Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

La mobra veche reparatiile se tin lant, asta pana o faci ca noua. Apoi devine relativ repede din nou veche si o iei de la capat, treaba asta merge ciclic. Am luat africana acum 8 ani, cam un an am mers fara probleme, apoi a inceput tot pomelnicul, membrane de carb, etanseitati, melc, cablu vitezometru, oase, rulmenti jug, electrica, iar incarcare, iar electrica...xenoane, ungator, etc, etc, Cam in 2 ani am pus-o ca lumea la punct si am mers apoi inca mai bine de 4ani relativ fara sa pun mana. Cam de un an cere din nou atentie, asta e ciclul. Va trebui sa te obisnuiesti!

 

Bogdane mai asculta de ce-ti spun unii de pe aici, pune-ti oglinzi sa fie LA FEL, altfel da unul peste tine si o sa-ti pui dupa aia daca scapi intreg(nu are importanta daca ambele de baie sau AMBELE OEM). Desfa linistit angrenajul (cupla) de la vitezometru ca nu-i mare lucru, in definitiv la orice pana fata va trebui sa faci cam la fel. Vezi in primul rand sa nu fie urechiusele de actionare de pe roata pliate (daca da le depliezi cu o surubelnita) daca sunt ok, vezi apoi cum e melcul daca ai sub el cele doua saibe, invarte cu o bormasina cablul sa vezi daca-i bun, (bagi un bit surubelnita in masina de gaurit sa-l poti actiona). Fii mai relaxat, ok?. Daca vrei sa inveti invata, citeste in istoricul topicului, daca nu cauta-ti un mecanic bun si gata, ai scapat de probleme. :) Altfel ia-ti o mobra noua si pe la 60 mii o vinzi, e varianta fara probleme, fara emotii la ture si fara garaj sau exchibitii in fata blocului!

 

ps. La frana fata ai probabil etrierii semiblocati (pistonasele in etrieri) sau placute proaste/uzate (mai putin probabil). Demontarea si curatarea e o intreaga poveste(vezi in istoric ca am facut candva si eu DIY) si nu merge decat ori cu scule si ceva dexteritate, ori in cazul tau mai bine mecanic.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La strigare se mai adaugă:

- sebicozauru + raluca

- gabitzozauru + mana lui dreaptă

 

Mergem patru motociclete din Braşov? Minune! (nr meu de înmatriculare e BV xx yyy, să nu aud comentarii)

Când a fost ultima oară o aşa prezenţă a braşovenilor la o întâlnire AT?

Chiar, Mihuţ ce-o fi făcând? Dar Cipri? Dar Rul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mobra veche reparatiile se tin lant, asta pana o faci ca noua. Apoi devine relativ repede din nou veche si o iei de la capat, treaba asta merge ciclic. Am luat africana acum 8 ani, cam un an am mers fara probleme, apoi a inceput tot pomelnicul, membrane de carb, etanseitati, melc, cablu vitezometru, oase, rulmenti jug, electrica, iar incarcare, iar electrica...xenoane, ungator, etc, etc, Cam in 2 ani am pus-o ca lumea la punct si am mers apoi inca mai bine de 4ani relativ fara sa pun mana. Cam de un an cere din nou atentie, asta e ciclul. Va trebui sa te obisnuiesti!

 

Bogdane mai asculta de ce-ti spun unii de pe aici, pune-ti oglinzi sa fie LA FEL, altfel da unul peste tine si o sa-ti pui dupa aia daca scapi intreg(nu are importanta daca ambele de baie sau AMBELE OEM). Desfa linistit angrenajul (cupla) de la vitezometru ca nu-i mare lucru, in definitiv la orice pana fata va trebui sa faci cam la fel. Vezi in primul rand sa nu fie urechiusele de actionare de pe roata pliate (daca da le depliezi cu o surubelnita) daca sunt ok, vezi apoi cum e melcul daca ai sub el cele doua saibe, invarte cu o bormasina cablul sa vezi daca-i bun, (bagi un bit surubelnita in masina de gaurit sa-l poti actiona). Fii mai relaxat, ok?. Daca vrei sa inveti invata, citeste in istoricul topicului, daca nu cauta-ti un mecanic bun si gata, ai scapat de probleme. :) Altfel ia-ti o mobra noua si pe la 60 mii o vinzi, e varianta fara probleme, fara emotii la ture si fara garaj sau exchibitii in fata blocului!

