Alexey04 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ventilator avea, dar era mort (se vad gaurile de la suruburi) Am incercat si eu cu vent pe F650, dar n-a avut viata multa...I-am schimbat pozitia si n-am avut niciodata probleme.La AT nu prea vad unde l-as putea scoate.. Shindengen de unde as putea lua? La prima cautare, am gasit doar in state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ventilator avea, dar era mort (se vad gaurile de la suruburi) Am incercat si eu cu vent pe F650, dar n-a avut viata multa...I-am schimbat pozitia si n-am avut niciodata probleme.La AT nu prea vad unde l-as putea scoate.. Shindengen de unde as putea lua? La prima cautare, am gasit doar in state. Poti incerca sa faci fanta de aerisire din carena mai mare sau sa dai niste gaurele extra in zona. Shindengen nu stiu (daca te referi la releu),dar poti lua Ignitech,lumea care le are e multumita de ele. Iar in legatura cu releul actual, eu am inlocuit originalul cu o chinezarie (120 de lei) si sa stii ca nu are nici pe dracu, deja are 1 an (aveam in plan sa iau Ignitech,doar ca a inceput releul meu sa faca figuri inainte de cum era planut). La al tau, dupa model, i-as schimba pozitia cumva, astfel incat sa bata aerul transversal prin palele alea nu perpendicular sa sporesti pe cat posibil aerisirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ventilator avea, dar era mort (se vad gaurile de la suruburi) Am incercat si eu cu vent pe F650, dar n-a avut viata multa...I-am schimbat pozitia si n-am avut niciodata probleme.La AT nu prea vad unde l-as putea scoate.. Shindengen de unde as putea lua? La prima cautare, am gasit doar in state. aliexpress.com aka ebayul chinezesc imposibil sa nu gasesti » Post actualizat in 29 Jun 2016 09:58 Burti inca n-avem, dar tot stam destul de inghesuiti..as vrea ceva asemanator ca in poza.. Asta nu o face mai lunga, tot inghesuiti o sa stati Daca vrei confort ia-ti GoldWing Pe enduro-touring nu prea e confort pt 2 oameni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Pe enduro-touring nu prea e confort pt 2 oameni Ba e, daca ai Transalp, Varadero etc Seile alea sunt totusi ciudat de scurte la Africa Twin si SuperTenere. Pe de alta parte, cea mai proasta idee din punctul meu de vedere e cea cu seile "custom" cum e cea din poza postata de Alexey, te tin fixat in ele si nu poti face miscari in fata si in spate, necesare as zice eu ca sa poti pilota eficient si sa te mai si dezmortesti din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 @ Korben pe aliexpress nu este shindengen n-o face mai lunga, dar macar "indreapta" partea pasagerului, sa nu mai aiba senzatia ca "vin peste tine" legat de confort, te contrazic. ia exemeplul pe care l-ai dat, cu ST750 si Transalpul de care spunea Kevinn. sunt diferente clare intre sei. Nu aduce in discutie alta categorie de mobre.. @ Kevinn si cea mai buna? ce miscari fata spate faci tu in 99% din timpul pe care-l stai in sa cand pilotezi Transalpul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Hai cu mine la o tura sa vezi Sau nu stii ca daca iei un viraj la o viteza mai mare e mai bine sa muti fundul in spate pe sa? Ca sa nu mai vorbim ca daca ai prins un drum drept si ai de stat ore intregi in sa innebunesti daca nu te poti fatai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ideal e sa ai 2 sei. Galma aia in mijloc ajuta mult cand mergi cu pasager. Cand esti solo si mai ales in enduro, incurca enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Sa iti zic un secret: merge si un kangoo/doblo/mini-dubita-maxi si un 125 intra chiar in spate lejer Pt. 2 persoane merge la marea meserie configuratia asta. De asta voiam sa ma apuc eu, dar s-au schimbat nitel planurile. Kangoo 2 (Euro 5, 2008+ sau Mickey Mouse's car cum ii spun eu, din cauza farurilor) are 1.80 m de la ușa spate pana la scaunele din fata, respectiv 2.00m pe diagonala.Asta in caz ca va tentează . Avantajul major la Kangoo este ca șezutul banchetei spate intra in întregime în zona tălpilor iar spătarele coboară peste, obținând un spațiu întins, stil placa. Am cunoscut un italian cu un model de Lancia ce seamănă f. tare cu Sharanul (nu îmi mai amintesc modelul) care căra în ea o Husqy 510 cu roata fata demontata. După ce demonta roata fata ii inlocuia axul cu un altul pe care avea montate, pe exteriorul telescoapelor, doua roti de plastic pentru o mai ușoară manipulare/urcare în mașină. Era mașina lui de familie/concedii pe care o transforma în mașină de mers la raliuri atunci când era cazul. Exista și variantele Kangoo Maxi sau Vw Caddy Max (sau ceva de genul), mai lungi cu aprox. 40-50 de cm fata de versiunea de baza. F. spațioase, recomand. PS - Scuze de off-topic. Editat Iunie 29, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 au nu stii ca daca iei un viraj la o viteza mai mare e mai bine sa muti fundul in spate pe sa? Ca sa nu mai vorbim ca daca ai prins un drum drept si ai de stat ore intregi in sa innebunesti daca nu te poti fatai putin. Omul cat traieste invata. De ce trebuie sa imi mut fundul in spate la viraje? In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Omul cat traieste invata. De ce trebuie sa imi mut fundul in spate la viraje? In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. cam +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Asa fac toate. Bine ca n-ai auzit un Ducati. Jocul la supape il faci cand vrei. Atentie, motorul termic rece. Pana la urma ti-ai luat mobra sau te interesezi de intretinere en avant? 