Arthur E Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Asta nu mai este fotosop. Ba , este modificata poza , din pacate . Palmierul din spate nu este chiar asa verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 /index.php?/topic/719002-honda-africa-twin-rd04/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 baieti cat mai face un ghidon de africa twin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Am eu unul, Fehling, negru Originalul e pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 El vrea să-l vândă, nu să cumpere. Cred că am o problemă băieţi, mi-e şi frică să pornesc motorul : a căzut ieri motocicleta de pe cric. Am ridicat-o şi de atunci stă de aproape 24 ore pe cric. Credeţi că este sigur să pornesc motorul aşa, direct, sau mai bine să merg la un mecanic să-i facă o segmentare măcar ? Mi-e frică să nu păţească ceva sau, mai rău, să începe să mănânce ulei. Şi aşa consumă foarte multă benzină, ultima dată când am verificat era peste 3.5% consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Cam mare consumul de benzina pt o mobra pe cric..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Ardelene...incep glumele de iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 @Andry -> tre' sa o duci la mecanic și sa-i faci o sincronizare de carburatoare. Neaparat mai trebuie verificat avansu la rece si releul de la faza lunga pe dreapta pentru ca acolo e dioda de pornire la cilindru din dreapta fata! Inca ceva!!! Inainte sa o pornesti trebuie sa tragi de maneta de acceleratie de 4 ori (cursa completa) cu socu tras jumatate! Daca e socul tras maxim o sa o inneci si va trebui sa scotii bujiile si sa stergi cilindrii in interior (pe gaura bujiilor - cu o fasie de carpa) tot surplusul de benzina. Afrika e o motocicleta foarte fiabila de felul ei si trebuie sa ai grija de ea! Daca tot nu pornește verifica nivelul la antigel! Pe vreme rece trebuie sa fie 1 cm in vasu de expansiune. E o prostie daca ai antigel intre marcajul de min si max pentru ca face presiune prea mare si risti sa crăpi blocu motor intre supape si atunci toata compresia se va duce la axul cu came si o sa ai evacuarea pe la ulei si atunci o sa-ti manance ulei! Spor si ai grija de motoreta! Daca ai nelamuriri hai la mine la garaj pe Sitei si rezolvam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 ultima dată când am verificat era peste 3.5% consumul. Ai calculat aici si aia 15ml pe care i-ai dat baietilor la Valeni sa aprinda focul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Pentru cei care stiu...am gasit ceva furci de KTM LC4 Supermoto complete...astea cum ar fii pt o conversie gen prototiptil? Din ce am vazut au aceelasi stroke ca cele de Enduro....or fii mai mate asta nu stiu! Ceva pareri va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Sebicoizauruz : o să vin pe Sitei, dar nu weekendul acesta pentru că încă sunt în stare de şoc, e pentru prima oară când mi-am văzut motocicleta pe jos şi nu am ştiut ce să mai fac, m-am panicat şi am început sa plâng pentru vreo 15-20 minute, când a trecut o bătrânică pe stradă şi m-a convins să mă opresc din plâns, ridicându-mi motocicleta. Oare de la căzătură să se fi suprasolicitat cumva ( întins chiar ) lanţul de la pompa de ulei ? Să-i verific jocul şi eventual să-l pretensionez cu cheia de 32 ? Oricum la mecanic va trebui să merg, nu mă pricep aşa bine la megatronică. N-am calculat ăia 15ml pentru că mi i-au plătit... Chiar şi dacă i-aş fi calculat, fără ei ieşea 3.5314159% consumul. Mai mate? Adică mai tari sau ce înseamnă mat ? ( întreb, habar n-am ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Stai linistit! Nu e grav. Am mai vazut motociclete impinse si au pornit si asa ... e adevarat ... mai greu. E normal sa fii shokat cand iti vezi motocicleta kzuta dar sincer, nu cred ca rezolvi ceva daca plangi. E adevarat ca am patit si eu candva aceeasi treaba dar mi-a trecut repede dupa prima suta de kilometrii. Si grija! Vine sezonu rece si trebuie sa ai cauciururi M+S ca sa se incalzeasca mai repede. Lantul de la pompa de ulei e normal sa aiba un joc de 3-4 cm ca la BMW. Ne vedem la service si verificam jugu superior sa nu fie prea stramb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Inca un dezertor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Eu m-am dat pe brazda, acum sa mai dau si Africana si strangem randurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Inca un dezertor Ăsta e eufemismul pentru pussy-biker, nu-i aşa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Africana asta a fost in vara la Nadrag, tipla motoru'! Editat Octombrie 9, 2014 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Apoi nea Corben pussy sau nu mai apar si probleme.Nu avem ce face. » Post actualizat in 09 Oct 2014 17:52Va rog sa-mi stergeti postarea cu linkuln de vanzare. MULTUMESC !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Noah, nu trebuie sa te superi, am glumit, ca intre prieteni Imi cer scuze daca te-a deranjat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Şi eu vrea să vând ambele Africane!!! Pă bune ! Vreau să trec pe pussy-bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) TKC80 90/90-21 TT la 290 lei pe http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=61965&category_id=276&option=com_virtuemart&Itemid=1 Editat Octombrie 16, 2014 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Nici cele pentru roata spate nu sunt de neglijat http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=61962&category_id=276&option=com_virtuemart&Itemid=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Si cu toate astea ati face bine sa uitati asa "oferte". Si spun asta pentru ca pretul real al unei anvelope de genul asta undeva la 340 lei pentru spate si 245 lei fata. La toate astea mai adaugati cca 25 euro transportul si asta e pretul....fara ofertele smenarilor romani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Sau daca mai lasi 1 cm din latime: http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=61976&category_id=276&option=com_virtuemart&Itemid=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Da şi nu prea Marius, când mi-am luat prima oară TKC80 am căutat îm multe magazine online ( din Europa ) şi cu transport nu ieşeam mai ieftin dacă le luam din altă parte, am dat atunci ( acum 2 ani ) 950 lei pe amândouă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Eu am luat TKC-uri noi cu DOT vechi (ebay.de). Se mentiona ca au fost depozitate la intuneric si temperatura relativ constanta. Am dat vreo 150 eur cu tot cu transport pentru pereche. M-au tinut ~7000km. Amandoua anvelopele erau moi, s-au montat foarte usor pe janta. Nici un fel de probleme de aderenta pe asfalt. Daca nu ar fi uzate patrat, le-as tine pana iese panza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.