Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Multumesc. Am sa verific mufa trip-ului, de schimat codensatorii nu ma bag ca nici nu stiu cum arata, nu ma pricep la electronica din pacate.

Poate nu face contact bun mufa trip-ului.

Si inlocuieste condensatorii trip-ului daca incepe sa nu mai contorizeze distante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna seara tuturor. Sunt pe acest forum din 2008, intai posesor de Transalp, pana in mai 2015 cand am trecut la sora mai mare Africa Twin RD07( oscilam intre ea si Varadero dar africana corespunde mai mult drumurilor pe care m-am dat pana acum si pe care doresc sa merg in continuare). Am citit acest topic si fara suparare pana acum ceva pagini ( destul de multe totusi) am gasit informatii foarte bune,interesante ( care impreuna cu cele citite de pe xrv.ro m-au determinat sa pariez pe african), topic care din pacate in ultimul timp in afara de polemica aiurea nu prea mai contine nimic, exceptie mici interventii din partea unora care raspunde scopului acestui topic. Nu sunt genul de a posta de dragul postarii, sa poluez un topic doar asa din plictiseala sau sa intru in polemica cu persoane pe care nu le-am vazut in viata mea, cand am avut o intrebare ,am intrebat, si am si primit raspunsuri si sfaturi pt care inca odata multumesc celor care si au facut putin timp si mi-au raspuns, sincer imi pare rau pentru ce a devenit acest topic intr-o oarecare masura. Imi pare rau si ca pe xrv nu mai este activitate, (acest forum dedicat consider ca are in continut informatii bune si bine structurate). Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung la intrunirile deja traditionale, dar anul urmator voi incerca sa fiu prezent.

In spiritul topicului va intreb daca functionarea trip-ului este influentat de calitatea acumulatorului. Mentionez ca nu-mi mai tine in memorie distanta anterioara, resetandu-se la fiecare punere de contact.( am luat borna cateva minute dar acelasi comportament). Va mutumesc.

xrv.ro e gandit mai degraba ca un knowledge base, deci nu vei vedea prea multa activitate acolo

acolo gasesti informatii si cam atat

 

verifica si cat de bine stranse sunt suruburile pe bornele acumulatorului

tripmasterul are doua plusuri, unul prin contact si unul direct la acumulator, pentru alimentarea memoriei volatile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In umbra ultimelor discutii de pe aici,cred ca se potriveste si la Africane ce zice asta :peace:

HAI, numai bine si o iarna placuta, sa ne vedem pe schiuri si placi pana in primavara.

 

Pe la 3:48 zice bine si ii dau dreptate

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am sa verific mufa trip-ului, de schimat codensatorii nu ma bag ca nici nu stiu cum arata, nu ma pricep la electronica din pacate.

Îl dai jos și vi cu el la mine. Conform documentului pus mai sus se pot face și alte modificări interesante.

Se poate face să-ți arate și viteza (ca un vitezometru). Al meu a fost modificat (nu de mine) și e interesant.

Dacă e doar de schimbat condensatori ar trebui să nu fie probleme.

 

Referitor la trip. Vouă vi se fâlfâie lumina la relanti? (sau cum se scrie corect idle)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu exact, dar parca capacitorii aia sunt SMD, si trebuie putina indemanare la inlocuit. Trebuie avut grija sa nu se parleasca cablajul. Rezistorul pentru viteza e tot SMD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu exact, dar parca capacitorii aia sunt SMD, si trebuie putina indemanare la inlocuit. Trebuie avut grija sa nu se parleasca cablajul. Rezistorul pentru viteza e tot SMD

 

 

da, condensatorii sant smd , dar poti sa pui si clasici .cum zicea colegul Cristi trebuie avut mare grija cu lipiturile poti sa prajesti foarte usor cablajul.

incearca cu un letcon mic sau cu o statie de lipit.

idem si la viteza , eu recomand sa nu folosesti functia dar pana la urma e treaba de degustibus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegi Africanisti ,

 

Am decis ca pe perioada primelor 2 saptamani din Martie 2016 sa fac o tura in Maroc cu a mea RD04 1991. Undeva in jur de 2500 km in Maroc .

