Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Multumesc mult pentru urari. Momentan genunchi is stricati. Amandoua meniscuri sunt rupte si mai trebuie sa astept sa se desumfle, pentru decizii chirurgicale. Este putin naspa ca nici la atelier nu pot sa merg si noi suntem oricum dupa o luna de pauza.

 

Cu motorul poate ca am sa obtin ceva dauna totala si atunci am sa apelez la African Brotherhood pentru piese. Foarte tare ma gandesc la o furca noua cu josu in sus. Tu ai reusit sa faci juguri pentru motorul tau? merge proiectul?

 

Trebuie sa recunosc ca domnul profesor are un mod foarte elegant de abordare.

 

numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de fapt...suntem toti suparati ca vine frigu si nu am reusit din cauza crizei si a altor probleme personale sa ne satisfacem planurile! ma bag si eu in seama ca impaciuitor! afrikanii adevarati nus e scindeaza, doar schimba impresii opinii si cauta adevarul absolut si Zen-ul in maiestria afrikanei :)

dha..dha..pastia unde ii incadram?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..imi pare rau sa aud de accident dar pe alta parte ma bucur ca asa poate mai stai pe acasa si te apuci sa mai fabrici ceva mici componente(scarite dale'a coborate,inaltatre de ghidon dale'a "rotative" e.t.c) pt africane!!!

Si ca sa-mi dau si eu cu parerea trotineta asta merge pe oriunde si cu putin "skill" poate scapa intrega sau cu daune minore!!..eu chiar ma gandesc sa o "dezbrac" un pic pe a mea!! :cheers:

 

Sa stii ca nu am uitat de discutiile noastre despre scarite, dar la un moment se discuta de ceva comanda.

Cum vrei sa mai slabesti? Am vazut ceva zvon de despartire, dar cred ca era doar o soapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu la un set de inaltatoare din acelea facute de voi, ca tare bine arata. Sa ma anunti cat costa si unde sa trimit banii.

Nu am facut inca juguri pentru furca de KTM. Le am pe cele originale, dar imi e cam teama sa o montez cu ele, ca par cam firave. O sa merg la uzina cu ele, sa vorbesc cu cineva sa imi faca unele mai solide, cum sunt cele de la Boano. Daca merge treaba, vorbim sa iti fac si tie. Oricum, e in program pentru iarna asta, ca acum, cat inca e vremea buna, si mai apoi, cand se face numai bun noroiul, ma mai dau cu ea. La iarna, cand da inghetul, ma bag in garaj cu o tuica fiarta, si vedem ce o sa iasa...

Nasol cu rotulele alea. Fa-te bine ca avem treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meniscuri neică, nu rotule. E mai către ambielaj meniscu, nu către chiulasă :crack:

 

Sănătate multă Alecule, ne vedem la toamnă în baltă, întrecându-ne în orteze :cheers:

 

Ia sa mai scriu ceva, c-acum am citit toate raspunsurile din dupamasa asta.

 

Africa Twin nu o pot numi ( în propria-mi concepție asupra termenului ) un tourer, pur Âşi simplu îi lipsesc multe : putere, rapoarte, comfort, cdplayer cu manele. Mă dau Âşi eu cu ea pe asfalt când sunt singur de-i polizez scărițele ( uneori Âşi crashbaru' :haha: ), însă pe macadam îmi place infinit mai mult cu dânsa. Este cea mai frumoasă Âşi cea mai potrivită motocicletă pentru mine Âşi n-am să neg asta, indiferent cât de praf o s-o fac pă teren.

 

Nu ne certăm, ne mai contrazicem dar de ceartă nici vorbă, că n-are rost. Fiecare vede o altă latură a Africanei din multitudinea care o alcătuiesc Âşi îi oferă distincția, rafinamentul, subtilitatea, eleganța, finețea... de tractor. :crack:

 

Legat de înălțime ( greutatea cred că ajută doar când e proba de smuls fără elan Africana ), fiecare 'extremă' are avantaje Âşi dezavantaje Âşi nu pot să numesc persoanele care ar avea mai multe anvataje, cei înalți sau cei scunzi. ( evident că eu consider că ăÂştia de's sub 170cm sunt cei mai boººi, dar nu exteriorizez gândurile )

 

Nici eu nu plec de acasă cu lista de "ce trebuie să rup eu azi la Africana", dar se întâmplă pentru că : nu am experiența necesară ( deabia anul acesta am început să mă dau pe off ), câteodata nu am răbdare Âşi mă grăbesc, nu mă gândesc de cele mai multe ori la repercursiuni sau Âşansele de reuÂşită, sunt scund Âşi deci deabia ating pe asfalt cu ambele vârfuri ale cizmei concomitent Âşi în ultimul Âşi ultimul rând ( ca să se simtă unii bine - Gabitza_bv ) am Michelin Anakee.

