Korben Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Asta imi aminteste de anuntul ala hazliu: Vand ieftin motocicleta adusa din Anglia Atentie, are ghidonul pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Ce e pe dreapta? motoreta Apropos, stie careva personal RD03 ala la vanzare? ala la 2200 eur http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin-ID4NA28.html#1618e738f5 ma intereseaza motorul in ce stare e... » Post actualizat in 19 Oct 2015 14:42 Lovanul la Golan. Calimani: iti pun si eu o poza din weekend dupa ce le descarc )) aici am lasat masina: 47.095401, 25.225759 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 La mine a fost soare, cald, am avut doar doua roti si am facut traversarea complet, de la sud la nord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 La mine a fost soare, cald, am avut doar doua roti si am facut traversarea complet, de la sud la nord Sambata am urcat dinspre Gura Haitii, pe la cariera, pe platoul de la cariera am lasat masina si am urcat pe Negoiul Unguresc (am vrut sa ajung si pe Pietrosul ,dar era ceata si nu vedeai decat 30 -40 metri in fata si n-avea rost ca se insera deja). Iar masina am lasat-o la coordonatele mentionate in postul anterior. Duminica, a doua zi ,a fost misto vremea, se vedea de jos muntele unde urcasem cu o zi inainte si eram frustrat, ca sambata nu s-a vazut nici o pwla de sus....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Incep să cred că trebuie să-mi dau comandă pentru un releu de încărcare de la ignitech. Motorul cu farurile aprinse și în turație... 3000rpm... nu mai încarcă sau încarcă foarte puțin ... adică 12.6...13 V. La relanti fără consumatori încarcă normal 14.4V și cu faruri deschise 13.6V. Problema e că în mers nu încarcă.... mai studiez puțin, dar sunt convins că releul este pe ducă. Mai sunt doritori pentru relee de la ignitech? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Da. Eu. Cum facem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Asta e primul semn. Dupa aia se duce dracului cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Incep să cred că trebuie să-mi dau comandă pentru un releu de încărcare de la ignitech. Motorul cu farurile aprinse și în turație... 3000rpm... nu mai încarcă sau încarcă foarte puțin ... adică 12.6...13 V. La relanti fără consumatori încarcă normal 14.4V și cu faruri deschise 13.6V. Problema e că în mers nu încarcă.... mai studiez puțin, dar sunt convins că releul este pe ducă. Mai sunt doritori pentru relee de la ignitech? Mie imi incarca prea mult, undeva pe la 16 V, dar la recomandarea unui prieten am montat relaul de incarcare de pe un Transalp 600V si acum e totul ok. » Post actualizat in 22 Oct 2015 06:58 Ce ziceti, e o solutie asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Eu am montat un releu de incarcare de VFR 800 . Nu e in functiune, ci doar este pozitionat pe cadrul motocicletei , cu cablurile pregatite sa fie conectate daca cel vechi va incepe sa faca figuri . Conectarea celui nou se poate face si pe marginea drumului . Si pe cel vechi il monitorizez cu voltmetrul din bord . 13,5 V imi arata , dar in realitate e mai mult, pentru ca se pierde tensiune pe lungimea cablurilor, de la borne pana in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Orice soluție tehnică ce ține tensiunea între 13.1V (chiar dacă e puțin ... incarcă) și 15V (e multișor... dar încă în parametrii) e ok. Ideal e undeva între 13.6V și 14.6V Dacă scade sub 13V.... stingi farurile și mergi fără consumatoru mai mult pe baterie. Nu e grav... ajungi acasă fără să strici nimic. Dacă ai peste 15.5V.... scoți releul (mufele). Riști să explodezi/fierbi bateria, arzi CDI, becuri și alte chestii de pe motor. Discuția despre ce releu e mai bun sau de care a pus fiecare ... e altă poveste. Sunt ieftine și scumpe. Calitatea teoretic e direct proporțională cu prețu. Cu oricare îți faci treaba... Întrebarea e cât timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 la RD03 e si pozitionat cam eronat....nu prea are aerisire/racire eficienta... ma gandeam si eu sa-l repozitionez....dar n-am mai apucat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 poate fii foarte usor mutat pe partea drepata daca ai toba schimbata cu una aftermarket ca sa fie loc pentru toate acolo sub! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Discuția despre ce releu e mai bun sau de care a pus fiecare ... e altă poveste. Sunt ieftine și scumpe. Calitatea teoretic e direct proporțională cu prețu. Cu oricare îți faci treaba... Întrebarea e cât timp? Tot adept ignitech sunt si eu, de ce? Pentru ca Honda are istoric la relee si colour me crazy,dar nu am incredere nici in releele lor puse pe alte modele, mai ales daca sunt din ani identici cu productia de Africane. » Post actualizat in 22 Oct 2015 12:07 la RD03 e si pozitionat cam eronat....nu prea are aerisire/racire eficienta... ma gandeam si eu sa-l repozitionez....dar n-am mai apucat... Iei un vent de PC de 12V, il prinzi pe releu cum vrei tu: sa traga sau sa bage aer pe releu, firele le bagi direct in mufa de pozitie, aia tre sa fie undeva pe sub sa si esti rezolvat. Bine,in cazul tau... dar poate mai au colegii nevoie de inspiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Incarcarea slaba nu este neaparat de la releu. Aceiasi problema am prezentat-o acum cateva zile pe o pagina anteriaora. A fost o legatura prajita la releul demarorului(din cate am inteles de la electrician). Dupa ce am refacut contactele si am schimbat respectivul releu, incarcarea si-a revenit la peste 14V indifferent ca sunt sau nu farurile aprinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Are cineva de vanzare o carena BOANO sau similar ( rally style ) pentru RD 04 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Are cineva de vanzare o carena BOANO sau similar ( rally style ) pentru RD 04 ? Am eu un rd04 intreg de vanzare. Vezi ca e ceva de lucru si de cheltuit daca vrei sa faci schimbarea. Daca nu, baietii de la radauti fac niste copii din fibra de sticla, eu de acolo o am, iar acum au si ceva modele mai noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Incarcarea slaba nu este neaparat de la releu. Aceiasi problema am prezentat-o acum cateva zile pe o pagina anteriaora. A fost o legatura prajita la releul demarorului(din cate am inteles de la electrician). Dupa ce am refacut contactele si am schimbat respectivul releu, incarcarea si-a revenit la peste 14V indifferent ca sunt sau nu farurile aprinse. Deci pe langa defectiunile raportate aici pe forum ai remediezi si pe cont propriu! -- ) Probleme cu incarcarea pot fii din mai multe locuri, inclusiv stator, un alt exemplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 In aceasta iarna am planuit sa desfac mobra si sa mai indrept pe la ea ce am stricat in sezonul asta , sa mai schimb ceva furtune si alte maruntisuri . Doar ma laud . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Si sa pui furca completa de CRF1000L, asta vad ca ai uitat sa mentionezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Eu n-am cu ce să mă laud, dar mai postez ca să vadă lumea semnătura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Eu n-am cu ce să mă laud, dar mai postez ca să vadă lumea semnătura Tu imediat poti sa te lauzi cu ceva iron man-uri Subscriu la partea cu postatu' Eu inca lucrez (nu lucrez momentan ca am platit chiria) la cadrul de bord,care va fi din aluminiu si de care se vor prinde farurile si capacul din imagine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Exista vreun tip de acoperire metalica ce poate fi folosita pe jante pentru a reda aspectul auriu original la RD 04 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 mai bine zinc coating / plating anti rugina, si sa nu-ti pese asa tare de look..... » Post actualizat in 23 Oct 2015 14:00Exista vreun tip de acoperire metalica ce poate fi folosita pe jante pentru a reda aspectul auriu original la RD 04 ? apropos, de ce n-ai mers pe un RD03 in loc de RD04 (care e mai greu) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Am mers pe RD 04 din mai multe motive : - pe asta am gasit-o disponibila in stare foarte buna si la pret bun - imi place aspectul si coloritul specific RD04 - cand am cumparat-o nici nu stiam diferentele intre modele » Post actualizat in 23 Oct 2015 19:00 Si totusi revin : cum se pot face jantele sa arate cum au iesit din fabrica ? Trebuie duse la bijutier sa le sufle cu aur ? » Post actualizat in 23 Oct 2015 19:01 Aceeasi intrebare pentru ghidon . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) Robert,din proprie experiență pot sa îți spun că vopseaua orginala,pe cât de veche e, e bulletproof,știu, ca m-am chinuit cu sabatul de am înnebunit, la un amarat de ghidon. Zici ca era vopseaua cauciucată, numai la 10 bari reușeam sa iau din ea. Dacă nu sunt jantele ruginite sau crăpate, coclite, nu le face nimic o sa coste mult,vreo 2-300 de euro,un job calumea care include și respițat. P.S. pune o poza cu utilajul ca suntem curioși. Spor la modificări Editat Octombrie 23, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.