 

ps. La frana fata ai probabil etrierii semiblocati (pistonasele in etrieri) sau placute proaste/uzate (mai putin probabil). Demontarea si curatarea e o intreaga poveste(vezi in istoric ca am facut candva si eu DIY) si nu merge decat ori cu scule si ceva dexteritate, ori in cazul tau mai bine mecanic.

 

Am apreciat anumite sfaturi aici,dar cu tot respectul, mai lasati-o-n p#@$a mea de oglinda, ma albiti nu alta.... M-a accidentat unul frontal in 2014 , asa ca lasati-o mai moale cu oglinda aia nenorocita, de parca as merge legat la ochi,nu alta... E pe barba mea, ok?

 

Si nu inteleg de ce-mi spui sa fiu relaxat. Eu pur si simplu mai postez aici ca sa anim topicul, mai intreb una alta... De ce as sta sa rasfoiesc toate paginile cautand un raspuns, cand pot intreba direct aici. Cui ii cade mana daca scrie, sa nu scrie. Iar care scrie, preferabil sa nu o faca printre reprosuri...

 

Daca activitatea mea e deranjanta, ma pot opri si pot intreba pe alte forumuri din afara, ca nu-i capat de tara, si va las aici cu glumitele voastre si bisericutele care s-au format de-a lungul timpului....

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, nu vreau sa te sacai si eu dar NEAPARAT trebuie sa faci cumva sa ai ambele oglinzi identice, nu conteaza ca-s plate, convexe, concave... :-)))

 

:))) +1

 

nu stiam de ce nu sta relantiul fix si oscileaza....era de la OGLINZI ::)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati inebunit cu oglinzilea astea.

Apropo. Stiti vreun magazin moto unde au oglinzi ,,,vreau sa-mi pun in baie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Abia acum mi-am facut cont aici si va pot spune ce mai e cu motocicleta mea .
Ieri am luat-o din service si dupa ce mi-au schimbat discurile de ambreiaj si arcurile (cost: peste 800 lei), sunetul ciudat nu a disparut . Intr-adevar, intra usor pe liber acum, dar asta nu era problema. Sunetul asta se aude doar in mers, cand motocicleta e in frana de motor aproape subturata , cand e cu sarcina mai mare pe ea, cum ar fi bagaj mult sau pasager. Cand sunt singur pe ea se aude foarte foarte rar. Acum dupa ce mi-am schimbat astea la ambreiaj, nu se mai aude in toate treptele ci doar la a 3-a si a 4-a . Cei de la service mi-au zis ca discurile erau uzate sub limita si deaceea cand era subturata, discurile nu mai prindeau si de aici aparea sunatul ala. (asta nu stiu daca nu ar fi acelasi lucru cu patinatul ambreiajului dar mie nu imi patina). Acum ei zic ca e normal asa sa se auda cand e subturat dar sunetul asta nu se auzea deloc acum 3 luni sa zic ..

Multumesc pentru ajutorul de atunci domnilor Gabi , Calin, Galen si Mihutz !

Vin la Valeni si astept un diagnostic sigur dupa ce mergeti cu ea, va rog ! :)

 

mancare full + road book + tricoum M (dar cred ca e tarziu pentru asta)

Editat de MarianBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Vin la Valeni si astept un diagnostic sigur dupa ce mergeti cu ea, va rog ! :)

 

mancare full + road book + tricoum M (dar cred ca e tarziu pentru asta)

Tricou poti sa iti alegi dimineata , cand is toti mahmuri . Ptr probe , incepe cu dom Profesor . Ceilalti cer o bere ptr constatari :crack: . Profesorul este modest si merge cu doua beri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e o inregistrare cu sunetul ala . E filmat pe stanga pentru ca asa am putut din mers , nu stiu exact de pe ce parte se aude. Poate e pe dreapta cu ambreiajul.
https://picasaweb.google.com/111334261291979337806/SunetMotor?authuser=0&feat=directlink

Editat de MarianBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo este altceva , dupa cum suna .


