raoulserban Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 gresit! vrei o mobra in mintile ei, capabila,ieftina si potrivita nevoilor si avioanelor actuale. Tonti am trecut prin asta. Suck it up si mergi mai departe. FAIL=First Attempt In Learning Si ca in multe cazuri, la SHuri e loterie. Si tu nu ai cetit NE-ul din fata castigator-ului. E un american pasionat de AT-uri, el cumpara rd03 ca sunt rare si le vinde acolo, pe toate dar toate le-a reconditionat, ca a fost nevoie...si inca cauta sa cumpere mobre in stare buna si ingrijite. Iei problema de la cap si elesti aia la tzap. fa calculele rapide, reparatie piese etc etc vs ce ai de gand sau cum se prezinta viitorul si purcede la dezmembrare, reparatie motor, vanduta complet sau cumparat mobra donoare(se practica/far acet ) inainte sa incep cu motoretismu un amic mi-a spus sa fiu pregatit sa scot 100e pt fiecare problema. Acum as zice ca se aplica regula lui 50e, dar nah functie de norocul fiecaruia » Post actualizat in 09 Nov 2015 13:03In bani putini poti lua un transalp si muti piese pe cadrul si motorul respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 gresit! vrei o mobra in mintile ei, capabila,ieftina si potrivita nevoilor si avioanelor actuale. Tonti am trecut prin asta. Suck it up si mergi mai departe. FAIL=First Attempt In Learning Si ca in multe cazuri, la SHuri e loterie. Si tu nu ai cetit NE-ul din fata castigator-ului. E un american pasionat de AT-uri, el cumpara rd03 ca sunt rare si le vinde acolo, pe toate dar toate le-a reconditionat, ca a fost nevoie...si inca cauta sa cumpere mobre in stare buna si ingrijite. Iei problema de la cap si elesti aia la tzap. fa calculele rapide, reparatie piese etc etc vs ce ai de gand sau cum se prezinta viitorul si purcede la dezmembrare, reparatie motor, vanduta complet sau cumparat mobra donoare(se practica/far acet ) inainte sa incep cu motoretismu un amic mi-a spus sa fiu pregatit sa scot 100e pt fiecare problema. Acum as zice ca se aplica regula lui 50e, dar nah functie de norocul fiecaruia » Post actualizat in 09 Nov 2015 13:03 In bani putini poti lua un transalp si muti piese pe cadrul si motorul respectiv Eram pe punctul sa iau motorul si toba de la asta din Bucuresti, insa ma lovesc de multe impedimente.. Sunt in Iasi (ma costa cam 100 ron o verificare la service in Buc, nu-i problema,insa asta cu motoreta nu se deplaseaza, iar ca sa platesc platforma sa iau motoru de la om pana la service, sa o verifice, si inapoi la el, alti bani), apoi drumul vreo 250 ron dus intors, apoi manopera la montaj (demontat motorul meu si pus motorul ala) + ulei,filtru...ajung scump.. luat la risc, kamikaze,motorul ala, da, ies ieftin (adica fara drum,fara verificare, gen sa mi-l puna pe un autocar ceva) insa e ruleta ruseasca, si nu-mi permit sa arunc 3-4 sute de euro la ghici... Mai ales ca am acu blocati vreo 1700 ron in reparatia masinii,ca de aia ma plangeam mai multi de bani. Cred ca o sa astept sa strang treptat banii de piese,ca e mai lejer sa fac asa. Intr-o luna iau aia si aia,in alta luna altceva. Si in primul rand o sa duc sapt asta motoru in service sa-l desfac ca sa stiu totusi la ce sa ma astept,ca pana acum doar am speculat (cu privire la damage/costuri etc) Oricum ma mir ca nu s-a inghesuit nimeni la motoreta omului sa i-o cumpere. Din poze pare ok, in regula (si din ce-a zis el la tel)... adica daca aia nu s-a dat la 1400 eur intreaga,cu tot, pai clar nu are sens sa o vand prea curand pe a mea, mai bine o repar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 (editat) Cred ca o sa astept sa strang treptat banii de piese,ca e mai lejer sa fac asa. Intr-o luna iau aia si aia,in alta luna altceva. Si in primul rand o sa duc sapt asta motoru in service sa-l desfac ca sa stiu totusi la ce sa ma astept,ca pana acum doar am speculat (cu privire la damage/costuri etc) Oricum ma mir ca nu s-a inghesuit nimeni la motoreta omului sa i-o cumpere. Din poze pare ok, in regula (si din ce-a zis el la tel)... adica daca aia nu s-a dat la 1400 eur intreaga,cu tot, pai clar nu are sens sa o vand prea curand pe a mea, mai bine o repar... Prietene, noi asta iti spunem de cateva luni Ma bucur ca te-ai calmat Editat Noiembrie 9, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 Totusi nu e ciudat ca mobra nu se da la banii aia? adica Africanele stiu ca tineau la pret... am vazut ca au aparut cateva ieftine pe piata, si n-or fi toate 'prastie' Incepe lumea sa se trezeasca si iese din ceata/cultul asta de Africa Twin si isi dau seama ca nu prea merita sa dai mii de euro pe o tinichea de 20 ani ?