Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Codul Honda este 44809402000 si vad ca pentru RD04/07 e alt cod, deci posibil sa fie diferite. Dar nu e obligatoriu. Melcul propriuzis, din cate stiu eu e la fel

Eu saibe nu am, doar daca ma apuc sa desfac roata ca sa le masor. Pe alea de RD07, ca la RD04 am alta roata, iar RD03-ul e departe de mine.

Si numai in weekend ca acum nu sunt acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul Honda este 44809402000 si vad ca pentru RD04/07 e alt cod, deci posibil sa fie diferite. Dar nu e obligatoriu. Melcul propriuzis, din cate stiu eu e la fel

Eu saibe nu am, doar daca ma apuc sa desfac roata ca sa le masor. Pe alea de RD07, ca la RD04 am alta roata, iar RD03-ul e departe de mine.

Si numai in weekend ca acum nu sunt acasa.

 

codurile le am si eu, is pe link ul postat de mine :)) ma interesau dimensiunile.

 

N-as vrea sa-mi pun acum al doilea melc nou si sa crape IAR si sa rada astia din anturaj ca am o Honda mai ''fiabila'' decat KTM ul lor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabuta activitatea post Valeni. Sa inteleg ca ce s-a intamplat la Valeni ramane la Valeni?

» Post actualizat in 04 Sep 2015 20:16

Slabuta activitatea post Valeni. Sa inteleg ca ce s-a intamplat la Valeni ramane la Valeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Problema la vaca mea: dupa 100 km plecat de acasa si alimentat mobra nu porneste. Cabluri si pornita. Fara faruri in continuare. Verificare peste 60km la um service 12,5 v neturata, 13 V turata. Cu faruri in cap la 12. E clar zic eu, fara faruri. Pleaca la cheie. Inca 150 km. Vine forestiera si noapte. 1,5 ore cu faruri. Farurile se sting in mers si mobra cu ele

Belea. In juma de ora dupa gasire cazare la 22 mobra pornita impinsa. A doua zi nu pleaca la cheie. Pornita cu fire de la alta africana darnica. Toata ziua asfalt si forestiere. Pleaca la cheie de fiecare data. La 7PM incepe povestea mai interesant. Ma gandesc: trebe sa fac 80 km asfalt pe intuneric, deci si faruri. Inca o ora fara faruri turata la 4000. Dupa o ora, 8 PM , gata sa dau cu faruri. Nu apuc. Buuuuummm! Miros de ...sulf. Baterie pe gel muci. 350 km de casa. Cumparam releu din Victoria: 280 lei, China cred.....ce baterie sa iau? Sunt langa Cluj acum. Pun releul si baterie noua si plec? Se pricepe cineva la un sfat? Si doua foto pana sa se intample tragedia...apreciez raspunsuri in seara asta. Maine e tarziu..multumesc!

post-772-0-50874400-1441558487_thumb.jpg

post-772-0-30946500-1441558705_thumb.jpg

Editat de nutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E releu moto? Cu redresor in el? Sau e de "Dacie"?

Ia-ti o baterie normala sau "fara intretinere". De 12-14Ah. Atentie la dimensiuni si la pozitionarea bornelor: de stanga sau de dreapta.

Nu mai aprinde farurile pana acasa. Adica evita mersul noaptea. Pare ca ai un scurt cand aprinzi farurile. Suge curent prea mult si merge din baterie. Eu am 2 becuri de 60W in permanenta si n-am avut probleme pana la ora actuala.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU

Ca e grea cu spume... suie-te cu toate pe cântar și vezi cât are ferul ce îl ai acolo. La mine era diferența de 5 kile intre stock și sport (cu tot cu cot și nu carbon). În rest,spor la vânzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înainte de a înainta, caută pe cineva care are habar să verifice tensiunea venită de la alternator, tensiunea ce ajunge la bornele bateriei şi numai după aceea să montezi o baterie nouă şi să cauţi problema în altă parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Dupa o perioada lunga de abstinenta de la africana, m-am hotarat sa incep sa o repar.

 

Am nevoie de "plunger"-ul de la soc, arcul, si cotul din plastic + piulita. Are cineva asa ceva de vanzare?

 

Noua costa cam mult. Sunt piesele de la numarul 8 din fisa.

 

Drum uscat!

xrv carb.pdf

Editat de 84sbf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu Fairplaybiker, il gasesti in prima postare din pagina anterioara,a avut de dezmembrat un rd-4,poate mai are cablul si se potriveste la 07 (din poza parca aia ai). Daca nu,cel mai sigur,ebay.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e in drum spre sau dinspre Timisoara cand a fost Valeniul?

11986587_921743551225714_199131404955778

Am si filmare... :crack:
iesea un fail compilation fain daca avea Zoli montata camera pe codita, puneam si melodia de la Benny Hill si aveam un milion de vizualizari pe Youtube

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citisem la un moment dat pe aici despre nemultumirea unora cu guma K60 scout (vibratii, mini voblaj etc)

 

Am observat la a mea (RD03) ca pe franare (pe asfalt) la viteze mici, gen 50-60 km/h, am ca un fel de vibratie pe fata, iar pe masura ce incetinesc se simte ca o ovalizare a discului (nu stiu daca descriu corect simptomul).


Aveam axul stramb, l-am schimbat recent ,si-am crezut ca ala era cauza principala... dar mi s-a zis si ca guma nu e asezata bine/echilibrata perfect pe janta...si acu imi amintesc de discutiile si nemultumirile unora despre K60 scout...


Pe off nu ma deranjeaza ca oricum nu simti acolo,dar pe asfalt,unde e drept,simti orice neregularitate...

 


Care mai are K60(scout) poate confirma?

 

 

Gumele de pe mobra sunt ok, erau aproape noi (K60 scout fata+ spate). De schimbat nu ma gandesc acum pt ca-s multumit de ele (atat pe asfalt) cat si pe off.

Singurele ocazii unde mi se pare ca e jale e cand ploua si merg pe pamant ud sau recent,cand a trebuit sa cobor un camp cu multe denivelari, inclinatie mare si plouase torential. Dar acolo cred ca lucra in defavoarea mea si masa mare a mobrei + lipsa de experienta.. Nu cred ca alte gume mai cramponate ar fi facut minuni prea mari

 

Nu stiu pe viitor ce sa aleg, cand o fi sa le schimb (la anul)... ma tot uit la T63 de la Michelin si la Mitas E-09 si E-10.


E10 par un fel de concurent al TKC 80 ului (care mi se pare colosal de scump). E10 par mai decente pe strada fata de E-09 ,mai ales pe ud.

Faza-i ca fiind atat de multumit in regim mixt de catre K60 scout, nu as vrea sa optez pt ceva mai off (gen T63, E-09 sau chiar E-10) pt un un mic avantaj in off, si un mare dezavanataj pe strada (mai ales pe strada uda)....

oricum cand e plouat, pe off o sug original cu T63/ E-10 / E-09....

 

Voi ce-ati mai incercat, in ce regim de exploatare? (oricum pana la gume, tre sa schimb lantul urgent cred)... pe RD03 merge 525 ( 16/49 parca e stock,nu?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...