar daca mergeam de la inceput la el evitam sa-si bage nasul ageamii la mine in motor si aveam si treaba facuta brici...

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neg...doar ca la afrikana carburile is destul de simple, mai totul e extrem de fiabil, exista manualul de service samd de aia zic ca luam in calcul ca poti face singur(nu a mine, la faza cu siliconu :) ) si mi se pare o suma mare

si in alta ordine de idei .... nenorocite is simeringurile de ulei. Alea de praf se pot scoate cu usurinta si salva...asta pana sa-si de-a duhul cele de ulei. Recomandarea mea e ca uleiul din furci, simeringurile de ulei sa fie schimbate periodic(2-3ani uleiul si simeringurile...si macar once in a lifetime alea de praf :) )

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WHAAAAT.mama ce mult. intradevar costa ceasurile, si e umpic de munca dar la cat geme netu de tutoriale....parca ma degraba imi bag eu nasul si sun un prieten. am o teorie care zice ca daca ai carburile desfacute poti regla sincronizarea uitandute cand si cum se deschid clapetele. intradevar asta e varianta ideala si toate functioneaza perfect si carbul nu trebuie sa compenseze pe vreun cilindru. am sa o pun in practica cat de curand. acum studiez mataraiele de la 07 ca sa dau totul jos ASAP

 

Suna-ma, sunt prieten, si am manometre

Teoria ta nu functioneaza decat in teorie (desi cred ca nici acolo)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK! AM sa pun in practica teoria mea si la motor am sa verific cu ceasurile :)

pana una alta o alta problema teoretic: ce rau se poate intampla daca scurg uleiul si las desfacuta partea dr. a motorului pentru o perioada indelungata de timp ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este si varianta sa pui bani impreuna cu 1, 2, 3 prieteni si va luati un CarbTune ( http://www.carbtune.com/ ) si impreuna cu un prieten nu neaparat priceput dar interesat citesti tutoriale si iti sincronizezi carburatoarele singur.

In Craiova ca sa-ti regleze cineva carburatoarele te costa 50 lei nu inteleg de ce la Bucuresti platiti voi 200 lei.

Daca doar pentru sincronizarea carburatoarele va ia 200 lei, ma intreb cat v-ar lua ca sa va regleze culbutorii ?

Eu cand mi-am luat motocicleta, singurul lucru pe care-l stiam era cum sa strang/desfac un surub.

 

Impreuna cu Marius am luat-o de la zero, aveam doar manual si vointa, atat. Acum nu pretind ca stiu prea multe, sunt convins ca mai am foarte multe de invatat, insa am ambitia sa-mi fac singur tot ce tine de mentenanta.

 

Aveti cuvantul meu ca nu sunt catusi de putin rautacios : Daca va lasa motocicleta in drum, ce faceti ? Sunati la mecanic si asteptati sa vina sa va ia cu platforma ?

 

Eu traiesc cu convingerea ca nici un mecanic nu o sa-i dea atentie motocicletei tale, mai mult decat ii dai tu.

 

ptiu ca frumos si nou forum avem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.xrv.org.uk/forums/how/34010-valve-clearances-carburetor-synchronisation.html

Un tutorial foarte frumos despre sincronizare (si reglare culbutori). Conducta de frana din cupru cu diam. ext. de 5mm am luat din magazin de piese Lada, 7 lei vreo 20cm. In rest se gaseste furtun la menaj, scandura prin curte, 2 oringuri mici la magazin de rulmenti. Sistemul acesta este cel mai precis si elimina probelma eventualei diferente intre manometrele de pe cei 2 cilindri. Cand carburatoarele nu sunt in sincron, uleiul va continua sa urce pe una dintre ramuri. Cand sunt sincronizate, nivelul nu e musai sa fie acelasi in cele doua ramuri, dar trebuie sa fie constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten si-a facut dispozitiv d-asta de sincronizat carburatoarele pt Suzuki GS. Adica pt 4 carburatoare. Ceva gen pixuri transparente cu bile de rulment in ele pe post de indicator. La 2 carburatoare dispozitivul e mult mai simplu si mai usor de construit acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alecule, eu vreau inaltatoare. Sa imi spui unde sa iti trimit banii. O sa ma gandesc si la ce diametru de ghidon sa fie.

 

Nu este nevoie sa trimiti banii, ar trebui doar sa te hotarasti ce dimensiuni place la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-mi place mie sistemul asta "dincolo era mai ieftin"... pai si 50 lei e mult... ce e mare lucru de facut acolo... niste pixuri, bile, niste guma de mestecat si banda adeziva gasita prin gunoaie si cateva chistoace de tigari... :-L

 

p.s. in banii astia intra si curatarea carburilor...

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti un picut de inclinatii "artistice" nu vad de ce ar trebui sa dati banii pentru o simpla echilibrare de carburatoare... A, daca sunt si alte probleme pe acolo, situatia se complica, dar doar pentru echilibrare eu folosesc cu succes sistemul realizat de mine in garaj (copiat evident de pe net), care nu m-a costat decat vreo 6 lei furtunul, restul le aveam prin garaj.

 

Merge garantat!

post-48970-0-08870400-1349983415_thumb.jpg

Editat de Byk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti un picut de inclinatii "artistice" nu vad de ce ar trebui sa dati banii pentru o simpla echilibrare de carburatoare... A, daca sunt si alte probleme pe acolo, situatia se complica, dar doar pentru echilibrare eu folosesc cu succes sistemul realizat de mine in garaj (copiat evident de pe net), care nu m-a costat decat vreo 6 lei furtunul, restul le aveam prin garaj.

 

Merge garantat!

 

Foarte tare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce aberatii tipic romanesti...

de aia noi suntem la 100 ani lumina in spatele neamtului, neamtul stie foarte bine ca daca vrei calitate ai nevoie de scule serioase

noi facem manele si din scule

dar, ma rog, fiecare face cum crede de cuviinta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem in urma pentru ca nu suntem seriosi (marea majoritate )nu pentru ca improvizam (chiar asta e pct nostru forte, nevoia te invata)

Crezi ca nu mi-ar fi placut sa bag ore suplimentare si sa las mobra intr-un service unde sa-mi faca mecanicii ce visez, sau dupa ce ca mi-am dus masina in service sa-mi schimbe lichidul de frana m-am trezit cu bidonul plin ochi desi marcajele de min si max is clare, idem cu uleiul idem si cu prima mobra dusa la service

ma-ntelegeti!

La ora actuala munca, grija si studiul meu sunt mai bune decat orice ar face altcineva pt fiarele mele cu toate ca mai stric una alta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce aberatii tipic romanesti...

de aia noi suntem la 100 ani lumina in spatele neamtului, neamtul stie foarte bine ca daca vrei calitate ai nevoie de scule serioase

noi facem manele si din scule

dar, ma rog, fiecare face cum crede de cuviinta

 

Cati dintre noi nu au cumparat motorete SECOND-HAND din GERMANIA, in loc sa cumparam NOI ca neamtu?

La fel si cu "improvizatiile" in loc de sevice.....

 

Chiar si semnatura lui RAOULSERBAN e elocventa:

Legile lui Sanger:

-orice problema are mai mult de o singura rezolvare!

-de felul in care este pusa problema depinde rezolvarea ei!

-unde este vointa exista si putinta!

Editat de redplanet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...