(pun intended) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 nu toata lumea e pasionata de oldtimere nu toti au banuti sa investeasca in reconditionare oricat de bullet proof si Ok e afrikana , nu isi mentine pretul daca nu e un exemplar ingrijit plus ca piata e in continua schimbare...azi o cumperi la 200e, maine la 1000, si peste 10ani o vinzi cu 100000e vezi musclecar-urile din US, in 70 au decazut, in 80 au ruginit, dupa 90-00 au inflorit si le-au reconditionat in draci...acum iarasi nu se cauta saus e vand sub pretul costurilor de reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 am observat (si e imbucurator) ca sunt multe piese/accesorii pt RD03 de ex( dau ex RD03 ca e cea mai veche). Sunt diverse site-uri (de la ala pe care l-am citat mai sus ruggedroads.co.uk) pana la altele care ofera de la suspensii complete fata (furca, juguri etc, la 1700 lire) pana la rezervoare , jante Excel, etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Cu bani poti transforma o babuta de 20 de ani intr-o pustoaica frumoasa , sprintena si al dracu de rea : http://www.africanqueens.de/Umbau/rallye_forte_ii.html . Totul se rezuma la bani si in momentul de fata preturile sunt destul de mari la accesorii de genul AQ , Boano , Rugged Roads , Touratech , etc . . . . . Recunosc , daca as dispune de banuti RD04 ar deveni pana in primavara o frumoasa si eleganta domnisoara . Interesant este ca nu vreau sa schimb ptr ca nu sunt satisfacut de configuratia actuala . Imi doresc doar sa am o Africana cu aspectul si functionalitatea motocicletelor de Rally Raid . Sa arate si sa functioneze ca una . » Post actualizat in 10 Nov 2015 08:09P.S : asta ar fi una interesanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Totusi nu e ciudat ca mobra nu se da la banii aia? Nu. Poate pentru ca cine vrea sa o cumpere se duce sa o vada si probabil ca la fata locului povestea e diferita de cea spusa la telefon de vanzator. Pana nu o vezi, asculti, incerci, nu ai de unde sa stii daca merita banii. Eu am refuzat sa iau un RD03 la 900 eur, care din poze arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Nu. Poate pentru ca cine vrea sa o cumpere se duce sa o vada si probabil ca la fata locului povestea e diferita de cea spusa la telefon de vanzator. Pana nu o vezi, asculti, incerci, nu ai de unde sa stii daca merita banii. Eu am refuzat sa iau un RD03 la 900 eur, care din poze arata bine. Cand ajungi la fata locului si te trezesti cu o epava coafata de vanzare sau incepi sa asculti povesti despre acte care sunt uitate pe la te miri cine si impozitul a fost platit la zi pana in 1990 . . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 nu inseamna ca toate anunturile sunt tepe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 ai auzit de termenul "minciuna prin omisiune" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Se pare ca dieselgate nu e un scandal aparte, nu e "ceva" aparte din cultura nemtilor.Inainte sa-mi caut o africana, am discutat cu un prieten bun care se ocupa cu service moto prin Arad, care de altfel m-a sfatuit sa NU imi iau moto din Germania pt ca a gasit printre alte mizerii facute in mecanica chiar si STANIOL bagat sub cuzineti la KTM si altele.... Mi-am luat africana din It, jos palaria la cum a fost intretinuta dar...seaua luata de la Touratech.DE. O mizerie de sea, cu materiale de cacao. Am facut pasul sa o reconditionez la Dan in Tm si, nu vreua sa sar calul, dar acum este calitate 100/100. Facut tura de peste 200km si este perfecta pt cr'l meu. Unde este calitatea mult laudata? La nemti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Nationalitatea nu are nici o legatura cu calitatea . Felul in care intretine omul motocicleta si modul in care o face conteaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 (editat) Mihut, crede-ma ca la fel de bine putea sa se intample si invers, iar eu am exemple pentru asta. Cat priveste saua Touratech, parerile sunt impartite. Am amici care o lauda si se simt foarte bine pe ea. Eu am doua, una de o persona si una de doua. Pe aia de doua persoane nu ma simt asa bine ca pe aia de o persoana, parca compozitia buretelui sau ce o fi acolo e diferita. Dar cel mai bine ma simt pe saua originala cu buretele de la Jungbluth si tapitata in piele. Si da, un mare like pentru Dan, cred ca sunt clientul cu cele mai multe sei si interioare de casca facute la el