20 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Omul cat traieste invata. De ce trebuie sa imi mut fundul in spate la viraje? In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. Nu am zis ca trebuie, dar in momentul in care vrei sa mergi ceva mai tare se simte nevoia unor mici "trucuri" de pilotaj. De ridicat te ridici, nimic de zis, in special cand e deranj in zona genunchilor, dar in rest sa stai infipt in sa ca in teapa lui Vlad mi se pare aiurea rau. Fiecare cu ale lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Omul cat traieste invata. De ce trebuie sa imi mut fundul in spate la viraje? In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. Cred ca e mai degraba o chestiune de preferinte, mie pe viraje imi place sa fiu cat mai "in" motor, deci ma mut cat mai spre rezervor,acolo simt cel mai bine motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 E diferenta intre virajele gen ac de par, care se abordeaza cu viteze relativ mici si intr adevar se abordeaza mai ok daca te duci spre rezervor si inclini mult motorul, dar corpul ramane cat mai drept si virajele de viteza, largi, unde motorul ramane cat mai drept (evident ca se inclina si el, ca altfel nu iei virajul) si scoti corpul in interior. Eu la a doua varianta ma refeream cu mutatul fundului in spate. » Post actualizat in 30 Jun 2016 09:33https://www.facebook.com/BikerGirlsAndStuff/videos/vb.161291347373946/603478576488552/?type=2&theater La stilul asta ma refeream: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ai inteles gresit. La stilul sportiv nu se muta fundu mai in spate, ci se muta lateral, afara din sa. Oricum, ala din videoclip e un gibon pe ape hanger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ca de obicei, esti pe langa, dar trebuie sa contrazici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. Nu e vorba de frecat fundul de sa (poate doar in enduro) dar la drum lung, solo, pe langa ridicatul in picioare din cand in cand, e odihnitor daca poti sa mergi cu fundul mai in spate un timp. Apoi revii. Variezi pozitia fundului pe sa si previi amorteala. » Post actualizat in 30 Jun 2016 10:12 Ca de obicei, esti pe langa, dar trebuie sa contrazici tu Mai uita-te la film o data: ala e pe langa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Fight fight fight. Nu mai bine ma ajutati sa ma scap de o furca fata de XR600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pe un cruiser/chopper, care are o foarte mica garda la sol si freaca imediat asfaltul cu lateralele, e cam singurul mod de a pilota in forta pe viraje, sa scoti corpul cat mai mult in afara, in felul asta viteza in viraj e rezonabila si motorul nu trebuie inclinat asa de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Pai atunci nu-i cel mai bun exemplu pt ce ai spus in primul post despre saua cu galma. Plus ca chopper-ul ala parca are sa doar pt pilot, parca. Interesant e ca avem aceeasi parere despre saua cu galma dar din motive diferite Editat Iunie 30, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ba e, pentru ca fundul se muta si in lateral si in spate Ideea mea e ca e aiurea rau sa stai intepenit intr o pozitie fixa in sa, ai o varietate de situatii de infruntat in mers si trebuie sa fii cat mai mobil ca sa poti sa alegi rezolvarea optima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 E prima oara cand aud ca la viraje se muta centrul de greutate in spate, eu fac exact invers Se pare ca in 33 ani de motociclit nu am invatat nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 *browserul iar nu mai vrea sa citeze.. @ Kevinn Nu ca stiu - n-am mai auzit pe nimeni cu teoria asta...dar cum ai spus si tu - fiecare cu ale lui.. @ andrei Am si intrebat daca are cineva o sa de vanzare - pe cea originala nu o modic. Ce am pus in poza este exagerat, n-as vrea exact asa. Mi-ar placea ceva asemanator cu ce are Transalpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ca de obicei, esti pe langa, dar trebuie sa contrazici tu sincer tind sa-i dau dreptate, la faza cu gibonu' pe apehangere » Post actualizat in 30 Jun 2016 12:09 Pe un cruiser/chopper, care are o foarte mica garda la sol si freaca imediat asfaltul cu lateralele, e cam singurul mod de a pilota in forta pe viraje, sa scoti corpul cat mai mult in afara, in felul asta viteza in viraj e rezonabila si motorul nu trebuie inclinat asa de mult. eu nu vad placerea sau poate-s mai prost si neinitiat, in a merge in felul ala cu un chopper.... vrei sa simti intr-adevar pilotaj pe viraje, iei un power naked ceva gen Monster 1100, Tuono V4R (asta ca sa fim in liga de pret cu cioperul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Eu nu il vad sa se urce cu fundul pe rezervor, ci dimpotriva, se impinge cat mai in spate. Si poze de astea sunt sute. In fine, mai bine taceam. Editat Iunie 30, 2016 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.