Bogdan03 Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 sa ne pui o poza cu ea dupa ce iese de la infrumusetare Cristi, ma ajuti si pe mine cu saibele alea (dimensiuni,info) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Codul Honda este 44809402000 si vad ca pentru RD04/07 e alt cod, deci posibil sa fie diferite. Dar nu e obligatoriu. Melcul propriuzis, din cate stiu eu e la fel Eu saibe nu am, doar daca ma apuc sa desfac roata ca sa le masor. Pe alea de RD07, ca la RD04 am alta roata, iar RD03-ul e departe de mine. Si numai in weekend ca acum nu sunt acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Codul Honda este 44809402000 si vad ca pentru RD04/07 e alt cod, deci posibil sa fie diferite. Dar nu e obligatoriu. Melcul propriuzis, din cate stiu eu e la fel Eu saibe nu am, doar daca ma apuc sa desfac roata ca sa le masor. Pe alea de RD07, ca la RD04 am alta roata, iar RD03-ul e departe de mine. Si numai in weekend ca acum nu sunt acasa. codurile le am si eu, is pe link ul postat de mine ) ma interesau dimensiunile. N-as vrea sa-mi pun acum al doilea melc nou si sa crape IAR si sa rada astia din anturaj ca am o Honda mai ''fiabila'' decat KTM ul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Slabuta activitatea post Valeni. Sa inteleg ca ce s-a intamplat la Valeni ramane la Valeni? » Post actualizat in 04 Sep 2015 20:16 Slabuta activitatea post Valeni. Sa inteleg ca ce s-a intamplat la Valeni ramane la Valeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutu Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) Salutare. Problema la vaca mea: dupa 100 km plecat de acasa si alimentat mobra nu porneste. Cabluri si pornita. Fara faruri in continuare. Verificare peste 60km la um service 12,5 v neturata, 13 V turata. Cu faruri in cap la 12. E clar zic eu, fara faruri. Pleaca la cheie. Inca 150 km. Vine forestiera si noapte. 1,5 ore cu faruri. Farurile se sting in mers si mobra cu ele Belea. In juma de ora dupa gasire cazare la 22 mobra pornita impinsa. A doua zi nu pleaca la cheie. Pornita cu fire de la alta africana darnica. Toata ziua asfalt si forestiere. Pleaca la cheie de fiecare data. La 7PM incepe povestea mai interesant. Ma gandesc: trebe sa fac 80 km asfalt pe intuneric, deci si faruri. Inca o ora fara faruri turata la 4000. Dupa o ora, 8 PM , gata sa dau cu faruri. Nu apuc. Buuuuummm! Miros de ...sulf. Baterie pe gel muci. 350 km de casa. Cumparam releu din Victoria: 280 lei, China cred.....ce baterie sa iau? Sunt langa Cluj acum. Pun releul si baterie noua si plec? Se pricepe cineva la un sfat? Si doua foto pana sa se intample tragedia...apreciez raspunsuri in seara asta. Maine e tarziu..multumesc! Editat Septembrie 6, 2015 de nutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) E releu moto? Cu redresor in el? Sau e de "Dacie"? Ia-ti o baterie normala sau "fara intretinere". De 12-14Ah. Atentie la dimensiuni si la pozitionarea bornelor: de stanga sau de dreapta. Nu mai aprinde farurile pana acasa. Adica evita mersul noaptea. Pare ca ai un scurt cand aprinzi farurile. Suge curent prea mult si merge din baterie. Eu am 2 becuri de 60W in permanenta si n-am avut probleme pana la ora actuala. Editat Septembrie 6, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutu Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 A fost cel original. Japan. Becurile sunt de 35 w fiecare » Post actualizat in 06 Sep 2015 20:06 A fost cel original. Japan. Becurile sunt de 35 w fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) E interesat careva de o toba de Africa Twin 650 (RD03) stock? Editat Septembrie 7, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 NU Ca e grea cu spume... suie-te cu toate pe cântar și vezi cât are ferul ce îl ai acolo. La mine era diferența de 5 kile intre stock și sport (cu tot cu cot și nu carbon). În rest,spor la vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Înainte de a înainta, caută pe cineva care are habar să verifice tensiunea venită de la alternator, tensiunea ce ajunge la bornele bateriei şi numai după aceea să montezi o baterie nouă şi să cauţi problema în altă parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Omul