Editat Noiembrie 13, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 (editat) As vrea sa cumpar un TRIP MASTER , in stare buna-functional si cu pret rezonabil. @Korben , parca aveai tu unul ? Editat Noiembrie 16, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Daca RD04-le tau nu e din 1992, nu poti monta tripmaster. Daca e si al tau e striccat, spune cam cum se comporta pentru ca unele pot fi reparate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 RD 04 al meu e din 92 , dar nu avea trip master cand l-am cumparat . Vanzatorul zicea ca nu avea nici cand l-a cumparat el si ca probabil nu a avut niciodata . De aceea , ma gandeam sa ii pun unul. Inca 2 intrebari : - a pus cineva cauciuc de 150 pe spate ? - merge vreun africanist la EICMA - Milano in weekendul viitor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 ce nu-ti ofera 140 fata de 150? sau ce crezi ca-ti ofera in plus 150 ul? la ce te-ar ajuta trip-master-ul concret? (in afara de look)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Am verificat atent, numarul meu de sasiu incepe cu 21 , deci motocicleta mea este an de fabricatie 1991( inmatriculata in 1992 ) . Rezulta ca nu pot monta Trip Master , corect ? Ideea era sa ii dau un aspect cat mai aproape de original , asa este, motivul tinea exclusiv de look . Dar renuntam la idee. Tind sa cred ca 150-ul mi-ar oferi mai multa aderenta si un aspect mai agresiv. Repet , tind sa cred. Exact ceea ce ofera 140-ul in plus fata de 130, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Am verificat atent, numarul meu de sasiu incepe cu 21 , deci motocicleta mea este an de fabricatie 1991( inmatriculata in 1992 ) . Rezulta ca nu pot monta Trip Master , corect ? Ideea era sa ii dau un aspect cat mai aproape de original , asa este, motivul tinea exclusiv de look . Dar renuntam la idee. Tind sa cred ca 150-ul mi-ar oferi mai multa aderenta si un aspect mai agresiv. Repet , tind sa cred. Exact ceea ce ofera 140-ul in plus fata de 130, nu ? aspect agresiv...ma face sa pufnesc in ras Vorbim de o baba de 20 ani, nu e acelasi motiv ca la baietii care pun 190 in loc de 180 pe sportive sa 'dea mai bine'.. Eu am 140 in loc de 130 ca asa a venit mobra, si nu-s senil sa dau jos guma in stare buna doar sa pun 130 ca 'asa scrie in carte', insa de la 140 la 150 e alta treaba Eu as lasa 140 in locul tau,dar e doar o parere personala. Din ce vad,vrei sa o ai cat mai aproape de stock/ original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Eu am avut pentru scurta vreme 150 pe spate, guma de sosea. Se modifica mult geoametria in curbe, am pus repede 140 care e de la mama ei In loc de tripmaster poti pune Koso DB-01 digital LCD meter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 (editat) Eu am avut pentru scurta vreme 150 pe spate, guma de sosea. Se modifica mult geoametria in curbe, am pus repede 140 care e de la mama ei In loc de tripmaster poti pune Koso DB-01 digital LCD meter Deci geometria in curbe se modifica...in rau , inteleg , nu ? Ai un link pentru Koso ? Cum se conecteaza ? Tu ai montat pe un RD 04 ? Editat Noiembrie 16, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Eu am RD 07A Geometria se modifica pentru ca anvelopa de 150 e prea lata pentru janta de africana Mai jos linkul https://www.louis.de/en/artikel/digital-instrument-koso-db-01r/10034908?list=72034659&filter_article_number=10034908 Inca nu l-am montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Eu am RD 07A Geometria se modifica pentru ca anvelopa de 150 e prea lata pentru janta de africana Mai jos linkul https://www.louis.de/en/artikel/digital-instrument-koso-db-01r/10034908?list=72034659&filter_article_number=10034908 Inca nu l-am montat Merci pentru link si sfat . Vei avea pe RD07A toate legaturile care o sa conduca la functionarea lui in toti parametrii proiectati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Nu conteaza modelul de motocicleta, aparatul e gandit sa functioneze pe o gramada de modele Are senzor de viteza care se pune la roata, senzor de turatie care se pune la o bobina de inductie, are chiar intrare si facilitate de afisare a nivelului de benzina pentru termistor de 510 ohmi Restul - semnalizare, neutru, ulei si faza lunga sunt bagatele In plus, se poate seta kilometrajul, ca sa zic asa sa copiezi km de pe ceasul vechi De exemplu al meu arata acum 48236, pot seta aparatul asta sa porneasca de la 48236 km E destept, merita banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.