raoulserban Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Imi asum tot riscul pt. ban sau warn. Cum incepe antrenamentul gandirii analitice "Capra, tapul ai trei iezi, Fac trei mii de căcărezi.Cate căcăreze facCapra, iezii, fără tap?Iei problema de la capSi beleati (cuvant urat) la tap.Faci produsul mezilor,Si beleati p**a iezilor.Verifici de la-nceputSi iei capra la f***t.Si de nu-ti dă rezultatul,Beleati ai p**a la băiatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 ////// si roata de unde stie ca axul e strimb? I-a spus mecanicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 M-am exprimat prost. A spus ca ""nu e perfect drept'" asta daca puteti face abstractie putin de mistouri O sa ajung si la ax... Pe viraje nu simt nimic deosebit ca si consecinta, insa anumite vibratii in ghidon simt si daca iau mana pe la 50-70 la ora, are un pattern de oscilatie ghidonul.. Am pus asta mai mult pe seama discutiilor de pe aici cand se plangeau unii cu K60 scout despre treaba asta (eu avand K60 scout pe mobra).........Cauze pot fi multe,dar trebuie luate pe rand. Oricum ghidonul e putin spre dreapta ( fostul proprietar a cazut de vreo 2 ori pe dreapta). Insa am observat ca si jugul superior pare vag spre dreapta... O sa iau la verificat si roata fata (daca e echilibrata), axul rotii, o sa mai slabesc din suruburile jugurilor inca o data sa vad sa nu fie ceva la bratele furcilor, etc.. Ghidonul stiu sigur ca e f vag indoit spre dreapta de la cazaturi ca se vede si cu ochiul liber..dar nu ma deranjeaza... Pe mine ma roade sa aflu care e sursa unei probleme, decat solutionarea ei in sine. Ca sursa /gravitatea problemei dicteaza si solutionarea/urgentarea solutionarii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Oameni buni unde sunt vremurile alea cand dupa 2 zile in care nu deschisesesi forumul erau 4 postari si erai mereu curios sa vezi ce au mai scris nebunii pe sectiunea AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 (editat) M-am exprimat prost. A spus ca ""nu e perfect drept'" asta daca puteti face abstractie putin de mistouri O sa ajung si la ax... Pe viraje nu simt nimic deosebit ca si consecinta, insa anumite vibratii in ghidon simt si daca iau mana pe la 50-70 la ora, are un pattern de oscilatie ghidonul.. Am pus asta mai mult pe seama discutiilor de pe aici cand se plangeau unii cu K60 scout despre treaba asta (eu avand K60 scout pe mobra)......... Cauze pot fi multe,dar trebuie luate pe rand. Oricum ghidonul e putin spre dreapta ( fostul proprietar a cazut de vreo 2 ori pe dreapta). Insa am observat ca si jugul superior pare vag spre dreapta... O sa iau la verificat si roata fata (daca e echilibrata), axul rotii, o sa mai slabesc din suruburile jugurilor inca o data sa vad sa nu fie ceva la bratele furcilor, etc.. Ghidonul stiu sigur ca e f vag indoit spre dreapta de la cazaturi ca se vede si cu ochiul liber..dar nu ma deranjeaza... Pe mine ma roade sa aflu care e sursa unei probleme, decat solutionarea ei in sine. Ca sursa /gravitatea problemei dicteaza si solutionarea/urgentarea solutionarii.... E foarte greu sa indoi un ghidon original de AT sunt foarte tari. Mai degraba e stramb din cuplajele elastice, care exact asta fac, evita strambarea ghidonului. Bagi roata fata intre doi stalpi (cauti o vreme dar gasesti pana la urma) si fortezi ghidonul in partea stanga, apoi te retragi, evaluezi si repeti pana cand e perfect drept. Chestia asta o faci si dupa o eventuala tranta. Am avut si eu problema cu voblajul, suspicionam ca e de la o saritura involuntara de circ facuta acum cativa ani. Aiurea, problema e din rulmentii de jug, ori si-au facut bilele "cuiburi", ori in cazul fericit trebuie doar stransi din piulita de