 

Plimbări lungi ? Cu siguranță că ÂŞI pentru asta am luat Africana, dar aÂş prefera să mă dau cât mai mult în regim de rally-raid, cu toate că pentru o tură de Adriatică nu văd pe unde aÂş putea-o lua decât pe asfalt Âşi o să mă conformez, dar până atunci poate-oi pune mâna Âşi pe o altă motocicletă mai potrivită.

Însă până atunci, la fel cum a precizat Âşi Boieru', nu-i am pe Caragiale, Blaga sau Eminescu colegi de portofel.

 

Boieru' - oglinzi rabatabile : pe mine mă încearcă gândul de a achiziționa un set din acesta, dar poate că l-a avut cineva până acum Âşi-mi poate da un pont cum că nu ar fi tocmai potrivit.

 

raoulserban, p'ăia îi încadrăm în 'fericiți' , mi-ar plăcea s'apuc o rampă din aceea să văd cum te simți când ajungi la un metru de vârf Âşi tre s-o dai cu întoarsa.

 

Noi să fim sănătoÂşi, că fieru' se repară ! ÂŞi plasticele la fel, pentru cei care ies de pe Âşosea :blbl:

 

 

 

PS : De săptămâna viitoare o să văd Âşi eu cum stă treaba cu offroadul, mi-am comandat TKC :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=134&p=2321#p2321

 

In seara asta m-am intors dintr-o tura de vreo 3000km :-)

 

 

????

 

Am venit 1.200 km in plina noapte, in conditii de furtuna, ploaie torentiala asociata din plin cu ceata in care abia distingeam stopurile celor din fata la cativa metri... 18 ore din Grecia pana in Brasov, fara sa dorm, doar cu pauze de alimentare si de cafea prin vreun peco uitat de lume pe drumurile laturalnice autostrazilor. Imi spui ca robustetea africanei nu este pt touring? Adica? :rusinica:

E treaba ta ce vrei sa faci cu africana ta dar nu spune ca nu este un all tourer! Imediat am 20.000km facuti in sezonul asta, singurul lucru pe care i l-am facut africanei inaintea plecarii a fost sa o spal un pic...si ATAT! Merge impecabil!

Un drum de de Bucuresti nu cred ca este relevant in ceea ce priveste o africana, sa fim seriosi! :scratch:

 

Eu personal mi-am propus ture de anvergura cat se poate de mari pe Africa Twin. Ture cum le face Galen, Alecu si altii. Poate ca voi avea sansa sa ajung in Mongolia sau chiar in Patagonia...Important este ce iti doresti sa faci cu ea: sa o rupi in bucati pe vreun valcel langa casa sau sa vezi lumea cu ea!

Cam asa vad eu enduro touring-ul...

:grinbandit:

Bravos pentru tura! Africana este facuta pentru aventura.Daca o pastrezi clasica asa cum a facut-o Honda poti sa fii sigur ca va fi admirata ca atare ori unde te duci. "A beautifull classic bike " am auzit adeseori in turele mele. In plus e un tovaras de nadejde pe orice categorie de sosele si nu trebuie sa-ti refuzi nimic, indiferent ca te invarti prin jungla metropolelor occidentale pe soselele neasfaltate din lumea a 3-a, sau pe forestiere.

 

Si eu zic ca am pornit aici o discutie, nicidecum cearta. Cei care exploreaza cu africana zona enduro (dincolo de soft enduro)si-au modificat substantial motoarele. Furci de KTM, alta fata fara parbriz, renuntare la plasticuri, adaugare de diverse ranforsaje, protectii si bari. Asa asi face si eu daca asi avea doua africane functionale, pentru ca este evident ca daca o prepari pentru enduro, renunti la capabilitatile all road. Doar n-ai sa iesi pe sosele cu tkc-uri ca e pacat.