» Post actualizat in 26 Aug 2015 14:36

Nu cred sa fie ambreiaj . Se aude si vantul si acopera zgomotul , dar nu-mi suna a ambreiaj . Mai degraba a lant care freaca in ceva , incarcare . . . .


» Post actualizat in 26 Aug 2015 14:36

Salut Escoventule :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit led-ul de la martorul de benzina...inapoi cu bec,si s-a rezolvat problema...


Problema consta in faptul ca acum ceva vreme am inlocuit toate becurile din bord cu led-uri (inclusiv martorii). Ulterior am observat ca martorul rosu (care indica atunci cand ai mai mult de 4L de benzina in rezervor) sta aprins indiferent ca am sub sau peste 4 litri)... am suspectat ca poate fi de la LED dar parca nu credeam.... Cand am expus ledul cu totul, am observat ca daca dau contact, s-aprind toate, iar asta in loc sa se stinga de tot, scade doar vag in intensitate (ramanand cam la 80% din intensitatea luminoasa initiala).


Ca urmare am pus becurile normale inapoi la cei 2 martori de benzina (cel rosu si portocaliu)..

 

Mai e becul ce ilumineaza temperatura (cadraul din dreapta,ala mic).Becu initial era ars. Am pus un led (socket T5), dar parca nu face contact bine. (am umblat la piciorusele lui,dar degeaba). Am pus un bec normal (tot socket T5) si lumineaza...dar super chior (tre sa fie noapte complet sa vezi ca e iluminat cadranu ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu trebuie sa vezi ca e luminat cadranul. Trebuie sa vezi cadranul propriu-zis :) Si becul rosu se aprinde cand ai mai putin de 4l, nu mai mult, cum ai zis.... In ideea ca a indica inseamna a se aprinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu trebuie sa vezi ca e luminat cadranul. Trebuie sa vezi cadranul propriu-zis :) Si becul rosu se aprinde cand ai mai putin de 4l, nu mai mult, cum ai zis.... In ideea ca a indica inseamna a se aprinde.

 

Ma refer la faptul ca becul ce ilumineaza din spate cadranul e atat de chior, incat lumina aia abia se vede noaptea...

 

Becul rosu statea aprins non stop dupa ce i-am pus led (indiferent ca aveam 3 litri, 6 litri, 12 litri, 20 litri). Acum ai inteles ?:)

 

Dupa ce-am pus bec inapoi (in loc de LED), sta stins (pt ca am peste 4 litri in rezevor momentan) :)

 

Am postat pt ca m-am gandit ca e util pt careva daca vrea sa-si schimbe martorii din becuri in led (bine si aici e o discutie, poate daca as gasi un led care sa consume echivalentul becului pe halogen,poate s-ar comporta normal).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulterior am observat ca martorul rosu (care indica atunci cand ai mai mult de 4L de benzina in rezervor) sta aprins indiferent ca am sub sau peste 4 litri...

Ai folosit persoana a II-a in paranteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt ironic. Te superi?

 

Putin,dar imi trece, ca si eu sunt la munca (de aia postez atat de des :)) )

» Post actualizat in 27 Aug 2015 08:37

O freacă pe chioara la munca, aia face :D

andreibelcic@yahoo.com, te vedem la Văleni ? Dar pe tine Bogdan ?

 

M-as duce oriunde dar nu mai am decat f putine zile de concediu.(nu-mi pot lua liber prea curand,de aia o si ard prin jurul orasului prin paduri doar)..si pana nu-mi rezolv cateva hibe la mobra nu ma arunc la un drum lung. Sper insa ca anul viitor sa pot bifa intrunirile de AT (si nu numai)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...