MotoRocker Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Adriane cu 60 de euro te-ai scos, pui ghidon clubman/M https://www.louis.de/en/artikel/fehling-m-handlebar-22-mm-chromed-tuev/10021601?list=76557337 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Daca vrei putem face schimb de ghidoane ( vfr - africana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Nu mai bine lasi Africana asa cum e si facem schimb ? Primesti un touring excelent cu pozitia pe care ti-o doresti, la pachet vin si semighidoanele de r1 ca sa stai cum vrei tu. Vfr-ul e perfect pentru ce iti doresti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 chiar asa, oamenii astia nu stiu ca africana suprema e cea nemodificata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 nu intotdeauna!.....prima chestie ce am schimbat la africana au fost coarnele cu unele pe 28 cu innatotoare... si mai erau multe in plan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 .prima chestie ce am schimbat la africana au fost coarnele cu unele pe 28 cu innatotoare... Ceea ce nu e neaparat un lucru mai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Ceea ce nu e neaparat un lucru mai bun... De ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Pt ca "innatotoarele" alea sunt periculoase rau.... Sunt un hibrid intre inaltatoare si inotatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 oh But all jokes aside, inaltatoarele de ghidon + ghidon inalt/gros pot afecta negativ ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) De ce ? Pentru ca ghidonul de "fer" al Africanei cu greutatile alea inserate inauntru si capetele ede ghidon, preia extraordinar de bine vibratiile transmise de motor. Un fatbar de aluminiu nu va face asta chiar daca ii pui capete de ghidon din fier. Daca discutam strict din perspectiva greutatii, atunci normal ca fatbar-ul e mai bun. De notat ca am spus "nu neaparat mai bun". Daca se merge offroad, oricum vibratiile motorului sunt mascate de zgaltaiturile drumului, deci un ghidon de aluminiu e OK. Si eu am pus un fatbar pe prototiptil, iar pe nava mama am un Renthal de 22mm tot din aluminiu (asa am luat motocicleta). Imi place ca e mai larg, dar la drum intins pe asfalt simt in maini vibratiile. » Post actualizat in 21 May 2015 06:56 M-am uitat ieri la suspensii si spatele era dat pe soft maxim. Am ramas stupefiat. Eu ma asteptam sa fie pe hard. Fata are vreun reglaj? sau singurul reglaj il pot face din ''ulei''? La cat de tzapana e fata, cred ca am namol.... Trebuie servisata curand tare. Cati L de ulei intra pe furca fata (per brat) si care-i vascozitatea ''standard'' recomandata? Amortizorul spate are si reglaj de compression la arc? Se poate servisa amortizoru spate? 656ml de ulei 15W per telescop. Arcul amortizorului din spate se poate comprima si decomprima cu ajutorul piulitelor (2 bucati) de pe telescop (alea care arata ca niste roti dintate ) pentru telescoapele de fata ai sus, in capat, niste valve ca la roata. scoate aerul afara prin apasarea ventilului. Editat Mai 21, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Iar reglajul ala ce-l faci cu o surubulnita unde-i recipientul ala (hard- soft) ala e pt preload sau rebound? La simeringuri,daca nu curge furca, sa iau altele noi sau... ? voi ce de care v-ati luat? Preload. As sugera sa verifici si starea articulatiilor de la telescopul spate. La mine la RD04 un rulment era blocat si aveam senzatia ca nu am suspensie deloc. Daca schimbi uleiul, schimba si semeringurile, nu sunt o avere. Au la romimoto.ro semeringuri ALL BALLS, sunt de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Hm... Preload-ul se refera si se face din arc. Piulitele alea doua mari. Surubelul de la butelia cu azot regleaza compression+rebound simultan. La suspensii mai smechere sunt 2 surubele: unul pt compression si celalalt pt rebound. La suspensiile si mai smechere sunt 3 reglaje: apare si high speed compression. Si tot asa.... Compression (high speed/low speed) si rebound se refera la amortizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 urmeaza sa schimb uleiul si simeringurile la furca fata (adica sa o servisez). Ai vreun link cu ansamblul ala de la suspensia spate sa-mi dau seama care rulment e vorba? XRV750S.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Uite aici https://www.louis.eu/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-xrv-650-africa-twin/rd03/0318?bikes=0318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 apropos, ieri am dat jos aripa fata fata cu tot cu protectia aia de plastic de la discul de frana. E vreo problema daca am dat jos si ''brace'' ul ala metalic (ca un U) care vine sub aripa fata? (care e prins de ambele brate ale furcii) ? Ala are rolul de a rigidiza furca. Merge si fara, dar e mai bine cu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 fix la asta ma gandeam si eu. Cred ca o sa o pun inapoi. Este mai ok cu ea montata chiar daca estetic nu arata bine . Nu da voie jambelor sa " flambeze " intre axul rotii si prinderile de la jug . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Dom Profesor , in drumurile tale prin lumea larga , nu gasesti ceva carene gen rally raid ptr vacuta mea , la mana a doua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Ia legatura cu baietii din Radauti, vezi ce pret iti dau ei. Pe mine ma bate un gand sa trec inapoi la stoc,dar e doar un gand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Ia legatura cu baietii din Radauti, vezi ce pret iti dau ei. Pe mine ma bate un gand sa trec inapoi la stoc,dar e doar un gand. Stoc is the best Ce-i drept, am pacatuit si eu, am pus inaltatoare de ghidon de 35 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Acu muuulti ani, frecam menta pe langa dom profesor si indrugam ce si cum cu modificatul afrikanelor , fara succes. Dupa cativa ani izbucneste si la noi moda, proptitilelor , ca acuma lumea sa devina si mai conservatoare. Stock is best. Domnilor, cred ca imbatranim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Apropo de suspensii , cam care ar fi setarea corecta fata -spate , pentru mers preponderent solo , preponderent asfalt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 La AT nu exista setare corecta pentru asfalt sau pentru offroad, eventual setare standard, apoi minim si maxim Cristi a mai pus o data linkul catre tanga-moteurs, pun si eu direct linkul catre manual http://service.tanga-moteurs.ro/data/Honda%20XL650V_XRV750%20Transalp%20Service%20Manual%28haynes%29.pdf Vezi la pagina 159 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Ia legatura cu baietii din Radauti, vezi ce pret iti dau ei. Pe mine ma bate un gand sa trec inapoi la stoc,dar e doar un gand. Eu unul, am oarecare retineri fata de carenele facute de el/ei. Arthur, daca iti place sa mesteresti, cu un pic de efort poti face un "parbriz" din fibra de sticla care sa vina mai drept si sa fie mai inalt. Apoi il vopsesti alb si gata, ai un look de rally raid cu masca si farurile originale. Pentru spate, treci pe la mine sa iti arat o aripa AQ ;-) Editat Mai 22, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Cristi,nu sunt finisate pe interior,intr-adevar,dar sunt destul de ok din ce vad eu pana acum (cu tot cu tranta de pe bordura de anul trecut); a in cel mai rau caz s-au ciobit usor,iar crapaturile sunt doar de suprafata. Vantul se simte MULT mai tare pe ele,dar asta e pretul pe care-l platesti sa nu mai arate la fel de batrana Africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 AQ-urile, Boano-urile, etc.... mie imi par ca au un look de BMW/KTM din anii 90 - 2000+; nicidecum nu seamana cu Hondele care castigau Paris-Dakar in anii 80. E ca si cum as pune unui Simson carene 2015 de Paris-Dakar sau Moto GP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.