 

Eu am doua randuri de roti, unele pentru all touring si altele cramponate pentru munte, soft enduro si forestiere mocirloase.In schimb in ceea ce priveste mersul exclusiv prin coclauri (araturi, rape, padure)sunt ferm decis sa-mi iau alt motor dedicat, un monocilindru usor.Nu vreau sa-mi caut cu mana mea buclucul. Nu sustin demolarea africanei, desi personal nu am avut inca nici un accident grav cu ea, nici on nici off.Cu toate astea am fost obligat sa-mi mai iau una de piese doar datorita diverselor trante luate in majoritate pe sosele. Asa cum a patit-o si Alecul, s-a mai intrat in decursul timpului de vre-o 3 ori si in mine, pe langa cele doua trante luate noaptea in mirifica Romanie unde te trazesti cu mocirla pe asfalt sau chiar se termina uneori drumul pe neasteptate.

 

Asa ca daca nu vrei sa-ti modifici africana si sa ramana un frumos motor clasic, o folosesti in acord cu limitele proiectului ei. Drumuri faine ca mai e timp! :cheers:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, m-am gandit ca cel mai potrivit loc pentru acest post este aici.

Doresc sa va spun ca acum cateva zile am devenit oficial posesor de Africana :banana:

 

Momentan nu o sa ii fac nimic (vreau sa ma bucur de ea cat mai mult pana vine frigul) dar pentru sezonul viitor am cateva lucruri de facut printre care ma intereseaza o sa originala sau macar buretele; de retapitare ma ocup eu. Spun asta deoarece saua pe care o are acum este destul de ciudata si foarte incomoda pentru pasager (eu nu stiu ca nu am stat in spate dar asta spun toti - inclusiv nevasta - si pentru ca urmeaza niste drumuri mai lungi anul viitor vreau sa stea si ea bine). Aveti idee pe unde pot sa gasesc asa ceva si pe la ce preturi?

 

Aveti poze mai jos cu animalul meu :grinbandit:

post-2987-0-54409900-1348040467_thumb.jpg

post-2987-0-73774700-1348040480_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna . Am un RD03 din 1988 si la un moment dat nu mi-a mai functionat in mers fiind , decat un piston . Dupa catva timp si-a dat drumul si cel de-al doilea insa fenomenul a revenit iarasi si iarasi. Nu am schimbat niciodata bujiile . Sa fie oare doar atat si sa curat toate contactele ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din păcate pentru tine nu sunt de vină bujiile, ci CDI-ul ( circuitul care comandă scânteile ). Motocicleta ta are 2 CDI, câte unul pentru fiecare cilindru. Există posibilitatea refacerii lipiturilor CDIului, astfel putând să-l mai foloseÂşti o perioadă finită de timp ( cât anume, nu îți poate garanta nimeni ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, m-am gandit ca cel mai potrivit loc pentru acest post este aici.

Doresc sa va spun ca acum cateva zile am devenit oficial posesor de Africana :banana:

 

Momentan nu o sa ii fac nimic (vreau sa ma bucur de ea cat mai mult pana vine frigul) dar pentru sezonul viitor am cateva lucruri de facut printre care ma intereseaza o sa originala sau macar buretele; de retapitare ma ocup eu. Spun asta deoarece saua pe care o are acum este destul de ciudata si foarte incomoda pentru pasager (eu nu stiu ca nu am stat in spate dar asta spun toti - inclusiv nevasta - si pentru ca urmeaza niste drumuri mai lungi anul viitor vreau sa stea si ea bine). Aveti idee pe unde pot sa gasesc asa ceva si pe la ce preturi?

 

Aveti poze mai jos cu animalul meu :grinbandit:

 

Felicitari pentru achizitie, e foarte frumoasa!

Legat de Âşa, îți propun un schimb cu Âşaua mea de RD07A

post-9870-0-69425900-1348057031_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din păcate pentru tine nu sunt de vină bujiile, ci CDI-ul ( circuitul care comandă scânteile ). Motocicleta ta are 2 CDI, câte unul pentru fiecare cilindru. Există posibilitatea refacerii lipiturilor CDIului, astfel putând să-l mai foloseÂşti o perioadă finită de timp ( cât anume, nu îți poate garanta nimeni ).

