Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu n-am cu ce să mă laud, dar mai postez ca să vadă lumea semnătura :alcy:

Tu imediat poti sa te lauzi cu ceva iron man-uri

Subscriu la partea cu postatu' :cheers: :crack:

Eu inca lucrez (nu lucrez momentan ca am platit chiria) la cadrul de bord,care va fi din aluminiu si de care se vor prinde farurile si capacul din imagine .

12143092_1021194744588564_29613020563035

10291100_1021194711255234_32378477172165

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine zinc coating / plating anti rugina, si sa nu-ti pese asa tare de look.....


» Post actualizat in 23 Oct 2015 14:00

Exista vreun tip de acoperire metalica ce poate fi folosita pe jante pentru a reda aspectul auriu original la RD 04 ?

 

apropos, de ce n-ai mers pe un RD03 in loc de RD04 (care e mai greu) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe RD 04 din mai multe motive :

- pe asta am gasit-o disponibila in stare foarte buna si la pret bun

- imi place aspectul si coloritul specific RD04

- cand am cumparat-o nici nu stiam diferentele intre modele 😊

» Post actualizat in 23 Oct 2015 19:00

Si totusi revin : cum se pot face jantele sa arate cum au iesit din fabrica ? Trebuie duse la bijutier sa le sufle cu aur ?

» Post actualizat in 23 Oct 2015 19:01

Aceeasi intrebare pentru ghidon .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robert,din proprie experiență pot sa îți spun că vopseaua orginala,pe cât de veche e, e bulletproof,știu, ca m-am chinuit cu sabatul de am înnebunit, la un amarat de ghidon. Zici ca era vopseaua cauciucată, numai la 10 bari reușeam sa iau din ea. Dacă nu sunt jantele ruginite sau crăpate, coclite, nu le face nimic o sa coste mult,vreo 2-300 de euro,un job calumea care include și respițat. P.S. pune o poza cu utilajul ca suntem curioși. Spor la modificări

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul este din aliaj de otel, deci se vopseste, indiferent cum (din fabrica)

 

Cercurle rotilor sunt din ALUMINIU.

Ele se eloxeaza (procedeu electrochimic de obținere a unui strat de oxid pe suprafața pieselor de aluminiu în vederea protecției împotriva coroziunii).

Eloxarea se poate face in diferite culori.( la firme care se pricep si au in dotare aparatura necesara!!!)

@Robert,

Daca vrei sa stii sigur in ce stare iti sunt cercurile, dai jos cauciucurile si te uiti SUB banda care apara camera de capul spitelor.

Atunci abia te poti pronunta, restul de idei sunt citit in zat de cafea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stratul exterior este deja atacat poti sa citesti si in Kopi Luwak

 

Am mers pe RD 04 din mai multe motive :
- pe asta am gasit-o disponibila in stare foarte buna si la pret bun
- imi place aspectul si coloritul specific RD04
- cand am cumparat-o nici nu stiam diferentele intre modele
» Post actualizat in 23 Oct 2015 19:00
Si totusi revin : cum se pot face jantele sa arate cum au iesit din fabrica ? Trebuie duse la bijutier sa le sufle cu aur ?
» Post actualizat in 23 Oct 2015 19:01
Aceeasi intrebare pentru ghidon .

de ce vrei sa faci jantele ca din fabrica? stratul exterior este atacat sau doar murdar/contaminat cu praf de la placutele de frana? in caz ca le vrei reconditionate sa stii ca se pot face prin sablare si vopsire electrostatica. ideea e ca tot ce arata bine, e durabil si calitativ, cam costa

Buna alegere cu RD04, de departe e cea mai reusita afrikana .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Da , am janta pe fata cu o exfoliere de dimensiunea 2-3 cm in zona ( in jurul ) valvei camerei de aer . Si ma gandesc sa o rezolv cumva .

Este mâncat materialul prin oxidare. Lucru normal cand combini fier cu aluminiu cu apa si cu vreo 20 de ani.

Cred ca nu mai stii ce sa faci cu banii. Este ca si cum ai comanda mobila din stejar pentru o casa din vaiuga. Alegerea ta. Cea mai buna varianta - da-te cu ea, fa-o praf si, la final, dezmembreaz-o, fa un ban si o bucurie nevoiasilor. Varianta 2 - 100 euro minim (ateliere bune 200 euro - ambele) - demontare, sablare, vopsire electrostatica si remontare/respitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti argumenta?

E mai buna pe modelu': bigger is better si pe modelu' japan made is better, astfel rezulta ca RD04 e the best pentru ca e mai mare decat rd03 si mai japoneza decat rd07 :alcy:

 

A si e cea ma buna pentru ca vand si eu una :crack:

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si consuma mai mult decat RD07/A

Pe modelu' american, bigger is better :crack:

 

N-am mers cu 03,nici nu m-am urcat pe una,dar pe 07 si 07A, DA si ce am simtit eu in favoarea celor mai noi: centrul de greutate mai jos, era sa si cad ultima data cand am mers cu una, cand am luat prima curba (s-a inclinat prea mult) :alcy:, are zvâc,dar nu la fel ca 04, e mai fin, plus ca fiind cu toba originala (a mea nu e foarte galagioasa,dar face diferenta), parca imi venea sa o tin tot peste 3500-4000rpm. Singurul plus la 04 peste 07 mi s-a parut protectia la vant oferita de rezervor si zvacul in treptele 1-2. Eu vreau sa o dau pe a mea tot pentru un 07, e ca o bere belgiana, nu e asa "de bogati" ca vinul,dar e mai deosebita :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea si greselile mele personale , RD04 este putin mai lenesa , mai inalta ca RD07A , poate putin mai grea dar este mai placuta la drum lung . RD07 avea un consum putin mai mic fata de RD04 dar in medie , cu lazile montate si cu bagaje am parcurs cu un plin cca 330 km . Nu am avut anvelope de acelasi fel pe ambele dar pe RD07A cele mai bune au fost Anakee 2 iar pe RD04 am fost foarte incantat de Bridgestone Batle Wing .

In rest , diferentele pot rezulta si din pretentiile fiecaruia fata de motocicleta . Am fost si sunt multumit de Africa Twin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...