reglaj de sub jugul superior. Ghidonul trebuie sa se miste smouth si uniform, fara jocuri si fara agataturi.Ghidonul trabuie sa se roteasca (normal cu fata suspendata) din propria greutate cand inclini motorul. Totusi inainte sa schimbi rulmentii, vezi sa nu cumva sa "agate" vre-un disc de frana sa ai adica vre-un etrier semiblocat. » Post actualizat in 18 Aug 2015 07:13 da, un aspect f deranjat ar fi vibratiile,aici is de acord... o sa o pun cand am timp (trebuie doar sa o bag pe bila aia )) dar e enervant cand iesi la 8 de la munca,nu-ti mai vine sa faci nimic) .. Apropos, hand-guardurile alea care contin si o bara de ranforsare de aluminiu,sunt utile? mai ales pt cineva care scapa motorul mai des prin padure? protejeaza mai bine manetele sau ceva? Eu pe RD03 am alea stock din fabrica (din plastic, alb)... intreb din curiozitate... Nu sunt ok, pentru ca AT-ul il folosesti majoritar la viteza si o sa ai apoi nevoie de incalzire in manere. Putina lume intelege ce gaselnita formidabila sunt aparatorile OEM. La trante normale capetele de ghidon originale sunt gandite sa protejeze manetele si asta si fac. Eu am umblat 8 ani trecand si prin trante fara sa-mi rup vreo maneta. Daca nu vrei sa te faci "artist in teren" lasa-le asa. Inclusiv la domi am aparatorile originale (antivant), si pe alea vreau sa le tin asa cum sunt, ca permit sa umbli cu manusi subtiri, doar ca la iarna am sa le ranforsez cu benzi de dural. Daca te prinde aventura in teren poti sa faci si tu la fel. Editat August 18, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Daca treaba e stramba din ghidon sau din prinderile ghidonului, nu e necesar sa bagi roata intre 2 stalpi, sa o footsi si pe dansa. Indreptarea se face pur si simplu bracand cu forta ghidonul in limitatorul cursei. E mult mai solid cadrul mobrei decat roata fata. Daca strambarea e din juguri + ax, desfaci suruburile de la un singur nivel al jugului, aripa si prinderile axului. Comprimi suspensia de cateva ori si strangi totul la loc. Oricum, faza cu fortatul il faci pe coclauri, unde nu ai scule sau timp. Eu dadeam shuturi in roata KTM-ului pana m-am prins ca e de la inaltatoarele ghidonului, apoi faceam faza cu bracatul in forta. Ghidonul stramb din fierul lui se indreapta, bineinteles, cu el demontat de pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 (editat) Vad ca e o intreaga discutie cu oglinzile. Montarea de oglinzi de baie e o solutie provizorie pana iti vine oglinda adevarata.Sau daca nu, le schimbi pe amandoua, altfel vei avea probleme cu aprecierea distantelor. La ETZ asa faceam la fel si eu, aveam o gramada de sticle rezerva pentru ca sticlele erau amovibile. (nu se mai practica pentru ca actualmente totul trebuie aruncat). Dar exagereaza si cei care insista ca neaparat trebuie sa fie convexe. Cele din sticla plana trebuie doar reglate mai exact pentru un camp vizual optim. La africana ghidonul nu vibreaza. Common, am umblat 8 ani si cu ETZ-ul cu "sticle" si vedeam perfect...retro! Editat August 18, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Eu, la Dacie, aveam una convexa si alta plana, de baie. Nu aveam nici o problema privind cand in una, cand in alta. Luam informatia ca atare, atat cat mi se oferea. Distantele le ignoram in ambele, chiar daca in cea de baie distanta era reala. Noroc ca, in spate, aprecierea distantelor nu este esentiala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 (editat) Oameni buni unde sunt vremurile alea cand dupa 2 zile in care nu deschisesesi forumul erau 4 postari si erai mereu curios sa vezi ce au mai scris nebunii pe sectiunea AT. pai tu nu mai ai RD03, ai mobra de ''Alpi"" si ""terase"", ce cauti aici ? ))) » Post actualizat in 18 Aug 2015 08:02 @Galen, ce-i drept, aparatorile stock (de maini) sunt foarte eficiente impotriva vantului.. capete de ghidon? am impresia ca a mea nu mai are nici unul (asa am luat-o... sau or fi dupa capatul mansoanelor? la speed/naked stiu ca aratau altfel.. Editat August 18, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 ........... La africana ghidonul nu vibreaza. ......... La africana TA ghidonul nu vibreaza Al meu vibreaza de cand am cumparat-o Atunci nu aveam capetele de ghidon, dupa ce am pus acele capete vibratiile s-au atenuat, dar nu au disparut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 la Africana ghidonul nu vibreaza ci toata motocicleta. ( j/k ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 (editat) pai tu nu mai ai RD03, ai mobra de ''Alpi"" si ""terase"", ce cauti aici ? ))) » Post actualizat in 18 Aug 2015 08:02 @Galen, ce-i drept, aparatorile stock (de maini) sunt foarte eficiente impotriva vantului.. capete de ghidon? am impresia ca a mea nu mai are nici unul (asa am luat-o... sau or fi dupa capatul mansoanelor? la speed/naked stiu ca aratau altfel.. Nu are. E posibil ca rd03 sa nici nu fi avut. Dar rd04 are din fabricatie sau ambele mele africane sa fi avut after market? E drept ca aceste capete de ghidon sunt prinse de atenuatoarele de vibratii niste chestii ciudate si lungi montate in interiorul ghidonului.Asta ma duce la ideea ca acele capete sunt OEM. Poate ca de aceea nici ghidonul nu vibreaza sesizabil. » Post actualizat in 18 Aug 2015 09:41 la Africana ghidonul nu vibreaza ci toata motocicleta. ( j/k ) Stii care-i aparentul paradox? Intr-o zi am comparat vibratiile intre AT si boxerul GS. AT a iesit mai bine! Editat August 18, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Montat oglinda fantoma, de vibrat nu vibreaza asa tare cum ma asteptam,aproape isesizabil fata de cea normala, doar ca vag, apropie. Dar imi fac treaba lejer cu ea asa pana o sa-mi iau alta (sau pana gasesc alt tip de sticla) Beleaua e alta, numai ce-am schimbat melcul de la vitezometru acu o luna.........si azi subit, a murit iar. Trebuie sa vad daca-i iar melcul,sau altceva. Mor de draci,tocmai schimbasem uleiul si incepeam sa notez km ca sa-l monitorizez......si acu teapa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Mie mi se mai desurubeaza cablul din ceas. Oricum, umple cablul cu ulei, de motor. Oglinda de baie nu apropie. Ea nu departeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 da, primu lucru urma sa verific filetul ala. Mi-e sila ca tre sa desfac pana la el...... Sper sa fie ala si nu melcul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Montat oglinda fantoma, de vibrat nu vibreaza asa tare cum ma asteptam,aproape isesizabil fata de cea normala, doar ca vag, apropie. Dar imi fac treaba lejer cu ea asa pana o sa-mi iau alta (sau pana gasesc alt tip de sticla) Beleaua e alta, numai ce-am schimbat melcul de la vitezometru acu o luna.........si azi subit, a murit iar. Trebuie sa vad daca-i iar melcul,sau altceva. Mor de draci,tocmai schimbasem uleiul si incepeam sa notez km ca sa-l monitorizez......si acu teapa.. E bine s-o schimbi si pe cealalta, sau sa-ti cumperi cat de curand una after market dar convexa. Oglinda pe care ai pus-o nu apropie, dar nici nu departeaza ca cealalta. Din cauza asta se poate sa nu poti aprecia corect distantele (creierul e zapacit de diferenta de perceptie dintre cele doua oglinzi). Era bine sa schimbi si cablul deodata cu melcul sau macar sa-l umpli cu ulei de motor. E foarte probabil sa se fi rupt acum cablul, dar verifica si urechile de actionare de la butucul rotii. Vezi sa nu fie pliate. Sau ai uitat sa pui saibele de reglaj de sub melc, caz in care noul melc "s-a ros". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) La RD04 ajung cu mana la el, chiar in timpul mersului. O sa pun o juma de picatura de Loctite pe el. Ma refer la cablul de kilometraj, capatul dinspre ceas. Editat August 24, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 E bine s-o schimbi si pe cealalta, sau sa-ti cumperi cat de curand una after market dar convexa. Oglinda pe care ai pus-o nu apropie, dar nici nu departeaza ca cealalta. Din cauza asta se poate sa nu poti aprecia corect distantele (creierul e zapacit de diferenta de perceptie dintre cele doua oglinzi). Era bine sa schimbi si cablul deodata cu melcul sau macar sa-l umpli cu ulei de motor. E foarte probabil sa se fi rupt acum cablul, dar verifica si urechile de actionare de la butucul rotii. Vezi sa nu fie pliate. Sau ai uitat sa pui saibele de reglaj de sub melc, caz in care noul melc "s-a ros". Pe care cealalta? stanga e aia cu care a venit mobra, dreapta era aia pe care am pocnit-o si am schimbat-o cu sticla de la geamgii. Sunt curios care e explicatia voastra cu privire la faptul ca oglinda de la geamgii nu apropie,cand eu ma uit cand in una cand in alta, pe loc si se vede cu ochiu liber ca apropie (nu mult,dar vizibil). Nu e deloc zapacit creierul. Am pus-o doar sa vad daca am vehicol acolo,nu ma intereseaza sa apreciez distanta. Cum am zis, in curand o sa iau o oglinda normala. Cred ca am batut campii cu oglinda asta suficient,se poate abandona subiectul Am inteles si respect opinia voastra .. Melcul nu l-am montat eu, cum am zis, n-am aptitudini mecanice si mai ales n-am scule sau un loc unde sa lucrez (spre deosebire de altii,nu ma dau in vant sa desfac mobra in fata blocului) Sper sa fie desfiletat cablul,cum zicea Andrei Belcic, decat sa fie iar melcul ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Stii de ce observi ca oglinda de baie apropie? Pt ca nu observi ca oglinda moto departeaza. Oglinzile de baie sunt f bune pt ca nu modifica distanta la care vezi traficul din spate. Neajunsul lor este ca acopera un unghi destul de mic, marind unghiul mort. Trebuie sa misti foarte mult capul ca sa acoperi un unghi mai mare. Oglinzile auto-moto acopera un unghi mult mai mare dar pacatuiesc prin modificarea distantei la care se vede traficul din spate. In industria auto-moto s-a considerat ca este mult mai important in a avea un unghi cat mai mare acoperit de oglinzile retrovizoare decat a aprecia corect distanta la care se afla traficul din spate. De aceea pe unele oglinzi se precizeaza ca obiectele din oglinda nu sunt la distanta la care par a fi. Se pare ca nu este o norma europeana, astfel incat nu pe toate oglinzile se afla aceasta nota. PS. Nu stiu daca mai exista in oraselul copiilor aleea cu oglinzi caraghioase. Daca da, te imbraci in ninja, te duci noaptea pe aleea respectiva, alegi o oglinda care te face slab, te admiri nitel in ea, iei un bolovan, o spargi si iei cioburile mai mari. Apoi te duci la geamgiu si montezi ciobul in oglinda moto. Atentie, totusi, la directia montarii. Sa nu vezi toata soseaua si tot cerul dar nici un trotuar.... Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Stii de ce observi ca oglinda de baie apropie? Pt ca nu observi ca oglinda moto departeaza. Oglinzile de baie sunt f bune pt ca nu modifica distanta la care vezi traficul din spate. Neajunsul lor este ca acopera un unghi destul de mic, marind unghiul mort. Trebuie sa misti foarte mult capul ca sa acoperi un unghi mai mare. Oglinzile auto-moto acopera un unghi mult mai mare dar pacatuiesc prin modificarea distantei la care se vede traficul din spate. In industria auto-moto s-a considerat ca este mult mai important in a avea un unghi cat mai mare acoperit de oglinzile retrovizoare