era in traseu. Trebuia doar sa ajunga acasa, apoi vede el ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 (editat) Salutare! Dupa o perioada lunga de abstinenta de la africana, m-am hotarat sa incep sa o repar. Am nevoie de "plunger"-ul de la soc, arcul, si cotul din plastic + piulita. Are cineva asa ceva de vanzare? Noua costa cam mult. Sunt piesele de la numarul 8 din fisa. Drum uscat! xrv carb.pdf Editat Septembrie 8, 2015 de 84sbf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 (editat) Ia legatura cu Fairplaybiker, il gasesti in prima postare din pagina anterioara,a avut de dezmembrat un rd-4,poate mai are cablul si se potriveste la 07 (din poza parca aia ai). Daca nu,cel mai sigur,ebay. Editat Septembrie 8, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Cum sa te prinda o torentiala cu K60scout pe o panta a unui deal destul de abrupt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Cum sa te prinda o torentiala cu K60scout pe o panta a unui deal destul de abrupt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Aia e in drum spre sau dinspre Timisoara cand a fost Valeniul? Am si filmare... iesea un fail compilation fain daca avea Zoli montata camera pe codita, puneam si melodia de la Benny Hill si aveam un milion de vizualizari pe Youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 A fost spre Valeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Si a fost fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 si aveam un milion de vizualizari pe Youtube Mai ai ceva până să mă ajungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 (editat) Mai ai ceva până să mă ajungi Te respect si din cauza asta nici nu incerc sa te intrec Editat Septembrie 8, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Citisem la un moment dat pe aici despre nemultumirea unora cu guma K60 scout (vibratii, mini voblaj etc) Am observat la a mea (RD03) ca pe franare (pe asfalt) la viteze mici, gen 50-60 km/h, am ca un fel de vibratie pe fata, iar pe masura ce incetinesc se simte ca o ovalizare a discului (nu stiu daca descriu corect simptomul). Aveam axul stramb, l-am schimbat recent ,si-am crezut ca ala era cauza principala... dar mi s-a zis si ca guma nu e asezata bine/echilibrata perfect pe janta...si acu imi amintesc de discutiile si nemultumirile unora despre K60 scout... Pe off nu ma deranjeaza ca oricum nu simti acolo,dar pe asfalt,unde e drept,simti orice neregularitate... Care mai are K60(scout) poate confirma? Gumele de pe mobra sunt ok, erau aproape noi (K60 scout fata+ spate). De schimbat nu ma gandesc acum pt ca-s multumit de ele (atat pe asfalt) cat si pe off.Singurele ocazii unde mi se pare ca e jale e cand ploua si merg pe pamant ud sau recent,cand a trebuit sa cobor un camp cu multe denivelari, inclinatie mare si plouase torential. Dar acolo cred ca lucra in defavoarea mea si masa mare a mobrei + lipsa de experienta.. Nu cred ca alte gume mai cramponate ar fi facut minuni prea mari Nu stiu pe viitor ce sa aleg, cand o fi sa le schimb (la anul)... ma tot uit la T63 de la Michelin si la Mitas E-09 si E-10. E10 par un fel de concurent al TKC 80 ului (care mi se pare colosal de scump). E10 par mai decente pe strada fata de E-09 ,mai ales pe ud.Faza-i ca fiind atat de multumit in regim mixt de catre K60 scout, nu as vrea sa optez pt ceva mai off (gen T63, E-09 sau chiar E-10) pt un un mic avantaj in off, si un mare dezavanataj pe strada (mai ales pe strada uda)....oricum cand e plouat, pe off o sug original cu T63/ E-10 / E-09.... Voi ce-ati mai incercat, in ce regim de exploatare? (oricum pana la gume, tre sa schimb lantul urgent cred)... pe RD03 merge 525 ( 16/49 parca e stock,nu?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Urgent cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Iti impartasesc suferinta . Intra in vibratii intre 50 si 60 km/h guma de pe fata iar pe iarba uda esti pe cont propriu cu K60 scout . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Toate pozele facute de mine spre si la Văleni sunt aici https://goo.gl/photos/9zB4bttVJN5ZMu5a8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.