Andry cam are dreptate, daca ar fi bujiile fenomenul s-ar fi manifestat la pornire nu in mers. Dar totusi ca sa fii sigur, dai bujiile jos si te uiti la aspectul lor. Izolatorul si electrozii trebuie sa fie de culoare caramizie, atunci carburatia e ok. In caz contrar sunt fie negre (funinginoase )-amestec prea bogat, fie albe cu aspect perlat(perle de arsura pe electrozi-amestec sarac).Chiar daca arata ok, le incerci pe rand, pe fiecare la fisa ei. Scanteia trebuie sa fie alba si sa se auda. Daca scanteia e slaba si rosie sau apar descarcari pe izolator, se arunca fara regrete si se inlocuieste cu una noua. Nu inainte de a incerca bobina de inductie respectiva (africana are cate una pentru fiecare bujie),incerci cu o bujie noua. Africana nu ineaca bujii de felul ei, porneste la primul bumb.

 

Daca ai gasit bujii defecte, le inlocuiesti si vezi daca fenomenul mai apare. Daca apare din nou atunci dai din nou bujiile jos. Daca bujiile se afuma din nou pe o parte, cilindrul sau carbul respectiv au probleme.Daca bujiile arata ok si totusi intrerupe un cilindru, e clar ca CDI-ul respectiv este defect.Inainte de a concluziona asta insa, verifici si toti papucii de la bobine si normal conexiunile de la CDI-uri sa nu fie oxidate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Într-adevăr, nu am luat în vedere aspectul oxidării contactelor la CDI pentru nefuncționarea unuia dintre cilindrii.

Restul cazurilor care ți le recomandă Galen spre a fi verificate nu conduc la oprirea unuia dintre cilindrii ( nu că s-ar învărtii cilindrul însuÂşi :moron: :crack: ), dar pot conduce la un mers neregulat al acestuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare africanilor!

 

De o saptamana sunt si eu mandru posesor de RD04.

Sper ca legenda sa confirme :rock:

 

Daca sunteti curiosi africana de sub mine a stat cativa ani sub fundul lui pedros.

 

sa ne vedem sanatosi! :peace:

 

 

Apăi ție-ți trebuia de mult ceva mai mare. Transalpul unde a ajuns ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare africanilor!

 

De o saptamana sunt si eu mandru posesor de RD04.

Sper ca legenda sa confirme :rock:

 

Daca sunteti curiosi africana de sub mine a stat cativa ani sub fundul lui pedros.

 

sa ne vedem sanatosi! :peace:

Sa o stapanesti sanatos si sa o ridici de "poponeata" ca era ca o negresa de ai cu bucile mari si lasate !! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de primire :cheers:

 

deocamdata i-am facut doar o carburatie, intra la servizat furca fata saptaman viitoare si la modificat seaua la Darian si cam asta ar fi pentru inceput.

Heavy Duties imi trimit suporturile pentru cutiile facute la ei... si is gata de drum in 2 saptamani :bounce:

 

@andry are rost sa-i pun kit de inaltare?... sau la ce te refereai cand ai zis ca e lasata... da am vazut ca are suspensia spate reglabila de la un buton (cred ca e pe gaz).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare africanilor!

 

De o saptamana sunt si eu mandru posesor de RD04.

Sper ca legenda sa confirme :rock:

 

Daca sunteti curiosi africana de sub mine a stat cativa ani sub fundul lui pedros.

 

sa ne vedem sanatosi! :peace:

 

 

Ai vandut F-ul? o sa vezi ca e alta marie cu alta palarie... (de la mine ai luat tankcase-ul pt F) bun venit in randul oamenilor mari :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vandut F-ul? o sa vezi ca e alta marie cu alta palarie... (de la mine ai luat tankcase-ul pt F) bun venit in randul oamenilor mari :cheers:

 

e pus la vanzare... sper sa-l dau pana vine iarna. :) - tank-case-ul il pastrez, sper sa vina pe africana :grinbandit:

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...