decat a aprecia corect distanta la care se afla traficul din spate. De aceea pe unele oglinzi se precizeaza ca obiectele din oglinda nu sunt la distanta la care par a fi. Se pare ca nu este o norma europeana, astfel incat nu pe toate oglinzile se afla aceasta nota. PS. Nu stiu daca mai exista in oraselul copiilor aleea cu oglinzi caraghioase. Daca da, te imbraci in ninja, te duci noaptea pe aleea respectiva, alegi o oglinda care te face slab, te admiri nitel in ea, iei un bolovan, o spargi si iei cioburile mai mari. Apoi te duci la geamgiu si montezi ciobul in oglinda moto. Atentie, totusi, la directia montarii. Sa nu vezi toata soseaua si tot cerul dar nici un trotuar.... Succes! Andrei, eu cand am zis ca ''apropie'', ma refeream in comparatie cu cealalta oglinda, nu cu alte standarde Poate m-ai inteles gresit sau m-am exprimat eu gresit... Oricum,chiar si la o oglinda moto normala, tot imi misc capul, asa m-am invatat... Ma bate gandul sa-mi lipesc una din aia convexa,mica, peste asta ''de baie''... (si poate si peste cealalta). » Post actualizat in 24 Aug 2015 09:00 E foarte probabil sa se fi rupt acum cablul, dar verifica si urechile de actionare de la butucul rotii. Vezi sa nu fie pliate. Sau ai uitat sa pui saibele de reglaj de sub melc, caz in care noul melc "s-a ros". http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5953-13MS8J42-XRV650K-1989-F__1000-AFRICA+TWIN+650.html #16 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Imi pun si eu oglinda de baie : . O sa am si loc de depozitare , pot sa pun si priza . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Andrei, eu cand am zis ca ''apropie'', ma refeream in comparatie cu cealalta oglinda, nu cu alte standarde Poate m-ai inteles gresit sau m-am exprimat eu gresit... Tu nu ai inteles. Nu e vorba despre standarde, ci de realitate, de fenomenul fizic propriu-zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Tu nu ai inteles. Nu e vorba despre standarde, ci de realitate, de fenomenul fizic propriu-zis. Ba am inteles la ce te referi, stiu ca oglinzile din auto is facute pt a acoperi un unghi mai amplu, exact cum ai spus tu, iar oglinda aia ce-am pus-o...reflecta...doar realitatea. Eu cand am zis ca apropie ma refeream raportat la cea din stanga (care cred ca-i stock). » Post actualizat in 24 Aug 2015 12:04 am zis ca nu ies de pe forestiera, pt ca a plouat zilele astea si sigur o sug pe pamant cu K60 Scout-urile din dotare.... dar nu stiu cum se face ca din forestiera s-a facut poteca, si din poteca ..s-a facut nimic...si m-am trezit intre copaci ... Am reusit ceva inimaginabil,am mers cumva in cerc de-am gasit la un moment dat propria urma prin pamant (dupa mers 20 min cu a 1-a atent printre copaci) Un miracol ca n-am scapat-o pe acolo... nici semnal n-aveam.. » Post actualizat in 24 Aug 2015 13:48 LE: mai am o intrebare. Benzina aia uscata pe capacul de la stator, care s-a innegrit/murdarit acu, poate fi curatata cu spray de frana? sau ataca ceva spray ul ala? intreb pt ca nu ma pricep exact ce compusi contine fiecare substanta/spray si nu vreau sa fac o gafa... Vreau sa curat aia de acolo si sa pun alt colier mic la furtunul de benzina care intra in filtrul de benzina (tre sa ma uit atent sa fie intr-adevar colierul,si sa nu fie vreo fisura/crapatura super fina la furtun/capatul furtunului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 asai ca ai tinut stanga? e un fenomen explicat dragut cum ca... pe un teren plat sau fara referinte, un om va merge drept pana cand isi va regasi urmele, el tinand usor stanga pana isi regaseste urmele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Cu benzina curata nu se ia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.