 

Daca cineva dintre voi vrea sa vina , are posibiliatea sa isi ia aceasta vacanta , este foarte binevenit ! Temperaturile vor fi intre 17 - 20 grade si circa 10 ore de soare pe zi . Eu zic ca e ideal. Si nici aglomeratia turistica nu este excesiva . Parcurs mixt asfalt + offroad light , fara eroisme gratuite . Cazare la cort si rar de tot la hotel, pentru un dus bun . De vazut orasele principale , muntii Atlas si Oceanul .

 

Planul meu este ca in jur de 1 Martie sa ma urc cu tot cu motocicleta pe ferryboat in Genova, Italia si sa coboram in Tanger (cost cam 260 Euro dus-intors). Am incredere ca motocicleta isi va face treaba foarte bine . Pentru asta, insa, am nevoie de cateva sfaturi legate de pregatirea ei, respectiv :

 

1. Ce ar trebui revizuit obligatoriu si eventual schimbat inainte de plecare ?

 

2. Care ar fi inventarul de piese de schimb + accesorii pe care ar trebui sa le am la mine ? ( ex : cabluri de rezerva ? ) Ce se rupe/strica des ? Motocicleta are 90.000 km si se tine bine , dar nu stiu cum va evolua in urmatorii 5.000 -10.000 Km .

 

3. Orice sfat intelept :) e binevenit .

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Daca motocicleta e in mintiile ei, nu trebuie sa schimbi nimic, presupunand ca uleiul e proaspat schimbat la plecare. Curata si unge toate cablurile inclusiv cel de km. Si melcul, spalat si pusa vaselina proaspata. Curata bine mufele releului de incarcare. Verifica sa nu ai joc la vreun rulment de roata. De fapt toate astea sunt chestii pe care fiecare ar trebui sa le faca peste iarna, deci nu poti spune ca e o pregatire speciala. De lant, anvelope si placute de frana nu iti mai spun ca asta stii si tu.

 

2. De luat la tine ca masura de siguranta: un releu de incarcare, o pompa de benzina, camere fata/spate, kit de pana (petece, nu spray), ceva cablu electric litat, sprya de curatat lantul si spray de uns lantul, trusa de scule, pasaport, cutit, chiloti de baie :)

 

3. Nu stiu daca e intelept sfatul meu, probabil sunt carturari mai destepti ca mine care le stiu pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. kit de platini la pompa de benzină sau îți iei/faci adaptarea pentru o pompă vacumatică de benzină (50ron) - mai ieftin ca un kit nou de platini la pompă

 

2. ar fii bun un releu de încărcare sau fi sigur că ai bateria bună! (o incarci, o lași 4-5 ore, măsori tensiunea la borne și să fie 12.6 minim). Dacă nu faci aceste chestii ar fii bine să ai la tine un voltmetru. NU e de speriat, probabilitatea să se întâmple ceva e destul de mică... dar dacă se întâmplă aia e.

 

3. manete de frână și ambreiaj

 

4. poxilină, panduiți, ducktape

 

5. țuică (nu găsești pe acolo) și berea e prea grea sau se termină repede daaaaaar merită să iei și vreo 4 doze pe care le savurezi când trebuie

 

6. dacă te dai mai mult prin nisip să NU ungi lanțu. Ăsta îl ungi doar la asfalt.

 

7. ulei de motor 1L (de care ai tu în motor). Dacă-ți mănâncă ulei nu o să ai cu ce să completezi ... sau vrei să completezi cu ce ai deja în motor.

 

8....12313 Cam ce a zis domn' profesor. Dar, după cum te-ai prins și a zis și el... ălea sunt de bun simț.

 

 

Ce am adăugat eu pe acolo s-ar putea să nu-ți trebuiască, dar pentru orice tură mai interesantă e bine să ai așa ceva. Distracție maximă. Deja îmi e dor de Maroc.

/index.php?/topic/714088-moroccan-adventures-2014/?p=3804296

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dacă ești singur -> banană

 

Adica un cilindru din ala impermeabil in care bagi toate prostiile si il fixezi in spate

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...